Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Am fost la service ieri cu ea si mi-au facut o programare pt marti,tipul cu care am fost in probe zicea ca e de la anvelope dar sigur nu e pt ca cel putin rotile din spate se blocheaza la o frana violenta ceea ce a observat si tipul de la Mobel,cu stergatoarele,e vina mea ca nu am citit dar tot se vede urat :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe sa se simta extraordinar de rau problema mea cu ambreiajul , cand e rece si plec de pe loc zguduie rau pana cupleaza, la 3 sau 4 plecari cand e rece api nu mai face, ridic practic ambreiajul de la podea si nu prinde merge in suturi pt un metru apoi e perfect, face numai rece si pe a 1 a , mentionez ca nu patineaza ca s-ar cunoaste la turatie si stiu ce e aia patinaj dar ce naiba parca discul ar avea ulei pe el si pana se duce da in gol

Ce as putea sa ii fac , ma gandesc ca problema se agraveaza pt ca asta iarna facea din joi in pasti acuma daca masina sta noapte adimineata face asa la primele 3 intersectii, face de parca te loveste vreunu in spate asa de proeminent este cuplajul cu motorul iar zgomotul de la aceasta buba este ca si cand ai da drumul la ambreiaj foarte turat si dintr-o bucata deci zmucitura e puternica .

Daca ar fi sa schimb ambreiajul cu unul sport merita sau sa raman tot pe asta standard ca banuiesc ca alta solutie nu este masina fiind iesita din garantie si avand 31 de mii de km in 3 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabriel: eu zic sa nu o mai chinui si sa astepti momentul schimbarii ambreiajului, eu unul nu as risca sa mai stric si altceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca face doar cetaeodata cand e rece si mereu am inecrcat-o in toate felurile si urca prea liniar in ture si masina chiar trage doar nu cupleaza la plecare cand e rece cateodata nu inteleg daca patineaza atunci de ce nu ar patina mereu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor

O problema grava aparuta la masina mea O2 2.0 TDI: la accelerare masina trage puternic dreapta, cand nu accelerez/cutia decuplata masina merge corect. Mi-au facut geometrie,au schimbat bucsele, am schimbat cauciucurile ---- face la fel. Aveti ceva idei?

Multumiri

Marius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

O problema cu Stream-ul meu.. fiind in functiune pe CD la un moment dat s-a auzit un "pacanit" si s-a oprit brusc sunetul in boxe. Initial m-am gandit ca este de vina CD_ul, l-am scos, am comutat pe radio dar tot fara sunet a ramas. Afisajul la Radio si CD arata ok. Am oprit si repornit aparatul si tot asa. L-am lasat 2 min dupa care si-a revenit.

A mai patit cineva asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. mi s-a fisurat rezervorul spalator parbriz: tot ce torn peste 200ml se scurge jos, ca sa dau cel putin 150 ron pt altul mai bine l-as lipi. idei?

2. si mie imi scartaie geamurile fata la inchidere si deschidere. au incercat aia dela service sa le unga (s-a jucat unu cu spray vreo 10 minute) dar dupa o perioada au inceput sa scartaie si mai tare... am incercat cu diverse sprayuri pe la chedere am incercat sa spal (intradevar dupa ce ploua sau dupa ce merg la spalatorie scartaie mai putin sau deloc) idei?

3. cateodata cand pornesc masina sta turata la ~1300ture si motorul se aude ciudat, dupa ce merg cateva minute isi revine sau daca o turez de cateva ori. am mai citit ca s-a mai patit asa ceva dar iarna, dar la 17-18 grade cat am la dimineatile mai reci...

Modificat de kluand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La capitolul probleme (dupa 25k) geam dreapta, stropitoare luneta. La capitolul probleme grave, volant. Am ramas foarte surprins masina nefiind utilizata in conditii extreme (viteza maxim 170, foarte putine accelerari bruste si in nici un caz cu pedala la maxim etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe sa se simta extraordinar de rau problema mea cu ambreiajul , cand e rece si plec de pe loc zguduie rau pana cupleaza, la 3 sau 4 plecari cand e rece api nu mai face, ridic practic ambreiajul de la podea si nu prinde merge in suturi pt un metru apoi e perfect, face numai rece si pe a 1 a , mentionez ca nu patineaza ca s-ar cunoaste la turatie si stiu ce e aia patinaj dar ce naiba parca discul ar avea ulei pe el si pana se duce da in gol

Ce as putea sa ii fac , ma gandesc ca problema se agraveaza pt ca asta iarna facea din joi in pasti acuma daca masina sta noapte adimineata face asa la primele 3 intersectii, face de parca te loveste vreunu in spate asa de proeminent este cuplajul cu motorul iar zgomotul de la aceasta buba este ca si cand ai da drumul la ambreiaj foarte turat si dintr-o bucata deci zmucitura e puternica .

Daca ar fi sa schimb ambreiajul cu unul sport merita sau sa raman tot pe asta standard ca banuiesc ca alta solutie nu este masina fiind iesita din garantie si avand 31 de mii de km in 3 ani

Este rulmentul de presiune mai exact. Parca descri simptomele pe care le am eu la megane :( . Mie mi-au spus la service ca este rulmentul de presiune. Intrucat eu ma apropii de 110 000 schimb totul.

Nasol ca a iesit din garantie pentru ca toata operatia o sa coste ceva...:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa merg cu ea asa si cand o sa faca macar zilnic o sa o schimb , nu stiu de ce face doar de 2 sau 3 ori pe luna , nu am cu ce sa asociez .

Inainte de dimineata cand face nu e nici prea frig nici prea cald , nu ii dau si nu i-am dat talpa cu o zi inainte , nu am facut drumuri scurte sau lungi .

Totul e normal face numai cand ar ea chef....

PS: au fost cred ca 3 luni in care nu a facut deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:wub:

Nasol ca a iesit din garantie pentru ca toata operatia o sa coste ceva...:D

Chiar daca mai era in garantie, la 110.00km, cel putin la elementele de uzura (fie el si rulment de presiune; sigur la demontare se va vedea pe el un sant adanc la partea unde ataca placa de presiune-deci uzura normala) nu iti mai acorda nimeni garantie.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la gabriel :)... a mea nu mai este de mult in garantie si oricum si-a facut treaba in cazul meu.

Modificat de ncristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mor de cald...

acum o saptamina cind am plecat cu masina nu a mai pornit climatronicul,dupa mai multe fitiieli cam 20min.(pornit oprit,auto,eco,diferite temp.)a luat-o si a mers corespunzator toata ziua,daca masina sta mai mult nepornita tot asa face,astazi tot asa dupa 30min. a pornit climatronicul,acum parca a plecat singur adica l-am lasat pe auto si 22Gr.problema este ca in timp ce este pe auto si nu functioneaza baga caldura si apoi cind porneste merge corect,am ajuns la destinatie am stata colo 2 ore si am plecat acasa dar de aceasta data nu a mai pornit nici dupa o ora si fitiielile respective,ce-o fi?nu ma asteptam la Vag sa aibe aceste probleme,va rog sa-mi spuneti ce credeti,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati ani are masina? nu cumva nu mai ai freon in instalatie , are ceva asta noua si anume este ecologica asa ca se duce in timp , si eu am reincarcat ca era la jumatate din capacitate :))

Poate totusi ajuta si o scanare direct pe clima sa vezi ce erori poate da

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles cristi.v. Ma gandeam ca e vb de a ta. Insa chiar si in cazul lui sau, in general sa zicem, atunci cand discutam de elemente de uzura/consumabile, este destul de greu de tras o concluzie despre cauzele defectiunii: defect de fabricatie, uzura normala ori utilizare necorespunzatoare. Si din pacate aceasta concluzie este absolut necesara pentru a justifica decontarea in garantie a unei piese.

Un exemplu des intalnit la octaviile 2 diesel: volant bimasic facut varza (manifestare prin zgomote la ralanti, la demontare se poate constata lipsa de amortizare la capete de cursa a partii mobile). Nu sunt urme de incalzire, de patinare pe el, nimic. Justificarea tehnica in peste 75% din cazuri ar fi: necesitatea de transmitere a unui cuplu motor mare (poate chiar maxim) amplificat de treapta de demultiplicare mica din cutia de viteze (se bat cap in cap in volant 2 fluxuri de putere: unul dinspre motor si unul dinspre roata datorita rezistentei la rulare; pe romaneste incerci saq ii dai talpa atunci cand esti in treapta superioara, fara sa retrogradezi) determina vibratii extrem de violente in mecanismul de amortizare al volantului bimasic care pana la urma ii vor aduce pieirea. Si stai si te uiti la el: nu-i albastru ca n-ai patinat ambreiajul :)) dar nici intreg nu e... ce-are?!?! evident ca n-a ramas decat defect de fabricatie.... ce parere ai?!?!

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A facut asa de pe la 5 mii de km dar serviceul l-a inregistrat din parti( ca si defect) asa ca nu am ce sa ii fac pt ca prcatic nu face cand ajung acolo.

Se stie ca de obicei motoarele astea au probleme cu volant .

Ce ar fi bine sa fac? exista una mai buna? pt ca mai mult ca sigur masina va suferi si alte modificari cum ar fi cip si alte chestii ca sa ii mareasca puterea si ma tem ca nu va mai rezista mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi un kit cu volant normal, monomasic insa daca o si resoftezi atunci iar e bai ca nu mai rezista discul la monomasic (nu vor face fata amortizoarele de vibratii de pe disc) si va tremura la plecari de pe loc. Cauta ceva kit sport, nush.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine(la o Octavia2,2.otdi,140cp,57000km) face un zgomot la oprirea motorului care f probabil e de la volant;in rest doar o usoara vibratie a ambreiajului dar cam la toate dieselurile la care am incercat acest lucru au acea mica vibratie. Merita sa schimb volant sau sa o mai las?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati ani are masina? nu cumva nu mai ai freon in instalatie , are ceva asta noua si anume este ecologica asa ca se duce in timp , si eu am reincarcat ca era la jumatate din capacitate :wub:

Poate totusi ajuta si o scanare direct pe clima sa vezi ce erori poate da

Bafta!

Are 3 ani,chestia este ca atunci cind porneste merge bine,ma gindesc ca daca este de la freon nu ar merge deloc dar problema este ca ceva nu comanda compresorul sa porneasca,

ceva sfaturi unde sa merg cu ea sa verific,nu prea stau bine cu banii si nu vreau sa incerc doar undeva unde doar sa-si dea cu presupusul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde esti?

Pot rezolva la craiova in alt oras sincer nu cunosc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un exemplu des intalnit la octaviile 2 diesel: volant bimasic facut varza (manifestare prin zgomote la ralanti, la demontare se poate constata lipsa de amortizare la capete de cursa a partii mobile). Nu sunt urme de incalzire, de patinare pe el, nimic. Justificarea tehnica in peste 75% din cazuri ar fi: necesitatea de transmitere a unui cuplu motor mare (poate chiar maxim) amplificat de treapta de demultiplicare mica din cutia de viteze (se bat cap in cap in volant 2 fluxuri de putere: unul dinspre motor si unul dinspre roata datorita rezistentei la rulare; pe romaneste incerci saq ii dai talpa atunci cand esti in treapta superioara, fara sa retrogradezi) determina vibratii extrem de violente in mecanismul de amortizare al volantului bimasic care pana la urma ii vor aduce pieirea. Si stai si te uiti la el: nu-i albastru ca n-ai patinat ambreiajul :) dar nici intreg nu e... ce-are?!?! evident ca n-a ramas decat defect de fabricatie.... ce parere ai?!?!

Cheers!

Nu ma pricep foarte bine la chestiile tehnice/mecanice. As dori sa intreb: ce stil de condus ar trebui adoptat pentru a evita astfel de probleme ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba cu condusul, la mine s-a stricat din vina fabricantului nu din vina mea , orice om are alt stil de mers si nu e cazul sa spuna cineva de la service ca din cauza mea

Oricum nu pote dovedi ca i-am dat eu talpa zilnic sau accelerat aiurea in viteza superioara ...

Nu cred ca se poate evita pt ca sunt foarte dese chestiile astea ar trebui sa le faca altfel sau sa fie mai bune

Pe forumurile din afara este trecuta la common problems, deci e stiuta ca volant bimasica pe acest motor e cu probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta incercam sa iti explic gabriel, ca e greu de dovedit, mai ales de catre un service care nu are dotari speciale pentru a face analize metalografice, draci laci, studii de cercetare. In orice caz, am dubii ca ar fi o problema 100% de producator. Cunosc masini care au facut 200.000km in 2 ani si nu au avut nici probleme de turbo si nici de volant. E drept, cel putin odata pe saptamana fac o Austrie sau Germanie. In fine, oricate argumente as aduce eu sau tu tot nu cred c-am finaliza discutia pentru ca e sigur ceva la mijloc care nu este cunoscut decat de producatori.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce, dar parca O2 de dupa 2007 au mai multe probleme decat cele mai vechi...

Cum se explica drumurile prin strainatate referitor la durabilitate? Mers constant turat = intretinere turbina si nefolosire ambreiaj ca si in regim urban?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are 3 ani,chestia este ca atunci cind porneste merge bine,ma gindesc ca daca este de la freon nu ar merge deloc dar problema este ca ceva nu comanda compresorul sa porneasca,

ceva sfaturi unde sa merg cu ea sa verific,nu prea stau bine cu banii si nu vreau sa incerc doar undeva unde doar sa-si dea cu presupusul.

La o scanare cu VAG-COM iti va spune ca e compresorul ars. Asa mi-au spus si mie la reprezentanta. La o verificare mecanica, s-a constatat ca mufa de pe compresorul de freon era ruginita si un piciorus mancat de rugina nu mai facea contact. Asa ca nu mai avea climatronicul cui sa comande sa porneasca sa bage freon. Este cred, problema generala, cel putin la motorul nostru, deoarece o conducta de freon trece exact pe deasupra acestei mufe, iar condensul de pe ea picura exact pe mufa. Mecanicul care s-a ocupat de problema, a lipit firele pe direct cu pistolul de lipit (nu stiu daca mergea inlocuita partea de mufa de pe corpul compresorului, caci ea era cea cu probleme), dupa care a imbracat lucratura intr-un manson de cauciuc si multa banda izolatoare. La tine pare sa fie doar la inceput. La mine nu pornea deloc compresorul. Vezi daca nu e de acolo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!