Jump to content

Motorul de 1800 cm3 de pe Audi 80 si VW GOlf 2 3 Passat Vento


ManiacuV6
 Share

Postare recomandată

Din cate am vazut blocul motor e la fel delcoul la fel. Pe Golf 2 s-a montat injectia mecanica (ca si pe A80) insa stiu ca e migalos sistemul. Pe Golf3/Vento injectie monopunct am auzit ca e cam slabuta la raspuns. M-ar interesa un sistem care sa fie fiabil. In prezent am un carburator Keihein care ma exaspereaza :( pana se incalzeste motorul ).

M-am gandit sa o trec la injectie si daca tot ma apuc m-as gandit si la posibilitatea unei chiulase 16V ca alternativa.

Ce pare aveti? Multumesc anticipat!

@ManiacuV6 Te rog sa scrii corect posturile (sa nu mai folosesti inutil spatii goale si ..... ..... ...... .....).

Modificat de istef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa de 16v nu se poate pune fara modificari MAJORE, incepand cu pistoanele.

injectia poti lua o chiulasa de motor cu injectie, (vezi ca are @ab-33-wob una in plus, galerie admisie, taler, filtru, distribuitor benzina , injectoare, linii injectoare, regulator ralanti, etc.

destul de complicat.

uite din ce e altcatuita injectia :

http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page03_kj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca trebuie schimbate in cel mai greu caz bielele si arborele cotit. nu?

La chiulasa ma gandesc ca s-ar putea sa nu corespunda gaurile de la apa si ulei din bloc si ar aparea o problema care nu stiu cum s-ar remedia.

Deci singura solutie e sa las motorul cum e el (8V) si sa schimb galeria pentru a putea pune injectie.

Trebuie obligatoriu schimbata chiulasa sau nu?

Deoarece K-Jetronicul e prea complicat as pune un Motronic de pe Vento. care mi se pare mult mai simplu si posibil si mai usor de reparat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai carburator si vrei sa pui injectie sigur trebuie schimbata chiulasa, pentru ca are decupari speciale pentru injectoare.

Cred ca blocul motor este acelasi si pentru 8v si pentru 16v (deci chiuala 16v ar trebui sa se potriveasca), insa pistoanele sunt diferite - cele de 16v au un decupaj sa nu atinga supapele de evacuare - vazut duminica la Eugen_ZIM pe golf 2 gti 16v.

K-Jetronic nu e chiar asa complicat. Nu stiu cum sunt alte sisteme de injectie, poate sunt mult mai simple, dar ma indoiesc.

Cred ca e mai simplu sa schimbi motorul complet cu unul pe injectie sau si mai simplu sa schimbi toata masina cu alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca masina o am din 1996 si fiind singur proprietar in ROMANIA NU merita SA O VAND pentru ca sigur nu mai gasesc o masina la fel de buna

Insa daca as dori sa schimb motorul apare problema cu seria motorului. Deci mai bine pastrez blocul original si montez pe el :pistoane arbore cotit , chiulasa si ce mai trebuie.

Pentru a monta injectie nu e OBLIGATORIU sa schimb chiulasa. POt monta o injectie MOTRONIC care e mult mai simpla. Dupa discutia de pe sectiunea de GOLF2 si Jetta2 nu prea i-mi vine sa montej injectie mecanica K-Jetronic. Sa ne gandim ca numai injectoarele noi costa 12 milioane

Insa cat de buna e injectia Motronic????

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca trebuie schimbate in cel mai greu caz bielele si arborele cotit. nu?

La chiulasa ma gandesc ca s-ar putea sa nu corespunda gaurile de la apa si ulei din bloc si ar aparea o problema care nu stiu cum s-ar remedia.

Deci singura solutie e sa las motorul cum e el (8V) si sa schimb galeria pentru a putea pune injectie.

Trebuie obligatoriu schimbata chiulasa sau nu?

Deoarece K-Jetronicul e prea complicat as pune un Motronic de pe Vento. care mi se pare mult mai simplu si posibil si mai usor de reparat

chiulasa asta era pregatita pentru fostul GTI al meu 8v. intereseaza-te de pretz si e a ta. e complet revizuita , inclusiv planata, numai buna de pus pe motor

nush daca se vede poaza....

nici acum???

eventual ne putem intzelege la un pretz pentru chiulasa completa+injectzie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc de oferta insa acum cercetez optiunile ce le am.

Insa as merge pe orice alta varianta inafara de injectia mecanica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

in ce fel e pregatita chiulasa (inafara ca e vopsita) ?

intreb in ideea ca as vrea sa pun compresor pe motorul meu si cica ar trebui sa maresc si supapele(+ alte injectoare cu debit marit).

o alta alternativa ar fi sa schimb axa cu came..... chiulasa ta cum este ?

s-ar putea monta compresor pe motorul meu (JH) ? nu raspundeti cu cliseul mai bine iti iei alt motor pentru ca vreu eu sa fac lucrul asta (daca e realizabil, bineinteles)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!