Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

..nu cumva e zgomotul acela cand ramai fara curent in baterie?...un fel de parait..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Aia e cu totu altceva. Repet: niste paleti care se invart si lovesc o tabla. Ceva de genu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut probleme cu pornirea din cauza unor aditivi din motorina .. dar nu facea zgomote ciudate .. daca obisnuiesti sa folosesti produse aditionale ai putea sa incepi de-acolo cautarile poate si la tine e tot o problema de genul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am folosit nimic aditional si am facut nimic la motor. Ciudat e: de ce s-a auzit doar atunci?!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Calin,

Nu stiu ce sa spun - dupa cum descrii, ar putea fi ceva ce freca intre motor si scut, putin probabil sa fi fost turbina (era moarta pana acum) care a lovit in ceva sau chiar compresorul de AC. E foarte greu sa iti faci vreo parere bazat pe descrierea pe care ai facut-o. Cred ca numai tu poti sa incerci sa-ti dai seama cam a ce semana zgomotul pe care l-ai auzit... eventual ne explici un pic mai mult. Mai incearca toate sistemele - AC, servo, etc. Vezi daca revine zgomotul.

Zgomotul varia functie de turatie? Eu cred ca ar putea sa fi fost o piatra/obiect ce s-a prins sau la evacuare sau pe scut si cand ai accelerat obiectul a cazut. Sa fi fost vreo gluma proasta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Stefan,

Nu cred ca vreo gluma proasta pentru ca eram in fata biroului de politie, birou de eliberat numere provizorii. Am stat langa masina. Sistemele merg toate. Asta-i ciudat. Pana atunci nici o problema, a facut faza aia....si acum toate bune si frumoase, ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat.

Inainte sa ajung la acel birou am fost la spalatorie. Stateam si ma gandeam: sa fi intrat apa pe la motor? Pe la aprindere?! DAR motorul nu a fost spalat nu nimic.

Si...bine bine, piatra sau altceva, dar de ce se oprea motorul intr-o secunda?! Si de ce a facut de 3 ori consecutiv? Si-a revenit in momentul in care cand am pornit-o am si accelerat-o (in acelasi timp).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gunoi in motorina. sa fi trecut o mica mizerie de filtru. altceva nu-mi explic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are vreo treaba zgomotul respectiv cu gunoiul din motorina. Eventual nu mai pornea, dar nu facea ca si cand s-ar rupe motorul. Ca sa identificati mai bine zgomotul, e ca si cand dupa ce porneai o dacie, mai dadeai o data de cheie...si se auzea un carait de bujii...eh cam asa zgomotul, dar mai intens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electromotor...??

Pare mai degraba astfel de zgomot...ceea ce descrii tu...cum ramanea bendix-ul de la Dacii blocat...sau se supara electromotorul la ele si caraia de il luau toti dracii!

Pe acealasi topic...mai avea cineva probleme cu pornirea - post #333...insa vad ca are benzina..si nu este ceva concludent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca pana acum ma consideram un norocos avand in vedere multiplele probleme cu volant se pare ca pana la urma am patit-o si eu. E adevarat ca am 93000km (O2 1.9TDI 105CP). Ce s-a intamplat de fapt: Am plecat de la Ploiesti spre Suceava.. am ajuns si cand ma intorceam pe la Roman pedala de ambreiaj a inceput sa sa nu mai urce pana la capat ..parca se agata pe la jumatatea cursei si apoi isi revenea in mers. Intr-un final dupa vreo 2 km a ramas blocata la podea si n-am mai putut sa plec. Am dus-o in service si mi-au spus ca 99% e volant. Astept sa vad daca se confirma si revin.

Se pare ca sa confirmat. volant praf, discul ar mai fi mers dar n-am de gand sa risc. Oricum la service mi-au comunicat un pret de 4000 pentru kit volant+ambreiaj complet+manopera. Mie mi se pare enorm. Ce ziceti? E mare pretul sau e corect?

Astept opinii. Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant dubla costa intre 980-1350 lei

Tot setul ajunge pana in 2300 lei (volant, placa, disc).

Manopera nu ar trebui sa fie mai mare de 100 euro...

oricum daca schimbi totul, ar trebui sa te incadrezi in cca. 3000 lei.

Pretul pe care l-ai primit e probabil din reprezentanta, unde kitul e vreo 3000 lei restul manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Stefan,

Inainte sa ajung la acel birou am fost la spalatorie. Stateam si ma gandeam: sa fi intrat apa pe la motor? Pe la aprindere?!

Daca ai filtrul de aer de origine, e protejat foarte bine pt patrunderea apei. In plus, daca patrundea apa in motor, ma indoiesc ca nu ai fi simit-o... de obicei se indoaie ceva - o biela, o supapa sau un piston (asta se sparge de obicei)...

Se poate sa fie senzorul de pozitie al volantei - dar atunci nu ar fi pornit si sigur aveai bec aprins in bord...

Parerea mea e sa mergi la cineva sa incerci un scan cu vag-com - poate a stocat vreun defect care sa te ajute.

Imi pare rau, dar nu am alte idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand incercam sa o pornesc ma uitam si in bord...dar...nici un bec in plus aprins...

Dupa cum am zis eu m-am gandit la electromotor...

Electromotorul se poate verifica cu VAG`ul? Se poate verifica daca da aprinderea corect?

Modificat de c4linutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant dubla costa intre 980-1350 lei

Tot setul ajunge pana in 2300 lei (volant, placa, disc).

Manopera nu ar trebui sa fie mai mare de 100 euro...

oricum daca schimbi totul, ar trebui sa te incadrezi in cca. 3000 lei.

Pretul pe care l-ai primit e probabil din reprezentanta, unde kitul e vreo 3000 lei restul manopera.

Merci RIon

Am inceput sa-mi caut singur tot kit-ul si nu stiu de care sa pun : Luk, Sachs sau Valeo. Lumea zice ca din fabrica vine cu Luk. Poate imi dati niste sfaturi.

Merci mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@c4linutz....Electromotorul se poate verifica cu VAG`ul? Se poate verifica daca da aprinderea corect?

Nu cred ca totusi ca electromotorul poate fi scanat cu Vag COM...si in acelasi timp, electromotorul se strica dupa un timp indelungat, la un numar finit de porniri/opriri, numar finit care cred ca este destul de mare (este posibil sa treaca ani si sa nu prezinta defecte si din cate cunosc se consuma periile care se inlocuiesc foarte usor).

Eroare poate fi stocata in legatura cu electromotorul..pornire insuficenta...ceva asemanator...ma gandesc...si mai mult ca sigur este stocat ceva acolo...!

De aprins...aprinde corect, din moment ce iti porneste...altfel nu mai pornea sau invartea motorul insuficient de puternic pentru a produce scanteie!

Oricum foarte interesant...da-i o scanare si tine-ne la curent. Pe mine m-a bagat la idei problema ta...mai ales ca si OII a mea este noua...!

@cretul - incearca la Volksman...te lamureste el...da-i un PM.. :D

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cretul - volksman sau autokarma... si eu am fost in dubii depsre discuri de frana ATE, FEBI, ZIMMERMAN... preturi ok, diverse utilizari... Z se folosesc la BMW, asta a fost alegerea mea, ATE e prea Race... cat despre kit-uri, o sa gasesti parei diferite. Eu voi incerca intotdeauna sa pun ceva mai bun (sau mai nou tehnologic) pe masina... nu neaparat mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

cred ca am probleme cu ambreiajul!!!

la scimbarea in treapta inferioara - intrat pe stradutza , schimbat din a patra in a doua si cand ridic piciorul dupa ambreiaj pe la jumate mi-a trepidat destul de putermic bordul si parca patina si ambreiajul, apas din nou si ridic din nou piciorul iarasi face.....mi s-a intamplat de vreo 2-3 ori intr-o saptamana ....acu nu mai face de vreo 3 zile

o fi oare ambreiajul??? :D

urmeaza sa ma duc in service cu ea pentru vasul de apa si un proiector peste 2 saptamani, dar pana atunci vreau si eu niste pareri de la cei care s-au lovit de asa ceva.am aproape 21000 km.

va multumesc!

Modificat de adrian mogos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand mai schimbi din 4 in 2, incearca sa calci de doua ori ambreiajul (dubla debraiere); daca dintr-o data a inceput sa prinda mai sus, e posibil sa fie volant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O "posibila " problema ( sper sa nu fie) . va intreb si pe voi daca asa face turbina sau motorul nu stiu exact dar cred ca turbina face asa atunci cand accelerez pe loc pana p la 2000 rpm si apoi ferm pana la 2300-2400 apoi iau piciorul brusc de pe accelratie . ascultati fisieul atasat si o parere. Motorul este remapat la 140 hp de la 14000 km acum avand 24400 si 1 an si 7 luni . 2 mecanici unul de la pbv mi-a spus ca e ok ca asa face dupa un anumit nr de km si altul mi-a zis ca e bine ca daca face asa inseamna ca am mers mai turat ( ceea ce s-a intamplat) si ca turbina este curata si e norma sa faca asa si sa fluiere nu foarte dar, dar sesizabil. Si la vi se aude asa sau e intradevar o problema la mine .

http://fbx.ro/b2cheqdlb4x82370

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am ascultat sunetul, insa si la mine se aude si se aude tare. si-mi place. eu zic sa nu iti faci probleme. au mai fost discutii pe aici. unele turbine sunt mai galagioase, altele se aud mai discret.

@cretul: zi-mi te rog simptomele volaneti pe punctul de a ceda. ma refer la umtimii 20.000 km cum ai simtit ambreiajul. trebuia turat mai mult, patina ambreiajul, nu mai tragea la fel de bine... mersi anticipat.

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi RIon

vad ca nu mai face deloc de cateva zile....ramane de luat in calcul ceea ce mi-ai spus tu....apropo volant sau kitul de ambreiaj intra la garantie???

sau macar pe cascao...:rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok - m-a lovit un camion roata in roata cand trecea pe langa ea parcata .... A indoit bara de directie si a dat peste cap roata. Am rezolvat totul cu Astra (super de treaba) - am reparat-o la Brady insa sunt nelinistit ca alte parti ale ei ar mai putea fi afectate. Mai exact masina a fost impinsa 20 cm (am vazut urma de cauciuc pe asfalt) si am senzatia ca volanul trage mai greu. trage putin dreapta dar e posibil sa fie de la Matador (am pus rotile de pe spate pe fata).

Intentionez cand cumpar cauciucuri de iarna sa ii fac din nou directia - e posibil sa mai fie alceva afectat? la service au zis nu - initial - si teoretic.

Aaaa - sa nu folositi carioca originala de culoare (lac) - e o pensula obosita care face mai mult rau decat bine.

Modificat de Cain
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mario75 sincer nu stiu daca e normal , de aceea cer pareri bun 1 pct clarificat cu suieratu e ok sa inteleg ,dar acel ţ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!