Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Pornirea la cald se rezolva nu numai prin resoftare, care e mai scumpa ci si prin modificarea unui parametru din adaptari.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...adica? :screwy: acum zici dupa ce am dat banii ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I cauta dupa posturile mele de acum vreo cateva luni sa vezi cum sta treaba. Prin aria de G5. sau la TDI pornire la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy salvatorul... cat ma costa si cand ai timp de mine :screwy: ca sa zic asa :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...am rezolvat problema cu martorii din bord( evacuare gaze+ASR) - schimbat senzor G40 -110 lei senzorul +150 lei manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi probleme cu masina mea iubita. Azi dimineata nici macar nu s-a mai deschis,nici un bec in bord,intuneric total. NU au fost lasate pozitiile aprinse peste noapte nu nimic.Care ar fi cauza consumarii bateriei dupa un an si jumatate?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A ramas ceva aprins sigur, o semnalizare apasata o pozitie un switch de frana ...ceva ceva a fost...

Se poate si bateria s ate lase asa daca nu a incarcat deloc alternatorul , am mai spus am gasit bateria care era aproape noua , Bmw X6 5000 de km motor de 4,4 benzina duap drum de bucuresti brasov inapoi craiova a lasat masina pe loc 2 min si bleau....nimica, masor bateria 9v, zic ha nu porneste ca nu are destul cu toate ca se facuse pom de iarna peste tot in bord si afisaje.

Am pus alta care merge si azi.

Bateria aia am tinut-o pe redresor 24 de ore, baterie de 90A, am pus-o pe un A3 18 turbo a mers 3 zile si acelasi lucru s-a intamplat, undeva se punea in scurt si murea definitiv, ea proasta ce sa ii ceri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-e foarte greu sa cred ca a ramas ceva aprins,ti-am spus dar nu imposibil.Daca ii dau curent de la alta masina va ramane ceva aprins in bord?Daca o duc la o reprezentanta Skoda o fac pe garantie? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu dar 6 luni are bateria garantie..sper sa nu gresesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietenei mele i-au schimbat ieri bateria la revizia de 2 ani pe garantie (mai are 3 zile de garantie). Iarna asta de doua ori a ramas fara baterie.

Initial i-au spus sa cumpere una noua, dupa ce s-a luat de ei au acceptat sa o schimbe pe garantie. La revizia de anul trecut i-au zis ca era descarcata si au incarcat-o, dar mai mult ca sigur au vazut de atunci ca era in neregula. Daca nu era iarna asa nasoala poate ca trecea garantia si nu o schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil asta noua, tot atat va tine, daca problema era in alta parte, si anume, consumatori pe timpul cat masina sta incuiata.

Citisem pe aici pe forum parca, cineva a inlocuit calculatorul de confort pentru ca refuza sa treaca in stand-by, sau ceva de genul asta, dupa un timp de la incuiere, si descarca bateria in nu stiu cat timp...

P.S. Al, am rasfoit posturile tale pana la inceputul lui ianuarie. Daca esti amabil, mai tii minte care era setarea aia din vag-com pentru pornirea la cald, te rog?

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi aici http://vwforum.ro/index.php?showto...2491&st=260 , dar de ce vrei sa modifici, ai probleme cu pornirea la cald. Daca da, poate vii si cu un feedback dupa ce faci modificarea ...

Later edit: Vroiam sa scriu la cald ...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Probleme am mai mult la cald decat la rece :blah:

La rece mi se pare ca porneste la sfert cam totdeauna. La cald, din cand in cand trebuie sa tin de cheie vreo 3-4 secunde pana sa porneasca.

Revin cu feed-back.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De principiu, daca porneste mai greu la cald decat la rece, problema este de la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Great News ! I-am dat curent de la un Ford Transit si dupa 15 minute a pornit. A ramas aprins volanul ala in bord dar s-a stins dupa cateva minute. Sa ma mai duc cu ea la dealer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au treaba injectoarele cu pornirea la cald, este de la turatia electromotorului, am desfacut cateva electromotoare de o2 si g5 pana acuma care porneau asa cum spune mario, dupa inlocuirea unor bucse si ungerea lor, masina merge si porneste impecabil.

Daca turatia electromotorului nu ajunge la o valoare , calculatorul nu da drumul la injectoare( nu le alimenteaza)Doar gresand angrenajele din electromotor o sa rezulte o turatie corespunzatoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspunsuri. Vesti proaste pentru mine, daca trebuie sa ma apuc de demontat :icon_thumright:

O sa incerc mai intai varianta propusa de Al. Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel vad ca ai aplicat cate ceva din ce am zis, e mult, mult mai usor de citit si elegant postul tau decat cele de pana acum...

Nici eu nu cred ca ai o problema cu injectoarele desi am vazut problema ta cu valorile de compensare mari pe care le ai. Posibil si electromotorul sa fie de vina dar la fel de posibil poate fi si bateria, eventual masoara tensiunea bateriei la cel putin 2 ore dupa oprire motorului, cu motorul si toti consumatorii opriti si posteaz-o aici. Si eu experimentez aceeasi problema ca si tine, la rece porneste instant si la cald invarte 2-3 secunde dar la mine problema e bateria pe care am masurat-o si are 12,18 V, ca idee o baterie incarcat 100% trebuie sa aiba 12,7 V si 50% 12,2 V.

Oricum o rezolvare din soft (rescriere) e cea mai sanatoasa si cea mai eleganta si cred ca asta va fi urmatorul pas pentru mine, bine si modificare acelui parametru cu Vag-Com-ul am vazut ca de rezultate, dar pe forum am vazut ca sunt dubii cu privire la ce reprezinta acel canal ...

PS: La service la revizia de 105 000 km am intrebat de un update de soft, si dupa baietii m-au intebat de ce am nevoie. Le-am explicat problema cu pornirea si au zis ca e posibil sa fie din cauza clapetei de accelratie (?? probabil se se refereau la clapeta de la EGR) si mi-am dat seama imediat ca sunt total pe langa bine nici un imi facusem mari sperante ca o sa rezolv ceva...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa masori la baterie?

Voltajul e la toate la fel, pui aparatu pe ea si vezi daca e buna sau nu....nu voltajul se masoara sau mai bine zis nu e foarte important daca e 12, 1 sau 12,9

Orice service care se respecta are tester de baterii, se masoara bateria cu o rezistenta interna a jucariei aleaia timp de 10 secunde.

Are un ecran pe care afisaza daca e buna, slaba, trebuie incarcata , e asa si pe dincolo.

Bateria cade din start daca pornirea e cu problema la cald ....Ea ar trebui sa fie atunci incarcata, datorita caldurii bucsele de la electromotor isi schimba forma.

In unele cazuri aceste bucse le-am gasit tocate neuniform sau sparte, automat rotorul electromotorului se invarte sacadat si nu ia turatie.

De la frig la cald se contracta si il fac sa nu mai prinda turatia ceruta pentru deschiderea injectoarelor.

Daca aveti posibilitatea sa le desfaceti sa vedeti cat sunt de incarcate cu pilitura si cat sunt de uscate, va dati seama singuri.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o posibilitate sa fie electromotrul, dar mai sunt si alte elemente care constituie sistemul de pornire al unei masini. Eventul citeste pe topicul Probleme pornire la cald cum unii membrii ai forumului au rezolvat problema prin inlocuirea acumulatorului.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria la mine e cam pe duca, recunosc. Asta iarna a trebuit sa o pornesc cu cabluri de vreo trei ori. Insa specialistul de la baterii mi-a zis ca nu are nimic, trebuie incarcata pe robot 24 de ore si e OK. Nici eu nu vad legatura dintre acumulatorul slab si pornirea la cald. Poate tot datorita softului care nu permite injectia la cald atunci cand demarorul nu reuseste sa atinga turatia de start. iar aici problema poate fi in trei locuri, daca nu mai multe: acumulator slab, demaror imbatranit (bucse tocite, crapate, ...etc) si, ... softul de pornire la cald (care e de fapt numitorul comun al primelor doua). Insa bateria, eu personal, o scot din calcul, deoarece, la cald, e incarcata. Cel putin mai mult decat atunci cand o pornesc dimineata pe frig, iar atunci porneste la sfert. Cel putin, asa vad eu lucrurile.

Modificarea de soft ar fi cea mai eleganta, ieftina si rapida solutie,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, ai intuit bine, porneste bine la rece deoarece softul ajuta masina cu injectie de la orice turatie pe cand la cald numai peste 250 rpm. Asa ca daca bateria nu mai e in parametrii nu mai poate ridica turatie peste acest prag. Procedura oficiala de testare a unei baterii potrivit VAG este urmatoare: Se testeaza densitatea electrolitului (daca bateria nu e fara intretinere) si daca densitatea e mai mica de 1.24 kg/dm sau daca densitatea intre elemente difera cu mai mult de 0,04 kg/dm3 densitatea electrolitului trebuie corectata. Daca densitatea electrolitului este in parametrii se trece la urmatorul pas, masurarea tensiunii la bornele bateriei in gol (adica fara nici un consumator). Daca tensiunea la borne e mai mica de 12,5 V bateria trebuie rencarcata. Daca si tensiune la borne e in parametrii se trece la pasul 3 si anume verificare cu testarul MCR 340V si acesta va da un mesaj in functie de starea acumulatorului. Cam asta e procedura oficiala de test a unui acumulator auto...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria mea are vreo 5 ani și presupun ca i se apropie sfarsitul. Problema e ca la rece porneste din prima.. si nu mi-a facut niciodata vreo figura de cerut curent prin vecini :icon_thumright:....

Am sa rog pe cineva sa ma ajute cu modificarea de a facut-o Al Bundy si va anunt cum sta treaba :-).

Salut,

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca Gabriel si Adrian au dreptate aici; Eu unul n-as face modificari - nici de adaptare nici altfel - pana nu verific daca e o problema mecanica la mijloc.

Pasul 1: Verificat bateria; Masurat curentul de pornire (rezistenta interna)

Pasul 2: Verificat borne si punctele de masa

Pasul 3: Verificat electromotorul, mai ales daca masina are cativa ani - se pare ca sunt un punct slab la OII.

Logica mea e urmatoarea: clar ca din fabrica adaptarea e OK, altfel ar fi facut probleme de mult - de noua. Din moment ce apar probleme, e de preferat sa rezolvi cauza decat sa maschezi efectul...

Si eu am schimbat o baterie de mult la un Golf - datorita unui electromotor dus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornirea era asa de cand am luat-o acum 2 ani de la un neamt. Am crezut ca era normal, insa dupa ce am citit pe aici incepusem sa cred ca nu. Probabil ca nu are nimic, si ar trebui sa o las asa. Adevarul e ca asta vroiam sa fac, sa maschez efectul cum zici tu. Mai bine caut cauza, sau mai bine nu ii mai caut nod in papura, cum am facut cu injectoarele si mai mult rau am facut decat bine. Multumesc mult de sfaturi :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!