Jump to content

Probleme motor ibiza 6L benzina


Cotoroanta
 Share

Postare recomandată

salutare.postez aici o problema pe care o am la cordoba mea din '97 1.8 16v 130cp,si anume:cand plec de pe loc urca foarte greu in turatii,face o pauza de o juma' de sec aprox cand ajunge in jur de 2000 de ture,dupa care pleaca foarte puternic si ma baga in scaun.mentionez ca nu are turbo,deci turbina de curatat se exclude.se intampla la fel si cand sunt intr-o treapta superioara si ar cere una inferioara si accelerez ca sa nu schimb.va rog ajutati-ma cu ceva pareri!ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumabilele gen bujii, filtrul de benzina cand au fost schimbate? Clapeta de acceleratie cand s-a curatat ultima oara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile si filtrele in afara de cel de benzina le-am schimbat cand am luat-o iar clapeta nu stiu cand a fost curatata.ea se curata numai in service?sau as putea s-o curat acasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru amanunte despre curatarea clapetei urmareste te rog topicul urmator:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult.imi e de foarte mare ajuor.cred ca o sa incerc s-o curat eu acasa ca masina nu e chiar asa avansata.zic eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am niste trepidatii la motor..ca si cum ar merge in 3 timpi si se simt pe teava de esapament..Pana acum nu am un raspuns clar.Problema poate fi de la injectoare sau sonda landup ori calculatorul ???.Bujiile sunt schimbate.Ajutooor!!!!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza ai facut? ce spune? posteaz-o aici si vedem ce trebuie facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la cineva la tester dar nu mi-a dat un raspuns clar.Problema injectoarele 2,3 si ceva la calculator,probleme la chei de care stiu....

Problema 01314-013 si 18265-P1857

Modificat de LucianSoana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la cineva la tester dar nu mi-a dat un raspuns clar.Problema injectoarele 2,3 si ceva la calculator,probleme la chei de care stiu....

Problema 01314-013 si 18265-P1857

Se simt si trepidatii cand accelerez.....

Modificat de LucianSoana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza erorile asa cum apar pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17535-Fuel Trim,Bank1.

Am fost azi la tester la Skoda si mi-a spus ca trebuie schimbate 2 injectoare la pretul de 800RON bucata

Unde pot sa gasesc altele mai ieftin sau daca merg curatate cele actuale?

Astept raspuns urgent!!! :icon_cry:

Modificat de LucianSoana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare baieti! Am si eu o problema la seatul meu (cordoba 2002 1.4 16v). La relanti motorul lucreaza perfect, la fel cind merg fara a accelera in forta insa cind incerc sa fac o depasire, atunci brusc apar niste imbrinceli de parca se ineaca motorul, iar daca continuu asa chiar motorul incepe a tremura grav. Daca opresc masina si astept vreo 5 min, la pornire dispare problema. Am sesizat exact aceleasi simptome atunci cind dau cu masina prin gropi pline cu apa. Sper sa ma ajutati cumva. Mersi anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA diagnoza apare ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta e, ca nu arata nimic, straniu nu? careva spunea ca poate fi vreun senzor, dar ma indoiesc ... voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Daca defectul apare cand dai in gropi cu apa, as zice ca este de la aprindere: Bobina de inductie fisurata, fise de bujii daca ai, poate chiar bujii daca nu sunt schimbate demult-60.000 Km. Aici se lucreaza cu mii de volti si cum apare umiditate, se pierde scanteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mersi mult de sfat. Pentru inceput am schimbat bujiile si problema s-a rezolvat din start. Nu stiu ce va fi cind voi merge prin apa insa ce era mai grav s-a terminat. Mersi inca odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul mai poate tremura rau si din suporti, ridica capota pune mana pe capacul de la motor sau pe motor si impinge apoi trage daca se misca rau sunt suporti, cauta si pe la evacuare , ea se mica odata cu motorul si daca nu e prins bine ceva poate genra zgomotul,daca si atunci cand dai in gropi face eu merg pe suporti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare

Este vorba de un Seat Ibiza 6k 2001 1.4 benzina.

Prima problema am avut-o anul trecut, cand motorul cam murea la rece. Cateodata se oprea din senin, la relanti, alteori se oprea la plecare. Daca stateam la semafor (sau oriunde cu masina pe liber) mai mult de 5-6 sec, turometrul incepea si avea fluctuatii, si incepea sa nu mai traga aproape deloc. Rezolvare doar prin oprire/pornire. Dupa prima scanare la service: sonda lambda si bobina de inductie da eroare pe cilindrul...3 parca. Schimbat bobina de inductie cu alta noua, verificat bujiile si fisele, totul ok. Schimbat si filtrul de benzina. Nicio schimbare. 

Mers la alt service, alta concluzie: schimbat cuzinetii. Nicio schimbare!

Problema pe care o am acum este urmatoarea: cand ajung la 120km/h incepe si licare in bord martorul check engine, apoi incepe si nu mai trage. Parca mi-ar "muri" turbo, la un diesel.

A, si motorul meu are un sunet puternic de tacanit, tot timpul. Ca si cum ar fi un tachet care bate. O sa fac si un video in scurt timp.

Ce poate avea? orice sfat este binevenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa o luam pe rand.

1. Tacaneala care o auzi tu poate sa fie de la tacheti, pistoane sau cuzineti.

2. Nu cred ca schimbul de cuzineti avea vreo treaba cu problemele descrise de tine.

3. Curata clapeta, curata EGR, uita-te la bujii sa nu fie negre, bobina zici ca ai schimbat-o, nu-ti ramane decat pompa. Eu am avut o problema asemanatoare....la 3000 rpm, in depasire, imi taia alimentarea si se aprindea Check-ul urmat de mers neregulat al motorului. Problema se rezolva cu oprit/pornit....asta pana ajungea la 3000 rpm.

 

Deci vezi pompa de benzina. E sub bancheta spate, sub un capac rotund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut

Am schimbat culbutorii, si a disparut sunetul de tacanit, iar acum masina trage din nou ca si inainte. 

Sau cel putin, tragea. De o saptamana ma chinui s-o pornesc si nu reusesc. Se comporta ca si cum nu are benzina in rezervor, desi are. Electromotorul se invarte, dar nu porneste. Si nici pompa de benzina nu o aud lucrand. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Am si eu un Seat Cordoba 2001, 1.4, 16v, 55kw, 75 cp. si deja de vreo 2-3 luni ma scoate din minti.

Cand o apuca se opreste, la semafor cand sa plec, stand pe loc sau in mers cu ambreiaju apasat schimband viteza, intr-un cuvant la relanti. Imediat dau la cheie si porneste. In mers in sarcina nici o problema. Am schimbat bobina de inductie, bujiile, doua fise, senzorul g28, curatat bornele, verificat masa si plusul atat cat am putut, curatat si adaptat clapeta de acceleratie, verificat furtunurile de aer, verificat sigurantele si contactele de pe placa de pe baterie si poate ca am mai facut ceva dar nu-mi aduc acum aminte. Toate aste cu rezultat zero.

Am mers aprioape 2000 km fara problema dupaia in 2-5 km mi-a facut de 3 ori.

In vag-com nu apare absolut nimic. 

Daca aveti vreo idee va rog ajutor caci pur si simplu nu mai stiu unde sa ma uit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pana la urma am reusit si am descoperit problema.

In prima faza am confundat senzorul g28. Am crezut erona ca este cel de pe capacul quloasei. El fiind de fapt pe arborele cotit ( senzor impulsuri arbore cotit).

Problema a aparut acum ff mult timp din cauza pozitie senzorului, undeva sub electromotor. 

Cand am schimbat electromotorul am ciupit cablul senzorului. Ciuppitura a descoperit-o un mecanic si mi-a schimbat senzorul, dar minunea a tinut doar aproximativ o luna deoarece nu a intins acelasi cablu in asa fel incat sa nu frece de o rola lucru care a dus iarasi la intreruperea aceluiasi cablu. 

Acum stiind unde e senzorul si cum se ajunge la el l-am schimbat eu si am ancorat si cablu in asa fel incat sa nu-l mai atinga (deranjeze) cineva.

Dupa jumate de an de chiuri si multe mii de km ratati am ajuns la un final fericit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna, am o  problema ce consta in faptu ca martoru de "check" sta aprins, iar motorul intrerupe, trepideaza enervant de tare,  cel putin la rece are tendinta de a merge in 3 cilindri. cu ceva timpi in urma am schimbat bujiile si bobinele. din nu stiu ce motiv se tot prajeau bobinele. acum, dupa ce s-a aprins din nou martorul am facut o verificare rapida daca lucreaza sau din nou una din ele e dusa, dar par sa fie in regula. singurele erori depistate cu vcds-ul is cele date de faptul ca am tot scos bobinele si eroarea de la sonda lambda. a mai patit cineva ceva asemanator? sau sa fie un scurt in fire si sa intrerupa din cand in cand? sau ce as putea face sa ii dau de cap?

 

 

P1178-17586

P1181-17589

P1196-17604

P1553-17961

P1504-17912

P0203-16587

P0301-04-16688

P1166

P0420

P0201

 

Modificat de shark_re8ell
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!