Jump to content

Audi TT 2.0tfsi S-Tronic


golfix

Postare recomandată

Salutare,

am terminat si cu inmatriculatul, efylica is back :))

am pus si un set de jante oem de audi tt, r18 cu 9J. Se intind mult mai bine anvelopele 245. Jantele sunt reconditionate electrostatic,sunt un gri mai inchis. O sa revin cu poze pe lumina :)

IMG_7662.JPG

IMG_7663.JPG

IMG_7664.JPG

IMG_7665.JPG

IMG_7666.JPG

Link către comentariu

Strict parere personala, no offence intended, nu prea-mi place cum au iesit jantele. Par ca nu au lac pe ele ?

In plus, culoarea lor nu le pune deloc in evidenta pe masina, din contra par mici.

As fi mers pe Argintiu OEM + extra lac, in ideea de a le face bright - ar fi iesit de minune in evidenta contrastand cu vopseaua. Asa, pare ca masina e "timida", nu are bold-ul pe care il merita. 

Again, centii mei, nu te supara :) E de gustibus treaba asta cu look-ul :) 

 

Link către comentariu

Sunt de aceeasi parere, insa nu sunt facute de mine, asa le-am achizitionat :) as fi preferat sa fie silver oem, dar acum na :)) sunt facute electrostatic deci nu cred ca au strat de lac suplimentar

Link către comentariu

Pai...ai putea cheltui 600Ron si sa le faci "ale tale", adica asa cum vrei tu, daca nu-ti sunt pe plac.

Vopsirea electrostatica nu exclude lacul. Am reconditionat electrostatic 3 seturi de jante, de fiecare data au primit lac. 

Am apelat la un atelier din Bucuresti, gasesti topicul in zona de Jante, sau daca vrei, iti pot da pe PM.

Parerea mea e ca ar fi pacat sa le lasi asa, dar, fiecare stie mai bine ce e ok pentru el :) 

Link către comentariu

Finisatul jantelor si apoi e fix cum trebuie. A si cu numarul fata nu mi se pare ok prins asa. Strica tot aspectul grilei. Cel mai elegant ar fi cu niste magneti ca sa nu se vada deloc sau eventual un suport de nr foarte fin.

Link către comentariu

Nu sunt rele jantele, pune niste distantiere sa le scoti putin in evidenta.. parca tot sub aripa stau(destul de mult). Cred ca sunt vopsite "nardo gray"

Link către comentariu

Incepe sa arata cum trebuie masinuta :D Ca mai pui sau nu distantiere, tot e mult mai bine decat jantele anterioare. Legat de culoare, si eu cred ca un argintiu deschis s-ar potrivi foarte bine la culoarea caroseriei.

Link către comentariu

Pe configurator, imi da ca in configuratia prezenta sunt cu 21 mm mai iesite decat inainte, insa avand stretch mai mare nu mai este atat de evident.  Momentan sunt multumit de offset, nu prea sunt adeptul distantierelor.

referitor la culoare, in realitate se vede un usor efect de perla, si putin metal. 

Modificat de golfix
Completare
Link către comentariu
  • 1 month later...

N-am mai scris de ceva timp.

Am reusit sa schimb macaraua pe dreapta, am pus originala,cea aftermarket cu care am luat masina nu isi facea treaba cum trebuie :) 

Inca ma imprietenesc cu DSG-ul, sunt foarte atent la sunete zgomote,cuplari,decuplari mai ales dupa ce citesti pe forumuri te ia capul :) 

Cand am luat masina, am incercat sa fac un Launch Control, insa nu imi iesea. Masina dadea sa plece cand aveam piciorul pe frana si acceleram. Am aflat ieri, ca trebuie pusa in modul SPORT cu esp OFF obligatoriu :) O sa fac o incercare cu prima ocazie cand merg cu ea.

Referitor la suportul de numar, voi lua un suport clasic negru,il voi prinde pe interior cu soricei de grila,apoi voi pune numarul.

IMG_7768.JPG

IMG_7767.JPG

IMG_7771.JPG

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ma bate gandul sa fac un stage1. Cum nu am avut stage1 niciodata pe cele 3 tfsi-uri detinute, care ar fi asteptarile de putere cuplu pe acest motor BWA?

Oare e necesara si softarea cutiei? Cum se descurca volant si ambreiajele din dsg cu surplus de putere?

Astept parerile voastre.

Am ajuns la 101.000 km, merge bine in continuare. Consum de ulei calculat 200-250 grame/1000 km.

Link către comentariu

Am fost inclusiv stage 2+ pana sa fac soft la cutie. N-a avut nici pe naiba :) Go for it! Tot 101k am si eu, ambreiaje si volant stock.

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Puterea inteleg ca se poate duce la 300+ doar cu stage 1 dar la cutie sa ai grija sa nu depaseasca cuplul 400 nm. La peste 400 nm trebuie facute modificari ale softului cutiei ca sa nu bunui ambreiajele.

Link către comentariu
Ionescu George

Cutia in sine citisem ca rezista la putere mai mare decat versiunea manuala, dar cum zice si vdragos, trebuie resoftata si ea ca sa creasca presiunea de apasare a discurilor, sa nu patineze.

Link către comentariu
7 hours ago, vdragos said:

Puterea inteleg ca se poate duce la 300+ doar cu stage 1 dar la cutie sa ai grija sa nu depaseasca cuplul 400 nm. La peste 400 nm trebuie facute modificari ale softului cutiei ca sa nu bunui ambreiajele.

Are K03 pe masina, deci stage 1 probabil in jur de 250-260cp si cuplul sub 400

Link către comentariu

Realist vorbind un stage 1 e mai degraba 240 cai cu evacuare stoc:) cuplul e undeva la 350nm. Cand am fost revo stage2+ aveam 376nm cuplu si 270 cai

Modificat de golfix
Completare
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am facut aseara pasul, am ales un soft APR stage1. Se misca bine, dupa o seara de alergatura, a obosit o bobina. O schimb asta seara si revin cu feedback. Bujiile au 10.000 km deci le cam exclud din ecuatie. Revin cu feedback

Link către comentariu

LE: am schimbat bobina si e totul ok :) 

Ca si prima impresie e destul de fasneata, din ce ma vazut pe ceasul de boost face spike cam 1.5 bari si o tine destul de mult pe 1.3 1.4, pe capat ajunge la 1 bar aprox. Cuplul se simte destul de bine, apr promoveaza aproximativ 400nm si 240-250 cai.

Ce am de gand in perioada urmatoare: sa instalez un pcv editie mai noua, un dv rev D si sa inlocuiesc si celelalte 3 bobine.

Link către comentariu

Recomand sa verifici acel ceas de boost, eventual sa loghezi cu VCDS in paralel sa vezi ca vor fi diferente majore, acela fiind foarte optimist. ;)

Link către comentariu

Ceasul este Shadow Pro, indica electronic, citeste presiunea cu ajutorul unui senzor de presiune instalat pe traseu. Cand eram stoc faceam spike de 0.9 bari si scadea spre 0.4 0.5 pe capat. Oricum nu asta este important, important este sa fie fiabil softul in timp, iar asta ramane de vazut :) 

Asa este si al meu, numai ca in bari, nu in psi.

 

 

Modificat de golfix
detaliu uitat
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Interesant... eu de curand mi-am luat un E-MFA de la Kufatec pt cativa parametri pe ecranul ceasurilor de bord

Link către comentariu

Comandat lichid frana ATE Racing  Blue(actual gold) + insertie galbena Powerflex pentru tamponul antirasturnare.

Lichidul de frana bag seama ca nu a fost schimbat de la 30.000 km acum 6-7 ani, am reusit sa fierb usor frana chiar si prin oras dupa soft :) 

Oare vor fi vibratii suplimentare datorita cutiei stronic? Ceea ce caut eu este o miscare mai mica a motorului, si poate si o schimbare mai uniforma a vitezelor Poate sa imi ofere cineva cu stronic/dsg un feedback cu inainte/dupa?

Multumesc,

Modificat de golfix
detaliu uitat
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!