Jump to content

Octavia 3 FL, 1.8TSI 4x4 DSG6


aureliandan

Postare recomandată

Da, surprinzator, le-am scris pe mail sambata si astazi (luni) m-au sunat.
Dopul respectiv nu are ce cauta acolo, trebuie sa pun furtunul la loc, din cate am inteles rolul lui este pentru un fel de corectie alimentare aer.

Si-au cerut scuze in numele fabricii.  Lasand la o parte faptul ca ar fi trebuit verificat la livrare lucrul asta, Big :icon_thumright: for Brady pentru comunicare.

Link către comentariu

deci am avut dreptate - grija deosebita la pregatirea de vanzare, un + pentru dealer.

Link către comentariu

Sincer, dealer-ul trebuia sa observe acest aspect la pregatirea de livrare. Sare in ochi la deschiderea compartimentului motor.

Noi apreciem niste aspecte la care oricum nu trebuia sa se ajunga. Eu nu vad un plus pt dealer care nu a facut decat sa se scuze pt greseala pe care el a perpetuat-o.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

+1 @The_Ego.

Suplimentar as face ultra scandal la dealer pentru livrarea masinii neconforme. Macar 1-2 revizii gratuite sa le scoti.

Nu e treaba ta ca si client sa stai sa verifici masina sa vezi daca e conforma sau nu.

Link către comentariu

Si cate astfel de mici situatii or mai fi prin tara..pentru o gramada de oameni..:rolleyes:

Link către comentariu

Ar trebui sa raspunda la intrebarea cu 1-2 ani suplimentari de garantie motor. 

Modificat de Iulian M
Link către comentariu

@aureliandan ... iti dai seama ca prima chestie pe care o fac cand imi vine masina (care e cam 95% ca a ta) este sa-i ridic capota si ma uit la toate alea ... p'acolo (apropos ... de la Brady am luat-o si eu). Oricum ... de toata jena toata povestea asta. Bine a zis mai sus @CristiALF .... cate situatii d'astea or mai fi ... uliuuuu !!!!

Link către comentariu

Mda, nu imi dau seama cum a trecut de controlul de calitate in fabrica la skoda, teoretic ar fi trebuit sa vina de acolo cu totul montat si conectat. Sper sa nu mai fie si altceva ... m-am uitat astazi la toate curelele, cablurile si conductele de sub capota ... pare totul ok :) 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
aureliandan
Publicat (modificat)

Mi-am mai facut putin de lucru la masina adaugand un kit de ridicare a capotei (foarte practic) si un set ornamente pedale, kit original VW, mai putin practic dar "da mai bine" fata de plasticul negru original :) 
i-VwrcH5q-X3.jpg

i-vzMxDFz-XL.jpg

i-rn943rv-XL.jpg

i-xrPpH6p-XL.jpg

Ma tot gandesc sa-i adaug niste tips-uri la evacuare fie simple sau duble dar rotunde nu patrate, ceva de genul:

i-BFKdLh5-L.jpg

sau

i-CLrJrHs-L.jpg

Nu am idee insa daca se poate face modificarea spate la vre-un atelier. Nu cred sa gasesc undeva bara spate care sa se potriveasca, eventual una de RS dar acolo tips-urile sunt dreptunghiulare.
Anyway, daca aveti vreo idee sau sugestie sunt bucuros sa le aud. Multumesc!

PS zic ca s-ar potrivi niste tipsuri la spatele actual :)

i-zQ873dT-L.jpg

Modificat de aureliandan
Link către comentariu

Daca vrei obligatoriu tips-uri stanga-dreapta eu as pune bara RS si ornamentele specifice.. 

4 tips-uri rotunde sunt mult prea mult.

2 tips-uri rotunde, nu se potrivesc cu design-ul colturos al masinii.

Link către comentariu
aureliandan

Multumesc pentru sugestii, mda, probabil colturoase ar da mai bine. Asta inseamna schimb bara spate cu RS daca o fi posibil. 

Link către comentariu
  • 3 months later...

Aproape 25.000 Km, nimic deosebit. De la ultimul schimb de ulei nivelul este tot la maxim. In regim DIY i-am schimbat filtrul de habitaclu cu un MANN-FILTER FP 26 009. Nu stiu de ce la prima revizie (19800 km) nu au schimbat si filtrele, au schimbat doar uleiul si filtrul de ulei, in rest nimic si acum urmatoarea revizie mi-o arat ca fiind pe la anul prin vara. Cam ciudat, cred ca o sa-i schimb eu si filtrul de aer.
Cateva poze din ultima iesire la Naeni (Buzau)
i-b99QkJJ-XL.jpg

i-JftjL78-XL.jpg

i-ZLRssBn-XL.jpg

i-n54PC8M-XL.jpg

Link către comentariu
  • 2 months later...

Mai dezmortim putin topicul :) , aproape 28k km, am mai scos-o putin la aer de munte. Daca tot se anunta frumos afara, am stat doua zile in Sirnea la Pensiunea Soarelui (cladirea alba din varf de deal in prima imagine). Zona este superba, liniste desavarsita, serviciile de cazare si masa foarte bune

i-bQtRWcL-X2.jpg

Cerul instelat vazut intr-o noapte fara luna de la balconul camerei este greu de descris in cuvinte ...

i-7zcskXN-X2.jpg

i-7VNdGmD-X2.jpg

 

Niste dulai impozanti ne-au tinut companie in toate plimbarile din jurul cabanei :)

i-cR78C2f-XL.jpg

i-DNwhmDB-XL.jpg

i-RGrKJKc-XL.jpg

i-nmGGvx7-XL.jpg

i-CjqdH2s-XL.jpg

i-DF7hkrS-XL.jpg

i-NqWKF28-XL.jpg

i-6SXh8qD-XL.jpg

i-24xBsrZ-XL.jpg

i-LV58Z9Z-X2.jpg

i-Nk6Qshv-XL.jpg

 

Am mai dat de lucru si haldexului pe un drumeag destul de inclinat, acoperit cu praf si bolovanis, cred ca avea 45 de grade inclinare, cand am oprit putin mai sus, s-a ridicat masina de bot :). Am filmat intentionat o plecare ... mai in forta, de pe loc, pe panta respectiva sa ma conving ca mai lucreaza si haldexul asta din cand in cand. Am decuplat controlul tractiunii si a iesit asta (are si slow motion la sfarsit) (selectati HD pentru o vizualizare mai buna) :

Lasand la o parte faptul ca nu era chiar indicat sa arunc cu pietricele pe sub masina :), din fericire nu s-a intamplat nimic, m-am convins ca haldexul intra foarte repede in actiune, puntea spate ajutand foarte repede atunci cand fata pierde aderenta, se vede destul de clar in filmarea cu incetinitorul.
Oricum, surprinzator este faptul ca la inclinatia aia si la praful care era, avand controlul tractiunii activat, masina nu a patinat absolut de loc, a plecat de pe loc ca si cand ar fi fost pe drum drept. Ca sa le fac sa patineze a trebuit sa dezactivez controlul tractiunii.
Acum, asteptam zapada ... :)

 

Link către comentariu

Salut, am intrat si citesc postarea dar mi-au furat privirea pozele, asa ca intai am balit cateva minute doar la poze fara sa citesc textul. Mi-a cazut repede fisa ca e vorba de Sirnea, am fost de multe ori acolo e una din zonele favorite ale noastre. Cazare la casa aia cu acoperis rosu aprins, casa Alinei, recomand daca nu ai mai fost, e ceva unic.

Ma bucura faptul ca mai sunt oameni care isi gasesc timp sa iasa dintre betoane si oameni pe fuga, stresati, tristi.

 

 

 

 

Link către comentariu

Mda..superbe pozele intr-adevar ! :wub:

Noi n-am stat niciodata in Sirnea, dar trebuie sa mergem neaparat (am trecut prin zona cu Alltrack-ul admirand peisajele putin, dar nu am stat acolo).

 

Link către comentariu

@CristiALF da, merita zona din plin, noi am urcat pe traseul Dambovicioara - Ciocanu - Sirnea, un drum destul de ingust dar foarte frumos, in ultima parte dispare asfaltul dar drumul este ok, daca preferi numai asfalt, trebuie sa mergi pana in zona Fundata pe E574 si de acolo faci stanga sau dreapta (depinde daca vii dinspre Rucar respectiv Bran) pe 730

map.thumb.JPG.17ff6c22dad68a20f5264beedca788b9.JPG

Sunt niste trasee foarte interesante pentru alltrack in zona Sirnea :)

@deenman multumesc pentru pont, o sa incerc data viitoare si casa Alinei, poate chiar ma incumet dupa ce pica prima zapada in zona :)

Modificat de aureliandan
Link către comentariu
  • 1 month later...

Am dat o inimioară pentru masina, pentru pozele de la Sirnea si pentru sacrificiul îndurat cu pietrele pe sub masina la filmarea cu Haldex-ul, in beneficiul comunității vwforum.

:)

Modificat de ct_act
Link către comentariu
  • 7 months later...

Nu sunt la curent cu preturile pieselor auto dar m-a intrigat faptul ca mi s-a cerut 900 RON la reprezentanta pentru schimbarea placutelor fata la masina din semnatura.

Chiar asa de scump sa fie, aveti idee ?

Link către comentariu

Cred ca pretul este undeva pe la jumate la un service independent (cu placute de calitate buna)

Link către comentariu

@aureliandan ... din cate stiu placutele OEM la Skoda (la Octavia ... cel putin) sunt/erau TRW. La motorizarea ta stiu ca sunt cu sensor de uzura. Cauta pe la diverse magazine online de piese auto sa faci o comparatie cu cat voiau sa te "incarce" !!!

Link către comentariu

Cere oferta si la alte reprezentanțe, pretul diferă dar nu foarte mult. 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!