Jump to content

@DRI@N

Postare recomandată

A small interior upgrade .

A brand New R-Line Interior Side Skirts :

5a02f48168fc8_R-LineinternalSkirt1.thumb.jpg.43b1df5870f24e90da345e31eedb4444.jpg

5a02f4913ffcc_R-LineinternalSkirt2.jpg.423ca1a89770300e5752864829753934.jpg

5a02f49c2d2d6_R-LineinternalSkirt3.thumb.jpg.b3b755ca478eafdf5013f61f7f7a3a85.jpg

5a02f4a544b5c_R-LineinternalSkirt4.thumb.jpg.e67f1ed60015c823102a138896d2e411.jpg

 

 

Link către comentariu

Foarte dragut vin. Si eu ma gandeam la ele ca plasticul ala simplu parca nu ma coafeaza nici pe mine. Cat te-au ajuns? Cumva au dublu adeziv pe spate? Vin set pentru toata masina sau fata separat, spate separat? Multumesc anticipat!

Link către comentariu

Sal.,

Nu am lipit nimic peste pragul vechi .

Se schimba tot ornamentul de plastic interior din fata pana în spate .

Prețul a fost 300 Ron / bucata (nou la magazin) .

Daca ai praguri standard și vrei unele de High Line pot sa ți le vând pe cele care le-am avut înainte .

 

 

Link către comentariu
  • 1 month later...

PAM PAM

DYNO_PASSAT_B8.thumb.jpg.94564bccc6a701a410e580ece075cda7.jpg

Mulțumiri colegului Dragoș Voinea și echipei TCM pentru lucrare .

Link către comentariu

Pam! si ai disparut! Racheta pe roti, ce sa mai. :D  

Link către comentariu

@cristi511

Eu nu mă pricep.

Poate @voinea ne va explica .

El știa deja ca DSG 7 tine maxim 600 Nm .

Si nu cred că ar fi riscat să facă ceva fără să tina cont de CUPLUL MAXIM suportat de transmisie .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu

Cu tot respectul dar imi vine greu a crede ca ai doar 48nm castig raportat la 55 cp...e ceva ilogic aici ( tinand cont de tipul motorului si a combustibilului folosit). :) 

@@DRI@N  :emthup:.

Link către comentariu

Ai considerat necesara cresterea de putere sau mai mult moft? Intreb ca 240cp pentru mine sunt destui de multi si nu cred ca as apela la asa ceva pentru ei :)

P.S cutia este inca safe cu aceste valori?

Link către comentariu
  • 2 months later...

Sunt silent follower de la inceputul jurnalului :)

Felicitari pentru "bricolaje" si retro-fituri.

De acesta ultimul, si eu sunt mega curios cat de "plug&play" este, sau necesita si alte modificari.

Voi aprecia detalii pe topic sau via PM daca nu doresti sa poluezi topicul.

Link către comentariu

@@DRI@N am o singura curiozitate: DE CE FOLOSESTI CAPS LOCK DE FIECARE DATA CAND POSTEZI CEVA SAU CERI O INFORMATIE? CHIAR CREZI CA ACEI COLEGI, CARORA LE CERI CU INSISTENTA AJUTORUL SI TIMPUL, NU STIU SA CITEASCA ALTFEL? 

Cu Florin nu poti sa vorbesti la telefon sau prin PM...si sa pui la final, cand ai terminat cu orbecaitul dupa piesele necesare, un DIY cu retrofitul de AID? 

Considera acest post un avertisment. Multumesc!

Link către comentariu

Eu nu vreau sa faca nimic dar daca vrea sa dea inapoi ceva comunitatii, de unde face rost de informatii, ar fi mult mai util sa faca retrofitul, sa ia legatura cu persoanele care il pot ajuta iar la final, fericit de noua lui "jucarie" sa puna o lista cu ceea ce e necesar. Sau nu, ca doar nu obliga nimeni pe nimeni.

Sa te vad pe tine draga @Yogurd cand vei avea nevoie de niste informatii si va trebui sa iei 10 topic-uri cu 100 de pagini la rasfoit tocmai pt altii au gandit ca tine, ce parere vei avea. 

Pana una alta, lasand la o parte datul cu parerea, avem un regulament care trebuie respectat fie ca ne convine sau nu. :)

Ps: forumul nu e chat deci nu e fesibuc sau uatsap. 

 

Link către comentariu

Ca sa lamurim problema si cine se simte vizat stie de ce: acest forum, mai putin sectiunea comerciala, este strict benevol si gratuit. Cine este aici in scop profesional se inregistreaza ca atare si presteaza fara probleme - nu este nicio obligatie ca sa dea raspunsuri moca pe aria tehnica.

Asa ca draga @Yogurd, nu e nicio problema: daca nu-ti convin regulile poti scrie in alta parte, pe allte forumuri, nu e nicio obligatie sa fii activ aici. Daca ai ceva de vinzare, inclusiv know how, nu e permis sa agati clienti in aria tehnica. Iti deschizi topic in comercial si cine vrea te cauta acolo. 

Link către comentariu

Aceste informatii pt mufe, compatibilitati sunt bune pt toti si de aceea rolul acestor postari este in topicul pt retrofit de AID ca sa vada toata lumea care este interesata. Cand cauti pe forum o informatie, nu o cauti in toate topicurile de pe Masina mea, ci te uiti intr-un topic de tehnic din subaria de Passat b8 spre exemplu. E logic asa ca sa ajungi la informatia de care ai nevoie si tot acolo sa se adune parerea/experienta mai multora. Asa daca sunt 3 retrofit-uri de AID pe 3 topic-uri diferite de Masina mea si fiecare cu particularitatile lui sunt informatii care nu sunt puse cap la cap si nu e un loc ca sa fie reunite. E de bun simt sa poti sa pui toate informatiile referitoare la un aspect tehnic intr-un singur loc ca sa vada toti care cauta, sa fie un anumit fir.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Ca sa rezumam si sa nu fim intelesi gresit (noi, modetatorii) nu vreti sa mutam discutia desprea acest retrofit, care cred ca este o premiera pe forum, intr-un topic separat in aria tehnica, unde are mult mai multa vizibilitate?

Link către comentariu

Eu sunt de acord! Ar fi mai simplu de cautat, gasit si citit de mai multi oameni decat ascuns printre multele pagini de prezentare, aici.

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!