Jump to content

Probleme furtun intercooler


NOSPHERATU
 Share

Postare recomandată

Nu stiu ce sa mai fac la un furtun (cauciuc) de la intercooler - mai exact cel de pe stanga - (partea soferului) - transpira ulei pe la imbinari - e vorba de un furtun de racord de cauciuc mare (ca pe mana) care intr-o parte se imbina printr-un sistem ciudat de mufare in plastic cu siguranta iar in cealalta parte cu un colier normal de metal. L-am scos, l-am curatat, l-am pus la loc , am incercat sa ii strang siguranta si dupa 2 saptamani iar am ulei la imbinare - acum la amandoua, si la colier si la mufarea cu siguranta. Are cineva vreo idee sau a mai trecut prin treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • NOSPHERATU

    5

  • CT91MOC

    5

  • stevee

    4

  • Mishutz

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si mai am o intrebare: stie cineva cum se poate curata in interior vasul de expansiune - am incercat in fel si chip fara mari rezultate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog sa postezi unde trebuie, si evident, dupa ce te asiguri ca nu exista alt topic ce trateaza problema.

In cazul de fata ai postat probleme de motor la aria de Passat (ma rog ai facut de 2 ori chestia asta). TDI-ul ce echipeaza Passat-ul tau echipeaza si alte masini VAG de aceea e normal sa stea la TDi Forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul de fata ai postat probleme de motor la aria de Passat (ma rog ai facut de 2 ori chestia asta). TDI-ul ce echipeaza Passat-ul tau echipeaza si alte masini VAG de aceea e normal sa stea la TDi Forum.

@andREI

Scuza-ma ca te contrazic dar la faza cu distributia chiar a postat corect, nu cred ca ajuta pe cineva cu Golf TDI sau Octavia TDI sau cu Seat TDI sau cu Audi TDI sa vada poze cu desfacerea partii frontale a unui Passat. Chiar daca motoarele au acelasi tip, ponderea schimbarii curelei si a rolelor in cazul lucrarii de schimbare a distributiei este mica in comparatie cu lucrarile de demontare/montare a masinii, iar astea nu se potrivesc la alte masini cu motoare TDI.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ma scuzi si tu insa exista Skoda Superb 1.9 TDI cu motorul montat tot longitudinal.. asa ca :scratch:

Acum serios:

Oricum in aria TDi Forum se pun probleme ce tin de motorul TDI. Daca acest motor este montat pe Golf, Golf plus, Passat, Polo, Lupo, Phaeton, Touareg, Octavia, Fabia, Superb, A2, A3, A4, A6, A8, Leon, Ibiza, Toledo (or mai fi si altele) nu inseamna ca procedurile sunt diferite.

Oricum pe Passat sunt probleme ce tin de caroserie, consum (ce este legat si de caroserie), interior etc. Gandeste-te ca acolo sunt si oameni cu Passat-uri pe benzina.

Nu incerc sa imi impun punctul de vedere ci sa incerc sa tin o disciplina, o ordine. Daca gresesc (sunt si eu om deci gresesc uneori) sa-mi semnalati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa demontezi radiatorul intercooler si sa il cureti de ulei la interior( ATENTIE, daca il cureti cu solventi organici sau anorganici trebuie suflat temeinic cu aer asfel incit sa nu ramina solvent in interior fiind posibila avarierea grava a motorului), ulei care inevitabil ajunge acolo datorita turbinei.Mufa ciudata din plastic cu siguranta are prevazut la interior un "O"-ring pt etansare care il vei gasii numai pe un racord nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa demontezi radiatorul intercooler si sa il cureti de ulei la interior( ATENTIE, daca il cureti cu solventi organici sau anorganici trebuie suflat temeinic cu aer asfel incit sa nu ramina solvent in interior fiind posibila avarierea grava a motorului), ulei care inevitabil ajunge acolo datorita turbinei.Mufa ciudata din plastic cu siguranta are prevazut la interior un "O"-ring pt etansare care il vei gasii numai pe un racord nou.

Multumesc, ai perfecta dreptate cu oringul, mi-au confirmat si mecanicii mei, e boala clasica se intalneste foarte frecvent si se rezolva cu un racord nou care costa numai 3 milioane... :( - nu-mi dau seama cum un rahat de cauciuc sa coste cat un cap de planetara... mi se pare absurd, o sa ma mai documentez. BAFTA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca racordul e cel care cred eu , costa 230 lei la volksman.

Nu e ieftin nici asa, dar decat 300...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca racordul e cel care cred eu , costa 230 lei la volksman.

Nu e ieftin nici asa, dar decat 300...

Problema e ca la volksman pe calculator cand ne-am uitat apare prins cu doua coliere banale de metal (la fel si in etka) - cel de pe masina are colier metalic intr-o parte si o prindere - mufare de plastic cu oring si cu siguranta rotunda arcuita - exact ca cele de la radiatorul de apa dar mai mari... Deci daca vine cel din catalogul de piese al lui volksman - nu ma incanta - mufarea aia in plastic nu merge inlocuita cu colier pentru ca la strangere se poate sparge capatul - iesirea radiatorului care e de plastic si ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e acelasi furtun care si la mine face aceeasi problema ... cica asa se intampla la motoarele cu 130 cai ! Cel putin asa mi-a zis mecanicul meu si cica nu am de ce sa-mi fac probleme.

Din cate tin eu minte a mai fost pe un topic ceva legat de scaparide ulei la acest furtun ... si concluzi a fost aceeasi ca asa "trebuie". :blink:

Modificat de andrein
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu e 101 cai - si problema e aceiasi - mecanicii de la Augsburg mi-au spus ca e boala clasica. des intalnita, sa vedem, am desfacut, curatat frumos, pus putina vaselina pe oring, putin silicon de garnituri spre capatul exterior al mufarii -silicon negru - cica e mai rezistent ca ala rosu, montat, strans hotarat colierul clasic de la celalalt capat si peste o saptamana va dau detalii daca a tinut. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu cureti si radiatorul intercooler de uleiul aflat la interior pe la cel racord vesnic v-a apare ulei la imbinarii.Dupa curatarea intercoolerului cel putin o perioada racordul v-a ramine uscat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Am o problema si eu la mufarea de plastic unde este oringul,eu am si un pic de joc al furtunului.Se pare ca dintii care tin contra sigurantei sunt uzati.Problema este nu intra cumva praf pe acolo?,ca am observat ca un pic de ulei exista,mai mari emotii am cu praful.Daca are cineva vreo solutie il rog sa ne ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Praf nu intra pt ca presiunea din interior este mai mare decit presiunea atmosferica. In cel mai rau caz pe acolo se poate pierde "presiune" de supraalimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

desi topicul e vechi,problema e noua...si la mine furtunul acela de cauciuc iese din intercooler datorita uzurii dintilor sigurantei.am pus un sistem (romanesc,de altfel) de prindere cu 4 sarme,acuma nu mai misca nici cu forta,am sa va informez zilele astea sa vad de se mai misca sau iese afara din racord furtunul.as pune si niste poze dar mai mare rusinea...am sa caut si la dezmembrari sa vad de au acel furtun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca iese nitel ulei pe acolo si mergem asa, ce are??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iese ulei,iese si aer datorita presiunii mari data de turbina,asa ca nu e tare bine,pierzi boost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai am o intrebare: stie cineva cum se poate curata in interior vasul de expansiune - am incercat in fel si chip fara mari rezultate...

Eu am facut treaba asta. Si e ca nou. Daca vrei iti pot explica ce si cum. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, spune aici sa afle toata lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema. imi scapa ulei pe la cotul ala inainte de intercooler... mi-a umplut scutul de ulei.. am schimbat garnitura dar degeaba... intrebarea este: daca dau cu silicon pe la imbinari ca sa nu mai rasufle ulei pe acolo e posibil sa nu mai pot desface vreodata furtunul ala sau sa se strice ceva ?

Modificat de ratonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siliconul nu va tine deloc ,zic eu.Eu am rezolvat in cateva locuri dand inelul de cauciuc jos si infasurand in canalul inelului niste banda de teflon dupa care am pus inelul la loc si n-am mai avut probleme.Va garantez ca este cea mai buna solutie pe care am incercat-o si care merge brici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
I_am_Stealth

asculta-l pe niky daca ai teflon, sau pune orice material care etanseaza. Acolo nu e e diferenta mare de temperatura si din cate inteleg eu ( daca ne gandim la acelasi racord) poti sa strangi mai tare colieru . Ceva care etanseaza iti va rezolva problema. Eu folosesc Hermatite, insa cred ca orice chiar si pe baza de silicon ar trebui sa fie bun. Din experienta mea, poti rasuci acolo destul de tare daca ai nevoie sa dai jos din nou, asa ca e ok.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si la Fabia 1.4TDI 59Kw, apare aceeasi problema la imbinari,masina e de cateva luni.

E un defect constructiv ? Nu se poate remedia altfel decat cu teflon/silicon ? Exista alte racorduri , mai de calitate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Subscriu la problema aceasta.

Mentionez ca furtunul deja a inceput sa iasa cam jumatete de acolo, nu prea am ce sa-i fac. Ulei e putin, nu asta ar fi problema, ci ca sufla pe acolo si pierde mult din putere. Un "mecanic" de la schimb de ulei mi-a propus sa dea gaurele in marginea de la EGR si sa-l prinda cu suruburi. Ce ziceti? ar merge?

A, si mai e ceva, la mine siguranta e rupta pe jumatate. Problema e ca alta nu gasesc decat daca iau alta conducta, nu?

Multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!