Jump to content

Motor trepidează la rece in mers pana se incalzeste


grigorean
 Share

Postare recomandată

Va salut! Sper sa deschid acest topic unde trebuie :D.. Recent mi-am cumpărat un B7 avant din 2012 de care sunt destul de mulțumit! Am observat într-o dimineata grabindu-ma la serviciu ca motorul mașinii cat si mașina trepidau dar nu foarte tare din momentul când  plec de pe loc circa 2 km iar dupa ce se încălzeste motorul mașina merge perfect normal! Am mai experimentat si in alte zile lucrul acesta si la fel face! Daca este motorul cald nu trepidează deloc!Pe vag nu da nici o eroare! Oare ce ar putea fi? :\

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, grigorean a scris:

Va salut! Sper sa deschid acest topic unde trebuie :D.. Recent mi-am cumpărat un B7 avant din 2012 de care sunt destul de mulțumit! Am observat într-o dimineata grabindu-ma la serviciu ca motorul mașinii cat si mașina trepidau dar nu foarte tare din momentul când  plec de pe loc circa 2 km iar dupa ce se încălzeste motorul mașina merge perfect normal! Am mai experimentat si in alte zile lucrul acesta si la fel face! Daca este motorul cald nu trepidează deloc!Pe vag nu da nici o eroare! Oare ce ar putea fi? :\

Salut, ai verificat pe vag la cald sau la rece? Fa un log pe injectoare la rece si vezi ce valori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la unu care stie ce face, sa iti schimbe filtrul de motorina si sa verifice corectiile injectoarelor. Apoi mergi la rompetrol. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru patesc si eu la un b7 berlina 2011 2.0 tdi.....cand pornesc motorul rece si plec la drum merge sacadat ca si cum s.ar îneca...asta pana se încălzește după care merge foarte bn, trage de rupe...cand e motorul rece e chin....nu stiu ce sa.i fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica injectoarele. Aceleasi simptome le-am avut si eu. Am schimbat unul si totul e OK acum.

Vezi si in sectiunea, " Zgomot motor B7 la rece" ,poate te ajuta.

Modificat de AdySpecie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat EGR-ul daca inchide si deviatiile regulatorului de pe rampa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salutare! 

Am și eu aceeași problemă ca și "grigorean". La un Tiguan 2.0TDI 140cp 4motion an 2011, dacă nu l-as motorul să se încălzească dimineața 10min și plec, mașina tremură cam 500m,la prima pedala de accelerație pana la 60km/h după care totul revine la normal,asa pățesc în fiecare dimineață dacă nu o las sa se încălzească. 

Am schimbat : volant, 2 injectoare, ulei (cutie, motor, grup tot ce se poate), Cardan nou (rulmentul era spart la jumătate)

Aveți idee ce ar putea sa fie

Vă mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!

 

De cateva luni ma confrunt cu aceeasi situatie, trepidatii in mers care se accentueaza odata cu accelerarea, pana ajunge motorul la 60grade, dupa aia scad pana dispar si merge curat. Nu se aud zgomote ciudate si masina trage ca si inainte, exceptand acceleratia care sacadeaza in timpul trepidatiilor, care se manifesta in toate vitezele (pana in a 3a cel putin, inclusiv marsarier). Ca precizare, initial trepidatiile se manifestau doar in viteza a 2a si a 3a, abia ulterior au inceput sa se simta si in rest. Am constanta de asemenea ca a 2a zi dupa ce fac un drum lung pe autostrada, trepidatiile sunt simtitor mai intense decat in zilele in care merg mai putin, prin oras.

Nu da nicio eroare in bord, testerul nu are nimic de spus negativ, injectoarele sunt in parametri, iar la service mi-au spus sa merg asa pana da o eroare ceva. Nu imi vine sa mai fac asta, dar nici sa incep sa schimb piese la ghici, sau daca trebuie sa o fac, macar sa o iau intr-o ordine de probabilitate, sa inteleg unde sunt sansele cele mai mari sa fie problema.

Ca descriere situatia mea pare identica cu ce spuneau diferite persoane mai sus.

Ma intereseaza in mod special, daca cineva a si gasit o rezolvare pana la urma. Atlfel, orice sugestie argumentata e bine primita.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
On 2/6/2022 at 12:25 PM, AlinApostol said:

Salutare! 

Am și eu aceeași problemă ca și "grigorean". La un Tiguan 2.0TDI 140cp 4motion an 2011, dacă nu l-as motorul să se încălzească dimineața 10min și plec, mașina tremură cam 500m,la prima pedala de accelerație pana la 60km/h după care totul revine la normal,asa pățesc în fiecare dimineață dacă nu o las sa se încălzească. 

Salut,

Aceeasi masina detin, aceleasi simptome. 

Ai rezolvat problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut,

 

M-am ales si eu cu aceste simptome. Motor sacadat, se tureaza gatuit, se aude si un tacanit cand se tureaza... Si miroase ca atunci cand se face regenerare. Prea multa motorina nearsa???

 

Atasez un log facut acum dimineata, la prima pornire, am dat o tura de cartier. Intr-adevar, injectoarele par sa o ia pe campii la rece.

Dupa ce se incalzeste motorul, masina merge foarte ok, normal, fara nici o problema.

 

LOG-01-IDE00365_&5.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Injectoare cu probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i n iti poti da seama din logul postat de mine daca ar trebui schimbat doar injectorul 4 sau toate 4? 

Multumesc pt raspuns :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din log problematic pare cilindrul 1 (compensație pozitivă mare)

Vezi că este și un topic dedicat injectoarelor de pe motoarele de 2l TDI CR. Uită-te și pe acolo

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul 4 pare ca are compensatia cea mai mare, +3, deci, banuiesc ca asta sigur e PA.

Intrebarea mea e daca din log reiese ca ar fi toate duse sau doar unul, doua ... ca 4 injectoare au un pret, 1 sau 2 au alt pret :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze că nu m-am uitat prea mult în jos și nu am observat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut un log cu mai multi parametri in dimineata asta. Acelasi comportament, injectorul 4 urca pana in +3 cand motorul e rece. Dupa ce se incalzeste, valorile sunt normale, desi o bataie la motor tot se aude atunci cand se tureaza.

 

Ce parere aveti? Trebuie schimbate toate injectoarele sau sa schimb doar injectorul 4?

 

O sa merg si la service azi sa vad ce parere au si cei de acolo. Vreau sa fiu pregatit sufleteste pt raspunsul celor din service. :D 

 

LOG-01-IDE00021_&10.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!