Jump to content

New Leon Nu Porneste


vincentsv
 Share

Postare recomandată

Am o problema ciudata la Leonul meu 1,9TDI BKC, va rog sa ma ajutati...

Dimineata a pornit abia la a doua cheie.

Dupa ce am oprit motorul nu a mai dorit sa porneasca deloc.

Cand pun contact nu am indicator bujii, iar la scanare cu VAS apar coduri DTC, fiind imposibila comunicarea cu ECM, pentru ca probabil nu e alimentat.

Urmarea, cand dau la cheie, electromotorul invarte si atat...nu porneste.

Am inlocuit releul 109, nici un efect.

DAR daca pun contact si daca scot releul si il repun la loc in timp ce e pus contactul atunci se cupleaza bujiile, se stabileste comunicatia cu ECM, totul pare OK si reusesc sa pornesc motorul.

Dupa ce il opresc din nou nu mai pot sa-l pornesc si deci revine eroarea.

Am cautat pe forum, nu am prea gasit ceva similar. Nici cu diagnosticarea nu le prea am, pana acum am avut un GTD unde lucrurile erau simple si clare.

Cu managementul aista increderea cam are de suferit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai adaug niste simptome: cand pun contact nu am bujii desi releul clampane (poate nu suficient pt a face contact), nu clampane nici valvele, nu am comunicatie in schimb porneste ventilatia la radiator (de avarie probabil).

Cu contactul in continuare pus cand scot releul se opreste ventilatia, iar cand il pun la loc releul am indicator bujii, clampane valvele, revine comunicatia-diagnoza merge pare ok si pot porni.

Pare ca si cum atunci cand scot releul se descarca niste sarcini sau poate fi si o masa imperfecta, iar dupa ce il bag el comuta corect, dar la o noua repornire simptomul apare iarasi.

Masina a intrat in service sambata la inchiderea programului, am putut doar sa constatam, fara masuratori prea elaborate. Am pus problema pe forum pentru ca as dori sa primesc o solutie prin care sa evit scoaterea absolut a tuturor matzelor afara in stilul caracteristic romanesc care probabil ar putea avea loc incepand de maine cand se reia lucrul. Mie personal ECM-ul mi se pare ca face figuri, dar daca este o cauza banala va rog sa-mi spuneti.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi de dimineata in service a pornit la prima cheie, dupa care de zece ori nu a mai pornit. Meseriasii au spus ca mai "sapa", raspuns care nu m-a incurajat deloc. Va rog dati-mi o cale alta decat "sapatul".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu la masina mea (din semnatura) o problema similara. S-a oprit in mers si nu a mai pornit decat a doua zi dimineata. Am dus-o la service si au gasit apa in cutia de sigurante si relee de la motor. Au curatat au izolat si a mers. Dupa 2 luni s-a oprit din nou, am dus-o la srvice si au gasit apa in ECU ( atat de multa ca mai aveam putin si erau si pesti :scratch: ). A trebui sa schimb ECU.

Precizez ca eu am umblat in ECU pentru un chiptuning si de aceea a intrat apa. Tu ai facut chiptuning?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut chiptuning, am scos ECU si nici urma de umezeala, totusi suspectez un contact imperfect, ceva oxidat, dar nu stiu unde. Din moment ce reusesc s-o pornesc(odata din zece incercari) si motorul nu se opreste din senin din mers presupun ca ECU s-ar putea sa fie totusi ok. Masina fiind noua nu stiu insa unde ar putea sa fie contactul imperfect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La service ai fost ?sau nu e in garantie masina ?Ce au zis aia de acolo nu e de datoria lor sa o repare sau nu stiu ?

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este in service la garantie, trasa undeva pe dreapta...

Ma asteptam sa fie forfota in jurul ei, mai ales ca e noua, dar am gasit-o incuiata.

Iar cand s-or apuca probabil ca iar vor cauta acul in carul cu fan, de aceea va cer parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit o problema asemanatoare la o skoda noua nefolosita in parcul auto skoda din pitesti .Au cautat 5 zile ce are si avea minusul slabit de la surubul care se leaga de caroserie, dar parca nu avea aceleasi simptome dar pornea cateodata si acteodata nu .Noi le-am arata adik eu si cu un prieten ca era ala slab si au zis ca nu se poate.L-au strans si apoi au bagat botul in pamant oricum cica isi dadeau si ei interesul dar mai mult sau mai putin isi ocupau timpul cu ea ca sa nu faca treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am primit vestea cea buna: trebuie schimbat ECU!

Va vine sa credeti, caci eu nu sunt convins 100%.

Nu am vorbit cu meseriashul, a promis ca El ma va suna, dar nu a facut-o, deci nu prea am deocamdata detalii.

Nu stiu prin ce metoda a dat verdictul acesta, daca a folosit sau nu un alt ECU de pe un alt Leon.

Acum intrebarea este ce presupune schimbarea acestui ECU?

Se comanda altul la fabrica? Trebuie flash-uit cu codul masinii?

Aaah.. si inca o chesstie, cred ca au fost zeci de tentative de pornire esuate prin care electromotorul a invartit in draci fara ca sa porneasca motorul...In ce masura are de suferit motorul de pe urma unui asemenea tratament?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal dupa aprox 5 incercari in zadar de a porni motorul am renuntat intelegand ca este o eroare, dar se pare ca la service in loc sa se trateze problema inginereste au chinuit electromotorul si bateria doar doar porneste.

Ce se intampla cu vechiul ECU daca acesta trebuie schimbat, se preda undeva? Cum pot avea o certitudine ca aceasta este solutia si ca intr-adevar acesta a fost schimbat cu unul nou? S-a mai confruntat cineva cu schimbarea ECU-lui?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics

:huh: Vezi ca treaba cu chinuitul la electromotor nu este prea adevarata,spun asta pt . ca daca o sa incerci sa dai la automat si masina nu porneste exista un management care taie alimentarea pt electromotor(clema 50 mai exact) dupa circa 7 sec,asa ca stia linistit in privinta masinii. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@electricu"

Multzam! M-am mai linistit. Sper sa am bafta ca ECU-ul busit sa fie si cauza si sa poata meseriasii sa scrie codul sasiului si al imobilizatorului. Nu-mi ramane de fapt altceva decat sa am rabdare si intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit si in cazul scrierii in noul ECU a seriilor pt ca totul se v-a face simplu find necesar numai codul de login toata informatia transferindu-se din EEPROM-ul instrumentelor de bord cu ajutorul VAS 50-52.Trebuie dat numai numai "next, done si OK" in ferestrele prin care te plimba VAS :) .Veciul ECU ramine obligatoriu la service el facind obiectul unui dosar de garantie si in final v-a ajunge la un reprezentant PO-RO.Daca vrei sa-ti ramina ma tem ca v-a trebui sa-l achiti pe cel nou :D ceea ce nu cred ca este cazul.Salut si sper ca diagnosticul sa fie pus corect si sa scapi de probleme

@redeagle

Dupa 2 luni s-a oprit din nou, am dus-o la srvice si au gasit apa in ECU ( atat de multa ca mai aveam putin si erau si pesti ). A trebui sa schimb ECU.

Sper ca nu ti l-au schimbat in garantie.

:)) Tot mai buna metoda lui Voinea de a le tuna pe mufa OBD (expunea si el pe aici pe undeva lucrul asta si are dreptate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a schimbat ECU cu unul nou, baietii au fost operativi, cum a sosit de la Porsche Austria l-au si pus sus, au facut transcrierea, setarile si ready to go.

Din ce am constatat eu ECU nu e o chestie care cade asa usor, eu am avut ghinion, bine ca s-a intamplat in perioada garantiei, altfel putea costa pana la 1000 de oiro.

Nu stiu cum ar fi stat lucrurile cu garantia daca as fi avut facut chiptuning.

Multumesc celor care mi-au raspuns, si celor care au remediat aceasta situatie neplacuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveai chiptuning faceai ca mine . Adica il plateai de nou! Oricum eu nu am cumparat unul nou, dar nici pe garantie nu mi l-au schimbat. Nu avea rost sa insist fiind atat de evident de ca avea apa in el!

Pe mine m-au ajutat niste prieteni carora le mai multumesc odata aici :Driver: ! Stiu ei de ce!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!