Jump to content

Probleme motor ibiza 6L benzina


Cotoroanta
 Share

Postare recomandată

Pentru cei care stiu si vor sa ma ajute.....de curand am schimbat distributia la Seat Cordoba...toate bune si frumoase...merge la fel de bine numai ca in relanti are un tremurat sesizabil cand tin mainile pe volan...iar cand ridic capota se observa ca motorul se misca....nu exagerat dar se misca ......lucrurile astea nu le facea inainte de schimbarea distributiei....mai ales ca nu e pe motorina ci benzinara 1.4 16V........va multumesc anticipat pentru raspuns.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tremuratul motorului e normal. Toate tremura :angry: Eu nu am schimbata distributie si am acelasi tremurat in volan la relanti.

Pana acum nu i-am dat de cap desi am curatat clapeta de acceleratie care era f imbacsita. Dupa ce am facut treaba asta pentru un timp nu mai tremura asa tare la relanti dar acum a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am o Cordoba 2006 1,4pe benzina, 85cp .De curand am inceput sa am probleme cu motorul , mai exact la prima pornire din zi motorul se balanseaza atat de tare ca uneori se aud si niste pocnete (presupun ca se loveste de calandru motor). Totul dureaza ~10 sec dupa care totul intra in normal. Am fost la service si am constatat ca da si rateuri in toba. Raspunsul celor de la service m-a surprins , ei spun ca de vina ar fi benzina . Am alimentat in toti cei 6000 de km pe care ii am doar cu 95 de la omv si mol. Daca nici aici nu au benzina buna atunci unde sa ma duc ? Imi vine greu sa iau de buna ce mi-au spus si din cauza lipsei de alternative si din cauza ca de la benzinariile respective alimenteaza toata lumea si cu seat si cu altele . Ati avut probleme similare ?

Modificat de eneflorin75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salu

Am primit sfat din partea delaerului, sa alimentez de la Rompetrol. Mi-a zis ca niciodata, si sub nici o forma sa nu alimentez de la LuckOil. Si mi-a mai zis ca indicat ar fi sa ii bag numai de 98, dar pe capac scrie ca merge si 95-91... bine, de 91 nu o sa ii bag nici daca raman in camp si aia e singura benzina pe care o gasesc :icon_thumright:.

Eu zic sa mai faci o vizita la service, sau sa schimbi pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat statia cu un Rompetrol . Reprezentantul Seat s-a ferit sa imi mai faca o recomandare desi cand mi-am luat masina(rep. vanzari nu mecanicul de acum) a spus ca prima recomandare este omv si a doua mol. Dar mi-a spus ca el foloseste rompetrol. In concluzie sunt semne de ameliorare , nu mai am balansul asa de mare la pornire si cred ca si rateurile din toba sunt mai putine ca sa nu spun zero.

Referitor la benzina nu stiu unde ai vazut tu de 91 in Romania. Benzina de 98 in opinia celui de la service nu este recomandata.Sa stii totusi ca benzina de 91 de afara este buna daca este sa ma iau dupa parerea catorva cunoscuti care au iesit din tara si a catorva care locuiesc in Germania. Daca presupunem ca platim 95 si primim 91 iar in loc da 98 >>95 ar fi mai bine sa punem de 98 dar daca se intampla sa se razgandeasca si s-o faca pe aia de 98 chiar de 98 ??? :blink:

Modificat de eneflorin75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina de 95 din romania sau alte state (Franta....) care folosesc un anumit standard de stabilire a cifrei octanice este echivalenta cu benzina de 91 stabilita conform standardelor folosite de germania ( rusia....) . Tot asa, benzina de 98 este echivalenta cu 95 german. Nu stiu exact care sunt standardele, dar imi aduc aminte ca unii trec minimul accptat, iar altii maximul.....trebuie documentat pe net, gasisem un articol mai de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorba unui mare clasic: "TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOATA ZIUA" :eek:

Asa e domle , mare clasic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

In primul rand va salut pe toti , cei de pe Forum. Abia aseara v-am descoperit si-am de gand sa raman mult si bine cu voi. Am o Cordoba (gri metalizat) 1.9 TDI 101 CP. Pt stilul meu de condus , sunt foarte multumit de ea. Am 78000 km cu ea, am preluat leasingul de la o reprezentanta acum mai bine de 1 an. Atunci avea 33000 km la bord. Fac naveta cu ea in fiecare zi :35 km dus-35 intors plus odata pe sapt sau la 2 sapt vin cu ea din Sibiu in Buc (deh, mi-am lasat soata aici). Consum, la condus sportiv, in jur de 5 /100 (Valea Oltului, Dealul Negru) , Autostrada cu 140 km/h.

Nu am avut prb tehnice cu ea, un accident usor in care am schimbat 3 radiatoare, 2 faruri, 2 aripi si una capota (nerespectarea distantei regulamentare- asta-i alta poveste) -AVIZ AMATORILOR - Pastrati distanta, e masina grea si pe carosabil umed si murdar, nu franeaza asa cum v-ati astepta. Eu m-am invatat minte.

Probleme:

-bucse schimbate pe fata la 55000 km(aveam de Leon Cupra si le-am facut praf (drumurile. deh), simteam orice groapa dar la stabilitate jos palaria.Am pus totusi normale si acum e mai dulce in gropi. Mentionez ca evit la ele cat pot, dar tot mai imi scapa cate una.

- cred ca din cauza preafrumoaselor drumuri (made in Romania), am o trepidatie in volan care incepe de la 89-90 /h .N-am mai fost in service, tot o sa merg in 1-2 luni sa-i schimb distributia si o sa le spun sa-mi faca si o echilibrare (sper sa fie din roti).

- Am schimbat amortizoarele pe spate la 65ooo km (tot preafrumoasele drumuri) . Am pus Monroe si sunt multumit de ele. Am o problema cand mai intra intr-o groapa (scartaie si se aude o troncanitura) pe dreapta spate. Banuiesc ca tot la service ma trimiteti.

Ce distributie ma sfatuiti sa folosesc . Cei din Sibiu(Porsib-ul) mi-au dat 2 variante - una la 7-8 mil, iar cealalta la 10 mil (originala).(Fara pompa de apa si fara manopera) Acum tinand cont ca e motor de la mama lui (volkswagen - made in Germany - not Poland) si n-am avut probleme cu el de cand am luat-o

- vreau ceva de calitate sa ma tina inca 90000km.

Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tremurat au toate dar depinde cat de tare. Motorul are amortizorul ala hidraulic care in conditii normale isi face f bine treaba. Ibiza mea este chiar cuminte la interior cand e cald motorul si sta la relanti nu misca nimic, ba chiar ma surprinde cate odata cat de linistita este. Banuiesc ca e pusa la punct distributia. E posibil sa fi tremurat si inainte, dar acum poate ai fost mai atent si ai asociat cu aceasta schimbare de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ingrijireauto.ro

-cu frana ai dreptate, asa simt si eu (si am si simtit la propriu, a patinat pe drum cu putin pietris, pana a pupat un tico - fara daune grave).

-trepidatie in volan aveam in frana de motor de la 110 la 100 km/ora, au disparut dupa schimbat amortizoare, directie, reglaj (oricum erau vechi si era cazul)

-distributie am pus contitech - eu am schimbat toate astea in toamna, 250 lei parca manopera, piesele luate fara adaosuri, pret la jumatate cu tot cu pompa si rola - sau asa ceva. (bine, caz special) - parerea mea e sa incerci si alte service-uri (porsib e cevba reprezentanta?)

-tremurat nu am, doar cateodata mai vibreaza caroseria... plafonul... oare nu e rigidizat bine? asa va face si voua?

ionut

p.s. am observat ca am trezit un topic adormit de 1 an :icon_thumright:

Modificat de IONUTZ_CJV5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No prb, eu deabea v-am cunoscut, nu stiam ca exista forumul pana alaltaseara.

Caroseria, nu-mi vibreaza in schimb am zgomotul ala pe spate cand dau intr-o denivelare. Porsibul e dealerul din Sibiu. Cea mai buna distributie e Contitech? Si daca da, de unde as putea-o lua. Garantie la ea?ceva? Amortizoare de care ai pus? bucse?Ai ramas fidel Cordoba (mai moi?)sau ai trecut pe cele de la Leon Cupra (mai dure)

Modificat de CristiN
renunta te rog la quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ingrijireauto.ro

cred ca sunt bune contitech- piesele mi le-a recomandat si vandut cineva care lucreaza in domeniu. Cel ce mi-a montat piesele a vrut sa faca ceva figuri legat de garantie, dar s-a rezolvat. Recomand sa cauti la mai multe firme oferte cu manopera si piese incluse, sau ca sa iesi mai ieftin (nu neaparat) cauta piese separat in magazin si service autorizat rar sa le monteze - posibile comentarii legate de garantie. Amortizoare monroie reflex, cred ca standard - sigur nu dure.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionutz, multam fain de raspuns.

Soran, cred ca ai dreptate, mi s-a spus acum 1si 3 luni , in show room ca sunt de Cupra. Am inteles ca de Leon. Ma refer la cele de la bara stabilizatoare fata. Acum sa le ia draq. Daca am avea drumuri faine, as opta tot pt Cupra, imi placea cum statea masina in curbe,... dar cum nu avem...

jante (de metal) si cauciucuri de iarna, la preturi promotionale, gasesc undeva pe forum? 195/55/15?

Si revin cu intrebarea: care e cea mai buna distributie pt 1.9 tdi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reason for edit: Nu mai da "QUOTE" la un mesaj anterior! Te-a rugat si Cristi la ultimul tau post.

Mea culpa !!!!!!

Nu se mai repeta

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_urotiorc

Salutari .... ceva probleme si la mine:(la masina din semnatura.seat cordoba 1.9D 1996...si anume: cand o pornesc sta relantiul intre turatia de 750 - 1000 dupa vreo 1-2 min se tureaza pe 1000 si de acolo nu mai scade nicidecum....am intrebat la un service de ce face asa si mi-au spus ca se decupleaza bujiile incandescente ... ca nu mai are nevoie de ele sa porneasca... pana aici ok :) dar cand ma duc cu ea la 1250 ture se aude un trepidat al tobei exact sub consola centrala (sub schimbator) iar in mers la 1850 ture tot asa face.... am pus-o pe o rampa si am impins putin de toba intr-o parte si nu mai face ....ce sa fie..? sa fie suruburiile alea 3 de prindere a ''taragotului'' de restul tobei ? deci prima toba pana la katalizator..sa nu fie prinsa bine cu alea 3 sutuburi??? daca ma puteti ajuta in problema asta!!! va multumesc anticipat:D

PS: nu-mi lipseste niciun tampon de cauciuc de la toba ... thx

Modificat de mihai_urotiorc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare!

Eu am o Ibiza de 1.4 benzina din 2003, 101 cp. Am cumparat-o la 130.000 km. I-am facut revizia, si ulterior am observat si eu unele mici probleme. Dupa 7000 de km cand porneam motorul (stateam f putin) aveam acele trepidatii pe loc (relativ mici). Mergeam si in timp nu mai facea figuri. Probleme care nu afectau bunul mers al lucrurilor.

Mentionez ca alimentam cu benzina de 95 si 99. Intr-o zi alimentez din alta parte, de la alt Petrom. Mare greseala! Trepidatul a evoluat si aveam inecaturi si in mers (nu aveam putere, motorul tragea greu, ulterior s-a aprins si ledul de diagnoza motor). Am pus aditiv in benzina, am mers pe un drum "romanesc" sa se amestece,insa la fel...Vazand chestia asta, am fost la un service autorizat. La diagnoza, a rezultat ca ar fi o problema la cilindrul 1. Initial cel din service a zis ca ar fi bujiile. Am schimbat (curios, ca cica aratau bine, cu toate ca de 2 ani nu erau schimbate) cu bujii Bosch.

Insa aceiasi problema. Ulterior s-a aprins din nou martor diagnoza motor.

Am mers la alt service (rulat diagnoza cu VAG) si a rezultat aceiasi eroare...cu cilindrul 1 care nu ar functiona bine. A zis ca ar fi mai multe cauze (pana la 6 motive). A testat-o, initial spunand ca bujiile sunt de vina (i-am spus ca de 4 zile le am pe astea Bosch). Respectiva pers a lucrat la SEAT service si mi-a relatat ca nu are incredere in bujiile BOSCH. Le-am schimbat cu altele BERU.

De 3 zile merge putin mai bine (mai rotund), nu s-a mai aprins martor diagnoza motor, insa pornesc si la 800-900 rotatii, pe loc imi agata/tremura scurt, iar in mers intre treptele 1 si 2 mi se agata putin.

E mai bine, insa tot e o problema....nu merge corect parca.

Sa mai merg la service? Spunea ca poate sa fie de la bobina, injector, sonda, etc, etc.

Poate ati intalnit si voi asemenea probleme.

Mentionez ca am schimbat si benzina, am pus Alto. Tot la fel!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...&start=4600 este link-ul cu intalnirile spontane din orasul tau, vezi cand se tine si du-te pe acolo sa-ti faca un coleg o scanare cu VAG-ul, asa se pot interpreta erorile cel mai bine.

Din cate ai explicat tu tind sa cred ca o bobina iti cam face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pt linkul cu intalnirile de la iasi.

Am sa mai merg la sf saptamanii la service sa vad ce rezolv si apoi am sa ma lipesc si eu de comunitatea locala a grupului VW.

Bobina spunea si cel de la service ca urmeaza a fi analizata...

Sa vedem!

Multam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu si mai ieftin pentru tine e sa fie bobina de inductie de pe acel cilindru. Daca nu e bobina, poate fi orice, de la supape arse la injector dus, in ordinea crescatoare a pretului reparatiei. Daca nu este bobina de inductie iti recomand sa faci un test de compresie, vei vedea daca e problema cu injectorul sau ai probleme cu supapele.

Asa cum ti-a zis si Sorin (Sookie), mergi la intalnirile din Iasi si roaga pe cineva sa-ti faca o diagnoza cu Vag-Com. Vei vedea exact ce eroare ai, daca ai probleme cu bobina de inductie sau problemele care ti le-am enumerat deja o sa-ti apara o eroare de genul "Missfire on cylinder x". Posteaza te rog eroarea in acest topic, o sa incercam sa te ajutam pas cu pas in rezolvarea problemei.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat! Imi raporta eroare la cilindrii 1 si 4. Am schimbat (la service) bobinele pe cilindrii 2 si 3 si am mers putin, de test. La fel se manifesta. Ulterior am rulat din nou cu VAG COM si a raportat eroare la cilindrii 2 si 3 (acei cilindri nu functionau corect). Ulterior am schimbat cele 2 bobine.

Cost total (manopera+2 bobine) - 350 ron.

Sunt multumit si merge rotund, trage bine si nu mai tremura. Am facuti deja 350 km de la schimbare si pot afirma ca s-a rezolvat.

Multam fain pentru sugestii si poate ajuta si pe alte persoane cu probleme similare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Eu am un seat cordoba 2004 16v 55kw 75 cai putere si face cam la fel.

Am luat masina acum 2 ani si ceva, la inceput cand am cumparat-o a pornit o perioada mai greu mi-au zis cei de la reprezentanta cum a fost tinut-a acolo ca nu a fost pornita mai mult timp si de aia a pornit mai greu.

Dupa o vreme a pornit usor, dar dupa 2 ani si ceva acum cu iarna asta a inceput din ce in ce mai greu sa pornesca si deja nu mai este de frig problema pentru ca deja si de la 15 16 sau 17 grade tot asa face din ce in ce mai rau.

Mi sa intimplat ca odata sa dau cu aspiratorul si sa nu o pornesc vreo 2 zile si sa descarcat bateria ma crezut ca oricum fiind de vreo 6 ani bateria ca ar trebui so inlocuiesc inainte de asta am si incarcato si am reusit sa pornesc masina dupa cateva zile la prima cheie aia mia dat de inteles ca ar fi masina si se observa pe timp ce trece ca mergea din ce in ce mai greu cum se descarca bateria.

Pe urma mi-am cumparat baterie noi tot asa facea, mi-am curatat clapeta de acceleratie, dupa curatarea ei a inceput sa trepideze la relantii,mi-a aparut EPC in bord si check engine am fost am adaptat-o dar intre timp a inceput sa trepideze pe urma si mai tare.

Am fost cu ea am scanat-o si mia zis ca cilindru 4 missfire indica si ca ar trebui sa schimb bujiile si daca dupa ce le schimb tot asa face sa schimb si bobina de inductie.

Toate bune si frumoase ma duc cumpar un set de bujii beru cu 4 poli ale mele erau cu 3 dar miau zis ca nu are nimic, le schimb si minune nu mai face masina asa, asta a fost o perioada pe urma a inceput sa faca din nou asa cate putin din ce in ce mai rau deci practic m-au tinut cam o saptamana si ceva bujiile alea la inceput simtiinduse foarte rar si putin acele trepidatii.

Dupa aceasta vazand asa ceva am incercat sa schimb si bobina care da scanteie am 4 bobine fiind vorba de numarul 4 am luat numai una am schimbat-o si tot asa face.

AM fost la cineva si sa uitat si cand ne uitam la motor a scos busonul de la ulei si atunci motorul facea urata si vroia sa se opreasca si mi-a aparut iara EPC si Check Engine si mi-a zis ca ar putea sa fie ceva de la supape?daca aveti care ceva idee ce as mai putea incerca sau testa astept ideiile si sugestiile voastre, deja devin foarte enervante aceste trepidatii ca si cum ar lucra numai in 3 cilindrii.O sa copiezi si rezultatele scanate daca stie careva aproximativ cam despre ce ar fi vorba.

Ceea ce este si mai interesant este ca atunci cand pornesc AC atunci trepideaza si mai tare sau caldura din interior ca si cum tinde sa opreasca masina sau parca merge cu galme masina ca si cum ar prinde aer fals sau benzina proasta, benzina desii bagam carera 100 pe urma am schimbat pe petrom 95 si am zis ca poate fi asta dar am schimbat pe 98 si degeaba tot asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa afli daca ai probleme cu supapele trebuie sa faci un test de compresie. Ar mai putea fi unul din injectoare. Esti absolut sigur ca nu mai ai nici o eroare daca faci scanare cu VAG-COM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

noroc ca de anul trecut s-a trecut pe benzina euro5 si acum e mai aditivata benzina si eu am avut probleme cu un seat cordoba 1,4 100cp

pacat ca deja benzina a devenit un lux 5,11 lei litrul

si cred ca o sa mai urce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!