Jump to content

Octavia III FL Denim Blue


Doc Morelli

Postare recomandată

Nu e cam mult 800 lei mp ? In fine, da-mi PM cu detalii sa incep sa prospectez piata. As face doar capota, aripile fata si pragurile, acolo unde nu sunt din fabrica infoliate.

Link către comentariu

Funny,  ajungi sa dai 1500-2500ron pe acoperire cu folie, poate peste 3 ani vinzi masina, nu ai de unde sa stii ce faci tu peste 3 ani (pleci din tara cu o oferta de job mai buna) si atunci ai dat banii aia ca sa vinzi masina unui necunoscut cu vopseaua perfecta?

 

Daca tot e asa de proasta vopseaua pe masina, dai cu ceara cat mai des, si odata la 3-4 ani cand acumulezi suficiente zgarieturi si dent-uri de la minutatul Buc, o vopsesti folosind o vopsea mult mai calitativa. Folia mi se pare un moft de moment,  care nu-si merita banii pe termen lung.  Cu folie nu scapi de lovituri, infundaturi de la ceilalti soferi. Din cauza bizonilor din trafic si mai ales din parcarile aglomerate unde cand deschid usa nici nu se uita, am regretat la nici  doua saptamani dupa ce am luat masina, dar nu ai ce sa faci, caz concret vezi masina lui @cristi511 care s-a trezit de nicaieri cu o infundatura urata. 

Modificat de deenman
Link către comentariu

Overall asa este, dar am vazut ca sunt bune si protectiile astea la ceva. Am luat pe pragurile spate doua lovituri de pietre si protectia de folie din fabrica a fost minunata. O sa analizez cat costa si o protectie ceramica si vad care sistem este mai avantajos pe o durata de viata de 3-5 ani.

Gandurile mele sunt sa pastrez masina pana apare un hybrid foarte OK dpdv financiar / performanta / sisteme autonome nivel 3. Si incerc sa ii pastrez valoarea de piata cu o intretinere buna. Asa am facut cu toate masinile mele si am iesit extrem de bine la revanzare.

Link către comentariu

Si inca un update pentru masina.

Am observat din prima zi ca pedala de acceleratie are un mod de "kick-down". Se simte la apasarea spre maxim ca face un "click" si turatiile cresc mai repede. Nu imi dau seama daca asta vine standard pe FL sau este la pachet cu optionale gen scaunele Sport. La fosta nu aveam acest "feature".

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu

Eu am crezut ca vine la pachet cu scaunele Sport pentru ca pe fosta nu aveam kick-down.

Link către comentariu

Am văzut si eu astăzi clickul acela de la pedala de accelerație , atât doar că nu mi se pare că ar fi un răspuns diferit la accelerație, stiti voi altfel?

Link către comentariu

Pe zona de click iti permite sa treci mai rapid de anumite turatii. Mie asa mi se pare.

Link către comentariu

Daca esti pe Limitatorul de viteza setat la 60 de km/h, oricat ai apasa acceleratia masina nu va trece acel prag de 60 de km/h, dar daca apesi pedala la maxim si treci de acel punct, de kick down, doar atunci masina va raspunde in consecinta si va accelera, trecand peste limitare. Se intampla ca in caz de urgenta sa ai nevoie de putere cand esti pe limitator...

Modificat de Liviu_sbn
le.
Link către comentariu

Nu are nicio legatura cu ce spune colegul @Liviu_sbn. Acel click vrea sa fie un plus de putere in caz de nevoie (care de fapt reprezinta 100% acceleratie). Daca e pornit cruise controlul pe o anumita viteza, oricat de putin ai apasa acceleratia peste acel nivel  masina va accelera.

La fel e si pe Octavia, si pe Superb, si pe Golf 7.

Link către comentariu

Razvan, nu are nicio legatura cu Cruise Control. Pe CC masina trece peste viteza setata si daca apesi putin mai mult acceleratia, nu e nevoie de kick down.

Nu-ti da niciun plus de putere. E aceeasi putere maxima, kick down doar iti dezactiveaza Limitatorul. Motorul dezvolta puterea maxima si daca nu treci de kick down.

Link către comentariu

Eu il simt clar ca iti da putere suplimentara. Mi se pare ca pe cursa normala nu ajunge la turatiile maxime. Dupa ce intri pe kick ai access la toata puterea masinii.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu

Ajunge la turatia maxima si fara sa apesi butonul magic! Nu are legatura cu asta. @Liviu_sbn in postul anterior ai spus ca masina nu va trece de limita pusa de cruise control. Si eu am spus ca trece chiar daca apesi usor, iar cand iei piciorul, revine la viteza aia.

Link către comentariu

Razvan, nu vorbeam de Cruise Control ci de Limitator, sunt doua sisteme diferite, in sensul ca au functii diferite.

Link către comentariu

Limitator = ala din HU unde poti seta sa nu depasesti o anumita viteza cu anvelopele de iarna? In cazul asta, greseala mea, eu nici nu consider existenta functia aia - nu i-am vazut rostul niciodata si nici nu am folosit-o niciodata.

Link către comentariu

Limitatorul e foarte util la vale, daca nu vrei sa depasesti viteza legala, mai ales pe-afara! :) CC + limitator si tii doar de volan (daca n-ai Lane Assist). 

Link către comentariu

Ala din HU e alta poveste, doar te atentioneaza ca ai depasit limita printr-un semnal sonor.

Eu zic de Limitatorul de viteza de langa butonul de Cruise Control. Cum spune si @razvan.ac e util in unele momente fiindca daca nu esti atent depasesti viteza si hop te ia radarul. Asta nu te lasa sa treci de viteza setata oricat ai accelera, exceptie la kickdown, un fel de override pentru situatiile de urgenta

Link către comentariu

Citind in cartea masinii acum am inteles la ce va referiti. Eu nu am deloc chestia aia de limitator, am maneta cu ACC si pe ea nu exista functia LIM ca pe maneta de CC normal. Si la Golful cu care am mers la fel, avea ACC, functia LIM nu am vazut-o.

Scuze pentru offtopic colegului @Doc Morelli si rog moderatorii care vad discutia sa o stearga sau sa o mute de aici.

Modificat de RzzV
Link către comentariu

Lasa, ca asa mai invatam cate ceva ! Chiar ma bucur ca am declansat un astfel de brainstorming.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu

Deci totusi , nu vine nici un pic de putere in plus sa inteleg nu? Eu din nou nu simt nici o diferenta

Link către comentariu

kick down  nu e pentru putere in plus ci pentru a anula limitatorul. Simple as that. Daca vrei putere in plus, apesi acceleratia la maxim. De ce ar face un prag peste care sa treci, intarziind efectul? E ca si cum te-ai scarpina la urechea stanga cu mana dreapta, cand te poti scarpina direct cu mana stanga ;)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!