Jump to content

Ulei Joja


paulvasilescu
 Share

Postare recomandată

Spuneti-mi si mie, cind verific uleiul cum trebuie sa fie pe joja, la mijloc intre limita superioara si inferioara, sau la limita exterioara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nivelul uleiului trebuie sa se situeze intre cele 2 repere trasate pe joja.se verifica de preferinta intre schimburi si/sau inaintea deplasarilor.Verificarea trebuie efectuata numai atunci cand autoturismul se afla pe o suprafata orizontala iar motorul a fost oprit de cel putin 10 min.

Sterge joja inainte si vezi cat ulei ai dupa aceea.....bafta :D

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la ulei ... eu am avut o joja ce nu masura bine... si mi-am facut rost recent de o joja buna

bineinteles ca de frica sa nu raman fara ulei tot am mai "adaugat" din cand in cand...

asa ca acum am peste zona normala... e vreo problema ? pot sa scot putin ( o cheie de 17 trebuie parca) sau oricum il voi schimba in curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este zona normala, dupa tine?

Pe jojo sunt 3 zone, de jos in sus.

zona 1 - de la curbura la zona hasurata

zona 2 - zona hasurata

zona 3 - de la zona hasurata la curbura superioara

uleiul in:

- zona 1 - se completeaza pana ajunge in zona 2

- zona 2 - nu este nevoie de completat

- zona 3 - nu trebuie completat

daca ai ulei peste zona 3 acesta trebuie scos

Verificarea se face cu motorul cald dupa o oprire de cel putin 3'

P.S. Ai catalizator/sonda lambda? Daca nu ai nu vad ce s-ar putea afecta.

P.P.S. Sunt sigur ca s-a mai discutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zona 3 ...

n-am catalizator

o sa schimb uleiul oricum in curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa scoti putin ulei ca sa fie la nivel,nu trebuie sa scoti pe jos pe la buson,intra la o benzinarie care are pompa de schimbat uleiul (adica baga o tevusca pe la joja) si iti trage putin pe acolo.

E mult mai simplu asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zona aia hasurata masoara 1L.

Eu stiam ca e mai bine sa ai mai putin ulei decat mai mult.

Se face presiune prea mare care cica ar strica lagarele sau ceva de genu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@David, cantitatea necesara pentru a umple zona hasurata de pe joja, este de 0.4 L. De la indoitura inferiora (minim) pana la indoitura superiorara (maxim) este necasar aproximativ 1 L de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
@David, cantitatea necesara pentru a umple zona hasurata de pe joja, este de 0.4 L. De la indoitura inferiora (minim) pana la indoitura superiorara (maxim) este necasar aproximativ 1 L de ulei.

intre minim si maxim ma refeream si eu nu stiam care e faza cu zona hasurata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e bine sa ai mai mult pentru ca risti sa paradesti simeringurile, si pe linga asta o sa ajunga ulei in camera de ardere. Un pic peste nu e o nenorocire...dar nici ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut!

Am Golf 2 1.6 diesel si imi pierde ulei pe la busonul de completare de deasupra motorului. Am sterscapacul chiulasei (sper ca spun bine), dar am gasit iar ulei prelins acolo.Ce ar putea fi, doar garnitura din buson nu mai e etansa sau e altceva?Sub capacul acela de deasupra motorului se gaseste vreo garnitura sa o schimb si pe aia, caci am gasit ulei prelins pana pe galeria de adminisie (la fel, sper sa nu ma insel).

Modificat de coliscip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema. Am schimbat uleiul si cand am verificat pe joja nivelul acestuia era peste partea aceea indoita de sus. Mentionez ca am tras cu o seringa si uleiul ramas unde se pune filtrul, cu alte cuvinte aproape tot. E posibil ca joja sa nu-mi indice corect? Am pus cu 200ml mai putin.

Mai am o intrebare,scuzati daca este off topic. Am schimbat garnitura de la capacul de cubutori deoarece mi se scurgea ulei pe acolo. Am verificat dupa o zi si am constatat ca-mi umezeste iarasi. Puteti sa-mi spuneti cu ce forta trebuie strans capacul cu cheia dinamometrica? E posibil sa nu-l fi strans de ajuns? Va multumesc si va astept raspunsurile.

Vw Bora 1.9 TDI AJM 115 CP anul 2001.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mijloc e cel mai bine ... numai fara sa nu ramai :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
cristianionut

pe la busonul de umplere cu ulei la motor din cauza garnituri care se uzeaza in timp, vapori de ulei ies afara si apoi se condenseaza.Solutia este inlocuirea acestei garnituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!