Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

De curand am achizitionat un scut metalic, deoarece nu aveam deloc si am zis sa il motez astazi. Cand m-am bagat sub masina am observat ca motorul este murdar de ulei.Nu stiu daca, Dorel mecanicul a varsat ulei pe langa (acum 1 luna am schimbat uleiul+filtre), deoarece si pe capacul de la motor am gasit destul ulei la momentul respectiv, sau e vreo problema majora.Mentionez ca masina nu a avut scut deloc si a fost parcata in acelasi loc ,dar nu am gasit niciodata vreo picatura de ulei pe jos.Mi se pare destul de mult si nu stiu care ar fi problema.

14123511_1158329654224466_722388843_o.jpg

14114100_1158328670891231_1435781524_o.jpg

14114100_1158328670891231_1435781524_o.jpg

Modificat de skypee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare ca se scurge de sus. ia 2-3 spray curatitor de frane, spala bine motorul de sus pana jos... si urmaresti in timp daca mai apare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut! Scuze daca s-a mai discutat, eu nu am gasit un raspuns concret. Octavia II 1.6 FSI BLF este inculpata. Acum ceva timp s-a ars bobina cilindrul 1. Am schimbat bobina cu un Beru, am schimbat bujiile (NGK), toate bune. De ceva vreme am un usor tremurat la relantiu, nu este permanent si se simte mai tare cand e motorul incalzit. Cand pornesc clima dispar si trepidatiile. Pe tester nu am nici o eroare pe nici un modul. Se poate sa fie semne prevestitoare ca mai cedeaza o bobina sau ce ziceti sa verific? Clapeta de acceleratie si EGR au fost curatate, am crezut ca de acolo e problema. Le-am adaptat dupa, dar nu am vazut vreo diferenta dupa operatia asta. Benzina de 2 ani pun decat Mol Evo. Mersi anticipat de sfaturi. Daca mai sunt colegi cu FSI pe aici ii rog sa imi lase PM si poate discutam mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la FSi ai mai multe posibile probleme : distributia + variatorul, depuneri de calamina pe supapele de admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se inlocuieste kit-ul de ambreiaj se poate monta rulment hidraulic in loc de rulment de presiune la Octavia 2 1.9tdi bxe/jcr?? si ce componente ar mai fi necesare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia cred ca e ok, masina are 150 000 km. Un prieten are un 1.4 MPI pe Octavia 2 din 2012 si face cam la fel motorul. A lui are 40 000 km. Ramane sa mai studiez problema. Daca mai sunt si alte opinii ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18.07.2013 at 9:26 AM, DIDE said:

Salut ,

 

Vroiam sa anunt posesorii de Skoda octavia de urmatoarea problema :

Chederele  de la usi  se pare  ca   "ataca " vopseaua (uitati-va jos pe langa  praguri unde chederul usii se pliaza  de  caroserie ), eu avand culoarea black pearl  s-a vazut imediat , initial am crezut  ca ar  fi alta  problema  dar  se pare  ca  am aceasta problema  la toate  usile :) (sooo happy ) , am vazut  aceasta problema  la toate  skoda octavia 2 pe care le-am intalnit , de confirmat  poate  confirma  si Al bundy care a ramas putin surprins .

 

Daca  s-a mai discutat  aceasta problema  va  rog  sa  fie sters  acest post  , si imi cer  scuze colegilor de pe forum .

Salut, ai gasit o rezolvare pentru aceasta peoblema? Am aceeaso problema la golf 4

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolvare este montarea de folie transparenta pe zona unde freaca chederul

On 9/11/2016 at 0:06 PM, rayn said:

Daca se inlocuieste kit-ul de ambreiaj se poate monta rulment hidraulic in loc de rulment de presiune la Octavia 2 1.9tdi bxe/jcr?? si ce componente ar mai fi necesare?

doar daca pui cutie cu 6 trepte... 

ce te nemultumeste la sistemul clasic? 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,banuiam ca o sa zici de 6 tr dar aveam nevoie de o confirmare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
scurtu_nicusor87@yahoo.de

salut ..cred ca  m-am  intepat rau cu un RS din 2006 ...o am de  vreo 3 luni ..sincer  imi mananca viata ...efectiv  unde  merg  cu ea  pe  la  diferite service-uri nimeni nu imi da  un diagnostig   ce  durere are  masian  asta ...ba  ca  e  imi sunt  vacumurile  stricate ..ba  ca  turbo  e  dus  ..ba  ca  e  ceva  pe  partea  elecrica  senzori ..efectiv  cred ca  o sa  ii dau  foc  ...se  aprinde  un martor  de  bord  , acea spirala  galbena , cand  se  aprinde  aia  nu mai are  putere  mptorul  efectiv nu mai trece  de 2500 turometrul ..am fost la  un mecanic  ..ala a gasit ceva  cablui topite sau ceva  de  genu  crezand  ca  acolo e  vina  ca  am avut scurt  si de  aceea se  aprindea  spirala .am  mers  cu ea  pe autostrada  si din  nou  ma  lasat  in drum ...intre  timp acest mecanic a  curatat  si filtrul de  particule , ceea  ce  i-a  dat vlaga  la  motor deci se  simtea  aceasta  modificare  ..dar  ce  sa  fie  oare  acum  nu imi mai trece  de 3000  de  ture  mai  mult de 170nu pot sa  ii dau  pe autostrada  ...mentionez faptul ca  imediat  dupa  ce  se aprinde  becul  opresc  repede  motoru si in repornesc  isi revine  , e  casi cum  nu s-a intamplat nimic ...dar dupa  ceva  km  apare  din  nou  ...hmmmm  ma  imbolnaveste  si pe  mn masina  asta ..oare  nu exista  mecanic  pe  lumea  asta  sa  imi spuna  si mie  ce draci are  masina  asta ..._???plus  ca  mai are  draci  si cu mp3-iul unul deja  la ars  ..ori  nuj ce  draci are  ca  nu mai merge  ..acum  l-am  cumparat  pe  al2-lea si deja  nu se  mai aprinde  nici  asta  becurile  la  taste ..mai are un pic si  il  arde  si pe  asta ....da  cred ca  ii dau  foc   ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu mecanicii sunt problema dupa cate spui .

De fiecare data a gasit altceva.

Mai multe service-uri dar ai fost doar la un mecanic...asta lucreaza la mai multe locatii?

Ai mai mers iar sa vada ce apare? sau crezi ca nu e el bun ca iti gaseste mereu cate ceva?

Pune un tester bun pe ea si arata erorile...aia cu nu sare de 170 nu cred ca e relevanta...iar cu cd poate fi o siguranta arsa sau chiar una cu sarmulita pe ea sau un cd second si asta la fel ca primul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un huruit,"macinat" prin dreptul distributiei care are doar 40.000 km.Posibil sa fie fulia vilbrochen?Motorul,fara huruitul ala,merge foarte bine si rotund

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super filmare, din pacate nu se poate distinge nimic clar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dai jos cureaua de alternator si pornesti motorul, vezi daca face la fel.

Daca nu mai face acel zgomot, verifici la mana compresorul de AC, alternatorul si fulia de la vilbrochen. Si intinzatorul bineinteles

 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa zic ca am dat cureaua jos,nu e compresor,alternator sau intinzator,se aude din zona distributiei.Sa fie pompa de apa?

19 minutes ago, rayn said:

Super filmare, din pacate nu se poate distinge nimic clar

Pai nu e de vazut nimic ,doar de auzit;si telefon slab

Modificat de DANIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e pompa de apa ce firma sa iau?Asta e HEPU,dar nu mai iau la fel

Modificat de DANIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci nu mai sta pe ganduri, desfa distributia

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. 

Azi am vrut sa schimb un bec la una dintre lampile din portbagaj si, cum necum, am reusit sa fac un scurt cand m-am chinuit sa scot becul. Siguranta 15 (corespunzatoare iluminatului interior) era arsa, am schimbat-o, dar in continuare becurile din habitaclu si portbagaj nu se aprind. Unde ar trebui sa ma mai uit? Am verificat fiecare siguranta in parte din cele doua tablouri, toate sunt in regula. Am scos si lampile portbagajului din mufe (m-am gandit ca poate au facut un scurt pe traseu), dar iluminatul interior tot nu functioneaza. Am googalit putin si am inteles ca ar mai exista undeva niste sigurante ascunse si una dintre ele ar putea fi arsa?!?  

Multumesc anticipat.  

 

P.S.: am intrebat si pe "Probleme mici si enervante...". Sper sa fie o problema mica si enervanta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are sigurante in alte parti. verifica-le bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am verificat pe toate, inclusiv pe alea din tabloul de la motor. Toate sunt in regula. Ar putea fi alte motive cauzate de scurtul produs? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat daca ai tensiune pe siguranta 15? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca ai pus bine siguranta si daca nu cumva e arsa si asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!