Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Ieri si astazi a pornit compresorul cam pe la oara 12 si afara erau aproape 30Gr.,asta ma face sa cred ca nu mai am suficient freon in instalatie, presiunea crescind odata cu temperatura de afara,deci cred ca trebuie sa completez,va ramin recunoscator daca imi puteti recomanda pe cineva care incarca climatronicul cu freon si daca stiti si cam cit m-ar costa,multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa verifici totusi si ce ti-am spus eu! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze daca nu e o problema serioasa dar astazi am simtit ceva ce m-a pus pe ganduri : la plecari ceva mai tari de pe loc(nu genul de ramane cauciuc dar putin mai turata) am avut clar senzatia ca spatele fugea stanga dreapta. La fel si in viraje abordate ceva mai tare, aceeasi senzatie. Martorul de la ESP nu a clipit. Senzatia comparabila f bine cu tipul de pierdere al aderentei pe zapada cu cauciucuri de vara ....Ce poate sa fie , a mai patit cineva asa ceva , suna cunoscut pentru cineva ? Mentionez ca e incaltata cu Matadoare care pana acum (desigu in afara iernii) s-au compartat decent pentru stilul meu de condus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am fost in weekend la Bucuresti-Sibiu-Bucuresti, pe Transfagarasan si am constatat urmatoarea problema: in frana de motor, la turatii intre 2500-3500 se aude un zdranganit/ zornait/ fluierat (nu ma pot hotara care din componente este dominanta). Zgomotul este atat de intens incat am calcat frana mai mult decat mi-as fi dorit, doar sa evit intrarea in zona de turatii cu probleme. In momentul in care ciupeam acceleratia zgomotul disparea.

Ii suna cuiva cunoscut? (Partea proasta este ca ma pregatesc pentru un concediu de peste 5000 km si mi-as dori sa nu ma intorc pe jos...)

Masina este O2, TDI 1.9, MY2008, 24500 km.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa verifici totusi si ce ti-am spus eu! :)

Chiar vreau sa verific,dar te rog sa-mi dai mai multe detalii unde sa caut(poate mai vrea si altcineva)eu nici nu stiu unde este compresorul sau cum arata,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Cristi.V Cum te uiti la motor cu capota deschisa, compresorul este jos in stanga, in fata motorului si in spatele radiatoarelor, cu fulia spre stanga, antrenat de cureaua mecanismelor. In el intra si iese o conducta de freon (astea sunt metalice de culoare gri), si o mufa cu 2 fire electrice in partea lui dreapta. Deci mai spre centrul motorului. Acea mufa se afla exact sub o conducta de freon. Daca identifici compresorul si tevile de freon o sa-ti dai seama imediat care e mufa cu pricina.

Sa ne tii la curent cu rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

O problema cu Stream-ul meu.. fiind in functiune pe CD la un moment dat s-a auzit un "pacanit" si s-a oprit brusc sunetul in boxe. Initial m-am gandit ca este de vina CD_ul, l-am scos, am comutat pe radio dar tot fara sunet a ramas. Afisajul la Radio si CD arata ok. Am oprit si repornit aparatul si tot asa. L-am lasat 2 min dupa care si-a revenit.

A mai patit cineva asa ceva ?

Aceeasi problema am avut-o eu astazi.S-a oprit brusc,am comutat pe radio,iar pe cd,l-am oprit dar nimic.Eram mort pt patrie.In final la un semafor am oprit motorul si si-a revenit.Ideea e ca daca merg la service pt asta,normal ca o sa mearga perfect.Poate mai est ecineva pe forum care a patit si poate a gasit si cauza.

Offtopic: daca pica dracia si trebuie schimbata,se poate solicita navigatie in loc de stream ,si sa dau diferenta de bani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit ca multora li sa intamplat chestia asta

mie unu mi sa intamplat cand ascultam la CD. NU stiu daca e cineva la care a trosnit fiind pe FM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Cristi.V Cum te uiti la motor cu capota deschisa, compresorul este jos in stanga, in fata motorului si in spatele radiatoarelor, cu fulia spre stanga, antrenat de cureaua mecanismelor. In el intra si iese o conducta de freon (astea sunt metalice de culoare gri), si o mufa cu 2 fire electrice in partea lui dreapta. Deci mai spre centrul motorului. Acea mufa se afla exact sub o conducta de freon. Daca identifici compresorul si tevile de freon o sa-ti dai seama imediat care e mufa cu pricina.

Sa ne tii la curent cu rezolvarea problemei.

In legatura cu climatronicul,am verificat presiunea la freon si totul este in regula,se pare ca este un contact (mufa)care ba face ba nu face contact,m-am uitat la ea dar nu am putut decit sa bag mina si pe pipaite sa incerc sa o misc,oare trebuie demontat ceva(radiatoare)pentru a avea acces?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, se pare ca am avut dreptate. E cam mult de demontat. Asta doar daca nu e mufa intreaga si trebuie sa-i faca o reparatie cum mi-a facut mie. Mie initial a incercat sa-l puna pe direct, iar cand a incercat sa scoata mufa (deci poate sa bage mana printre radiatoare si motor) a ramas cu firele in mana. Poate ai totusi noroc si nu ramane si la tine cu firele in mana, si doar da cu putin spray de contacte si baga mufa la loc. Dar inainte sa o bage la loc ar fi bine sa o inveleasca bine in banda izolatoare ca sa nu mai intre apa la ea. Sa nu ai probleme pe viitor. Daca ai o mana mai subtirica cred ca poti sa te descurci si singur, daca nu, fuga la un mecanic care stie ce face! Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continuare:

Am plecat joi dimineata spre Voineasa,caldura mare,a mers climatronicul non stop(a pornit cam dupa 30min.dupa plecare)am ajuns la Rimnicu Vilcea si am vazut dealerul Skoda din zona si mi-am zis ca nu este rau sa opresc un pic si sa-mi iau un litru de ulei pt.completare(uitasem sa-l iau de acasa),nu am oprit climatronicul(caldura mare)aveam si colilul mic cu mine,cind deodata cind ma intorceam la masina era un mare fum care iesea de sub capota mea,am tipat ca mi-a luat masina foc si au sarit citiva lucratori din service cu stingatoare dar nu a mai fost nevoie,cind am ridicat capota cureaua care antrneaza alternatorul si compresorul se rupsese si aproape ca se topise de cum a fost frecata acolo,am bagat masina in service si surpriza:compresorul era blocat,asta e,dupa multe telefoane si bani trimisi (costa compresorul 24 milione lei)am hotarit sa-l schimbam,a fost schimbat apoi s-a facut o spalare a instalatiei si incarcarea cu freon,dupa schimbare a pornit compresorul nou,a bagat rece dar problema persista adica nu porneste imediat ci cind vrea el duupa un timp,sau dupa mai multe fitiieli(pornit oprit)

s-a mai constatat o problema:un ventilator adica ala mic care este situat chiar in dreptul compresorului nu mai porneste,asta urmeaza sa-l schimb miine,dar intrebarea este oare climatronicul nu porneste din prima pentru ca nu vede acest ventilator?oare poate fi asta?sau o alta problema il face sa nu porneasca imediat,

Modificat de cristi.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat ventilatorul mic, de clima, ramasese blocat. Timp de o saptamana, cat a durat comanda pt ventilator, am folosit climatronicul dar eficacitatea sistemului lasa de dorit. In momentul inlocuirii ventilatorului am facut si o reumplere cu freon a instalatiei si completare cu ulei pt compresor. Acum totul functioneaza ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Brady,a stat masina astazi in service 4 ore,s-au plimbat pe linga ea mai multi mesteri ,banuieala lor este ca si acest compresor are o problema,parerea mea ca nu se stie exact care este cauza pornirii cu intermitente a compresorului,drept urmare m-a trimis tot la Enduro din Rimnicu Vilcea deoarece acolo am eu garantie la compresor,ei nu se pot baga la el deoarece acesta nu este original VW,cind am sunat la Enduro acestia au zis ca da este adevarat ca nu are sigla VW dar este tot unul ca ala original de la aceeasai fabrica,acum astept sa ma sune si sa ma programeze-alt drum alta distractie la RIMNICU VILCEA,va tin la curent dar pina atunci rog specialisti sa-si dea cu parerea,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau pt problema ta dar eu inca cred ca totul a pornit de la altceva nu de la o mufa , trebuie sa fi blocat ceva acel axde compresor sau fulia aia ce e acolo ori ventilatorul ala , stiu ca odata s-a facut un update de soft la clima , tu ai facut asa ceva ?

bafta si sa ne tii la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

o problema destul de grava zic eu:

la mersul cu arox50/60 km/h aud ca un fel de huruit, sau mai bine zis ca si cum ar fula ceva. am fost la skoda, mi-au zis ca e rulmentul, l-am schimbat dar vad ca tot asa face. mentionez ca am sesizat asta dupa ce am schimbat rotile de pe fata pe spate. (sunt stranse cu cheia dinamometrica )exista vreo expicatie?sa merg sa vad daca sunt dezechilibrate rotile?nu trage in nici o parte, iar fenomenul se manifesta indiferent daca sunt sau nu in viteza, deci exclus probleme la motor.la viteze mai mari nu il mai simt, dar pot spune ca exista, pentru ca odata cu cresterea vitezei se aude si cresterea in turatie sa zic asa al fenomenului, ca si cum ar fi destransa roata, dar in volan nu se simte nimic si rotile sunt ok....

ce sa fie oare?ca merg iar inapoi la service, dar si aia dau din umeri ca si mine....la ce sa-i mai pun sa verifice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica jantele,cu siguranta ai lovit un obstacol (groapa sau bordura) si de aici acea falfaiala. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa ai o galma la unul dintre cauciucuri. Cat era pe spate nu se auzea / simtea. Sau invers. Nu stiu care cauciucuri se aud mai tare in habitaclu, avand in vedere ca e cu hayon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta o am si eu...la fel am zis ca e rulmentul dar nu e,si eu am schimbat cauciucurile si de atunci a aparut. In vara asta nu prea s-a mai auzit dar de vreo 2 saptamani a reaparut zgomotul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Brady,a stat masina astazi in service 4 ore,s-au plimbat pe linga ea mai multi mesteri ,banuieala lor este ca si acest compresor are o problema,parerea mea ca nu se stie exact care este cauza pornirii cu intermitente a compresorului,drept urmare m-a trimis tot la Enduro din Rimnicu Vilcea deoarece acolo am eu garantie la compresor,ei nu se pot baga la el deoarece acesta nu este original VW,cind am sunat la Enduro acestia au zis ca da este adevarat ca nu are sigla VW dar este tot unul ca ala original de la aceeasai fabrica,acum astept sa ma sune si sa ma programeze-alt drum alta distractie la RIMNICU VILCEA,va tin la curent dar pina atunci rog specialisti sa-si dea cu parerea,multumesc

De data asta e chiar urita treaba,(nu stiu daca deja nu este o discutie de topic"probleme serviceuri"

Dupa o discutie cu directorul de service caruia i-am spus ca am fost la Brady si ca nu mi s-a schimbat ventilatorul de clima deoarece acestia banuiesc ca este de vina tot compresorul, acesta mi-a spus sa vin la Enduro-RV si o sa-mi inlocuiasca ventilatorul si o sa vad eu ca o sa mearga climatronicul,am fost astazi acolo si dupa inlocuirea ventilatorului ,compresorul tot a refuzat sa porneasca,s-au facut teste si a reiesit ca este nu stiu ce cuplaj de la compresor defect,atumci a inceput povestea:

seful de service era liber si cind a fost anuntat ca am compresorul defect,acesta a inceput sa sustina ca el mi-a zis mie sa inlocuiesc radiatorul cind ajung la Bucuresti,bineinteles ca nici nu a fost vorba despre asa ceva,daca spunea acest lucru cind a inlocuit compresorul si imi explica ca asa se face eu as fi fost de acord dar el nu mi-a zis asta,cind am cerut sa vorbim la telefon el a sustinut cu nerusinare ca uite domne nu ti-am zis sa schimbi radiatorul(de fapt cum am zis mai sus era vorba despre ventilator)si uite asa nu mai vrea sa-mi rezolve problema,mi-a zis la tel.ca nu prea mai poate sa-mi dea garantie la compresor cu toate ca chiar el dupa ce l-a inlocuit , a venit cu un aparataj si dupa nu stiu ce teste si zicea ceva de curatiri de instalatie,chiar el a pornit climatronicul si acesta a mers dar dupa ce am plecat de acolo,l-am oprit deoarece ajunsesem la destinatie si de a doua zi a inceput iar sa mearga cu intermitenta si acum nu mai porneste de loc,cum am spus, cind am plecat mi-a spus sa inlocuiesc la Bucuresti ventilatorul,eu astazi i-am zis ca daca stia ca trebuie sa inlocuiesc si radiatorul de ce nu mi-a spus,si el a zis ca a incercat sa-mi faca un bine ca eram in tranzit,in final mi-a zis un coleg de-al lui ca a zis ca-mi da 20% rabat la compresor si 10% la radiator si ca deja le-a comandat si ma anunta cind le au si sa vin sa mi le schimbe dar eu nu inteleg de ce sa mai platesc inca o data un compresor dupa doar 2 saptamini,sint foarte obosit am plecat asta noapte spre RV si poate am fost si incoerent la scris asa ca sa ma scuzati,ce sa fac?eu sint hotarit sa merg cit de departe este necesar dar orice sfat este binevenit si daca mai este ceva ce nu am spus astept intrebari,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

protectia consumatorului scrie pe tine. si reclamatii peste reclamatii ca sa ii sperii, ca altfel nu rezolvi nimic. stai ferm pe pozitie si apara-ti drepturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau de problema pe care o ai. eu zic sa incepi prin a merge ierarhic in companie din usa in usa si sa nu platesti al 2-lea compresor din banii tai. daca nu poti rezolva nimic asa atunci mergi la protectia consumatorului. cam e timpul ca lumea nesimtita de prin service-uri sa isi schimbe atitudinea sau job-ul. daca fiecare roman ar face scandal eu zic ca serviciile ar devenii mai bune. bafta in rezolvarea problemei si tupeu maxim ca doar nu e vina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca la tine problema e de particule metalice in instalatia de A/C. Reparatia care a fost facuta initial (inlocuire compresor A/C) a fost neconforma pt ca de fapt trebuia intai investigata cauza caderii piesei originale.

Daca ai factura si mentiune de garantie pt inlocuirea compresorului, sfatul meu e sa nu mai mergi la ei la service. Fa o expertiza la service autorizat (e.g. Brady) si pune-i sa constate:

1. Starea compresorului

2. Starea instalatiei de climatizare per total

3. Recomandarea lor de reparatie (acum, cand noul compresor e mort) - probabil va include inlocuirea minima a: compresor (logic), filtru/acumulator, posibil condensor + vaporizator.

4. Opinia tehnica cu privire la motivul defectarii noului compresor.

Cu astea, faci adresa scrisa catre service-ul ce ti-a facut reparatia. Explici ca ai nevoie de masina si ca nu iti poti permite sa faci drumuri la ei. Ceri repararea conform cu opinia de la service autorizat.

Reparatia initiala (schimbarea compresorului) nu e corecta pt ca nu s-a diagnosticat cauza ce a dus la defectiune. Din ce stiu eu, e obligatoriu sa se schimbe filtrul si conductele de la filtru la intrarea in compresor in acest caz. E normal sa pice si al doilea compresor daca nu se rezolva motivul primei defectiuni.

Ca atare e ilogic si neprofesional sa te puna sa platesti al 2-lea compresor. Mai mult, explicatia ca trebuia sa schimbi tu o alta piesa a circuitului nu sta in picioare, pt ca pana ai ajuns la Buc, noul compresor era deja mort...

E normal sa platesti celelalte piese (pt ca oricum le-ai fi schimbat daca reparatia era corect facuta) dar nu si compresorul...

Mare mare grija la cum faci reparatia acum. Faci reparatia la un service care stie ce face si le trimiti factura. Asa ar fi ideal. Vorbeste cu un avocat si vezi ce se poate face (fct si de contractul tau de reparatie cu ei).

Din cate stiu, componentele de A/C nu se spala - deci nu accepta sa se "spele" condensor/furtune, etc ca sa nu fie inlocuite.

Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne cat de nesimtiti pot fi oamenii astia. Daca ai acte prin care sa poti dovedi ca ai mers la ei si ai reclamant defectiuni la instalatia de climatizare, iar ei ti-au inlocuit compresorul (cumparat de la ei, montat la ei), nu e nevoie de nici o mentiune referitoare la garantie pentru ca obligatia de garantie este prevazuta in lege. Sfatul meu este sa consulti un avocat si sa le trimiti doar o notificare cu antetul si stampila acelui avocat. Crede-ma, face minuni! Nu te apuca sa arunci banii pe expertize extrajudiciare pentru ca ei or sa o tina tot pe a lor, indiferent de cate expertize faci tu in alte service-uri, al lor e cel mai bun. Daca vrei neaparat sa faci o expertiza extrajudiciara, atunci apeleaza la un expert autorizat cu stampila blet (birou local de expertize). Daca masina e cumparata pe persoana fizica e eficienta si o reclamatie la OPC. Ameninta-i ca ii dai in judecata, si chiar treci la fapte daca chiar nu se conformeaza, costurile sunt mai mici decat crezi, mai ales ca obiectul cererii ar trebui sa fie obligatia de a face (repararea instalatiei de climatizare a masinii) si taxa judiciara de timbru e o nimica toata. Bafta multa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cu toate ca pana acum ma consideram un norocos avand in vedere multiplele probleme cu volant se pare ca pana la urma am patit-o si eu. E adevarat ca am 93000km (O2 1.9TDI 105CP). Ce s-a intamplat de fapt: Am plecat de la Ploiesti spre Suceava.. am ajuns si cand ma intorceam pe la Roman pedala de ambreiaj a inceput sa sa nu mai urce pana la capat ..parca se agata pe la jumatatea cursei si apoi isi revenea in mers. Intr-un final dupa vreo 2 km a ramas blocata la podea si n-am mai putut sa plec. Am dus-o in service si mi-au spus ca 99% e volant. Astept sa vad daca se confirma si revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri m-am dus cu masina pana intr-un loc, am stat cu ea oprita cam 10 minute si....surpriza...cand sa o pornesc facea un zgomot enorm de ciudat..nici nu stiu cu ce sa-l compar. Ceva de genu...paleti intr-o tabla cand se invart. Ciudat e faptu si ca s-a oprit intr-o secunda. Deci nu a ramas pornita. Am incercat s-o pornesc de 3 ori... de 3 ori aceeasi problema... pana cand...a 4-a oara, in momentul in care am pornit-o am si accelerat-o...si... a pornit. Nu a mai facut asa ceva de atunci....dar tare mi-e frica daca mai face.

In 11 luni de cand am masina e prima "problema" care apare la ea.

V-ati lovit de asa ceva?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!