Jump to content

Octavia 3 FL, 1.8TSI 4x4 DSG6


aureliandan

Postare recomandată

Ma bucur ca s-a terminat cu bine. Noi am urcat de 1 Decembrie la Nobilis prin Pestera, pe asfalt, in cautare de zapada; acolo ne-am oprit, avem doar FWD, dar SUVurile si un taxi Logan au urcat mai departe prin sleauri.

Link către comentariu

Da, si eu am avut masina plina de noroi si in fata si in spate, arata parca ar fi aruncat cineva o galeata cu noroi pe ea :)
M-am incapatant sa o iau prin sleaul cel mai adanc fiind 5 persoane in masina :) evident ca n-a tinut figura, poate daca aveam pdg as fi avut sanse mai mari, cand i-am dat jos pe ceilalti din masina a trebuit sa coboare toti pe pertea stanga pentru ca pe partea dreapta nu se puteau deschide usile. Fiind singur in masina am urcat cei 100m fara probleme. Daca ar fi intretinut putin drumul ala in ideea de a fi macar neted fara sleauri cred ca ar fi practicabil pentru toate masinile. 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

@aureliandan & @RzzV: mai baieti, drumul ala care incepe din Zarnesti/Magura si de acolo Magura  - Pestera, urcarea pe langa manastire este jale, mai ales bucata dupa serpentine. Sleauri, noroi, gropi, iar daca prinzi gheata, riscul de a ajunge in prapastie, e urias - chiar inainte de Magura. Pe viitor dati si voi un telefon inainte de a va aventura, ca sa aflati starea drumurilor.

Incep sa simt cam "lame" ca eu ma bag pe acolo doar cu Patrolul :biggrin:

End of OT

Link către comentariu

@75NOR Am stat putin cu morcovul, dar a fost bine pana la urma. Ma gandeam ca oricum in caz ca arde, te sunam sa facem o intalnire sa ma scoti din noroaie :))

Totusi am vazut masini "mici" si pe "aleile"  alea, daca le poti numi asa, prin Magura..cu inclinare uriasa dpmdv si cu noroaie + inguste cat masina. Nu as fi avut vreodata curaj sa cobor pe ele fara 4x4 serios. Chiar am vazut un logan urcand una din ele, e drept, era julit pe toate partile, probabil din experiente anterioare pe acolo, dar na..

Link către comentariu
1 hour ago, 75NOR said:

 iar daca prinzi gheata, riscul de a ajunge in prapastie, e urias - chiar inainte de Magura.

Este exact lucrul care imi trecea prin minte in momentele alea, foarte foarte usor sa ajungi in prapastie chiar si cu mama lui 4x4, daca te fura putin pe drumul ala ingust ... ar fi trebuit macar sa puna niste indicatoare de avertizare totusi.

Zilele trecute m-am jucat putin pe un platou cu zapada si gheata ... nu am crezut ca poate sa fie asa de mare diferenta dintre un FWD si un AWD din punct de vedere al manevrabilitatii pe un astfel de carosabil. Am ramas foarte placut surprins !

Link către comentariu
  • 2 months later...

mai scriem cate ceva pe aici ....

i-4QVrKL2-X2.jpg

aproape 16.000 Km, zilele trecute m-am uitat la ulei, era la jumatate, cam ciudat, in primii 10.000 km nu a consumat nici un pic de ulei, tot timpul a fost la limita superioara. Oricum inteleg ca este normal. Am mai pus 300 ml, 5w30.
Am incaltat-o cu sosoni de vara ... alta viata in curbe :)
Motorul este incredibil, sper sa nu ma insel dar simt ca parca si-a dat drumul si mai mult, este nebunie dupa 3000 rpm, mai ales pe serpentine :)
Aveti idee de la ce este bazaitul acela de motoras care se aude imediat dupa ce opresti motorul ? Merge cam 2-3 minute dupa care se opreste.

Link către comentariu

@aureliandan ... stai linistit ... e fix cum a spus colegul @Rave .... ventilatorul de la radiator.

Link către comentariu

Nu este de la ventilator. Din habitaclu se aude cum porneste imediat ce ai oprit motorul, daca ridic capota si urmaresc zgomotul, este pe undeva pe langa baterie. O sa incerc sa il inregistrez maine.

Link către comentariu

Este pompa de apa electrica secundara, care mai invarte apa in sistemul de racire al turbinei, care este racita cu apa.

Superba masinuta si 1.8TSI si 4X4 si DSG, este Domnie. Sa va poarte cu grija pe multe drumuri frumoase!!!

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu

@Andrei1980Da, posibil sa fie cum spui, pana sa inregistrez eu maine, am gasit un filmulet pe net cu ceva asemanator, se aude imediat ce opresti motorul si tine de fiecare data cam 3 min.

 

Link către comentariu

Exact aceasi chestie si acolo ( chiar si vechiul 1.4TSI CAXA de 122 CP avea acest sunet dupa oprire ) . Desi se aude mai bine cu capota deschisa...ce se aude in filmarea pusa de tine, totusi suna cumva altfel. 

Link către comentariu

Filmat din habitaclu in zona torpedo, primele 12s sunt cu motorul pornit, dupa oprirea motorului imediat se aude zgomotul acela de motoras care tine mereu 3 min.
In timpul asta nu functioneaza ventilatorul masinii, deci zgomotul nu este de acolo. Probabil este ceva normal dar nu am gasit nici o referire in manual.

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Astazi am completat lichidul pentru parbriz si am observat un furtun care statea in aer. Nu stiu cum de nu l-am vazut pana acum. Dupa cum vedeti mai jos pare ca locul lui ar fi legat la cutia filtrului de aer dar in locasul respectiv am un dop galben de plastic, daca il scot, furtunul se potriveste exact in acel locas. Am mai vazut poze pe net ale motorului TSI 1.8 si la toate am vazut acel furtunas legat la cutia filtrului de aer. Aveti idee ce poate fi ? Dopul respectiv este acolo de cand am ridicat masina de la dealer, nu am facut pana acum nici o revizie deci nu a umblat nimeni. Sa fi venit asa din fabrica ?

Furtunul era cazut undeva la baza cutiei filtrului de aer, l-am ridicat eu

i-BhgX9T7-XL.jpg

Daca scot dopul acela galben, potrivirea este perfecta, sunt convins ca aici este locul lui.

i-7rmJwHj-XL.jpg

i-xkTVRP6-XL.jpg

Nu am idee de ce este dopul ala galben pus si de ce furtunul a fost lasat sa atarne. Aveti idee daca trebuie sa imi fac griji ?

Cam tot ce am vazut pe web arata asa:

i-MB47Rnr.jpg

Link către comentariu

Interesant. Din curiozitate m-am uitat si eu la motorul meu si am acel furtun conectat. (pare destul de asemanator 1.8TSI cu 2.0TSI la o privire)

IMG_0685.jpg

Link către comentariu

Multumesc Iulian pentru poza. Da, ciudat sa lase furtunul ala asa in aer si sa puna dop la orificiul din carcasa filtrului de aer. Dar din moment ce asa am luat-o de noua inseamna ca o fi vre-un motiv. Am sa intreb la service cand merg sa schimb uleiul.

Link către comentariu

Nu le pune intrebari prea grele ca ii blochezi. Vrei sa iti strici relatia cu ei? :biggrin:

Link către comentariu

baga si tu furtunul sa vezi ce se intampla. eu banuiesc ca este "intrarea" sau iesirea, depinde cum privesti pentru vacuum. merge si neconectata dar daca a fost gandita sa dea in filtru asa ar trebui sa il pui. posibil sa fie ceva de la pregatirea de transport a masinii si la livrare au uitat sa o scoata?

Link către comentariu

O sa risc totusi si o sa-i intreb :) sa vedem cu ce teorie vin ...

Sunt curios la alti colegi de forum care au motorul asta, cum este acel furtun. Pana la urma tot aer intra in el chiar daca este conectat la cutia filtrului de aer sau nu dar mai stii ce parametru masoara si ce influenta poate avea.

Sunt convins ca daca pun furtunul ala in locul dopului galben, o sa creasca cuplul la 400 Nm si puterea pe la 240 CP ... :scratch:

Link către comentariu

Putin mai tarziu cobor si iti trimit o poza de la scout.

Link către comentariu

@CristiALF Multumesc, o sa il pun si eu la loc, le-am scris astora de la service dar nu ma astept sa-mi raspunda asa curand ...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!