Jump to content

Mask001

Postare recomandată

da, cred ca se poate trai fara probleme cu 17 allover. in configuratia 225 cu 45.

chiar si pe gropile noastre

Link către comentariu

Am vazut si eu GLI-ul de mai multe ori la Viva sport club, piata sudului. Din fata e cel mai frumos cu acea bara de GTi. Poate am eu noroc sa il mai zaresc.

Insa sa faci retrofit de tot kit-ul..nu merita. Eu sunt trecut prin asta cu golf mk6 si nu merita investitia in niste plastice exterioare ca practic asta sunt barile.

Link către comentariu

M-am gandit si la asta dar sunt increzator ca gasesc un deal bun deci incercarea ramane :) Oricum e in plan indepartat nu acum imediat dar ma omoara americanii astia pe vwvortex :rolleyes:

Jante si alte giumbuslucuri inainte 

Link către comentariu

Cu placere :) Mai vad cand trec prin zona, iti trimit si PM cu locatia.

Link către comentariu

Am luat masina de la PBN si bara arata foarte bine, sper sa se pastreze asa. Trebuie sa merg undeva sa montez o folie de protectie pentru gura de incarcare pentru ca se zgarie foarte usor.

De piciorusul pt pres de pe podea evident ca au uitat si a ramas ca ma anunta cand ajunge..probabil ca trebuie sa ii mai aduc aminte peste cateva zile si dupa ce rezolv si asta sa ma "mut" la AVIA Pantelimon.

Atata timp fara masina (3 zile) a avut ca efect achizitia unei drone DJI Spark pt vacante si urmeaza sa vad ce pot sa scot din ea pe partea de Active Track Object :wub:received_1876067762438137.jpeg.4daedc0c357cee34096e46b34df2c88a.jpeg

Mi-au pus gand si jantele Pretoria dar nu cred ca exista pe 17 deci daca stiti ceva asemanator ar fi minunat. Cumva Charleston se apropie.... mereu uit sa verific si CIV

tapatalk_1525384373535.jpeg.fa91514b0e089b81fff0d77df6d64ac2.jpegtapatalk_1525384340380.jpeg.cfa21d65da25d6e7167b2d4676976173.jpeg

 

 

Link către comentariu

Atentie cu active track object! 

Sa nu-ti faci de lucru. "Lucrul manual" este sfânt ?

Link către comentariu

Eu zic asa:

- daca vrei confort, consum mai mic si costuri scazute de inlocuire a cauciucurilor , ramai la 16”

- daca vrei “sa faci sa fie frumos” si accepti pierderea de confort dar si costurile crescute, treci la 18”

- 17” n-or sa fie nici la fel de confortabile si nici cu preturile reduse ale 16”, dar nici n-or sa arate la fel de bine ca 18”, nici ca ce modele gasesti, nici ca aspect pe masina. 

Si ia in calcul ca daca masina nu are suspensie sport (si ea venind din fabrica cu 16” probabil nu are), jantele mai mari (inclusiv 17”) vor arata ciudat (adica urat) si trebuie sa iei in calcul si investitia asta.

Si daca tot vrei sa dai ~1.300 de euro - jante + anvelope + arcuri + montaj - eu zic sa te duci direct la 18”, macar sa merite vizual; desi recomandarea mea e sa stai linistit si sa ramai pe 16” ;) 

Link către comentariu

@Mask001 daca vrei sa vezi masina pe jante de 17" peste 2 saptamani la intalnirea de duminica (ca saptamana asta sigur nu ajung ca alerg in cadrul semi-maratonului, deci atentie care veniti ca iar va blocam orasul :))) iti dau jantele mele sa faci o tura ;)

 

Link către comentariu

@Rave multumesc de recomandare si de sfaturi, am luat si eu in calcul toate alea si de asta inca sunt pe ganduri.

Oricum este foarte posibil sa nu am trecuta in CIV 17" :icon_cry:...Am aruncat o privire azi dimineata si nu am gasit scris pe undeva de 17" pot sa mai verific pe undeva sa ma lamuresc? Eu stiam ca scrie aiciIMG_20180509_081638.jpg.a58e241ec3444403a84e4834332f0ebd.jpg

@loghy daca ma salta baietii ca nu am voie cu 17" prefer sa nu stiu cum arata :lol:

 

Link către comentariu

Ciudat ca nu apare si 17". Meganul meu a venit incaltat cu 16" iar in carte scrie ca este permis si 17".

Mai uita-te si pe verso daca scrie ceva.

Link către comentariu

Diseara mai arunc un ochi poate eram somnoros de dimineta :lol: Trebuie sa caut si COC, mersi de sugestie

Link către comentariu

M-am potolit pentru moment cu jantele pentru ca nu am trecut 17 sau 18" nicaieri..:icon_cry:

Intre timp au venit si pragurile care desi au venit in cutia originala nu par a avea cod ceva. Nu-i bai pentru ca stiam ca nu sunt OEM. Sa vedem ce ne mai face cu ochiul in catalogul de Jetta

IMG_20180510_191042.jpg

IMG_20180510_191026.jpg

IMG_20180510_190905.jpg

IMG_20180510_190636.jpg

Link către comentariu

Si eu am vazut in catalog ca fix asa arata cele OEM. Pentru cine doreste pragurile au fost luate de aici

Ii puteti face oferta vanzatorului sa mai scadeti la pret. Eu am dat 30$+15$ transportul si au ajuns in 2 luni... La sugestii gasiti si de Golf,Skoda etc.

O sa fiu plecat pana vineri cu o masina de servici (Ford Focus diesel) dar sper ca pana la intalnirea de Duminica sa spal masina si sa le montez.

Link către comentariu

Au venit si ultimele chestii, din pacat chinezul a gresit produsul si mi-a trimis o alta folie pentru ceasuri...Nu reusesc sa identific pentru ce model este.

Prezoanele de plastic au fost de back-up in caz ca ma "usureaza" cineva de cele OEM. Arata foarte bine, 4 din ele sunt pentru prezoanele cu antifurt+ carlig pentru a le scoate. Le gasiti aici

Capacul pentru motor este cel mai interesant, sa vedem cand o sa il montez cum o sa fie (vibratii etc). Eu am prins o reducere dar acum il gasiti la pret normal aici

 

IMG_20180521_215342.jpg

IMG_20180521_221219.jpg

IMG_20180521_215316.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Maine Tanu (asa cum ii spune prietena) face 1 an :beer: multi inainte si sa ne poarte sanatosi!

Cu ocazia asta trebuie refacute Casco-ul si RCA-ul. Oferta prezenta pentru Casco este destul de slaba, pentru o valoare asigurata de 16.900 am avut prima de asigurare 552 euro cu fransiza doar la furt total 10%.  Ca optiuni am avut toate de bun simt mai putin aspirarea apei la motor si circulatia in afara drumurilor publice. Cum acum am avut mai mult timp sa studiez ofertele si multi dupa un an si 9200 km imi scadeau valoarea masinii la 14.500 dar pretul platit era cu 25 euro mai putin :blink: am primit oferta de la Uniqa de 436 euro pentru o valoare asigurata de 16.055 euro :) O sa postez restul detaliilor in topicul dedicat dar am vrut sa fie evidentiat si aici pentru ca face parte din intretinerea masinii

Ca un sumar al cheltuielilor dupa an an:

-Benzina 3.535 Ron pentru 9200km conform Fuelino. Am bagat de 643 litri cu un cost mediu per km 0.356 RON si un consum mediu de 6.75%

-Asigurare 1 an 400 Ron, vignieta 1 an 127 Ron

-Roti iarna 2.047 Ron ( jante tabla 600 Ron + anvelope Michelin Alpin 5 2017 1.447 Ron)

-Diverse: Folie faruri 100 Ron, Leduri albe la interior si unde se mai putea aprox 400 Ron, Detailing exterior si pregatire de iarna 380 Ron, si alte acareturi si produse de intretinere de aprox 1.000 Ron.

Per total foarte multumit de alegere, este fix ce imi trebuie si atractia inca este acolo ( intorc capul dupa ea ) :wub:

Link către comentariu

LMA Tanu ?

(eu am strans bonurile de motorina in cotiera dar dupa ce va face anul, imi va fi teama sa ii fac cost per km :)) )

 

Link către comentariu

Multumesc in numele lui! :beer: Intamplarea face ca aniversarea mea sa fie pe 12 Iunie deci imediat dupa el :lol:

Bonurile le-am inregistrat in Fuelino si Sprintmonitor si le-am depozitat acasa, sa fie curat in masina

Modificat de Mask001
Link către comentariu

La cat mai multi ani si cat mai multi km, fara evenimente si costuri suplimentare! ??

Link către comentariu
lambda_dryver

La Multi Ani lui Tanu! :beerchug: Sa fie sanatos si el si proprietarul multi kilometri de acum incolo! 

Link către comentariu

Daca tot a fost ziua lui am zis sa ii cumpar ceva de intretinere asa ca am dat o fuga pana la Avia ( mult mai ok decat PBN la mai toate capitolele )

IMG_20180613_191141.thumb.jpg.894de55c859760343ecd5c5ebcaa940b.jpg

In weekend o spal, curat zona afecatat cu alcool izopropilic si apoi dau cu astea, ar trebui sa fie ok nu?

Folia pentru ceasuri evident nu se potriveste asa ca duminica o aduc poate se potriveste la cineva si o vrea.

Capacul de motor desi arata foarte frumos se pare ca nu se potriveste :icon_cry: in anunt scria 1.4T dar ma gandeam ca nu sunt asa diferite. Am atasat pozele. Nu stiu daca pot cumva sa adaptez suportul ala metalic care ar trebui prins. :scratch:

IMG_20180522_193238.jpg.3bc50cd05123254a50ee5792bc019a79.jpg -IMG_20180522_193536.jpg.74780d2e065c6071b14588929c9e4a3d.jpg-IMG_20180522_191933.thumb.jpg.1b073bfb808a78dee9fabd188660995b.jpg

Link către comentariu

Daca nu montezi capacul, poti sa-l aduci la Viena. :)) il cumpar eu.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

As vrea sa reusesc sa il montez dar nu stiu daca am cum. Cineva cu 1.4T prin zona Piata Muncii-Pantelimon dispus sa probeze?

Am "reparat" micile imperfectiuni aparute dupa 1 an de condus in Bucuresti, de 2x dat cu vopsea apoi de 2x cu lac si lasat peste noapte dupa fiecare operatiune.

Dupa aproape un an de zile de la aniversarea VW 14 ani am fost la cursul de conducere defensiva N1 de la Academia Titi Aur si am avut ocazia sa ma dau pe circuitul lor. Cursul a inclus pe langa partea teoretica si simulatorul indoor de impact la 15 km/h, diferite scenarii de rasturnare si pozitia corecta la volan + outdoor pt acvaplanare, derapaj controlat. Per total o experienta misto si o investitie in siguranta mea si a celor din masina.

IMG_20180624_160557.jpg

IMG_20180624_153014.jpg

IMG_20180624_085548.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!