Jump to content

Lupo 3l sau 1.4 fsi


stingasorin76
 Share

Postare recomandată

stingasorin76

Buna ziua..doresc achizitionarea unui lupo, pentru sotia mea,si vreau sa va cer parerea.

Pe primul loc se afla 3l,dar aici apar problemele-unul are aer dar nu are servo,celalalt are servo dar nu are aer.

Doresc de la detinatorii de vw lupo pareri,de genul-mai bine cu AC sau mai bine cu SERVO.

Am luat in calcul si varianta pe benzina 1.4 fsi,dar ma cam feresc de consumul de combustibil. Apropos,ce consum real are acest 1.4 fsi,tinand cont ca lupo-ul va fi folosit numai in oras?

Mentionez ca nu doresc cutie manuala.

Va multumesc anticipat,Sorin!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca fara aer te descurci insa fara servo, mai ales prin oras, o doamna se va chinui. Nu stiu ce sa-ti zic despre 1.4fsi, insa modelul diesel va fi zgomotos si nu foarte placut de condus prin traficul lent din oras.

Referitor la consum, nu cred ca 1.4fsi va consuma cu mult mai mult decat motorul diesel avand in vedere ca masina e foarte usoara.

Eu personal as lua benzina, dar depinde si fiabilitatea acestui motor, lucru cu care nu te pot ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stingasorin76

ok,merci! astept in continuare pareri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si de starea masinii. La km similari sunt diferente mari de pret intre cele doua.

Eu as merge tot pe benzina. Se incalzeste mai rapid , are servo dar consuma mai mult si necesita benzina mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa mergi pe 3l diesel. ..Și cred ca as prefera Ac in loc de Servo.am și cu lupo 3l cu servo și fără. Sunt unele care merg ușor și fără servo. (Cred ca contează  și rulmenți de la telescope în ce stare sunt) în afară de parcare nu am simțit niciodată nevoia de Servo. Nu sunt un fan diesel dar 80% as lua diesel.dacă iei cu servo si fara clima caută cu geam electric pt ca o sa cobori și lași mult geamurile.consumul e 5 %( în teorie ) la benzinar .nu am condus niciodata unul.La diesel am 4% DOAR in oras, si la drum intins am scos și 2.5%.Incălzirea nu durează așa mult..pt ca are rezistente electrice pe radiatorul de la aeroterma Plus ca gazele evacuate trec prin o tubulatura comuna cu circuitul de apa (la rece încălzește mai repede apa, și la cald răcesc gazele de evacuare care reintra în motor.).....Dacă ai întrebări. ..Îmi poți scrie.Plus ce contează e prețul care pt mașină cu Ac  o sa fie cam scump fata de unul fără Ac și cu servo. Cel mai bine probezi și cu servo și fără sa Îți faci o idee.

Modificat de tttrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@stingasorin76 a specificat ca masina este pentru o doamna. Cred ca ea o sa simta mai mult lipsa servodirectiei, nu doar la parcari. In acelasi timp mi se pare putin ciudat sa ai o masina atat de mica si usoara cu motor diesel. Am vazut/auzit cateva Lupo-uri in trafic/parcare cu motor diesel si sunt zgomotoase, mai ales ca motorul e in 3 cilindri. Nu cred ca merita diferenta de 1-2L la consum (care si asa e foarte mic) in detrimentul rafinamentului.
In fine, e alegerea ta :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stingasorin76

Multumesc,cred ca ar fi bine sa mai astept,sa probez cumva modelul fara servo,si atunci voi lua o decizie. Referitor la motorizare,inclin mai mult spre diesel pentru consumul mic. Am deja o masina care ma baga cam des in peco:). Maine am sa merg cu sotia sa vedem cele doua variante.asta daca ne permite timpul,la Brasov,Halchiu. Au cateva modele, diesel/benzina,si asa ne vom face o idee.

In continuare astept pareri de la posesori de Lupo si nu numai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.

Am lupo 3L condus de prietena mea zilnic, consum 4-6% in Bucureşti. Fără ac fără servo. Doar pedale (2) şi volan. Maşina e foarte mişto. Acelaşi lupo doar că altă culoare are si fratemiu de curând. Am condus 1.2 tdi destul timp e ok, haios si foarte economic. Dar am condus si 1.4 fsi, si pe cuvânt că după experiența 3L când te urci în fsi nu îți mai pasă de consum. E nervoasă  (105cp/850kg) climatronic, servo, geamuri etc..

Oricare dintre ele trebuie servisate complet la achizitie (rulmenti/ulei cutie, sistem electrohidraulic, motor etc.

În Bucureşti este un tip care are grijă de maşinile mele, are ceva de vânzare si 3Luri şi fsi dacă ți-e mai uşor să vii la Buc decât Brasov.

Baftă!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca ai fost incantat de FSI, sa vezi cum e GTI...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul vrea economie și ceva pt soție nu mașină de cursa..niciodată un benzinar  cu cap cilindrica mai mare și mai mulți cai nu o sa poată egala consumul pt un diesel cu 200cm3 mai puțin. Și cai aproape la jumate Trebuie sa aibă un servo....Și e caz închis. ..Conduc 1.8 benzina dar sunt mulțumit și de 3L Cum merge.....Și nu cred ca faci o mașină pt consum apoi sa zici....sa fie sportiva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce buget ai ?

Sincer, as lua strict pentru oras o japoneza. Un daihatsu cuore cu motorizarea de 1.0 are consum foarte bun, e foarte fiabil si foarte simplu, nu ai riscurile unui diesel vechi si km o sa ii aibe mai putini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ai dreptate, nu se va compara 1.2 TDI cu 1.4FSI la consum...in oras. dar la un drum national, de multe ori cu 1.2 TDI va fi f greu in depasiri. 

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul era sa aleagă mașina potrivita.. nu senzații. Oricum are senzații când merge cu alta mașină în peco și alimentează. O fi frumos  1.4 fși dar nimeni nu spune consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 tdi este foarte potent şi in depășiri şi top speed bun. Ca idee la 140 kmph esti in treapta a5a pe la 2500 rpm. E destul de nervoasă dacă e în mințile ei.

Dar tot diesel în 3 cilindri rămâne, tot trăncăne dar e foarte economică, punctez asta din nou.

topic-uri şi discuții diesel vs. benzină vor fi veşnic, nu cred că e cazul aici.

Lupo 3L 1.2tdi cu servo si aer e foarte rar şi scump. De asta eu aş opta pt 1.4fsi care vine din standard cu dotări de bun simț pt. anii 2000.

Lupo 3L a fost o maşină construită la ambiție de nemți să consume in medie 3l/100km. Ghici ce, le-a ieşit. Dar au făcut şi compromisuri. Este o maşină extraordinară dacă a fost servisată corect şi de un mecanic priceput in 3L.

Cine crezi că pune in motorul de 3L uleiul 0w30 506.00? Te usucă la bani.

Crezi că sunt puțini mecanici care la 300kkm îți zic "bagă-i 10w40 că îl mănâncă". Greşit, motorul ăsta merge ceas cu 0w30 la aproape 350kkm.

Ambele sunt maşini mofturoase. Ambele au probleme cu rulmenți în cutie (dacă au avut ulei nasol şi nu ce recomandă "cretinul" ăla de producător). Ambele au probleme cu sistemul de schimbat viteze dacă nu a avut cineva grijă de el. 

Acum depinde ce vrea omul. Confort sau economie? Nu le poți avea pe amandouă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi privind consumul benzină vs. diesel.

Presupunem (poate greşesc) că ar fi 8l% km vs. 5l%km.

Zilnic fac in Bucureşti 20 km dus-întors serviciu+ mici drumuri. Asta înseamnă 400 km/lună. Asta înseamnă consum carburant 32l vs. 20l deci 12l diferență×5lei=60lei/lună diferență de cost carburant. ×12luni=720lei/an bani economisiți cu 3L. Merită 60 de lei/lună confortul de a nu-ți tremura toate când stai la semafor, să ai buton care menține răcoare în infernul din vară? Sau 60 de lei + manivelă geam= satisfacție financiară? Eu unul mi-aş lua şi un fsi, să le am pe amândouă :-)

Să nu zică cineva că e întreținerea mai mare la diesel că e insesizabil în cazul de față. 

Sorry că vă plictisesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru sfaturi! Intr-un final am ales 3l cu servo,geamuri electrice,oglinzi el si incalzite scaune incalzite,trapa electrica,proiectoare. Nu are aer.....daca trecem vara asta rămâne la noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde l-ai găsit aşa dotat şi câți bani a fost?

Fă-i un topic la "masina mea" şi pune poze.

Să vă bucurați de ea mulți km fără incidente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw lupo 3l romania /facebook,si a costat 2400€. In pret a intrat si un kit ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la Ionut? :) super baietii. de langa brasov. ii recomand si eu. aduc f multe Lupo 3L si 1.4FSI si sunt seriosi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 26.04.2017 at 9:48 AM, stingasorin76 said:

Va multumesc pentru sfaturi! Intr-un final am ales 3l cu servo,geamuri electrice,oglinzi el si incalzite scaune incalzite,trapa electrica,proiectoare. Nu are aer.....daca trecem vara asta rămâne la noi?

Acum is curios cum e ..fără clima dar cu servo?A meritat alegerea.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sincer,pentru ce distante este folosita masina,nu simt nevoia de aer conditionat.cred ca am facut alegerea buna.fara servodirectie ar fi fost greu pentru sotie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!