Jump to content

"Amazoana Alba" - Fabia 1.0 MPI 75CP


_R_A_D_U

Postare recomandată

... si azi a venit!

Dupa mai multe aminari, in sfirsit, am comis-o! Mi-am dorit o masina ieftina de oras cu consum mic si ceva portbagaj. Buuun! Acum dotarile: obligatoriu clima si pilot. Culoarea: obligatoriu alb - se incinge mai putin ca restul (actuala Astra blue dark magic are tabla mai incinsa ca alba vecinului, parcate in soare una linga alta).

Dupa studierea mai multor producatori auto (n-am fost curios de asiatice, le-am exclus din start) si diferiti dealeri,  m-am oprit in final la Skoda Fabia. Motorinar convins, dar vazind trendul actual catre benzina, am zis ca n-ar fi rau sa incerc si asa ceva mai ales ca-s si mai ieftine per ansamblu.  Avind in minte “succesurile” motoarelor  TSI de la VAG, am vrut neaparat un aspirat, chiar daca mai pierd din KW/CP. Daca feseiurile actuale se vor dovedi a fi un succes, urmatoarea masina, asa va avea motorul (mai avem nevoie de una).

Ce m-a facut sa aleg Fabia?  Cea mai buna oferta pret pentru o masina mica, avind cel mai mare portbagaj din clasa ei. Mai era si versiunea, mai ieftina de altfel,  1.0 MPI 44KW/60CP (motorul e acelasi cu ala de 75CP, diferenta de 15CP e facuta din soft) insa pe aceasta motorizare “nu ma lasau” sa pun clima. Daca nu era Fabia aspirata, chiar nu stiu… probabil ma calcam pe suflet la un TSI (Golf 7 mai mult ca sigur).

De la dotarile stabilite initial, m-am intins, ca riia: ca asta e bine s-o ai, ba nici aia nu strica, cealalta nu-mi cere de mincare, Bluetooth e necesar,  si tot asa. Acum, sa ne intoarcem la comanda lansata pe 26.01.2017: La echiparea SMART am adaugat: clima + pilot + senzori parcare + MP3 player Bolero MIB 2 cu Touchscreen de 6.5”, USB, cititor CardSD, AUX, Bluetooth, sonorizare Arkamys cu 6 boxe + duze incalzite parbriz + culoarea alb Candy.

Unele „optiuni” sunt puse de fabricant „de umplutura”: suport vesta sub scaun sofer, stilp central negru, etc… Mi-as fi dorit  mult (dar n-am realizat cind am facut configuratia, nu stiu ce-a fost in capul meu): front assist  si [poate] hill hold. Asta e, la urmatoarea voi fi mult mai atent la dotari…

Momentan voi circula asa iar la toamna aceste jante de tabla se vor transforma numai in „de iarna”.

Poze vad ca nu ma lasa ca-s prea mari. Poate imi dati sugestii...

Modificat de _R_A_D_U
Link către comentariu

Felicitari pt achizitie, masina suna bine, probabil si arata :) Ca sa ne dumirim foloseste matale programul paint de pe un desktop cu windows (pe mobil sunt aplicatii, pe mac te descurci ca nu stiu :) ) pt a redimensiona o copie a pozelor la < 2MB.

Drumuri bune !

Modificat de laduncaag
Link către comentariu

@laduncaag multumesc frumos!

Se pare ca merge redimensionarea... Masina a avut 8.5km la bord si consum de 16%. Sunt curios cit va consuma ascutitoarea asta. In oras, e superbuna. 

WP_20170323_15_28_42_Pro.jpg

WP_20170323_15_28_59_Pro.jpg

WP_20170323_15_29_42_Pro.jpg

WP_20170323_15_43_51_Pro.jpg

WP_20170323_15_46_02_Pro.jpg

WP_20170323_16_46_54_Pro.jpg

WP_20170323_21_36_25_Pro.jpg

WP_20170323_21_36_36_Pro.jpg

WP_20170323_21_36_43_Pro.jpg

Link către comentariu

@laduncaag Ca orice masina noua...

Playerul "stie" FLAC, se aude  bine. Ce jante pe 15 recomandati?

 

Link către comentariu

@_R_A_D_U: frumoasa masinuta ta de oras...chiar e un model reusit si l-ai accesorizat foarte bine...

Sa te bucuri de ea si asteptam si alte impresii si poze care sa o puna in valoare 

Iti mai trebuie un set de jante ca sa o pui cum trebuie in evidenta...

Vezi in catalogul de accesorii Martie - Septembrie, au ceva promotii interesante la jante OEM, sunt la bani de superskoda.com si scapi de grija transportului...

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

@75NOR Multumesc frumos! Asa mi-a zis si dealerul... Cind va avea oferta buna, sa iau si anvelope de iarna OEM.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ieri am trecut mia (1056 km in 14 zile).  Ajuns acasa, am testat si produsele de dat jos jegul...

WP_20170407_16_17_36_Pro.jpg

WP_20170407_17_22_57_Pro.jpg

WP_20170407_17_23_09_Pro.jpg

WP_20170407_17_29_36_Pro.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Deoarece se auzea o mica tupaiala la ridicarea brusca a ambreiajului cind schimbam vitezele, am mers la reprezentanta (masina avea 700km) iar ieri am fost programat in service. In final mi-au schimbat disc+placa ambreiaj pe garantie. Sunt curios daca a mai patit cineva asta...

Masina acum are vreo 1900 km (1 luna fara citeva zile)

Link către comentariu

Frumoasa masinuta dar nasoala patania cu ambreiajul. Sper sa fie prima si ultima pe garantie :)

Link către comentariu
  • 1 year later...

A trecut mai mult timp de cind nu am mai postat si revin cu informatii dupa 14 luni de folosinta a masinii. Avem deja 24.000 km iar pina acum totul este ok. Uleiul este aproape ca-n ziua in care am ridicat-o de la dealer, sa fie lipsa 150 ml. In 24.000 km rulati eu zic ca e ok. Antigelul este ok, vedeti in poze si placutele de frinare. Boleroul zice ca schimbul de ulei si inspectia in 6.000 km sau 285 de zile. Se pare ca am mers mai bine decit preconiza constructorul motorului (2 ani sau 30.000 km). De precizat faptul ca asa-zisii „greieri” inca nu si-au facut aparitia.

883998431_indexmaxidot.jpg.295bda618a1a75d824c66c3a8c59a2e0.jpg1117057995_placutedefrina.jpg.ff417f02c44b3800899f9fe105f6f532.jpgService.jpg.4ee30778c33025c732b54cea94157061.jpg

La 11.140 km am trecut la rotile de iarna (Bridgestone Blizzak LM 001, Made in France, DOT 2817, 185/60/R15). Dupa toti acesti kilometri, masina mai avea „carne”, la rotile de vara, la cele de pe fata 6,2 mm si pe spate 7,2 mm.

La 20.319 km am revenit la rotile de vara (Bridgestone Ecopia, Made in Spain, DOT 5116, 185/60/R15). Dupa 9.179 km rulati cu anvelopele de iarna, mai au 7.3 mm cele de pe fata iar pe spate una are 7.8 mm iar cealalta, 7.2 mm (deoarece am mers cu ea desumflata, maxidotul mi-a zis sa verific - pe un ger crunt - insa i-am dat "sa taca" apoi am uitat sa refac presiunea). Normal, in aceasta primavara am pus rotile din fata pe spate si invers si tot asa voi proceda si cu cele de iarna - la toamna.

Avind in vedere cit s-a tocat pe sezon din fiecare tip de anvelopa, sper ca, atit rotile de iarna cit si cele de vara, daca voi rula acelasi numar de km anual (10.000 cu cele de vara si tot cam acolo la cele de iarna), sa tina 5 ani. Un rulaj de cate 50.000 de km cu fiecare tip de anvelopa de sezon in 5 ani mi se pare ok.

1619631552_rotideiarna.jpg.515951e46bb6d01dd2f28bf06df7073d.jpg

La inceputul lunii mai, deoarece a  fost minivacanta, am zis sa profitam de ocazie si sa facem o iesire.  Acesta a fost al doilea drum lung ca marime dintr-o bucata de cind o am (dus-intors). Traseul a fost Calafat-Dr.Tr.Severin-Motru-Tg.Jiu-Petrosani-Hateg, total 284 km. Intoarcerea am facut-o pe Hateg-Caransebes-Resita (deoarece am vrut, musai, sa fac o zona draga mie: Resita-Carasova-Anina-Bigar-Orsova) si inapoi acasa, total  387 km. Cu un plin, la intoarcere, cind am ajuns in Dr.Tr.Severin, "consumasem" 868 Km si mai aveam in rezervor pentru inca 40km. Deci, cu un plin (45 L), poti face peste 900km. Nu-i deloc rau, zic eu. Sa nu uitam ca masina este pe benzina! Din totalul de 671 km (cit a avut ruta dus-intors) si pina la restul kilometrilor - 978, i-am facut prin Hateg, Deva, Hunedoara, Sarmizegetusa Regia si Ulpia Traiana, Orastie, Resita, Caransebes.  Deci peste 300 km am "ars gazul" prin orase+zone turistice. Consumul pur si simplu m-a dat pe spate...4.3% cu un plin, 4% la un drum lung de 292 km cu media de 52km/h si 4.1% la 402 km si media de 55km/h. Tot drumul a fost facut cu clima data la 20*C deoarece a fost foarte, foarte cald  iar in masina doar eu si sotia + portbagajul plin-ochi. Viteza a fost, in functie de tipul drumului,  50/90/100 km/h. La urcari periculoase, treapta a 3-a "rupe".

1.jpg.d19b7fa308fb8a4f142855f1ba25012a.jpg2.jpg.7f696185081a973e7160be9fb65d9845.jpg3.jpg.42812bcdbe4103229b13a2e94fab83ad.jpg4.jpg.39637fdb83f305898f7c0aa37ea0d0f0.jpg5.jpg.119c1a43237eb730f3f26ef53ebacb58.jpg52712539_delaalimentare.jpg.0080b77bc67102e497e8fd32579b1e01.jpg2109665578_delapornire1.jpg.df081be24c5baede7d5fa72b29361660.jpg1104605794_delapornire2.jpg.16e6f2a8d1149ab368b9597e67da7e68.jpg

Spritmonitor zice ca, in toti acesti  24.000km, masina "a ars" 1.203 L benzina si are o medie de 5% . https://www.spritmonitor.de/en/detail/863866.html

spritmonitor.jpg.d033343557ee1a524013728f9ea8f606.jpg

Nu regret nicio secunda momentul achizitionarii acestei ascutitori. Fiind FAN DIESEL, aceasta este prima masina pe benzina (exceptind anii  90 cind am avut o Dacia si 3 bucati Oltena 12 TRS) iar daca imi zicea cineva cit de putin poate consuma o masina pe benzina, nu-l credeam  nici mort.

 

Link către comentariu

Frumoasa masina, e ce trebuie pentru oras.

Cu un singur lucru nu sunt de acord- revista la 30.000km

Link către comentariu

Da, stiu, multi zic asta... Cei de la reprezentanta mi-au zic ca, daca vreau sa fac mai devreme schimbul, trebuie sa dau declaratie pe proprie raspundere. Am zis sa merg pe mana producatorului/importatorului/reprezentantei si sa fac la 30 k. Dupa ce voi face asta, sunt convins ca masina "nu mai pupa" ulei de calitatea celui pus de fabrica si voi face anual schimbul, oricare ar fi situatia.

Link către comentariu

Stiu ca la noi reprezentantele sunt cum sunt...dar treaba cu declarația e funny.

Ar trebui sa declari pe propria raspundere ca esti constient de "eventualele pagube" ce pot fi cauzate de o revizie suplimentară. 

?

Link către comentariu

Eu, după 9 luni de la achizitionare si 17000 km, m-am dus la reprezentanta si am facut schimbul de ulei fara nici o problemă.Binenteles, cei carora li se pare mult 400 lei, sa lase uleiul 30000 km.

Modificat de raducut123
Link către comentariu
  • 5 months later...

Sa mai dam cu mopul pe aici... In august am facut si prima revizie, masina avea atunci 29.340 km. Cost total 410,13 lei. Intre timp am trecut de 34.000 km, masina se comporta ca-n prima zi. Am trecut la imbracamintea de iarna iar anvelopele de vara, dupa 2 sezoane rulate, "mai au carne" - 5 mm cele de pe fata si 6 mm cele de pe spate.

In august masina "a vazut" atit Transalpina cit si Transfagarasean. S-a comportat nesperat de bine. Consum pe Transfagarasean 4.8% si media de 36 km/h. Transalpina am facut-o din 2 bucati. Prima bucata, Calafat-Novaci-Obarsia Lotrului (consum 4.9% si media de 51 km/h), stat o noapte la pensiune si plecat a doua zi. Pe bucata Obarsia Lotrului - Sebes, consumul a fost de 3.1% si media de 38 Km/h. 

Ultimii 4.000 km au fost facuti doar pe ruta Calafat-Craiova-Pitesti-Bucuresti (si retur) si mers muuult doar in capitala (minim 60 km /zi). Pusa "pe pilot" Pitesti-Bucuresti 6%, media 113km/h. In oras,  consumul era 7% la 21km/h . Intr-o vineri seara, bucata Poligrafie-Grozavesti-Geniului-Razoare-Ghencea, am avut 8.8% cu media 13km/h. Consumul alltime, conform spritmonitor este 5.07%.

N-am crezut ca o masina pe benzina poate fi asa economica, atentie, MERS ABSOLUT LEGAL (pe pilot 50/100/130 iar in Bucuresti, dupa cum te descurci / cum ti-e norocul). Concluziile le trageti singuri.

IMG_20180804_093635.jpg

IMG_20180804_100706.jpg

IMG_20180808_154427.jpg

IMG-20180928-WA0001.jpg

IMG_20180804_114411.jpg

IMAG0196.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am trecut de 35.k, zero probleme. Pentru cei care consideră că "nu se poate trăi în ziua de azi cu 75 de cai” am încărcat ceva la calitate 1440...

Modificat de loghy
Incalcare legislatie
Link către comentariu
  • 4 months later...

Ok, sa mai stergem putin praful... Masina a implinit  pe 23 martie 2 ani de viata si are in bord peste 43k km. Multi zic ca la rulajul meu (21-22k km anual) se preta mai bine un diesel insa cred ca nici asa nu e rau. Conform spritmonitor, consumul alltime este 5.13 https://www.spritmonitor.de/en/detail/863866.html Pe 2 aprilie am mers de am facut ITP-ul iar totul a decurs fara probleme. Inainte de ITP am trecut la rotile de vara apoi am facut o curatare a caroseriei ca la carte. Acum pare ca-n prima zi. Am reinnoit pe  cite 1 an atit polita RCA (446 lei Allianz) cit si casco (1270 lei, Generali). Am ramas placut surprins cind am aflat ca pentru al treilea an, valoarea masinii nu a scazut drastic (conform Generali este de 9900 euro). 

IMAG0381.jpg

IMAG0383.jpg

Link către comentariu

Pentru discutii legate de asigurari avem topic si sectiune dedicata.

Link către comentariu
  • 11 months later...

Ok, sa mai stergem paianjenii si pe aici…

Deoarece la cca 16k km de la prima revizie (aia la 29k) „s-a aprins pomul de craciun” in bord (iulie 2019, 46k km in bord), am mers iute la reprezentanta si am facut, „benevol”, o noua revizie (ulei+toate filtrele=610 lei) si am hotarat ca de acum, TOATE reviziile (ulei+toate filtrele) sa fie facute la fiecare 15k, nicicum la 30k cum zic ei.  Parere personala -NU TRAGETI IN PIANIST!- uleiul folosit de reprezentanta Skoda din Craiova e de proasta calitate (castrol LL, 5w30). Nu stiu ce a fost in capul meu de am acceptat sa respect „instructiunile de revizie venite pe linie de partid”… Colegul de forum @florinpbv chiar „m-a tras de maneca" vis-a-vis de acest aspect...  Acum, dupa ce mi-am turnat cenusa-n cap, "ma scuz" zicand ca uleiul de prima umplere e mai cu mot. :P Ca o paranteza, batranul Golf 1.9 TDI-PD, la 359k km toarce ca-n prima zi, porneste la sfert, :D nu bate, nu troncane, nu da fum (vb la samsari) insa are revizii facute la fiecare 10k (Motul 8100 X-Clean 5W40+toate cele 4 filtre Mann sau Mahle).

 In prezent, amazoana are putin peste 59k km iar de la precedenta revizie sunt vreo 13k km (facuti in 8 luni), insa in mod sigur juniorul va face pana-n paste si aia 2k sa facem alta. Cum trotineta are de vreo 6 luni alt „proprietar”, foarte rar apuc sa ii mai dau o cheie - doar sa o scot din curte sa pot pleca cu a mea sau… la revizii/schimb roti. Ei bine,  ieri „am prins-o” ca trebuia facuta revizia de 3 ani (ii face pe 23 martie). Toate bune si frumoase,  vreo 440 lei afacerea, poate intereseaza pe cineva:

1. Bujii 196,92 lei (3 bucati)

2. Manopera montat+demontat 39,27 lei

3. Lichid frana 93,77 lei

4. Manopera lichid 65,45 lei

5. verificare eficacitate franare 39,27 lei

Am solicitat si verificare roata dreapta spate deoarece a ramas blocata de vreo 3-4 ori la eliberarea franei de mana (insa daca mai trageai o data si eliberai f.de m. se debloca) iar verdictul a fost ca, din cauza umiditatii si a prafului de la tambure (am tambure pe spate), ramanea  lipita. Culmea dracu este ca acest aspect se semnala doar dupa ce spalam masina sau era ploaie mai sanatoasa, fiind parcata intotdeauna cu f.de m. trasa. La reprezentanta,  acest "fleac" a costat cca 40 lei (tambur spate montat si demontat: 13.09 lei, roata spate montat si demontat 26,18 lei) insa e important de mentionat faptul ca nici fata, nici spatele, nu are uzura la placute/tambure mai mare de 20% iar discurile fata au vreo 2 dungulite (posibil de la pietre). Deci, in mod normal, pana la 100k km nu e panica la acest capitol.

Saptamana aceasta am platit si taxele anuale, dupa cum urmeaza:

1. 36 lei impozit.

2. Casco „Completo” (Generali), 246 Euro cu fransiza de 150 Euro, valoare asigurata pentru anul 4 de viata - 8229 Euro. Decent, zic eu.

3. RCA 1 an 450 lei.

 

Daca vremea nu se va schimba, saptamana viitoare trecem la incaltamintea de primavara-toamna. Ca fapt divers, anvelopele de iarna (Blizaak LM001), rulate 3 sezoane „mai au carne” 4,5mm pe fata si 5.5mm pe spate, sigur mai merg 2 ani.

Ca am uitat sa precizez, 0 probleme in tot acest timp iar consumul alltime este (conform spritmonitor) 5.15%. Mai economica decat Astra sau Golful, insa adevarul e ca nici nu este hamalita ca alea... Probabil daca as merge la fel de "puternic" cum merg cu Golful, altfel ar sta datele problemei.

Modificat de _R_A_D_U
Link către comentariu
  • 1 year later...

Ok, @Emalin dacă așa e vorba, să mai ștergem praful pe aici...

Ca un preambul, pe 15 martie anul trecut am fost chitit să achiziționez un Golf 1.0 TSI, 115 cai, Confortline (ACC, FA și PM) + pachetele relax, conectare și iarnă.  Am stabilit cu dealerul detaliile iar cum prețul mi s-a părut foarte ofertant (16395 Euro din care se scădea rabla și rămânea în  15 k Euro), a rămas ca peste 3 zile să vin cu avansul, să facem formele (se ocupa el de tichet) iar când se virau banii pe rabla să plătesc restul sumei și să o iau acasă. Mașina era de pe stoc.Toate bune și frumoase numai că pe 16 martie 2020 s-a declarat pandemie, Starea de urgență cu tot tacâmul, panică peste tot și am renunțat la idee. Recunosc, acum regret tare rău că m-am sucit, nu cred că voi mai prinde așa ofertă.

 

Ok, ce a fost, a fost... acum revenind la asta mică, pe 3 iunie 2020, la 59600 km am mers la reprezentanță pentru revizie (filtre și ulei) + inspecție (asta e o găselniță a lor să mai scoată ceva pocneți). Deci, 500 km rulați în 3 luni, de la precedenta vizită-n reprezentanță (din martie) dar trebuie să respectăm planul service... După această revizie, mașinuța a cam trecut la hibernare, deoarece n-a prea avut cine și unde s-o plimbe, mai ales că erau restricții iar eu aveam Golful 1.9 TDI-PD (AXR) pentru tăvăleală de ici-colo. Cam așa au stat tot anul trecut, depărtate :D să nu se muște:

 1.thumb.jpg.c0dc7b9d063a9214fe4f9eac7f42c8d0.jpg2.thumb.jpg.5b051190ac25fd15f32e423667ecaddf.jpg3.thumb.jpg.fd9dfd628c759a1c6c3306ca47a6e2e0.jpg4.thumb.jpg.a87a03dc78d0538d18bd7af3dc29d9b1.jpg5.thumb.jpg.45ba806e9a8d552bdf76435dc49d535e.jpg

 

Prin toamnă a luat-o din nou în primire fi-miu iar în noiembrie am observat că începuse să bea...apă, prea multă apă. Cam 1L la câteva sute de km. Am mers la reprezentanță iar verdictul a fost clar: pompa de apă fisurată lângă ax și supura în exterior doar la viteză/presiune. Pe loc nu pierdea deloc, era totul uscat în parcare. Se înlocuiește pompa de apă împreună cu garnitura, cureaua și antigelul - toată afacerea pe garanție (avea 63400 km iar din ce am ”săpat”, pare că asta e boala motoarelor de 1L).  Deoarece comanda de pe volan din stânga începuse să joace fără motiv, s-a înlocuit și aceasta pe garanție.

În prezent, mașina are 66k km și totul pare în regulă,  sper să am timp în aprilie să-i fac o programare în reprezentanță pentru schimb ulei+filtre. Pe 23 martie mașina va ieși din garanție. Zilele trecute am reînnoit RCA (218 lei, 6 luni, la ăia ai ieftini), Casco (Generali pentru încă 1 an, 230 Euro prima anuală, valoarea asigurată 6857 Euro), impozitul auto (36 lei).

Deci, în 14 martie anul trecut avea 59k km iar un an mai târziu - 66k km, la 7k km rulați într-un an, mai mare deranjul cu montatul/demontatul roților de vară/iarnă. 

Poze de azi:

6.thumb.jpg.dc869d9079f7fffe5bbdd392baa590ef.jpg7.thumb.jpg.b5502a4f548b8d9669e7fd037aeb0d86.jpg

 

Nu cred că am pus poze de la compartimentul motor: motor.thumb.jpg.d21568a7bffb625cdb5f6148eb8c96b7.jpg

Și nici din interior:

8.thumb.jpg.58636f935825be93c45bd1a338b228af.jpg9.thumb.jpg.c6c6e873346479f52ba46002dac76ca7.jpg10.thumb.jpg.d297a36a06b6a05687033196e454c842.jpg12.thumb.jpg.818cd8c16deb6aa164c6e8607d20c3ec.jpg13.thumb.jpg.278c4241080b5c3fe1ad6875dac316a1.jpg14.thumb.jpg.bcc2391c1a5fea3f553971ead925436b.jpg

 

 

Modificat de _R_A_D_U
Link către comentariu

@Emalin De când a căzut în mâinile juniorului consumul alltime în cei 66k rulați a mai crescut puțin (conform spritmonitor.de este de 5.20%): 930600505_spritmonitorFabiaIII.jpg.7f3ccbca63698530d03d8c1f5fff366f.jpg

 

 Dar s-a mers ca la carte deoarece tirifleașca asta are putere mai lite, ca să zic așa (75 cai). Trebuie să știi unde îți este locul și să te împaci cu ideea că pe DN vei sta în spatele tirului. ”Îl faci” doar pe urcare unde treapta 3 pur și simplu ”rupe”. În București nu am avut mai mult de 8-8 și ceva, iar pe autostradă, mers pe pilot la 130km/h consumul a ieșit 6% la o medie de 113 km/h, am mai zis în postările trecute. Deci, dacă mergi liniștit, Fabia III are consum undeva între 4-4.7%. Uite câteva termene lungi: 

1.thumb.jpg.90186d2f4359f2a2855bc18e86a77195.jpg2.thumb.jpg.a4c1e6d89d50a94e302bc63a1cdd40fd.jpg3.thumb.jpg.aa402df2215f86e56362f4acf967abab.jpg4.thumb.jpg.05b50b3097f21397ad5291e5b0e0d399.jpg5.thumb.jpg.3b29188133d9063600cf7964724e5cf2.jpg

 

Astea 2 sunt primul de la pornire și ultimul când am ajuns acasă din deplasare: 

7.jpg.2035404eca208301b2e290cd917a6a7b.jpg6.jpg.94ec9b77a202baa6ca539581655f5d20.jpg

 

Uite și câteva date din mers, depinde de elevația drumui, însă am făcut testele pe autostrada din Ungaria iar drumul a fost cât se poate de drept.

La 100km/h, 4.6-4.8%:

 1187914201_La100_1.thumb.jpg.83f56680864e0ed6847863090556c4e7.jpg1995694717_La100_2.thumb.jpg.38f55b1fa5ad907ea2760bdd43b633ca.jpg1304987265_La100_3.thumb.jpg.ac5243a1550fb27c6ef4e00b913cc948.jpg

La 110km/h 5-5.1%:

 826620448_La110_1.thumb.jpg.09b844084c1a5761544a01121e71c23f.jpg1885236046_La110_2.thumb.jpg.da1b0aeaad4ac904916d115925cd4014.jpg2060956799_La110_3.thumb.jpg.7ab4290a6ceb332b272f73e65bee4df0.jpg

La 120km/h 5.5-5.9%:

1287684019_La120_1.thumb.jpg.fa04e232eaa282d031cd76994470dcb0.jpg736687955_La120_2.thumb.jpg.bdbcaca553b2309ceeab61d7bf051ab0.jpg1150509685_La120_3.thumb.jpg.133a98e8712af2e20e4c6d3e97fc7217.jpg

La 130km/h 5.9-6.2%:

2147366319_La130_2.thumb.jpg.0499236d034d09a3bdc7fb64e93ac4bc.jpg2055926842_La130_3.thumb.jpg.5b9dce5154b22677d12ce7c1227a2dcb.jpg1365479150_La130_4.thumb.jpg.710fb489d3178118c3cb1b21da688db0.jpg442222501_La130_1.thumb.jpg.3848d9e1acf87e391339cdb368303444.jpg

Golful, conform aceluiasi spritmonitor.de are un consum de 5.40% dar nu vrei să știi ce morți își primește deoarece caii ăia modificați genetic de sub capotă tropăie bine de tot...

 

 

 

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Back to business!

Ieri am fost la ITP, totul a fost ok.

 ITP1.thumb.jpg.17188d2aaf2678154ddf97218fff2927.jpgITP2.thumb.jpg.107a1819ef9de6cdbcab71ca4c49510b.jpg

ITP3.thumb.jpg.74a9150f9a5092d89d0cc780552ef376.jpg

 

Azi au venit materialele pentru revizie (323 lei+30 lei transport, ePiesa), după cum urmează:

1. Filtru ulei Mann W712/95

2. Filtru aer Mann C 29 015

3. Filtru Habitaclu Mahle LA 809 (nu aveau pe stoc Mann)

4. Inel etansare surub drena ulei FEBI BILSTEIN 39733

5. ULEI MOTOR CASTROL EDGE PROFESSIONAL TITANIUM VW LONGLIFE III 5W30 4L

Filtrele toate sunt inscripționate ”Made in Germany” iar uleiul ”Made in EU” (după cod pare tot Germany).

Mai mult ca sigur mâine îi fac revizia. Tirifleașca are în prezent 67400 km, vreo 7700 km rulați de la precedenta revizie (59678 km anul trecut pe 3 iunie). Dacă timpul va fi tot așa de bun ca și până azi, luni-marți trecem la încălțămintea de primăvară-toamnă.

679143791_Filtruaer.thumb.jpg.bc16c67a485fdf8dd437e93e038a8151.jpg1749737297_Filtruhabitaclu.jpg.41a705ac19cbbd6e893a9c1a4ec327d5.jpg

1864281513_Filtruulei.thumb.jpg.d62666ad767da8f8e270aaf69aeb7192.jpg

IMAG0044.thumb.jpg.da8f5d72bd538b8d6b40b3f4befdfd36.jpg

IMAG0046.thumb.jpg.dbf2486c6b6e223479a11f3b19e33fa7.jpg

 

 

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!