Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

atata timp cat e conectata la actuator, geometria oricum merge foarte greu. NU e relevant ca ai impins de tija si mergea greu. 

citeste topicul 

Log in mers, BS etc

de asemenea, foarte importat este partea de Freeze Frame aferenta fiecarei erori... acolo gasesti multe informatii foarte interesante despre problema... si ce anume a generat eroarea. Pe viitor sa o ai in vedere. Tu nu ai bagat=o in seama in poza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era vb de geometrie blocata, eroarea era de suprapresiune - positive deviation. Nu e cazul la el - eu (asa cum i-am explicat si la telefoane) cred ca este vorba de o problema la actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ pronet - Multumesc pt info, da este tija ruginita !

Da Florin si multumesc frumos si pt info. Am dat putin cu wd la tija... cand o sa revin in Bucuresti rezolvam asa cum am discutat la telefon.

Multumesc pt timpul acordat.

 

@Andrei_221 , e putin mai greu sa fac logul in mers, si inca nu stiu exact unde trebuie sa intru ca sa pot face graficul. O sa citesc topicul pe care mi l-ai sugerat.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am schimbat și eu kit volant + ambreiaj Sachs, am crezut că scap de tremurăturile periodice la relanti, însă nu. La un tester, valorile injectoarelor sunt următoarele: -0.80 0.20 0.40 0.60. Ce ziceți despre ele, ar putea fii un injector cauza tremurăturilor periodice din relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, si nu doar BKD-ul tau face asa, ci majoritatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci să stau liniștit că e din seria "așa fac toate BKD-urile" ? Nu am schimbat kit volant și ambreiaj pentru acele tremurături, volant avea bătăi la relanti. Despre valorile injectoarelor ce poți zice? Mașina are 275.000 km.

Modificat de mitza97
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tremurarul la relanti la BKD e o defectiune NU o normalitate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sursa lui care ar fi? Nedefinită?

Modificat de mitza97
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauzele pot fi multiple : injectoare defecte/dereglate,oringuri,uzura chiulasa,axe nesincronizate,culbutori,.....

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

completare : nu intodeauna valorile de compensare ale injectoarelor reflecta realitatea privind starea sistemului. Poti sa ai valori bune, dar injectoarele sa fie cu defecte, sau sistemul de alimentare din chiulasa sa fie neetansa sau pomap tandem cu ceva probleme.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu comparati un BKD, care nu are arborii de echilibrare in baia de ulei cu motoarele de pe passat care au acei arbori de echilibrare. De asta niciodata un BKD nu o sa ie la fel de silentios ca un BKP.

Si omul nu spune catremura la ralanti, ci ca are niste zvacuri la ralanti, a mea asa face de noua, la statul pe loc , la 5-6 secunde se simte un zvac, eu la asta ma refeream.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact @Al Bundy, nu tremura la relanti, are acele "zvacuri" cum zici tu, la anumite intervale de timp. Dar vreau sa va spun ca inainte de aceasta masina am avut un Peugeot 206 pe benzina luat de nou, si la care aparea exact acest fenomen de nou. Deci, ce sa mai zicem la 275.000 km la un diesel, daca la un benzinar nou apar aceste tremuraturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca odata.... nu se poate compara calul cu magarul. Dieselul e diesel, benzinarul e benzinar. 1.4 pe 206 ( ca banuiesc ca 1.4 benzina te referi) e o antichitate din anii '80, la care s-a adaptat injectie multipunct si atat ( tacheti mecanici ce se regleaza cu lera, camasi cilindri demontabile, etc). MOtorul nu era conceput sa functioneze rafinat. Vezi un banal Corsa C 1.2 16V si o sa vezi ce inseamna motor conceput sa mearga rafinat. Sau un N42 1.8 sau 2.0 Dublu Vanos Valvetronic la BMW. 

BXE si BKD mai tremura din cand in cand la relanti, insa de data asta nu e din ciclul "asa face toate". Al meu 1.9TDI BXE face de nou , ca si al lui @Al Bundy , insa am intalnit foarte multe care nu aveau aceste zvacniri.... 

la cealalta Skoda a mea, 1.9TDI ATD din 2001 , are 325.000 km si nu face acele zvacniri deloc... si exemplele pot continua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si al meu BXE are acele ''zvacuri'' de obicei primavara/toamna si rareori vara,mai nou cand opresc climatronicul iarasi are acele zvacuri.

Mai nou de vreo 2 saptamani,centura fiind fixata evident, martorul centurii de siguranta se aprinde aleator pentru cateva secunde se stinge,apare vizual si acustic.Ce este de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iei alta incuietoare de centura pentru inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noua - in jurul la 300 lei.

pana atunci poti deconecta mufa mica neagra din podea, ca sa nu te mai deranjeze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca o scot din mufa nu o sa stea martorul aprins nonstop?? intreb!

Pot sa bag niste ulei in incuietoare sau spray contacte? se poate desface?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, nu o sa se mai aprinda deloc. e ca si cum ar fi centura bagata.

Degeaza bagi spray, nu se poate desface, este lipita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau alta solutie, mai usoara, dezactivare cu VCDS de pe 17 - Instruments

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se aude oare in bord ca un bazait in timpul functionarii climatronicului, bazait care apare nu permanent, apare si dispare? Ca si un motoras care parca este fortat de ceva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un servo motor de la clima ,fa o diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 07.07.2017 at 15:20, Al Bundy a scris:

NU, nu o sa se mai aprinda deloc.

Am tot asteptat in ideea ca poate trece de la sine dar deja ma scoate din minti.Sub scaun cred ca sunt 2 cabluri separate unul spre centura celalalt spre airbag (banuiesc), care dintre ele trebuie demufat sa nu ma trezesc cu airbag-u' 'n freza ! Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mufa mica neagra, din podea - are doua fire in ea.

nu ai de ce sa te trezesti cu airbag-ul in freza, sta linisitit.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK multumesc,scot sau nu cablurile de la baterie?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!