Jump to content

Kodiaq Lava Blue


tucson

Postare recomandată

Stai ca inca nu ai condus Seat Leon 5F fara suspensie activa si cu suspensie semiindependenta pe spate impreuna cu jante de 17/18 :))) . Pe astfalt denivelat si calitativ mai slab, nivel de limitare socuri spre elementele caroseriei tinde spre zero - adica te rupe -  (nu-i de mirare ca aproape fiecare leon are greierasi chiar si dupa putini km ) . 

Foarte frumoasa masina, imi place mult in aceasta categorie, si recunosc nici nu am auzit de acest 2.0TSI mai cuminte de numai 180CP :). Este o masina de familie adevarata, cu portbagaj cum trebuie, loc in interior si daca vrei sa mergi la iarba veerde te poti baga linistit in situatii normale de off road de om familist :) . Pacat ca si la tine apare trenul de rulare dur ( eu am o parere subiectiva, cum ca VAG le face cu intentie asa dure si neplacute, sa vrei sa treci la urmatoarea la optiunea lor scumpa de suspensii active, sau sa-si faca indirect pe clientii lor care nu au ales asa ceva sa influenteze pe diferite cai posibile viitori clienti sa opteze pentru acestea) . Sa-l folositi cu placere multi km fara probleme :) 

P.S: si da, si eu ma sprijin cu cotul/bratele la drumuri lungi atat pe cotiera de pe usa cat si pe cel din mijloc, mi-ar lipsi mult...asta e sa ai masina mare si lata :) 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu

Nasol chestia cu distanta dintre sofer si usa. Si eu obisnuiesc sa imi sprijin cotul pe usa, cum spuneai tu corect de aceea e si facuta pe usa. E caraghioasa oricum explicatia colegilor ca daca nu ajungi cu cotul pana la usa clar nu se conduce asa ca nu e corect:)) M-au amuzat tot timpul explicatiile de cum e corect sa stai in scaun, sa iti tii mainile, sa iti tii capul etc.

Totusi masina e foarte faina ,desi nu ieftina deloc, super si parbrizul care in sfarsit nu mai are firicele deranjante.

Sa ai noroc de ea!

P.s au iesit si testele euroncap pe kodiaq si a scos punctaj maxim

Link către comentariu

Consumul este foarte bun, ai putea incepe un topic pe tema asta in aria Kodiaq.

Pozitia corecta a mainilor pe volan este o chestiune clara si usor de inteles/explicat, nu are n variante, este 1 singura. Nu am spus ca daca skoda a lasat spatiul mare intre portiera si volan a facut-o pt ca sa descurajeze acest obicei :) am spus ca spatiul e mai mare ca in octavia si de aceea nu ajunge la volan. Dar sa trecem peste.

 

Link către comentariu

Mulțumesc, @stryder

In unul din ultimele posturi cineva spune ca soluția este sa apeși jumate pedala de frâna și motorul nu se mai oprește. Așa era și la Octavia, însă pe Kodiaq nu funcționează. O fi ceva specific motoarelor diesel.

Confirm însă ca atât Stop cât și Start sunt mult mai rapide, line și silențioase. In plus mi s-a întâmplat de câteva ori in coloana sa apas accelerația tocmai când motorul se oprea și nu s-a supărat de loc, a pornit imediat fără ezitări. Oricum, am început sa folosesc butonul pentru dezactivare :) 

Si niște poze de prin dealurile patriei... și un VS GLE

 

 

IMG_3314.JPG

IMG_3315.JPG

IMG_3316.JPG

IMG_3317.JPG

IMG_3304.JPG

Link către comentariu

Arata foarte bine masinuta, doar ca tipa dupa niste jante mai mari, cu un set pe 20 inci ar arata perfect. 

Sa o stapanesti sanatos ! Drumuri bune ! ?

Link către comentariu

@roberteeel pare, dar e GLE. Are forma de mașina mică sport dar e mare in realitate. Și mi se pare ca și kodiaqul pare mic lângă GLE, și arată urat, și are roti prea mici. Realitatea e ca rotile GLE cu jante de 21 sunt imense.

@razvan.ac mulțumesc! Mie îmi plăcea si albă dar a insistat soția :)

@Sor!n mulțumesc frumos! Sunt Ok jantele, dar nu lângă GLE coupe ?

M-am tot gândit dacă sa iau de 19 dar am mers pe varianta mai confortabila, mai ieftină și mai urâta. De 20 numai dacă emigrez in vest :) 

 

Link către comentariu

Eu aveam Green Peacock Opelul vechi; tot asa, in functie de cum bate lumina, e verde sau albastra?

Repet, chiar ii sta foarte bine :cool:

Link către comentariu

M-am gândit sa revin cu un post legat strict de consum. Știu ca sunt mulți colegi care prefera benzina pentru cuplu pe plaja larga de turații, zgomot și vibrații reduse, întreținere, etc (poate si preț de achizitie) dar cumpara diesel finalmente pentru consum (eu am făcut asta cu Octavia 3 in trecut).

Asa ca share-uiesc propriile concluzii in detaliu:

In oraș:

- consumul este de 9.0 - 9.2% in condiții optime (drum lung - peste 30km doar in oraș, pornit la cald, singur in mașina, AC pe minim, oraș liber - Weekend)

- am obținut 12,2% in condiții normale de trafic la / de la munca, in zi lucrătoare, aglomerația obișnuita, pornire la rece, mers 20km.

- maxim am avut 15%, cu motor pornit in parcări, mașina 3 pers + bagaje, traversat Bucuresti. Tot in jur de 14-15% am avut însă și in orașe mici, relativ libere dar mers pe distante scurte, de 2-3km pornire la rece (unde cred ca mai mult am stat cu motor pornit decât mers efectiv).

Pe DN (1 banda pe sens, sate):

- cu mers "la consum", deci fără depasiri in forța, evitat accelerări ai frânări inutile, 2 pers in mașina, AC, consum resetat la ieșirea in DN (deci la cald), minimul a fost de 5.9% pe o distanță de 40km. 

- mers sportiv ( dar legal), cu depasiri constant, accelerări și frâne, serpentine, coborâri in frâna de motor, 2 pers + bagaj, AC maxim, consumul a fost de 7.8% (au fost și momente de 8.2 la altitudinea maxima)

- mers "normal", adică undeva între cele 2 de mai sus a presupus pe majoritatea drumurilor 7.4 - 7.5%

Pe autostrada, 2 persoane + bagaje, AC:

- la 130km/h in linie dreapta, fără vânt, Bucuresti - Pitești, sta la 8.0%

- la 135km/h (adică unde setez de obicei cruise control) oscilează între 8.2 - 8.5%, probabil in funcție de panta, vânt, asfalt, etc.

Consum mediu pe 2000km de când am mașina (știu ca nu e foarte relevant pentru ca e relevantă ponderea pe fiecare scenariu de mers), am 7.7%

Daca aveți întrebări, cu drag

P.s. Comparativ cu O3 150 cai diesel DSG, consumul este in 90% din cazuri cu fix 2% mai mare

Modificat de tucson
Link către comentariu

Foarte bune consumurile, chiar mult mai bune decat cele care le aveai cu octavia tinand cont de greutatea mai mare, tractiunea integrala si aerodinamica mai slaba! Si exista sanse mari sa mai scada putin dupa ce termini rodajul.

De curiozitate, e obligatorie benzina de 100 sau merge si fara probleme cu cea de 95?

Link către comentariu

Când am luat-o, dealerul mi-a zis ca pot pune orice, ca merge. Eu am pus pana acum OMV 100, PETROM 99 și MOL95, și cu niciuna nu am avut probleme (trepidat la pornire, pornirea grea sau altele). Voi rămâne la Petrom 99 cred 

Link către comentariu
On 01.06.2017 at 8:16 AM, tucson said:

Singurul aspect de care sunt dezamăgit, și nu ma obișnuiesc, este suspensia care mi se pare prea tare pentru un SUV. Și dacă la gropi e oarecum OK, la denivelări sau speed bumpers e dezastru, parca se rupe. Voi merge așadar cu maxima atenție, exact lucrul care m-a chinuit in fosta Octavia cu roti de 18. Admit doar ca între Octavia și Kodiaq am condus 3 luni un Land Cruiser, deci sunt probabil 50% subiectiv; așa ca tratati părerile mele ca păreri subiective și faceți propriul test :) 

Ai verificat presiunea in pneuri ? Ca vad ca pneurile nu sunt din cele self-sealing,astea intr-adevar sunt mai rigide in flanc.

LandCruiserul e mult mai barca in conceptie, iar daca era echipat si cu jantele pe 17, avea un talon absolut urias, ceea ce iarasi contribuie la senzatia de confort. In schimb, pe viraje, nu e comparatie intre Kodiak si LC...

In ceea ce priveste consumul, eu cred ca poti trage o concluzie relavanta cand ajungi sa zicem la 99h de functionare, inainte sa se reseteze contorul de termen lung. Restul, pe distante scurte, sau instanturi, sunt mai mult de can-can. Poti avea 2% consum coborand de la Rozmarin Predeal la Timisul de Jos, dar nu e relevant, la fel cum nu e nici un consum de 20% pe 2km in oras aglomerat. Am mentionat extremele pentru a sublinia ideea.

Link către comentariu

Exact la presiunea din pneuri m-am gandit si eu prima data cand am citit despre rigiditatea suspensiei :)...imi amintesc de la TD ca nu am simtit nimic desi masina era echipata cu jante pe 19.

Nu stiu daca e valabil si la alti producatori insa cei de la Skoda au obiceiul sa livreze masinile cu o presiune in roti nesimtit de mare.

 

 

Link către comentariu

Și eu m-am gândit sa verific presiunea pentru ca nu imi plăcea deloc cum se comporta. Am avut 2.4, adică atât cât este recomandat minim. Maxim recomandat, pentru 5 pers + bagaje, este 2.7 (la fel ca pentru consum mai mic).

La test și mie mi s-a părut OK comportamentul dar nu am mers decât pe asfalt sau prin gropi mici și o diferența majora era DCC-ul pe mașina de test drive - probabil și pe cea pe care ați testat-o voi.

Astăzi am reușit pt prima oară sa apăs frâna cât sa nu se oprească motorul. Deci funcția exista.

Am descoperit și ACC-ul, care m-a încântat mai mult intr-o coloana lunga și lenta, de la Dedulesti pana la Vâlcea, decât pe autostrada. Vreo 20 minute nu am folosit deloc pedalele. Pe autostrada păstreaza distanță sigura și legală, fapt ce încurajează toți colegii de drum mai lenți sa se angajeze in depasiri in fata mea, deci e de folosit pe autostrăzi libere sau in tari mai civilizate.

Si încă o întâmplare astăzi care mi-a dat de gândit: la 50km/h mașina din fata mea a frânat brusc, și același lucru l-am făcut și eu instinctiv, dar pana am ajuns cu piciorul la pedala Kodiaq-ul deja mi-o luase înainte cu un sfert de secunda. M-am oprit la 1m distanță de cel din fata, și stau sa ma gândesc dacă l-as fi atins dacă ma lasă sa îmi fac treaba de șofer. Și a mai și piuit la mine și-a arătat pericolul roșu in bord :)

DSG răspunde mai bine, asta și pentru ca am început sa ma obișnuiesc, și probabil pentru ca am trecut de 2000km. 

Am și 2 probleme, și apreciez orice idee. Prima - nu funcționează deschiderea geamurior sau închiderea la apăsarea continua pe telecomanda. Și a doua - primesc la scurt timp după fiecare pornire mesajul "dynamic road signs recognition curently restricted" însoțit de un sunet strident, identic celui de rezervor gol, pericol de polei, etc. care e chiar enervant când nu e niciun pericol / problema. 

Link către comentariu
15 hours ago, stryder said:

Nu stiu daca e valabil si la alti producatori insa cei de la Skoda au obiceiul sa livreze masinile cu o presiune in roti nesimtit de mare.

Nu e "un trademark" Skoda. Rotile vin din fabrica usor overinflated si este obligatia dealerului, in pregatirea de livrare sa verifice/regleze presiunea in pneuri. Unii isi fac treaba, alti nu, e ca pe peste tot :( 

12 hours ago, tucson said:

Și eu m-am gândit sa verific presiunea pentru ca nu imi plăcea deloc cum se comporta. Am avut 2.4, adică atât cât este recomandat minim. Maxim recomandat, pentru 5 pers + bagaje, este 2.7 (la fel ca pentru consum mai mic).

La test și mie mi s-a părut OK comportamentul dar nu am mers decât pe asfalt sau prin gropi mici și o diferența majora era DCC-ul pe mașina de test drive - probabil și pe cea pe care ați testat-o voi.

Si încă o întâmplare astăzi care mi-a dat de gândit: la 50km/h mașina din fata mea a frânat brusc, și același lucru l-am făcut și eu instinctiv, dar pana am ajuns cu piciorul la pedala Kodiaq-ul deja mi-o luase înainte cu un sfert de secunda. M-am oprit la 1m distanță de cel din fata, și stau sa ma gândesc dacă l-as fi atins dacă ma lasă sa îmi fac treaba de șofer. Și a mai și piuit la mine și-a arătat pericolul roșu in bord :)

DSG răspunde mai bine, asta și pentru ca am început sa ma obișnuiesc, și probabil pentru ca am trecut de 2000km. 

Am și 2 probleme, și apreciez orice idee. Prima - nu funcționează deschiderea geamurior sau închiderea la apăsarea continua pe telecomanda. Și a doua - primesc la scurt timp după fiecare pornire mesajul "dynamic road signs recognition curently restricted" însoțit de un sunet strident, identic celui de rezervor gol, pericol de polei, etc. care e chiar enervant când nu e niciun pericol / problema. 

Da, 2.4 e ok.

Cea de TD avea DCC, corect, dar pentru ca avea anvelopele self sealing de la Pirelli scutura enervant pe zonele cu asfalt peticit, in ciuda DCC.

Vezi in setarile de FA, am patit exact ca tine - rezolvarea mea e in topicul de Q&A sisteme asistenta. E chestiune de setari.

Ti-am zis cu DSG-ul.... peste inca vreo 1000km deja o sa fie ok, o sa vezi ca il simti ca raspunde mai bine.

Ref la probleme:

1- Ce setari ai in meniul de confort ?

2- Am patit si eu cu Kodiak-ul de TD chestia asta, dupa ce am rulat offroad, pe un drum prafuit. Eroare in bord. Dupa ce am spalat masina si-a revenit, a functionat perfect.

Link către comentariu

Am găsit meniul pentru coborât geamuri din cheie, cu opțiunile: la șofer, pe partea șoferului sau toate 4. Eu am bifat toate 4 și degeaba. Cred ca e mai complicat de atât și are legătura cu cheia si profilul (userul), dar încă nu i-am dat de cap.

Legat de notificarea de road signs display, posibil sa fie din cauza ca nu am cardul de Navi inca și am citit ca nav și road signs merg împreuna. 

Si am mai gasit ceva stresant: senzorii de parcare laterali sunt buni dar parca suna prea repede și arata roșu prea de departe. De fapt, cred ca ei funcționează ca cei fata/ spate, doar ca e mult mai comun și normal sa treci aproape de alte obiecte cu lateralul, pe când cu fata sau spatele nu ai de ce sa te apropii la 5-10 cm de ceva. Intrarea in garaj, de exemplu, îmi necăjește tare senzorii, deși rămân cam 20cm pe fiecare parte. Am găsit un meniu de unde sa dau sunetul mai încet :)

Dar per total sunt foarte mulțumit de ce oferă mașina și o recomand cu caldura, chiar in aceasta combinație de motor/ cutie. Am început sa o învăț, sa ma acomodez. Mi-a luat mai mult sa ma obișnuiesc cu DSG-ul tocmai pentru ca diferă de DSG diesel avut înainte. De la manuala cred ca ma obișnuiam mai repede.

Si încă o observatie - am văzut ca mașina e foarte admirata pe strada sau in parcări, se aduna lumea ca la urs :) Și dacă interacționăm, întrebările sunt negreșit "cât costa un jeep d-asta" și "e benzina!? Pai cât consuma?!"

Iar apropos de "Jeep", postez o poza din manual care m-a amuzat deosebit

 

 

IMG_3456.JPG

Link către comentariu

Am bifat park assist special pentru senzorii laterali deoarece e destul de stramta intrarea la mine in garaj (approx. 50 cm ramasi liberi in ambele parti)

Ma gandesc cu groaza acum la ce sunete vor scoate :) ...sunt deja pe rosu de la 20 de cm?

Link către comentariu

Consumurile scoase de tine la ceea ce probabil majoritatea am numi o exploatare in limitele normalului sunt mai mult decat decente avand in vedere clindreea, greutatea si sistemul de tractiune. Cu adevarat reusite noile motoare pe benzina de la VW!

In continuare sper sa te bucuri de masina fara incidente.

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

@stryder eu la garaj am usa de 250, deci suficient de lata (mașina are 209 cu oglinzi). Și numai atunci când sunt pe centru perfect nu văd / aud roșu pe nicio parte. Din ce am observat, face gălăgie la sub 20cm, din care vreo 10 sunt oglinzile.

@ShadoWzZ Mulțumesc! consumul e foarte bun, deși nici nu am urmărit asta. Eu as fi găsit maxim acceptabil consumul de RAV4 benzina 150 cai automata, care se pare ca in toate scenariile e cu ~2% mai mare. 

Am făcut un mic calcul și abia la 100.000km s-ar amortiza cei 2300euro cât costa in plus 2.0TDI 190 cai. Desigur, diferă și valoarea de revânzare dar asta e alta discuție.

Link către comentariu

Am parcurs alți 1500 de km și am lucruri noi de împărtășit; acum abia as putea spune ca am mers suficient in condiții și pe drumuri de toate felurile.

Ce nu îmi place, de la cel mai enervant la acceptabil:

- un greiere neliniștit in scaunul din dreapta când nu e ocupat, se aude a piele care vibrează pe plastic pe drumuri mai proaste. Nu i-am găsit adăpostul încă, deși m-a stresat vreo ora la ultimul drum.

- DSG in modul Normal (D); pur și simplu nu retrogradează cât sa te ajute in depășiri, si parca intenționat ignora faptul ca am ajuns cu accelerația la podea. Nu ajunge nici la 4000rpm (poate doar dacă depășesc la deal, ca am făcut si asta) Ca sa depășesc "normal" e obligatoriu sa o trec pe sport. Iar in sport trebuie sa îmi masor bine apăsarea, altfel se duce direct la 5500/6000 ture. Cert e ca răspunsul in sport e foarte bun, trage foarte bine. 

- suspensia. La început ma deranja mai tare, dar am început sa ma acomodez cu duritatea și sunetele la hopuri. 

- Apple Car play! Aplicațiile sunt prea putine, și nu oferă nimic in plus fata de clasica legătura bluetooth. In schimb, oferă in minus ca anulează comenzile de pe volan pentru telefon! Oribila idee.

- front assist. Mi-a frânat din noi brutal, de vreo 2 ori. E clar ca nu eram in așa pericol atât de des, nu am mai lovit mașina din fata din neatenție din facultate. Nu îl dezactivez, sa fie just in case.

- plasticele. Geamul de la ceasul de bord e deja zgâriat. Când bate soarele pe el deja am o umbra in forma de dunga la maxidot. Cred ca dacă vreau sa rămân cu una singura, fie stau in mașina la spălătorie, fie imi fac interiorul singur. Plasticul lucios de la schimbător și capacul Phone-box se zgârie imediat.

- pielea se încinge tare, e neplăcuta senzația. Dar mi-am asumat asta, ma așteptam.

- cutia și transmisia se aud la viteze mici, mai mult decât la DSG6 diesel. Nu e supărător, accept ca așa e normal.

Ce îmi place:

- cel mai mult, in continure stabilitatea și manevrabilitatea. Nu o simt deloc grea sau instabila, și mai nou nici înaltă nu mi se mai pare. Ci normala. Inclusiv felul in care frânează este impecabil.

- motorul silențios, sunetul pana spre 5000rpm. După 5000 rpm se aude urat, metalic și forțat.

- ACC-ul. E foarte util și îl folosesc des. 

- pedala virtuală. Am învățat sa o folosesc și e foarte utila. 

- acoperisul Panoramic. E frumos pentru copii, eu din scaunul șoferului ma bucur de el parțial.

- farurile led sunt vizibil mai bune decât xenon dar nu e un mare progres (ca halogen - xenon).

Im rest sunt mulțumit de multe alte lucruri pe care mașina le oferă, nu le mai mentionez. 

Ca o concluzie, dacă as avea de ales din nou mașina, și lista de optionale, in același buget, cred ca as renunța la Amusden și încă ceva (nu știu la ce exact, probabil culoare) in favoarea DCC. In rest, aceeași mașina.

Link către comentariu

Are si phone box cu incarcare telefon prin inducție? Daca da, e facil de accesat acel compartiment? 

Link către comentariu

@yang are phone box cu inducție pentru semnalul GSM, amplificat de la antena mașinii. Nu am bifat încărcarea pentru ca am iPhone de mulți ani și nu știu când / dacă va adopta compania măr aceasta tehnologie. Compartimentul se accesează relativ ușor, mai puțin când ai un cablu înfipt in telefon sau schimbătorul in P.

@SwatKat o singura data am testat conexiunea la internet, pe hotspotul de acasă care bate și in garaj. Mi-am făcut contul, am butonat puțin, am văzut ca nu am google Maps/ Earth și am abandonat subiectul. Eu nu am modulul pentru cartela sim. Cu hotspot iphone parca am încercat și eu și a mers, dar nu am insistat. Nu prea exista conținut.

Ce am constatat însă este ca mașina are o conexiune la internet proprie, prin rețele GSM, pe care o folosește pentru a îți transmite poziția, datele din computerul de bord sau pentru a primi semnalul de flash și claxon din aplicația Skoda Connect. Probabil traficul internet (si implicit Roamnig, pt ca funcționează in Europa) îl vor păstrat la minim, și pentru acest motiv alte servicii online (meteo, POIs, etc) necesita conexiune separată.

P.S. Dacă aveți nevoie de conexiune permanenta la net in mașina, in primul rând va rog învățați-ma și pe mine la ce e buna, pentru ca Amusdenul mașinii nu face mare lucru (Weather app am și pe telefon). In al doilea rând, dacă intr-adevăr e utila, exista soluții mai bune și mai simple decat hotspot telefon: fie car stick original Skoda, dar blochează portul USB, fie un modem de priza bricheta, care sa stea in priza din portbagaj (am văzut la Orange de exemplu - https://www.orange.ro/abonamente/orange-net/router-wifi-on-board/

Modificat de tucson
Link către comentariu
3 hours ago, tucson said:

  Eu nu am modulul pentru cartela sim. Cu hotspot iphone parca am încercat și eu și a mers, dar nu am insistat. Nu prea exista conținut.

Ce am constatat însă este ca mașina are o conexiune la internet proprie, prin rețele GSM, pe care o folosește pentru a îți transmite poziția, datele din computerul de bord sau pentru a primi semnalul de flash și claxon din aplicația Skoda Connect.

P.S. Dacă aveți nevoie de conexiune permanenta la net in mașina... dacă intr-adevăr e utila, exista soluții mai bune și mai simple decat hotspot telefon: fie car stick original Skoda, dar blochează portul USB, fie un modem de priza bricheta, care sa stea in priza din portbagaj (am văzut la Orange de exemplu

Detaliaza un pic te rog. Spui ca ai incercat cu hotspot iphone si a mers dar nu prea exista continut. Eu stiu ca hotspot-ul ofera acces la internet, adica Amundsenul poate accesa tot ce este construit sa o faca prin intermediul lui. Cand te referi la continut te referi de fapt la acea aplicatie specifica Iphone sau Android ce porteaza diverse aplicatii din telefon pe ecranul Amundsenului?

Conexiune la internet proprie? Adica are un sim pe undeva "ascuns" prin intermediul caruia transmite si primeste anumite informatii? Nu cumva primeste informatiile prin gps, fm-tmc si dab si transmite prin bluetooth cand esti in proximitatea masinii?

Fara modul LTE pentru sim dedicat (unde din cate am inteles se poate folosi o 'clona" a sim-ului pe care il ai deja in telefon - si folosesti astfel datele din abonament fara costuri suplimentare) cred ca cel mai facil acces la internet ramane tot hotspotul de pe mobil, mai ales ca iti si amplifica semnalul gsm in compartimentul special dedicat. Ma gandesc ca atat timp cat esti in masina ai si mobilul cu tine deci nu s-ar justifica un stik de net cu abonament platit separt.

Edit. Intre timp am gasit informatii...chiar are un sim dedicat integrat pentru acele servicii

Care Connect services
Besides the Infotainment Online services, the Care Connect services, which can be divided into Proactive Services and Remote Vehicle Access, will also be available from now on. These come as standard for every ŠKODA KODIAQ from the Ambition trim level upwards – irrespective of the choice of infotainment system. The data is exchanged via the car’s own integrated SIM card. 

Modificat de yanq
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!