Jump to content

Probleme VW T3 Benzina 1913 DG


dumitru_stoica_1949
 Share

Postare recomandată

dumitru_stoica_1949

Va salut si mult respect pentru moderatori si pentru cine detine acest forum , am si eu o problema cu un vw T3 Benzina 1913 cod motor DG 56 kw 78 cp an 1986 , de o perioada de timp se aude o bataie urata la motor , mai mult cand plec cu ea de pe loc ,plus ca nu trage bine nici pe gpl nici pe benzina , daca ai schimb pozitia delcoului nu se mai aude bataia dar nu mai trage si nu mai porneste la rece , astept niste pareri ca mi-a cam pus capac , se poate sa fie de la colbutori , au fost reglati de cineva care nu se prea pricepe , care este ordinea fiselor  1 . 3 . 4 . 2 ? si care este cilindrul 1 si cum trebuie reglati ce distanta tinand cont ca merg pe gpl . va multumesc anticipat , sper sa fie cineva care sa ma ajute cu un sfat bun .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ordinea de aprindere 1432 si numerotarea cilindrilor cum te uiti la motor din spatele masinii este 

3     1

4     2

spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

S-ar putea sa fie de la evacuare bataia aia, cateodata seamana cu o bataie "mecanica", depinde de caz. Zic asta si din cauza ca daca era de la culbutori sau tacheti ea tot s-ar fi auzit si dupa ce ai rotit de delcou (pt. ca in final distributia lucreaza oricum si lucreaza la fel, atata timp cat motorul se invarte) , pe cand daca e de la o gaura in evacuare e posibil ca rotind delcoul sa rezulte o ardere mai ineficienta, drept urmare un flux mai scazut sau mai lent de gaze, care sa faca sa nu se mai auda bataia.

Merita investigat..., zic eu.

 

 

Later edit: am avut multi ani de zile VW Broscuta pe GPL - si pot sa-ti spun niste lucruri din experienta:

tachetii se regleaza exact ca la benzina, cat spune in carte (ar trebui sa iti faci rost de un manual - exista un manual scanat de T3 cu cateva sute de pagini ce circula pe net, acopera toate motoarele diesel si benzina - daca vei da-mi un PM si o sa incerc sa ti-l dau). Dupa aceea, pt. ca tot ai mentionat de delcou, re-reglezi avansul exact ca pt. benzina, iar atunci cand mergi pe GPL il dai un pic inainte (rotit cam 5mm) si o sa vezi cum motorul se comporta mult mai bine. Atentie - cu avansul "dat inainte" sa nu mergi pe benzina, decat poate pe loc la relanti cat sa incalzesti motorul.

Asta e din cauza ca GPL-ul are o cifra octanica echivalenta mai mare decat benzina, si tolereaza un avans mult mai mare.

https://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating

- si ai un tabel mai jos cu cifrele octanice.

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!