Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Normal nu ar trebui să mai dea ulei pe l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e pus ceva la loc bine probabil... du-te inapoi si vezi ce au gresit.
Du-te ,rezolva, si spune-ne ce au gasit si mai ales...pretul ! :)

am fost astazi cu problema mea si nu am rezolvat nimic.au facut un test cu ceva aparat si mi-au zis ca partea electrica de la motor nu are nimic,e totul in regula.deci cauza trepidatiilor e alta,probabil un joc la ceva suport de la motor(ma indoiesc). se pare ca o sa raman cu trepidatul la relanti,mult si bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate daca nu te duci peste ei mai hotarat nu vei rezolva nimic, desi nu mai este nimic nou, doar "asa face toate" :lol:

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema trepidatiilor la relanti, m-a pocnit si pe mine dupa ce am schimbat filtrul de motorina (printre altele). Poate am gresit eu operatiunile, si poate am bagat mizerie in circuit, deoarece la o verificare a valorilor de compensare pe injectoare, unul din ele (nr.4) era blocat la 2,99, iar celelalte, cred ca il compensau pe asta, pentru ca aveau valori cuprinse intre 08 si 1,6, dar cu minus. Inainte de schimbarea filtrului (si "curatarea" injectoarelor cu solutie wynn's care se pune in filtru) cea mai mare valoare de compensare era undeva pe la 0,6 - 0,7.

Daca merg usor cu ea, nu trepideaza la relanti, insa, dupa o forja, trepidatiile sunt foarte evidente ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare greseala sa folosesti tot felul de minuni ... nu trebuia sa pui nimic , decit sa schimbi filtrul si atit . Acum pina nu demontezi injectoarele de pe masina , pina nu demontezi injectoarele bucati ca sa le cureti elementele nu scapi de trepidat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa desfaci injectoarele sa cureti elementele? Nu am mai auzit asa ceva la injectoare de 2,0 pd...ala trebuie sa stea acolo nu deaia trebuie daca o accelerezi apo se va schimba nu e o problema merge bine si pe la 3,2, nu trebuie sa stea fix in -2,9 si +2,9...

Singurul lucru de poti sa il faci este sa strangi papucii la injectoare, pana nu o sa se duca eu zic sa le lasi in pace asa cum sunt, nu umbla tu la injectoare ca se pun intr-un anumit unghi si se desfac cate doua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa desfaci injectoarele sa cureti elementele? Nu am mai auzit asa ceva la injectoare de 2,0 pd...ala trebuie sa stea acolo nu deaia trebuie daca o accelerezi apo se va schimba nu e o problema merge bine si pe la 3,2, nu trebuie sa stea fix in -2,9 si +2,9...

Scuza-ma, dar nu prea am inteles ce zici aici :blah_:

2,99 cred ca era maximul. Daca o acceleram pe loc si o lasam sa scada la relanti, scadea valoarea pana pe la 2,5, dupa care urca usor inapoi pana la 2,99 unde ramanea asa. Nu cred ca mai urca.

Pe topicul de injectoare PD am inteles ca 2,8 e valoarea maxima, desi la mine urca pana la 2,99

Acum, nu stiu de la ce am patit-o. Sa fie de la solutia minune, sau de la schimbatul filtrului? Solutia aia am vazut ca o recomandau multi aici pe forum. Iar dupa ce am vazut ca si barcea_mare a patit-o dupa ce a schimbat filtrul am banuit ca aceasta era operatiunea buclucasa, si am zis sa postez si aici.

Apropos, barcea_mare, ai citit valorile de compensare de pe injectoare? Daca da, cum arata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. O intrebare ma macina de cateva zile: mi s-a aprins un bec in bord si in urma unei scanari mi-a dat defecta VALVA EGR. Aseara cand am facut revizia, mecanicul mi-a desfacut supapa si am constatat ca a ramas inchisa din cauza unei rotite dintate careia i s-au rupt 2 dintisori. :) . El mi-a spus ca trebuie sa schimb toata supapa, insa costa destul de mult. Intrebarea mea: ma poate ajuta cineva cu o rotita de genul?

post-23968-1268238776_thumb.jpg

post-23968-1268238776_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu o sa iti dea nimeni o rotita din ala daca restul e bun, iar 20fsi la dezmembrat cand o face plopu pere cred...

Mario concluzia este sau voiam sa fie ca injectoarele nu ai nimica.

Nu te mai lua dupa oricine, nu se baga altceva decat motorina in ea , restul sunt prostii si nu pot decat sa dauneze motorului.

Valorile sunt diferite sau erau diferite fata de ce era inainte din mai multe cauze si anume temperatura motor in primul rand , consumatori pe masina , motorina proasta sau amestecuri cu solutii de iti strica motorul, etc.

Vad ca si in 2010 lumea inca mai crede ca un flacon de lubrifiant ia uzura cu mana...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. O intrebare ma macina de cateva zile: mi s-a aprins un bec in bord si in urma unei scanari mi-a dat defecta VALVA EGR. Aseara cand am facut revizia, mecanicul mi-a desfacut supapa si am constatat ca a ramas inchisa din cauza unei rotite dintate careia i s-au rupt 2 dintisori. :) . El mi-a spus ca trebuie sa schimb toata supapa, insa costa destul de mult. Intrebarea mea: ma poate ajuta cineva cu o rotita de genul?

DA-mi codul de pe corpul EGR sa vedem daca se potriveste de la alt tip de motor. SAu da-mi codul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos, barcea_mare, ai citit valorile de compensare de pe injectoare? Daca da, cum arata?

nu am citit pt ca nu stiu cum vin alea valori de compesare :icon_bounce: eventual daca mi le citeau cei de la reprezentanta...dar de acolo mi s-a spus doar un fel de "asa face toate" si cu atat am ramas :icon_bounce:

azi am dat pe la un service bosh unde mi-au recomandat sa alimentez cu benzina de 100 si sa mai trec pe sapt viitoare pe la ei,daca persista problema.au zis ca daca nu merge nici cu benzina cu cifra octanica mai mare,atunci o sa se uite la bujii si mai departe.

:icon_thumright: daca a ta e pe motorina si a mea pe benzina,mai e valabila treaba cu valorile de compensare de pe injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@al bundy - codul la motor e BVY, de pe EGR nu-l stiu, dar maine pe zi o sa verific si iti scriu. mersi de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi care e faza cu uleiul ac nu pricep, ce e cu bidoanele alea, ai verificat uleiul e la nivel ? cat au pus 3 litri ?

Deci recapituland, intri in service masian merge super ok?

In service s eface o revizie de ulei plus filtre si atat.

Iese masina si tremura si merge prost, unde e problema?...nici la bosch nu ai avut nimic pe tester?

Ce a fost afectat la o schimbare de ulei si filtre ca nu prea are ce, doar ca uleiul sa nu fie cat trebuie sau d ecare trebuie , filtrul d eulei montat prost nu stiu daca e cazul la acest motor cu toate ca am vazut motor la care filtrul s-a pus invers si s-a bulit.

Cum merge masina acuma cum mergi cu ea, ai alimentat din alta parte inainte de a merge la ei sau imediat dupa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mario concluzia este sau voiam sa fie ca injectoarele nu ai nimica.

Sper sa fie asa :(

...

Valorile sunt diferite sau erau diferite fata de ce era inainte din mai multe cauze si anume temperatura motor in primul rand , consumatori pe masina , motorina proasta sau amestecuri cu solutii de iti strica motorul, etc.

Valorile au fost citite de trei ori la interval de cateva zile, si numai cu motorul cald. Consumatorii erau aceiasi, adica clima si atat. Am incercat si cu clima oprita si nici o schimbare. Ma gandesc ca poate a ajuns vreun gunoi in injectorul ala, sau poate e altceva.

daca a ta e pe motorina si a mea pe benzina,mai e valabila treaba cu valorile de compensare de pe injectoare?

Scuze, acum am vazut ca a ta e pe benzina. Nu stiu daca mai e valabila treaba. S-ar putea sa fie. Cauta un prieten cu vag-com, care sa stie sa citeasca valorile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi care e faza cu uleiul ac nu pricep, ce e cu bidoanele alea, ai verificat uleiul e la nivel ? cat au pus 3 litri ?

Deci recapituland, intri in service masian merge super ok?

In service s eface o revizie de ulei plus filtre si atat.

Iese masina si tremura si merge prost, unde e problema?...nici la bosch nu ai avut nimic pe tester?

Ce a fost afectat la o schimbare de ulei si filtre ca nu prea are ce, doar ca uleiul sa nu fie cat trebuie sau d ecare trebuie , filtrul d eulei montat prost nu stiu daca e cazul la acest motor cu toate ca am vazut motor la care filtrul s-a pus invers si s-a bulit.

Cum merge masina acuma cum mergi cu ea, ai alimentat din alta parte inainte de a merge la ei sau imediat dupa?

nici eu nu stiu care e faza cu uleiul,dar pe factura am taxati 4 litrii cu 3 preturi diferite si ma intrebam eu,oare sa imi fi amestecat 3 feluri de ulei si aia sa fie cauza tremuratului?nu,nu au pus 3 l ci 4.am verificat,e in zona hasurata nivelul.exact,inainte de revizie mergea ok,ca la 30mii km ;) da,am schimbat uleiul si cele 4 filtre.nu,nu merge prost,merge chiar foarte bine...doar ca la relanti tremura motorul(se simte in masina si se si vede ca tremura,daca deschid capota)!nu,nici la bosh nu a aparut nimic pe tester :( mi-au zis in prima faza sa bag 10-20 de l de benzina de 100 si sa vad daca persista problema.masina merge la fel ca inainte,dar parca pe la 3500 de turatii incepe sa se auda un huruit prin masina,in rest nimic suspect(adica eu nu sesizez alta schimbare in rau la mersul masinii).nu,nu am alimentat din alta parte nici inainte,nici dupa service.de la 10mii de km alimetez tot din acelasi loc,cu acelasi tip de benzina de 95(de la patriciu de la pompa) :D

:vaidecapulmeu: m-a intrebat mecanicul de la bosh daca merg cu a 4-a prin oras si cand i-am spus ca da,a cam strambat din nas.oare de la mers subturat prin oras,se putea intampla asa ceva?dar intrebarea mea e de ce numa dupa revizie a inceput trepidatul? :P

Cauta un prieten cu vag-com, care sa stie sa citeasca valorile astea.

astazi la vremea amiezii o sa merg la un amic,sa imi faca un test.o sa il intreb si de ce ai spus tu.

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barcea_mare,

Stai linistit, si mie imi mai tremura din cand in cand.. si asta de cand cu temperaturile astea scazute. Tremuratu are legatura și cu revizia de ai facut-o tu, mie-mi tremura de la filtru de motorina... vezi daca ti-au schimbat filtru de combustibil. Ca sunt si d-astia de te taxeaza dar treaba nu o fac :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai temperaturi scazute au fost si in decembrie-ianuarie iar mie imi tremura doar din februarie :) da,mi-au schimbat si filtru de combustibil,nu doar m-au taxat ;)

:) a ta e pe motorina si a a mea e pe benzina

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu am spus ca-mi tremura din decembrie pana acum, o face din cand in cand.. la relanti si ma enerveaza cateodata dar nu prea am ce sa-i fac :D. E posibil sa fie si de la motorina... dar m-am saturat sa tot ii gasesc probleme :). o las asa.. e fata mare, se descurca ea :).

Stiu ca a ta e pe benzina...tocmai de aia am scris filtru de combustibil si nu filtru de motorina :)

O intrebare.

La rece imi porneste la prima cheie... iar la cald... se chinuie un pic, de ce? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu pornirea la cald se rezolva sigur din soft. Am fost cu un Golf V 2004 1.9TDI 105CP la Dragos Voinea si s-a rezolvat in juma de ora. A trecut un an jumate de atunci si proprietarul (verisor) nu a mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian001, deci face parte din vorba aia "toate face la fel" ... la baterie m-am gandit si eu ca e destul de batrana iar electromotoru nu pare sa faca figuri...

unde pot modifica softul? NU ca as vrea ..... sincer, decat sa umble la ea vreun gigi mai bine o las asa... sa porneasca atunci cand are ea chef :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra pe aria tehnica in topicul de ciptuning si ia legatura cu Dragos Voinea (0722764706) pentru programare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Gabriel ,

Nu te supara , dar nu inteleg nimic din ce scrii , unu' ca nu prea scrii romaneste si doi , in partea in care am inteles cite ceva , sint si multe lucruri atehnice .

Sa stii ca injectorul inseamna numai partea mecanica ... electronica care comanda injectia este alta mincare de peste ...

Si de curiozitate ce e cu ,,intr-un anumit unghi si se desfac cate doua '' , le poti infileta in chiulasa altfel decit asa cum e gaura filetata din ea ?! si de ce doua odata ?!

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi rempha

P.S. cat te-a costat?

Modificat de Intrus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!