Jump to content

Mesaj la pornire ''Abgas werkstatt''


aplucic
 Share

Postare recomandată

Buna dimineata tuturor.

Dupa cateva stergeri a mesajului ''Abgas werkstatt' - pentru ca masina mergea foarte bine - masina nu mai trege si nici nu se mai tureaza macar ca inainte.

Va rog sa ma ajutati pentru ca nu vreau sa ratez si aceasta vacanta.

Masina mea, este Vw Touran diesel 2.0 din 2004, motor AZV

Multumesc frumos

Lucian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu zero informatii nu putem ghici care e problema

Probleme asemanatoare : 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rabdare si tutun.

Eu cunoscand seriozitatea moderatorilor, va sfatuiesc sa avem rabdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rabdare cu ce ? Ca ceri sfaturi dar nu ne dai informatii ? Si tot noi sa avem rabdare ? O diagnoza ai facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
23 hours ago, aplucic said:

Buna dimineata tuturor.

Dupa cateva stergeri a mesajului ''Abgas werkstatt' - pentru ca masina mergea foarte bine - masina nu mai trege si nici nu se mai tureaza macar ca inainte.

Va rog sa ma ajutati pentru ca nu vreau sa ratez si aceasta vacanta.

Masina mea, este Vw Touran diesel 2.0 din 2004, motor AZV

Multumesc frumos

Lucian

Fa o scanare/diagnoza, posteaza rezultatul aici - ne vom uita si iti o sa iti spunem ce este de facut.

Mesajul acesta poate sa fie generat de mai multe defecte....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc tuturor pentru raspuns.

Dupa ce voi mai face o scanare, promit ca am sa postez rezultatul exact asa cum scrie. Deocamdata, astept sa fiu chemat la service. Pana atunci, numai bine!

Al Bundy, Indemnul la rabdare se adresa unui membru dezamagit de raspunsul primit din partea forumului si nicidecum voua moderatorilor pentru care nu am decat respect si admiratie. Am facut mai multe scanari si asa cum scriam, eroarea ''Abgas Werkstatt'' a fost stearsa dar de fiecare data a reaparut pana cand puterea mototrului nu a mai fost aceea ca si cand aveam turbo. Ieri am facut o cursa de 100 km si masina mea s-a comportat cum ziceam, fara putere, fara senzatia de fixare in scaun la activare tempomat, etc. O sa astept rezultatul inca unei scanari si rezultatul o sa-l postez aici. Multumesc.

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

scriu si eu aici deoarece am relativ aceeasi problema. Abgass werkstatt in bord, consum marit si deseori dupa 3000rpm intra in limp mode si trebuie sa repornesc motorul ca sa traga din nou masina. Am pus masina pe tester si mi-a dat egr-ul si turbina. Credeti ca un curatat de turbina si egr va rezolva problema? 

Mersi. ☺

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,am un touran 1.9 ,105cp,an 2006,m-ia aparut in bord eroarea abgas-werstatt si sa aprin beculetul galben cu motor,am facut la cineva o scanare si am avut eroare pe egr .va ror daca puteti sa-mi spuneti ce reprezinta si ce este de facut.va multumesc

eroare egr.txt

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 021 KC    HW:             
   Component: R4 1,9L EDC G000SG  9243  
   Revision: --H02---    Serial number: VWZ7Z0F3986604
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 39926 136 87513
   VCID: 6ADBA8CE45BEC3121E-803E

1 Fault Found:
001025 - EGR System 
               P0401 - 000 - Insufficient Flow
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 200369 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 19:45:02

             Freeze Frame:
                    RPM: 1428 /min
                    Speed: 21.0 km/h
                    Load: 15.3 %
                    Duty Cycle: 14.6 %
                    Duty Cycle: 100.2 %
                    Mass Air / Rev.: 220.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 485.0 mg/str

Readiness: 1 1 0 0 0 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca capsula egr tine vacuum si daca primeste vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună ziua,am un Touran 1.9 din 2006, de o săptămână să aprins in bord martorul galben cu motor și î-mi apare mesajul " abgas werkstatt" am făcut o scanare cu OBD ll și mi-a dat codul de eroare P0401-recircularea gazelor insuficientă . întrebarea mea este cum rezolv aceasta problema.va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca intai cu o curatare a EGR-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate am curățat EGR-ul și nimic,mă gândesc sa-l schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot la inlocuire o sa ajungi pina la urmă.  Nu te mai chinui sa il cureti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.05.2017 at 10:05 PM, Psytch said:

Buna seara,

scriu si eu aici deoarece am relativ aceeasi problema. Abgass werkstatt in bord, consum marit si deseori dupa 3000rpm intra in limp mode si trebuie sa repornesc motorul ca sa traga din nou masina. Am pus masina pe tester si mi-a dat egr-ul si turbina. Credeti ca un curatat de turbina si egr va rezolva problema? 

Mersi. ☺

Din experienta, daca la tester iti spune ca ai probleme la ventilator, clapeta de accelatie sau sezori amestec carburant, verifica obliatoriu daca platoul de sigurante  este bine strans si siguranta face contact corect...un electrician auto stie cum se face asta. Eu am cumparat inutil clapeta de acceleratie, 10 mil aruncati ptr un + sanatos! Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura - el nu are eroare de ventilator si v157

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna tuturor, 

am si eu aceeasi problema cu mesajul de eroare "Abgas Werkstatt" la Touran-ul meu 1T Highline cu motor de 2,0 TDI de 140CP cu 160 si ceva de mii de km la bord. Imi apare de ceva vreme, l-am sters deja de cateva ori cu un cititor de coduri ODBII simplu dar a revenit de fiecare data, la inceput la intervale mai mari, de cateva zile / sute de km iar apoi din ce in ce mai des, chiar si dupa doar cateva zeci de km sau aceeasi zi iar motorul afuma si nu mai trage ca inainte. Codul de eroare care apare e P0101 si un al doilea simultan P0101P. Mentionez ca am schimbat recent uleiul cu unul agreeat si senzatia mea e ca dupa asta mi se pare ca s-a agravat ceva problema dar poate fi doar o simpla coincidenta. Uleiul a fost cumparat de la un magazin online de piese auto de aici din germania, o sa revin cu poza daca e cazul. De asemenea, la umplere am depasit putin maximul de pe joja. Ar putea fi si asta o cauza ? Clapeta EGR - cea pe care e capsula vacuumatica - am demontat-o si am curatat-o insa in raport cu ce am vazut pe net in poze pot spune ca a mea era curata, doar ceva depuneri minore fara sectiune micsorata. Vacuum primesc pe furtunas, cu el scos la ralanti mi se lipeste furtunasul de deget si asa ramane insa nu e nici un semn de modificare de turatie cand il scot sau il pun la loc (poate nici nu trebuie sa fie). Astazi am cumparat si un aditiv de curatat motor diesel - injectoare si filtru de particule - ce se introduce in motorina si am facut si plinul cu motorina premium de la Aral (1,27 fata de 1,06 cat e cea normala la Jet) dupa ce initial facusem ultima oara plinul undeva intre Italia si Austria langa Outletul Brenero, o statie austriaca aflata oarecum in zona duty free si care vinde ieftin motorina celor ca mine care ajung disparati din Italia cu rezervorul aproape gol fiindca la macaronari e al dracului de scumpa si tragi de ea cat te tine. Dupa ce am introdus aditivul si am alimentat am facut vreo 35 de km dus si tot atat intors incercand sa o tin turata constant pe la 3000 - 3500 de ture, la inceput a scupat spre disperarea celor din spatele meu cateva dopuri insa apoi s-a inbunatatit vizibil insa eroarea nu s-a sters singura de la bord, am resetat-o eu la final. Trebuia sa o las asa pana se stinge singura sau trebuie resetata obligatoriu dupa fiecare interventie ? Referitor la problema descrisa mai sus si la contextul in care imi apare care ar fi sfatul dvs, la ce sa ma astept sau ce as putea face. Sunt in Germania si incerc sa ma descurc pe cat posibil singur cu atat mai mult cu cat ma si pasioneaza.

Pe de alta parte cu riscul sa fiu offtopic am si o rugaminte mai speciala: in afara de cititorul de coduri ODBII cu care nu pot face mai nimic mai am si o interfata pentru USB venita cu un mini Cd spart (!!) din China. Programul l-am primit ulterior, are doar vreo 12 mega, este o versiune mai veche pentru VAG-COM, KKL409.1.  Personal mi se pare foarte subtire, Se poate face ceva cu el sau e inutil iar in acest caz ce soft imi recomandati sa instalez pentru a putea citi de pe laptop cat de cat ceva cu el, de unde pot sa il procur si cat costa (sau evtl. versiune free pentru amatori faliti ca mine :) ). Merci anticipat pentru rabdare si sfaturi, de bere ma pot ocupa doar daca doar aveti drum pe aici prin Kempten unde imi fac veacul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea completa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutiile despre clone VCDS sunt interzise pe acest forum. De asemenea pentru probleme la motor exista sub-arii dedicate in aria tehnica, unde ai mai multe sanse sa primesti un sfat. Motoarele de la Touran nu sunt cu nimic mai speciale decit la alte VAG uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, EEXCALADE a scris:

Posteaza eroarea completa

Din pacate doar atat pot citi cu cititorul de coduri. Sau poate ca nu am insistat eu suficient. Pe celalalt nu l-am folosit inca, il am pur si simplu insa nu stiam ca e relevant dincolo de P0101 sa extrag un cod de eroare. O sa incerc astazi sa agat laptopul la unul din capete si o sa revin, programul l-am instalat abia ieri si nici nu stiu macar daca e instalat corect ca offline nici macar nu se deschide. De aici si rugamintea sa ma sfatuiti in acest sens. Daca eram acasa era mai simplu, fiecare trebuie sa traiasca de undeva, dar aici in germanica e mai diferit putin si nu vreau sa mi-o iau pe mana mea, vrea sa incerc intai macar sa identific problema inainte sa ajung in service sltfel risc sa fie piesa defecta ultima pe lista celor bune propuse pentru schimbare.

 

55 minute în urmă, vdragos a scris:

Discutiile despre clone VCDS sunt interzise pe acest forum. De asemenea pentru probleme la motor exista sub-arii dedicate in aria tehnica, unde ai mai multe sanse sa primesti un sfat. Motoarele de la Touran nu sunt cu nimic mai speciale decit la alte VAG uri.

Cu toata stima, cu toate ca am citit regulamentul si conditiile ma jur ca habar nu am avut ca sunt mandrul posesor al unei clone cu acte in regula, cumparata de pe Ebay de la o firma cu socialul in China (toate drepturile si responsabilitatile le revin lor, eu am acte in regula pe jucaria cumparata de la ei). Nu ca nu as fi aflat tocmai din raspunsul dvs, din care totusi nu am inteles ce e clona : interfata sau programul care citeste prin codurile din centrala, tocmai pentru asta revin cu intrebarea "ce soft/interfata imi recomandati sa instalez pentru a putea citi de pe laptop cat de cat ceva cu el" si care sa nu fie clona si nici sa nu coste cat tot bugetul meu pentru concediu din urmatorii ani, eu doar la a mea masina intentionez sa il utilizez deci nu se justifica achizitionarea unuia scump.

Problema mea este 100% similara cu cea intampinata de Lucian in deschiderea topicului, de asta am solicitat aici ajutorul : 

On 21.05.2017 at 8:29, aplucic a scris:

Buna dimineata tuturor.

Dupa cateva stergeri a mesajului ''Abgas werkstatt' - pentru ca masina mergea foarte bine - masina nu mai trege si nici nu se mai tureaza macar ca inainte.

Va rog sa ma ajutati pentru ca nu vreau sa ratez si aceasta vacanta.

Masina mea, este Vw Touran diesel 2.0 din 2004, motor AZV

Multumesc frumos

Lucian

Am descris doar simptomele mai in detaliu, ce am facut si ce am incercat deja pana acum. In lipsa vreunei continuari aici poate ma ajutati cu un link catre o pagina unde este dezbatuta problema, Oricum va multumesc tuturor pentru intelegere. Touranul este de asemenea din 10.2005 deci aproximativ aceeasi generatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta diagnoza cu vcds si postata eroarea ,altfel ....umplem paginile cu povesti si inlocuiesti piese pe ghicite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristian G : eu inteleg ca esti nevorbit dar forumul asta este unul tehnic si cu reguli simple si stricte. Daca ai o problema, foloseste cu incredere functia de cautare si vei gasi raspunsul al aproape orice problema. Nu sta nimeni sa sape pentru tine si sa-ti dea solutia de care ai nevoie.

Cit despre restul, tine-o tot asa si o sa ajungi departe. La nevoie poti sa iei pauze de reflectie, sa studiezi internetul si regulamentul si sa te lamuresti singur ce este o interfata originala si ce este o clona. Ori de cite ori e nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Buna ziua tuturor!

Am un Touran 1T SEAVQX01 din ian.2004.

In mers, am avut o pierdere importanta de tractiune si mi-a aparut mesajul acesta din topic: abgas verstatt.

Am terminat drumul cu viteza de max 100 -110 km/h.

Coduri  gasite la diagnoza service:

16683 -  Control presiune turbo

P-0299 -000- limita de reglaj admisa, depasita in jos

Imprejurari cod:

         RPM: 2520 /min

         Cuplu: 186,0 Nm

         Viteza : 110,0 km/h

         Sarcina: 60,0 %

         Tensiune: 14,06V

 

19463 – Senzor axa cu came –G 40 -  nu este semnal

         P 3007 -000-

Imprejurari cod:

         RPM: 882 /min

         Cuplu: 42,0 Nm

         Viteza : 0

         Sarcina: 0,0 %

         Tensiune: 14,06V

        

16627 – Supapa 1 magnetica reglaj presiune turbo N75 – intrerupt /scurt la masa

         P 0243 -000-

Imprejurari cod:

         RPM: 0 /min

         Cuplu: 0 Nm

         Viteza : 0

         Sarcina: 0,0 %

Oamenii de la service, care mi-au parut seriosi, mi-au spus ca:

- senzorul de la axa cu came trebuie inlocuit;

- pentru asta trebuie schimbata si distributia;

- inca o problema, pe care nu au mai mentionat-o pe fluturasul pe care mi l-au dat.

Am vazut mai sus probleme destul de asemanatoare, dar cazul asta, l-ati intalnit /rezolvat?

Ati schimbat careva acel senzor si puteti confirma ca trebuie negresit schimbata distributia?

Este prima mea postare, sper ca nu am gresit cu ceva pe aici.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G40 nu trebuie data jos distributia, sa il inlocuiesti. Verificați intai cablajul la g40 ni n75

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!