Jump to content

Reglare avans (torsion value) pentru motor BMM


Tdan
 Share

Postare recomandată

Buna ziua ,

 

am schimbat de curand distributia si imi apar fluctuatii la relanti  din ce am inteles de la colegul AL Bundy  avansul trebuie sa fie pe -2.5  dar va rog sa-mi spuneti  injectia ce valori trebuie sa aiba  .

 

Momentan sunt la service si vreau diseara sa verific . Masina este Jetta , 2.0  motor BMM 

 

Multumesc anticipat

Modificat de Tdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce te referi la injectie? LA cantitatea de motorina injectata pe rotatie ?

aia tb sa fie intre 4,8 si 5,2 mg/str

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ...am sa verific diseara sa vad cum e la mine

 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma la modelu  meu de motor 2.0 BMM se  poate modifica avansul ...am citit pe forum ba ca se poate ...ba ca se regleaza automat  ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca se poate modifica,mai ales daca la schimbarea distributiei nu s-au folosit cale speciale pt motorul tau pt a o bloca corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

 

Am facut si eu caea poze darnu stiu la care valoare sa ma uit ....

 

post-97646-0-07348500-1447780556_thumb.j

post-97646-0-25512000-1447780556_thumb.j

post-97646-0-40439200-1447780556_thumb.j

post-97646-0-50539200-1447780556_thumb.j

post-97646-0-64506000-1447780556_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In grup 004 ultima casuta(prima poza).

La tine nu e bun avansul, trebuie sa l ai cum a spus EXCALADE intre -1,5/-2,5 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am reglat si eu avansul la -2,4 si mi-a scazut consumul dar tot se balbaie motorul in relanti aproape de franare (oprire)...parca face mai tare acum

Offfffff

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata,

Imi arata 4.4 si am incercat sa reglez cant. injectata dar nu pot accesa canalul 1 . Exista alta metoda ?

post-97646-0-10591400-1448087474_thumb.j

post-97646-0-24107400-1448087474_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta o interfata mai licentiata si citeste cateva pagini in urma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti cu motorul cald e 830/819 e corect sau il mai maresc un pic ....

Am sa caut un coleg cu o interfata mai ok.Am citit din scoarta in scoarta ☺

Multumesc si weekend placut

Modificat de Tdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai sarit peste reglarea cantitatii injectate care nu se face din interfata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata,

Imi arata 4.4 si am incercat sa reglez cant. injectata dar nu pot accesa canalul 1 . Exista alta metoda ?

Nu ai ce cauta in adaptari, tot in blocurile de masira si o reglezi la fel cum ai reglat avansul, doar ca din cealalta axa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata ,

 

Nu cred ca pot regla la motorul  BMM deoarece eu am un singur ax cu came  ....

Stie cineva o alta procedura? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU este alta. Trebuie sa impaci si capra si varza la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as impaca-o da nu stiu cum....

Modificat de Tdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica distributia daca e montata corect, de obicei daca e pusa bine iasa din prima avansul(tu ai avut 4 dupa cate am inteles).

Pozitia axei cu came modifica si cantitatea injectata, deci incearca cu dif.valori ale avansului.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Nu stiu cat aveam inainte ...acum cant. Injectata e 4 si avansul era 0.5 si l-am dus la -2,5 .

Consumul instant e 0.5/h trage bine dar trepideaza mai tare in relanti aproape de oprire (franare)

Nu stiu ce as putea verifica ...doar sa mai umblu la avans .....am sa incerc sa vad cum e pe + 0,5

Modificat de Tdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca tu ai inteles ca valorile ok la tine sunt intre "-1.5 si -2.5"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tdan

Ce treaba are avansul si cantitatea injectata cu trepidatiile in franare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata,

 

Ma refera la trepidatii motor ( balbaieli)  . Din ce am verificat in momentul cand se balbaie pe vag-com fluctuiaza si relantiu si de aceia m-am gandit ca trepidatiile sunt de la lipsa de motorina suficienta in relanti . Plus ca din ce am vb cu voi nu am valoarea injectata corecta .

 

Trepideaza motorul doar in relanti fara ambreiaj apasat ....aproape de franare  sau dimineata scoasa din fiteza pe loc

Modificat de Tdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tdan.

Vorba lui EXCALADE nu are nici o treaba avansul/cantitatea de motorina cu franarea.

Daca balbaie doar dimineata cand e rece motorul atunci verifica ce corectii ai pe injectoare in momentul ala(poate nu functioneaza un injector la rece).

Cantitatea de motorina se poate mari in mica masura odata cu valoarea avansului, in rest nu prea ai cum decat modificand harta de injectie.

Ori nu intelegem noi cand se balbaie motorul tau ori tu nu te faci inteles.

Cantitatea ta de 4 mg/str e intradevar mica dar acceptabila incat sa nu opreasca motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu m-am exprimat eu clar .

Problema este cam asa : In momentul cand masina se apropie de semafor si o scot pe liber si apas frana , motorul se balbaie (doar motorul nu din roti ) sau dimineata pe loc , porneste bine dar are momente cand incepe sa se ballbie si am observant cu vag-com ca in acel moment fluctuiaza relantiul . Se simte mai tare cand e motorul rece dar face si cu motorul cald la 90 de grade

Am centrat rotile , schimbat bujiile ...dar tot nimic si de aceia am dedus eu ca in relanti nu injecteaza motorina cat trebuie .

Dupa ce am schimbat distributia si am reglat avansul pe -2,5 parca face un pic mai tare ...

Corectiile la injectoare sunt ok si nu conteaza daca e rece sau nu motorul

Modificat de Tdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!