Jump to content

Ulei motor Fabia


gdm
 Share

Postare recomandată

Ramai la 5w40, am peste 200k si merg pe 5w30 fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Eu am 231000km si inca mai pun 5w40 si nu am nicio problema. Dimpotriva, chiar, recomand sa nu pui ulei mai vascos, pentru ca orificiile prin care intra ulei in tacheti sunt foarte mici, iar un ulei mai vascos poate ca nu ar mai intra la fel de usor in tachet, ceea ce ar duce la o functionare neadecvata a lui, cu repercursiuni mult mai grave in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Merg în continuare așa cum a venit din fabrică, Aral 5w40 :)

Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poti sa scazi vascozitatea de la 5w40 la 5w30, eu de exemplu o scad de la 5w30 la 0w30 deoarece imi aduce cineva din Germania ulei Shell AV-L 0w30 http://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-professional-av-l-0w-30.html

E special conceput pt. motoare VAG deoarece are doar norma VW 504/507 care merge la orice motor VAG, partea frumoasa e ca pe langa norma europeana ACEA C3 mai are si C2 care ii da un plus important la caracteristici.

Partea nasoala e ca nu stiu daca se aduce in tara, cel putin pe net nu am vazut la vanzare, sigur poate veni doar pe comanda.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Am o Fabie Combi 2005 si ma pregatesc luna urmatoare sa fac schimbul de ulei. Are motor 1.4 16v 75cp, tip motor BKY. Anul trecut când am cumparat masina am schimbat distributie, filtre si ulei. In service unde am fost mi-au recomandat ulei Aral Blue Tronic 10w-40. Am fost de acord. Acum dupa studiere amanuntita am constatat ca de fapt nu este 502 00. Am vazut ca Aral High Tronic 5w-40 are aceasta specificatie. Motorul are 240.000 km. Ce ma sfatuiti sa fac? Mentionez ca am facut aproximativ 5000 km iar uleiul pe joja a ajuns de la aproape de maxim undeva la putin sub jumatate. Deci de consumat nu cred sa fi consumat mai mult de 200 gr ulei. Am mai citit undeva ca este indicat sa pun un filtru de ulei cu supapa care nu permite uleiului din el sa se scurga inapoi in baie si ar ajuta la pornire fiind deja amorsat. Astept pareri. Multumesc anticipat. Seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treci linistit pe 5w40, 5w30 chiar, si filtru ulei Mahle OC 295.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna.la o skoda fabia din 2004 1.4 16v cu 180000km e ok acest ulei : Motul 6100 Synergie+ 10W40 ?

merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11.10.2016 at 15:43, alexr86 a scris:

buna.la o skoda fabia din 2004 1.4 16v cu 180000km e ok acest ulei : Motul 6100 Synergie+ 10W40 ?

merci!

eu am folosit Motul 8100 X-cess, 5W40 si a mers bine. masina nu a consumat ulei nici inainte, nici cand am folosit acest ulei. acum folosesc Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40. pt. ca am pus gpl pe masina. merge bine si cu asta. am primit un sfat de la un mecanic sa folosesc 10W40, dar pe forum l-a contrazis cineva. am ascultat sfatul primit pe forum si nu regret acum, multumesc celor care m-au sfatuit.

Modificat de Piticot7000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/11/2016 at 3:43 PM, alexr86 said:

buna.la o skoda fabia din 2004 1.4 16v cu 180000km e ok acest ulei : Motul 6100 Synergie+ 10W40 ?

merci!

Salut,

Eu folosesc Motul 8100 x-cess 5W40 pe Fabia mea ce are 174.000km. Este un ulei ce aduce o ungere buna pentru motoarele noastre. Il folosesc cam de 40.000km cu schimburi la 10.000

Preponderent merg prin oras si nu am probleme. Iti recomand cu caldura uleiul asta. In nici un caz sa nu folosesti ulei mai vascos (10W40 etc..) 

Cumperi bidon de 4L iar in motor bagi 3,2l si iti mai ramane si pentru eventuale completari.

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

tocmai mi-am dat seama ca uleiul ales de mine Motul 10w40 6100 nu este recomandat modelului meu de fabia, adica : Motul 6100 e 502 00 sau 505 00.Modelul meu de fabia(1.4 16v) are interval variabil de service(qg1) iar in acest caz se recomanda ulei cu specifiatia 503 00 . Ce parere aveti? Ar trebui sa inlocuiesc uleiul?

Modificat de alexr86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul tau merge si la interval fix cu vw502, schimbal la maxim 10k si nu vei avea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sensul asta, poti folosi Motul X-cess 8100 5w40. Nu iti recomand 10w40 pentru ca este prea gros, mai ales acum ca vine iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la 150k km am mers cu 5w40..acuma am 190k..si cei de la service mi-au indicat un ulei mai vascos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa,10w40 este mai gros decat 5w40.

Sau daca ai ocazia sa tii in mana un 5w30 si un 10w40,o sa iti dai instant seama ca 5w30 e mai fluid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ce trebuie inteles: motorul trebuie utilizat pe toata durata vietii cu uleiul cu care a fost scoasa masina din fabrica, in cazult tau 5w40.

cat despre treaba cu uleiul mai gros: 10w40 fata de 5w40 este mai gros doar la pornire, cand e motorul rece, "5"-"10" se refera la vascozitate cu motorul rece. ori pe tine in prag de iarna te intereseaza un ulei mai fluid la pornire, care sa se duca mult mai usor la tacheti, etc. mai ales ca noi avem cate 16 tacheti hidraulici :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ziceam si eu legat de mitul uleiului gros, e mai gros la rece, la cald nu sunt diferente asa mari incat sa elimine pierderile in urma uzurii. Fiecare baga ce vrea, parerea mea e ca motoarele astea merg pe 5w40 sau 5w30. Eu chiar acum merg pe Shell 0w30 AVL 504/507, si merge brici ca si cu 5w30. Cu 5w40 motorul meu e mai zgomotos la rece, mai ales iarna. Am bagat uleiul prin august, inca nu scade, asa face cu toate vascozitatile, scade doar cand uleiul e la finalu vietii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma tot tin sa pun 0w30 dar mi-e teama, daca zici ca nu ai remarcat diferente considerabile de consum cred ca ma incumet.

la polul opus, pentru cei care vor sa puna ulei mai gros:

un prieten are citroen berlingo, folosea pana acum 10w40. a bagat 15w50 si pe autostrada i-a explodat motorul, la propriu.

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine am observat ca de cand am trecut pe Total 5W40 consuma ulei cu un litru mai putin decat cu Castrol 5W40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e o chestie fortata.... sa consume mai  putin cu 100-200 ml, da este din proprietatile uleiului. dar sa consume cu 1 litru mai putin, deja .. e altceva acolo. 

daca aveai un 0w20 si iti consuma 1 litru... mai ziceam... dar diferenta asta de consuma intre 2 uleiuri diferite, dar 5w40 ambele, e greu de crezut.

Iar daca zici ca ti-a consumat MAI PUTIN cu 1 litru, inseamna ca de fapt consumul de ulei ( pe distanta nespecificata) este mai mare, ceea ce inseamna ca motorul are nevoie grava de RK

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cate 10.000 de km cu cele doua tipuri de ulei. La motor nu am deocamdata de ce sa umblu ca are 40.000 km de la reparatie si merge destul de bine. La Opel diesel cand am trecut de la Castrol la Aral a consumat cu 600 ml mai putin. Multumesc pentru comentariu. Atata timp cat in prezent Cu Total "papa" mai putin nu am de ce sa umblu la el .

Modificat de mykytot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut, ce părere aveți despre castrol magnatec făcut in Italia, la schimbul anterior am băgat de Germania( full sintetic) , iar acum a apărut de Italia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pot sa te sfatuiesc sa iei Motul x-cess 5w10, tocmai mi-am dat comanda azi pentru motorul din semnatura. 133lei 5L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, scuze, 5w40 am luat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!