Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Sunt 2, unul in continuarea celuilalt. Cel mai dinspre habitaclu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, legat de turometru si ceasurile de bord - condens combinat cu infiltrarea apei- problema a fost rezolvata prin curatarea scurgerilor si curatarea contactelor mufelor-spray contacte neconductiv. 

Mai nou intampin o alta problema refuza sa iasa din marsarier la manevre scurte care necesita patinare ambreiaj, iese doar daca merg inca, cativa cm inapoi, nu sunt zgomote anormale dinspre cutie, timoneria cred ca ar fi facut constant. Inca nu imi dau seama ce ar putea avea. Daca aveti vreun sfat referitor la problema va rog sa il postati.

Desi pare putin probabil, daca s-ar lipi placa de disc la patinarea ambreiajului credeti ca ar genera fenomenul?

Ciudat este ca totusi nu-i o masina alergata, a avut 1 proprietar anterior, iar reviziile au fost facute numai in reprezentanta, km sunt reali 188.400. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e problema din ambreiaj, cand se incalzeste placa nu mai debreiaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedala de ambreiaj apasata-masina este stationara, eliberata continua deplasarea in marsarier. Cred ca exclud ambreiajul, timoneria sau cutia in sine raman, dat fiind faptul ca daca merg inca putin inapoi se "elibereaza", tind sa cred ca, cutia este de vina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Excluzi degeaba ambreiajul,de acolo este.Daca este OE  atunci este arhisuficient 188k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este cel de fabrica, la 155.000 a fost inlocuit (LUK), dar volant este zgomotoasa la rece. Nu sunt incapatanat, asa ca am sa il schimb cu SACHS kit complet (volant inclusa).

 

Modificat de lucianskyes
greseli gramaticale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce anume s-a schimbat la 155k, tot kit-ul cu volant sau fara volant?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar kitul de ambreiaj fara volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update, din pacate, nu am fost indeajuns de norocos sa scap cu inlocuirea ambreiajului, problema se manifesta in continuare, se pare ca extremitatile cutiei sunt afectate(si treapta V a inceput sa arate semne de oboseala). Ce mi-ati recomanda o cutie SH sau repararea acesteia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de preturi. De regula iesi mai ieftin cu SH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit urmatorul sfat- cutia fiind rodata-uzata- componentele noi -sincron/furca nu au aceeasi uzura si este posibil ca reparatia sa nu fie una de succes. Cred ca am sa merg pe SH se invarte in jur de 300e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nicio legatura sfatul primit de tine...  piesele care nu functioneaza bine decat in tandem, se vand ca set, niciodata desperecheata.

De exemplu daca un sincron se vinde separat, inseamna ca merge la fel de bine cu pinionul lui pereche, chiar daca acesta nu e nou. 

 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai sarit din ambreiaj in cutie,ai reparat cutia sau ce?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am "sarit din ambreiaj in cutie", kitul de ambreiaj a fost schimbat impreuna cu volant, iar problema a ramas in continuare, plus treapta a V a care refuza sa intre uneori, cred ca la un moment dat cineva s-a jucat prin cutie, ce-i drept nici nu prea am folosit treapta a V a, nu am avut nevoie in zona, deci e posibil sa fi fost mai de mult timp problema. Pana la urma e fier nu este indestructibil, cutia o voi pune SH, dar o perioada am sa mai merg asa cu ea, ambreiajul a fost destul de costisitor. Cei de la AVIA au refuzat sa imi spuna daca s-a intervenit asupra cutiei candva.

 

Modificat de lucianskyes
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un reglaj al timoneriei ai incercat? ai verificat cablurile? culiseaza usor sau agata

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu merge nici a V, cred ca a mers fara ulei cutia, treapta V ramane prima fara ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Timoneria am reglat-o, dar fara rezultat, prin vara imi caut o cutie SH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Am patit si eu o belea weekend-ul asta in timp ce ma intreptam spre Iasi, la vreo 100 si ceva de km mi s-a rupt cureaua de accesorii (e franjuri in jurul alternatorului). Cred ca era imbatranita fiindca, spre rusinea mea am neglijat-o si am uitat de ea. Am mers asa pana la Iasi fara consumatori (doar lumini), am ajuns fara probleme la Iasi, am oprit la cineva, a pornit normal, dimineata la fel am venit cu ea la munca urmand ca diseara sa ma duc direct la service sa o schimb (sper sa mai porneasca). Trebuie schimbate si rolele? Se schimba la un anumit interval sau se verifica si se inlocuiesc doar daca sunt probleme? De asemenea, avand in vedere ca am mers asa destul, trebuie sa mai verific/schimb ceva? Bateria e indicat sa o pun pe redresor sau e suficient un drum mai lung? Dimineata parca dadea sa moara motorul la semafor, vedeam cum scade consumul instant pe la 0.1 si am tinut-o accelerata, dar cand am ajuns la munca parea ca si-a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce as face eu- as pune bateria pe redresor minim 12 ore

-Rolele se schimba doar daca  au joc/scartaie/rulmenti gripati/rulmenti cu bile sparte,totusi trebuie verificate mai ales ca s-a rupt cureaua.Verifica tot circuitul accesorii inclusiv fulie vilbrochen/alternator/AC. Ma mir ca a  scapat distributia.Dimineata nu facea zgomot cureaua aia .nu scartaia??

Inteleg ca masina este 2005,citi km are cureaua??asta pentru statistica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a auzit nici un zgomot, totul s-a intamplat dintr-o data fara sa dea semne, ca as fi schimbat-o. Din bucatile pe care le-am vazut era foarte coapta, se vede pe ramasite ca avea crapaturi. KM nu stiu exact, dar ca si ani avea vreo 5. De cand e la mine eu nu am schimbat-o, iar taicamiu nu mai stie cand a schimbat-o. Distributia aveam in plan sa o schimb vara asta, i-ar veni timpul. A fost inspectata vizual in iarna dar nu erau probleme (am reglat avansul la un coleg de pe forum atunci). Sper sa nu raman cu urmari si sa nu fi distrus bateria, ca nici 6 luni nu are.

Modificat de andrei_vd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca era OE cureaua aia,adica nu a fost schimbata niciodata. Eu am schimbat cureaua la 7 ani si 50k si era impecabila fara crapaturi sau urme de imbatrinire.Eu stiu ca este garantata 60k.

L.E-cati km are acum masina??

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ar fi avut cum sa fie OE. Masina are momentan aproape 350 000 km. Posibil sa fi fost schimbata o data cu distributia in 2011, dar nu mai avem cartea de atunci, a pierdut-o taicamiu cu chitante cu tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update: Am fost ieri la service si am montat cureaua, rolele le-au verificat baietii si par in regula, nu fac zgomot, nu zdrangane. Cureaua s-a facut fasii in lungul canelurilor alea, nu s-a rupt in doua practic. Partea mai nasoala e ca mi-a taiat burduful de la planetara din dreapta dinspre cutie si trebuie sa merg maine sa il schimb. Dar tot raul spre bine fiindca cu ocazia asta schimb si discurile, bucse, bielete si protectiile de praf pe spate.

Sunt in dubii daca sa schimb si amortizoarele / flansele pe spate daca le dau jos sa schimb protectiile, baietii au miscat ei masina si au zis ca sunt ok, dar am observat ca nu se mai aude acel "fsss" cand treci peste denivelari in ultima vreme, decat daca este foarte cald afara si masina sta in soare, iar atunci mi se par mult mai tapene amortizoarele. Cred ca se dilata gazul din ele (la fel am observat si la cele de la portbagaj, cand sta in soare mai ca iti izbeste haionul in fata, dar la frig trebuie ajutat sa se ridice cu mana).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei_vd, cat a costat cureaua? vreau sa o schimb si eu, am ~200.000 km si 8 ani. Am sunat la reprezentanta si astept o oferta de pret. Tu ai schimbat-o la reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua am comandat-o eu de la un magazin din Iasi fiindca era urgent sa o pun si a costat 46 de lei, iar la manopera am lasat 50 de lei, cu tot cu constatare. Nu am fost la reprezentanta. Curea Continental. 

Modificat de andrei_vd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!