Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

nu ai reusit sa ii dai de cap?  asta presupune ca ai incercat deja ceva reparatii, deci spune ca sa stim si noi...  in functie de asta sa stim ce sa iti mai recomandam

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat senzorii de temp motor si combustibil cu exceptia unui senzor de temp care am inteles ca e undeva prin spatele motorului pe chiulasa undeva. Ce ma deranjeaza este ca la diagnoza nu apare absolut nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare ce parere aveti de graficul atasat, Albastru e ce anume cere comp si rosu ce da turbina.... cum vi se oare ? 

Aveti vreun grafic cum ar trb sa fie ? Masina merge perfect, pornire la sfert, am facut acest grafic pur si simplu, fara un motiv anume.

 

Multumesc

 

 

octavia 2 FL 2009 bkd.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o Octavia 2 (motor 1.4 MPI CGGA). Astazi , am observat un comportament ciudat al motorului. Cu masina oprita, scoasa din viteza , motorul cald , daca accelerez nu trece de 3400 RPM (cu pedala apasata la maxim). In momentul cand trece de 3000 RPM se simte o mica trepidatie/vibratie iar turatia se plafoneaza la 3400 RPM.

Din ce am citit se pare ca acesta ar fi un comportament normal desi eu stiu ca inainte turatia se putea duce pana in zona rosie (nu obisnuiesc sa o duc acolo insa imi amintesc ca turatia urca peste 4000 RPM fara probleme). 

Masina nu are ESP.

Stie cineva care ar putea fi problema ? 

 

Pana astazi nu am observat acest comportament. Problema majora este ca in cel mult 12 ore trebuie sa plec la un drum lung (pe care nu-l pot amana) de cateva sute de km. 

Modificat de vldc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

                   "masina oprita, scoasa din viteza, daca accelerez nu trece de 3400 RPM"

Incearca  cu masina pornita, bagata in viteza daca ajunge la 4000.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este protectia la supraturare.

incearca cu treapt 1 sau 2 daca trece de 3400

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este protectie la supraturare. Cand masina nu se misca (indiferent daca este sau nu in viteza, ASR-ul dezactivat/activat, frana de mana trasa sau nu) turatia este limitata la 3400. In miscare (dar scoasa din viteza) ,chiar si la viteza mica -10 km/h , motorul se poate tura la maxim.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara, 

ma puteti ajuta oare cu un sfat pentru eroarea urmatoare:

17748/P1340 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

Skoda Octavia II 1.6 FSI

motorul merge bine, relantiul sta fix 720rot/min, accelereaza bine, nu s-a schimbat nimic de cand a aparut eroarea

Eroarea o sterg dar apare imediat pe VCDS 12.12, si pe bord (MIL on) dupa 3-4 porniri.

Probabil ca o sa merg la un service ca ma seaca martorul ala in bord, insa nu stiu ce as putea eu sa verific inainte de a da banii la service daca ma puteti ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat.

O sa merg azi sau maine la service pentru verificare distributie si cei 2 senzori, nu ma pricep sa verific eu.

O sa revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur este distributia sau variator ax came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citat:

 

Buna seara, 

ma puteti ajuta oare cu un sfat pentru eroarea urmatoare:

17748/P1340 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

Skoda Octavia II 1.6 FSI

motorul merge bine, relantiul sta fix 720rot/min, accelereaza bine, nu s-a schimbat nimic de cand a aparut eroarea

Eroarea o sterg dar apare imediat pe VCDS 12.12, si pe bord (MIL on) dupa 3-4 porniri.


 

Revin cu situatia legata de problema de mai sus, dupa o vizita la SKODA din Craiova, oamenii de acolo zic sa inlocuiesc kit distributie + diverse + variator ax came, meniul il am in atasament, costuri aproximativ 3800 - 4000 lei.

Mentionez ca masina nu are nici un fel de simtom ca ar avea vreun defect la distributie, as putea sa merg asa pe barba mea pana poate crapa. Unii colegi de pe acest forum imi transmiteau sa verific distributia, probabil ca o sa fac asta la vreun alt service, in cazul in care ar fi bine pusa, sfatul vostru care ar fi? sa schimb tot kitul?, probabil s-ar remedia eroarea din bord dar sunt totusi niste bani.

Untitled.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ti-am spus si eu mai sus, distributia si / sau variator ax came.... astea sunt bubele lor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Ieri dimineata am intampinat o situatie neplacuta la masina: la prima cheie am auzit ca o flama pe teava de esapament, am asociat ca fiind un rateu. Masina nu a pornit, imediat am luat contactul. Pana sa ma dumiresc, de sub capota a inceput sa iasa putin fum care devenea din ce in ce mai consistent, cu fiecare secunda. E prima oara cand am pus mana pe extintor. Fumul venea de undeva din spatele motorului, intre pavilion si motor. Am ezitat sa stropesc cu extinctorul pentru ca in afara de fum nu se vedea nimic. Fumul era putin albicios. In 5-10 secunde dara de fum s-a oprit. Am lasat-o 5 min, in care nu a dat un alt semn si am zis ca daca e bal, bal sa fie, am dat la cheie si a pornit normal. Totul functioneaza cum trebuie, dar am o teama de cate ori pornesc masina.

Contextul: motorul este 1.6 MPI cu instalatie de gaz BRC, masina a fost spalata sambata, posibil sa fi intrat putina apa pe esapament, dar nu sunt convins ca asta a fost cauza. Dupa ziua de duminica in care a fost foarte cald, noaptea mai racoare, am gasit multa roua pe masina, nu stiu daca a influentat comportamentul motorului. De Vineri pana luni dimineata, masina nu a fost pornita, iar dumnica am avut pusa husa pe toata masina. Benzina este pe rezerva, nici acum nu am ajuns la benzinarie, or mai fi 6-7 litri in rezervor. Alimentez cu benzina cea mai buna de la OMV, iar gazul este de la Petrom. Pe caldurile astea trece pe gaz in cateva secunde de cand pornesc motorul.

Prima oara am crezut ca este un scurt, dar acum ma gandesc ca a fost un simplu rateu si nu realizez pe unde a iesit fumul.

La scanare totul apare curat, nicio eroare pe motor. Ce s-o fi intamplat? Azi dimineata a pornit normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rateu pe evacuare, si a gasit un por pe unde a iesit fumul....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica a fost teava obturata cu apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, efectiv a dat un rateu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare stie cineva de ce trepideaza oglinda de pe partea soferului in mers la viteze mai mari, nu intotdeauna, dar de cele mai multe ori? Doar oglinda , nu si corpul ei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a desprins sticla. Desfa-o de tot si lipeste-o pana nu o pierzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce este recomandat sa fie lipita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bison sau orice alt adeziv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

image.jpeg

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutor, am lipit-o cu un silicon de oglinda pana la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

Astazi in drum spre Constanta , nu a mai vrut sa se tureze, am bagat vcds-ul pt ca il aveam la mine , si am gasit eroare de mai jos. Am vb cu cativa colegi de pe vwforum, si cu unii prieteni si parerile sunt f impartite. Am reusit sa ajung si in CT la un service, au pus si ei testerul lor pe ea, aceeasi eroare, iar programul chipurile de la producator a pus ca eroare acesta ar fi cauzata de depuneri de calamine pe geometria valabile de la turbina...unii mi-au spus ca ar fi de la actuator, unii de la vacum ... :(( sunt in ceata rau, ideea e ca am reusit sa ajung la tija de la vacum si am impins in ea... si merge f greu. S-a mai lovit cineva exclusiv de aceasta prob ? Alte pareri ce ar mai putea fi si cum as putea sa o rez, asta daca e aici in CT, ca de sambata vin in Buc si are cine sa ma ajute, unul din colegii de aici.

 

Mii de multumiri !

IMG-20170703-WA0001.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cu un degripant si fa putina "gimnastica" la tija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!