Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Salut! Revin cu o intrebare. Am schimbat la masina urmatoarele pe puntea spate: bucse bara stabilizatoare, bucse punte, bielete antiruliu, protectii amortizoare (s-au demontat amoritzoarele) si discuri+placute(asta nu cred ca are relevanta). Dintr-o masina care statea foarte bine in curbe m-am ales cu o barca, zici ca rotile din spate sunt libere, ca la un carucior de supermarket. M-am intors inapoi si baietii au zis sa fac geometria ca de la asta ar trebui sa fie. Intr-adevar se vede ca rotile nu sunt paralele dar chiar asa? Intr-o curba usoara mi-a intrat esp-ul pe fata, fara sa bruschez directia. E posibil sa se rezolve dupa geometrie sau au montat ei ceva gresit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde foarte mult ce branduri ai folosit! Da ,trebuia facuta geometria obligatoriu.Amortizoare noi ai pus? bucsele de la ciolane? le-ai schimbat?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu care sunt bucsele de la ciolane, am schimbat ce am zis. Amortizoarele erau ok, nu necesitau schimbare, doar protectiile erau rupte. Precizez ca masina nu avea nici o problema de stabilitate inainte, statea excelent pe curbe, am schimbat bucsele fiindca pareau uzate. Ca si piese bucsele si bieletele Lemforder, deci nu ar trebui sa fie de la ele. Ma gandesc sa nu fi montat ceva gresit. Am mai citit pe forumuri la alte marci ca dupa geometrie s-ar fi rezolvat problemele de stabilitate la unii. Stau cu mari emotii, sper sa se rezolve cu geometria, nu poti merge cu mai mult de 50 in siguranta in stilul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am o problema cu mașina este o Skoda octava 1.6 disel din 2011 iar de 3 zilele când vreau să o pornesc si apăs normal pedala de ambreiaj nu mai pornește și îmi scrie în bord CLUTCH o părere

Dacă apas pedala de ambreiaj la maxim cu putere atunci pornește

13014983_1088336591189240_1473684109_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch de pe pompa defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
octavia 4ever

Buna ziua, am si eu o problema care ma framanta de ceva vreme. Cand dau cu spatele, virez dreapta si eventual apas pe frana se aude o pocnitura. Am fost la un mecanic din Cluj, recomandat de multi colegi de pe forum si a zis ca ar fi din caseta de directie sau ceva etrier. Am incercat sa fac cateva filmari. Aveti idee de la ce ar putea fi? eu zic ca e din cutie sau capatul de planetara, partea dinspre cutie.

https://www.youtube.com/watch?v=TDqI8DISJHw

https://www.youtube.com/watch?v=MOLwJKUDS-A

https://www.youtube.com/watch?v=UZLmxOHqLQQ

https://www.youtube.com/watch?v=_TUUNjFKxpE

Sper sa se auda ceva, multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

Nu are nimeni un raspuns pentru mine? :wacko: pocnitura se aude la sfarsitul fiecarei filmari. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te supara dar o filmare mai asa de 1 sec nu puteai sa faci?!:scratch: Daca se aude acea trosnitura doar cind dai cu spatele ori este din placute ori din suruburile de la jug/semipunte. Si la mine face la fel daca dau cu spatele mai in forta si pun frana brusc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

O sa incerc sa fac pe un poligon mai multe manevre  ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Va salut!

Revin iar cu o problema. Mi s-a rupt din nou cureaua de accesorii (nu cred ca are 1000 km). Cred ca se blocheaza ceva la compresorul de AC, fiindca si data trecuta cand s-a rupt era pornit compresorul, si acum, fiind foarte cald, la relanti se simtea un tremurat din cand in cand, ca si cum motorul se tura putin singur. Data trecuta au zis ca rolele sunt bune, am sunat la service si mi-au spus ca e posibil sa fi ramas compresorul fara ulei(ceea ce nu cred, fiindca vara trecuta l-am incarcat la aparat). E posibil sa se blocheze din cauza lipsei de ulei? Sau mai este vreo rola de schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la aparat nu incarci cu ulei, bagi doar freon cu ceva ulei in instalatie. Dar nu in compresor. Nici daca se blocheaza compresorul nu e problema, pentru ca fulia acestuia are un sistem de sigurata care se desface si fulia se va invarti libera , tocmai pentru a nu rupe cureaua. verifica intinzatorul si fulia la alternator. Fulia de la alternator este cu clichet, daca se blocheaza poate sa rupa cureaua. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost acum la un service la niste baieti, nu prea priceputi, dar am vrut sa vad ce e pe acolo. Totul pare in regula cu intinzatorul si cea de la alternator, se invart lejer,dar cand dau drumul la AC motorul zici ca moare si se tureaza singur. Partea mai nasoala e ca e posibil sa se fi intamplat ceva si pe la distributie(e doar banuiala mea). Motorul nu mai merge rotund la relanti, consumul instant e pe undeva la 0.1 - 0.2 fara AC pornit si ca sa pleci de pe loc trebuie turata binisor, altfel da sa moara motorul. Cand s-a rupt cureaua am deschis capota si inca mai era intreaga cat de cat, franjuri, pe role, apoi am mers la service iar cand am ajuns acolo cureaua nu mai era, decat cateva bucati pe planetara, si de atunci motorul nu mai merge la fel. M-am uitat la Injection Quantity si e 2-2.5 acum, fusese reglata in iarna la un coleg de pe forum impreuna cu avansul si erau in parametri pana la aceasta patanie. E posibil sa fi sarit bucati si sa fi afectat ceva la distributie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai fulia la alternator se invarte lejer ca nu se blocheaza alternatorul... eu ziceam sa verifica sanu fie blocat clichetul fuliei.... in fine.

Mergi la un mecanic priceput, ca risti sa faci probleme mai mari pentru ca te incacapatanezi sa nu consulti pe cineva priceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

M-am pricopsit cu o problema dupa ce am rezolvat alta.

Acum vreo 2 luni am avut o interventie la planetara de pe dreapta ca sa schimb burduful de la roata, acesta fiind ciupit. Totodata s-a intervenit si pentru curatare geometrie turbina.

Dupa aceasta interventie m-am trezit cu un balans al motorului la acelerare/decelerare care bineinteles se termina cu soc si zgomotul aferent in bucsele de jos din cadrul motor.  Intre timp am schimbat si volant care batea si ea, crezand ca s-a dus de tot si balansul sa fie produs din cauza ei. Balansul a persistat. Am inlocuit si tamponul de la cutia de viteze ( urmatorul vinovat). Balansul a persitat. Am inlocuit si bucsele din cadrul motor de la bieleta antibalans. Balansul persista.

de asemenea  balansul se simte si in momentul cand stau pe loc si trec maneta din D/N/D/N/D... si viceversa cand o trec din N in R/N/R/N. 

Am fost si la alt mecanic, sa mai verifice prinderile, suruburile, sa nu fie ceva nestrans. Nu a gasit nimic.

Dati-mi o idee ce sa mai verific, intrucat inainte sa o duc in service nu avea asemenea comportament.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca tot ai schimbat  tamponul de cutie si antibalans nu a mai ramas decit cel de motor de inlocuit. Ce marci ai folosit ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suportii de motor nu prea contribuie la balans. Doar bieleta anticuplu si bucsele aferente.

vezi ce s.a desfacut si nu s.a mai pus bine la loc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, rayn said:

Pai daca tot ai schimbat  tamponul de cutie si antibalans nu a mai ramas decit cel de motor de inlocuit. Ce marci ai folosit ??

Lemforder am folosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fi uitat mecanicul sa-ti stringa suruburile,nu de alta dar sunt patit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Octavia2 (2008)  2.0 TDI 125 kw si am 1 problema:

Ma intorceam pe autostrada saptamana trecuta si la un moment dat nu m-a lasat sa mai accelerez mai mult de 120 Km/h. Am oprit si am repornit motorul si si-a revenit. Mentionez ca s-a intamplat o singura data.

pe tester nu apare nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un inceput de Limp probabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 17 ore, andrei_221 a scris:

un inceput de Limp probabil

???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

40 minutes ago, Ionut H said:

???

Da search dupa "limp mode" pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are un trepidat numai atunci cand o accelerez intre 70-90 km/h ,dupa care acel "zguduit" dispare, am testat si la viteze de 100-180 km/h si nu are nicio problema.

Daca o scot pe liber dispare, problema apare doar atunci cand este in sarcina si numai intre 70-90 km/h. Aveti idee de la ce poate fi ? Initial am zis ca e din roti, dar dupa echilibrat tot la fel face.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare forumisti,

De curand am sesizat un huruit atunci cand decelerez motorul de la 2500 de rot/min cu ambreiajul apasat la fund. Daca ambreiajul este cuplat, zgomotul este inexistent. Huruitul precizat se manifesta timp de 2-3 secunde pana cand turatia motorului ajunge la relanti. De asemenea zgomotul auzit este dependent de turatia motorului. Care ar putea fi sursa zgomotului? Masina este cea din semnatura. Multumesc de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din ce spui tu problema ar fi undeva in ambreiaj la rulment probabil. Sa vedem ce zic si cei mai priceputi, dar eu cred ca problema este in ambreiaj (in cel mai fericit caz)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!