Jump to content

Probleme furtun intercooler


NOSPHERATU
 Share

Postare recomandată

siguranta nu vine cu furtunul de cauciuc ! este piesa separata...

cat despre pret eu zic ca se justifica pt ca e furtun de presiune mare...incercati sa puneti unul ieftin de apa si o sa vedeti ce se intampla...

cat despre comanda lui pe etka sau SOTE poza este relativa si nu e concludenta ...daca va uitati pe desen arata altfel dar pe cod e diferentiat dupa tip motor...in consecinta o sa vina ce trebuie daca comandati corect chiar daca in poza arata altfel.

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • NOSPHERATU

    5

  • CT91MOC

    5

  • stevee

    4

  • Mishutz

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

"Subscriu" si eu la aceasta problema:! furtunul iese atunci cand accelerez, iar urme de ulei nu am prea vazut (probabil m-am uitat mai mult noaptea la masina decat ziua)

Ce am observat: masina nu mai trage... nu se mai infige ca in vremurile bune!

Ca solutie o sa incerc achizitionarea unui furtun nou... revin cu detalii!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
"Subscriu" si eu la aceasta problema:! furtunul iese atunci cand accelerez, iar urme de ulei nu am prea vazut (probabil m-am uitat mai mult noaptea la masina decat ziua)

Ce am observat: masina nu mai trage... nu se mai infige ca in vremurile bune!

Ca solutie o sa incerc achizitionarea unui furtun nou... revin cu detalii!!!

Aici nu a mai revenit nimeni cu detalii ? Sunt tare curios ce a functionat pana la urma.. merita sau nu sa iti iei furtun nou ? ( nu de alta dar si la mine pierde ulei prin ambele capete ale furtunului )

Multumesc anticipat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un furtun nou va avea in timp aceleasi probleme

mai bun era sistemul original cu coliere de la ALH

daca vreti sa rezolvati ( paleativ :) ) problema eventual puteti incerca: cate un colier metalic de fiecare parte a imbinarii, coliere unite cu 2 soricei de plastic stransi bine-diametral opusi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau o alta rezolvare cum am facut eu: dat jos furtunu pus serios banda te teflon, pus furtunu la loc asigurat cu siguranta si dat gaura in el si bagat un holsurub (preferabil mai multe ca se mai poate misca la unu), dupa aia desfacut si scos resturile de metal din furun(foarte putine ramane doar o bucata lipita de furtun)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Laurentiu_LWR

imi pare rau sa te anunt dar ai facut cea mai mare prostie gaurind acel furtun...cu timpul gaurile se vor largi si vei pierde presiune pe acolo...au mai fost colegi care au avut aceasta idee si chiar ei au zis ca nu a fost una prea stralucita...problema este asemanatoare sa si aici http://vwforum.ro/index.php?showto...=furtun+turbina

spor la citit

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e chiar mare prostie. masina are aproape 10000 de km de cand merge asa si gaurile nu dau semne de oboseala. imi dau seama ca nu este o rezolvare permaneta dar in felu asta am intarziat o cheltuiala. oricum nu stiu de ce am impresia ca daca am rezolvat pierderile de presiune la imbinari, intr-un final se va sparge furtunu. si gaurile care le-am dat sunt foarte mici, holsurubu trebuie infilletat ca sa intre, la asta se adauga banda de teflon din abundenta care intepeneste furtunu si siguranta oem care probabil mai tine si ea un pic. pe viitor probabil va fi schimbat dar acum sunt lucuri mai bune de facut cu banii

Modificat de maniac18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Puteti sa-mi trimitet-ti o poza cum vine siguranta de la intercooler de jos de langa roata ? ca am dat-o jos si nu mai stiu care era pozitia initiala acea siguranta cu capete opuse.multumesc

Modificat de bayerische
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Imi poate spune cineva cum se da jos radiatorul intercooler,trebuie si bara data jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am dat azi jos pentru ca este putin fisurat,am demontat si bara dar a trebuit sa scot si farul ca sa-l scot in sus pentru ca alfel nu iesea.Maine caut pe la dezmembrari pentru ca nu as vrea sa-l sudez,dar daca nu gasesc o sa-l sudez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum am vazut ca s-a discutat de o pata pe partea din stanga a masinii.

Am vazut si eu ceva asemanator la mine, insa pe partea dreapta a masinii, pe scut, chiar in fata rotii. Daca ma uit sub masina, se vede o pata ca de ulei, de vreo 15 cm diametru pe scut. De la ce ar putea fi? E acelasi lucru ca pe partea stanga?

E vorba de un A3 2004, 1.9 TDI, cel de 105cp.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

da,uita-te pe traseul care duce la intercooler si vei vedea ca el coboara jos undeva sub radiatoare si intra in intercooler.acolo ie problema,poti da jos grila aia mica din bara si ajungi exact acolo unde iti pierde ulei.la mine era sarit din clema aia care tine furtunul,l-am impins si o perioada nu a mai iesit.dar cum accelerezi mai tare si vine presiune pe furtun iara sare,deci ie clar trenbuie inlocuita clema care s-a tocit si nu mai tine furtunul fix in intercooler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Mersi, intr-adevar de la acel furtun era, am inteles ca se uzase un o-ring si trebuia inlocuit..sper ca de acum sa nu mai fie probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cod "O-ringuri"

3C0 145 117 Garnitura, 43,95 mm

3C0 145 117 F Garnitura, 57,85 mm

3C0 145 117 D Garnitura, 53,95 mm

Cred ca este gresit sa numim aceste garnituri O-ring, pentru ca daca privim in sectiune nu e deloc un O, cei care monteaza O-ring, banda teflon, vaselina, pasta rosie, etc pentru etansarea furtunelor sub presiune de la turbo, vor avea mereu probleme cu pierderile de ulei!, sau sunete bizare sub capota!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor!

Am citit acest topic...ramanand surprins de metodele voastre!

In urma cu 1 an fiind la schimb de ulei,filtre etc...cand mecanicul a dat scutul jos, era o mica pata de ulei pe scut in partea stanga, in apropierea turbinei...(cred ca "S" se numeste acel furtun) acesta a desfacut o siguranta de acolo a strans-o putin...si de atunci nu a mai dat nici strop de ulei, nici macar umed!

...insa acum a aparut umezeala in partea opusa la iesirea din intercooler, asta e se pare ca e o "buba" generala, o sa-l sun pe mecanicul respectiv(sper sa faca iarasi o magie) ^_^

Asfalt curat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.Imi cer scuze ca deschid acest topic dar nu am gasit destule informatii.Este vorba de un zgomot ciudat (ca si cum ar iesi aerul din ceva , dar foarte urat , gen blow off valve dar un sunet urat) cand accelerez pe liber peste turatie de 2300 rpm se aude acel zgomot sau cand opresc motorul . Se aude ca si cum s-ar incide ceva si ar da aerul afara .Nu cred ca e un zgomot ciudat.Multumesc mult . P.S. Masina este : Vw Touran 1.9 Tdi 105 CP BKC 2005 (280k km reali) 144 k km in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze. la (.Nu cred ca e un zgomot ciudat) defapt e un zgomot care nu cred ca este normal :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut ai gasit rezolvarea?

Astazi a inceput si la mine sa se auda un zgomot destul de ciudat, de fapt 2

Primul ca si cum ar rasufla aer pe undeva

Am schimbat recent intercooleru, sa fi sarit ceva furtun?

Masina merge si trage bine

Al doilea ca si cum ar porni in timp ce functioneaza motorul inca un motoras pe undeva. Zgomotul este asemanator cu cel al ventilatoarelor, doar ca nu functioneaza in acest timp ventilatoarele.

Sa fie de la ceva fulie?

Mecanicul a zis ca pe alternator nu am fulie cu ambreiaj, poate fi de la compresorul de clima?

Am pornit AC-ul pe urma si treptat a disparut zgomotul.

Toate cele bune

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Sincer nu am gasit-o dar un mecanic mi-a spus ca este un zgomor normal. Altul mi-a spus ca s-ar putea sa fie un pic crapata instalatie de la filtru de are intake air" .Parerea mea este ca acel zgomot este oarecum "normal" pentru ca asa mai patesc si eu cateodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ori e crapat vreun furtun, ori scapa vreun oring de la cuplaje, ori nu e strans bine vreun colier. Ce auziti voi e presiunea de la turbina care da pe dinafara din cauza neetanseitatilor. Voi stiti cat se aude de tare, dar un utilizator obisnuit nu trebuie sa auda nimic daca e in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi @C o s m i n . asa mi-a spus si un mecanic ca ar putea sa fie crapat ceva la filtru de aer..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

la mine la intercooler lipseste acea palnie de plastic din fata lui, care probabil are rolul de a directiona aerul.

care sunt consecintele daca circul fara ea?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pateste nimic. Eventual aerul din intercooler nu va mai pleca la fel de rece ca si cu palnia,scazand performanta turbinei si a motorului insa e minuscula. Tu practic nu vei simti nici o diferenta. Daca nu ai posibilitatea sa pui inapoi palnia, nici o problema,las-o asa. Insa daca poti atunci pune-o inapoi. Caci asa e OEM

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!