Jump to content

Probleme camshaft position sensor mai ciudate.


1991luk
 Share

Postare recomandată

Salutare! Am intampinat o problema "ciudatica" cu masina.

Acum 2 sute de km am observat ca masina nu mai porneste la primul "fas" sau la sfert de cheie cum ziceti voi, la cald. Avea un lag mic pe care l-am sesizat si am pus testerul tarziu pe ea,caci am crezut ca mi se duce bateria.

Ei bine,cand intr-un final am pus testerul pe ea...  P3007 - 000 - No Signal - Intermittent. Cum eu am grija de masina de cand ma stiu, nu a durat mai mult de o saptamana sa il schimb. M-am hotarat sa iau pe Delphi, ca am zis ca daca se duce ca si cel original la fix 150k km, nu mai dau o caruta de bani pe el... L-am schimbat si am avut o mare surpriza! Masina pornea si mai greu ca inainte iar pe tester imi dadea  P0341 - 000 - Implausible Signal.

Am scos senzorul "nou" si l-am pus pe cel vechi inapoi. Surpriza si mai mare! Senzorul dadea o valoare de -2*KW (adica citea) iar pornirea era impecabila la cald, ba' inca s-a sters si eroarea si nu mai aparusera. Numai bine ca am mers foarte putin, am oprit si am pornit intentionat sa vad ce si cum... Iar face figuri asta vechi. 

Sa-l cumpar pe original? Ati mai intampinat probleme de genul? Am zis sa va scriu aici, poate intalniti.

Senzorul e luat pe comanda de la un magazin din Bucuresti, nu dau nume, care zice ca daca nu prezint chitanta de la service pe manopera,nu accepta produsul inapoi. Cum sa procedez?

vwforum.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca atunci cand ai o eroare pe un senzor, nu te pui imediat sa cumperi altul. mai intai mergi pe fire si verifici tot cablajul, poate vezi vreun fir ros, ciupit, mancat, in scurt. etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E problema cunoscuta, majoritatea pica in jurul a 150k km. O2-ul fratelui meu are aceeasi problema cu pornirea, am niste passaturi in oras care au inlocuit acelasi senzor. M-am uitat la cablaj, pare in regula. Si este in regula din moment ce la unul imi zice fara semnal/intermitent iar celalalt semnal implauzibil. L-am pus pe cel vechi inapoi si mi-a citit putin, apoi s-a dus iar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablaj / repozitioneaza distributia / pune senzor OE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a mai fost umblat la distributie de cand avea 90 mii de KM. Dupa cum am zis,cu asta vechi a mers putin imediat dupa ce l-am pus, am sters eroarea si s-a dus, iar valorile senzorului se vedeau pe senzor. Voi incerca cu unul oem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tu vrei sa incepi de la coada listei....pe banii tai o faci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa inteleg si eu. Daca era cablaj,nu trebuia sa imi arate pe tester short to ground/ short to plus sau no communication cu ambii senzori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce anume ar trebui sa ma uit la cablaj? Mie unul imi pare OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe langa faptul ca acest senzot G40 se strica destul de des, mai exista o alta problema, mult mai des intalnita, anume se rup firele acestui senzor, si a altor senzor... sub cutia filtrului de aer, unde trece cablajul de pe sasiu pe motor... Si e perfect norma sa arate semnal implauzibil si cand sunt firele rupte... si poate din vibratia motorului mai ating capetele firelor rupte. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia m-am intors in tara. Voi verifica, deocamdata am facut rost de retur la epiesa. O sa verific cablajul unde mi-ati spus iar daca e totul ok, voi comanda pe original si revin cu un update :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Eroarea cu camshaft position sensor îmi apare și mie, și tot intermitent. Nu se aprinde nici un martor de eroare în bord, mașina pornește la sfert și la rece și la cald, nu variază turația, consumul e în limitele rezonabile, nu are nici un simptom de defecțiune. Dacă nu aș fi pus testerul pe ea, nu aș fi știut că am eroarea. 1991luk, cum s-a rezolvat/dacă s-a rezolvat la tine?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

si la mine se manifesta la fel. Cu mentiunea ca uneori, nu totdeauna, pornea un pic mai greu. Initial am cautat fir intrerupt dar nu am avut suscces.

Sa rezolvat prin inlocuirea senzorului. Daca imi aduc aminte a fost undeva la 100 ron iar operatiunea am efectuat-o eu fiind relativ simplu.

De atunci nu mai apare eroarea.

Modificat de BogdanOnet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o mare bănuială că e senzorul, mașina are 156.xxx km și din ce am văzut discuții, pe la kilometrii ăștia cam se duce G40-ul. Totuși, o verificare întâi la căblăraia nu strică, și după aceea trecem la senzor. Mulțumesc BogdanOnet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mi-am mai batut capul cu el. Comandasem senzor Delphi si dupa nu mai citea deloc valoarea in VCDS si pornea dupa 1 minut (aproximativ). Am returnat senzorul, le-am cerut alternative si mi-au spus sa il cumpar original, 400 lei. 

 

Porneste instant cand e rece, uneori porneste greu la cald dar nu intotdeauna. Din cate imi aduc aminte, stersesem o data eroarea si mi-a pornit instant si la cald insa dupa jumatate de ora daca o opream, pornea greu

 

@sveck78  A mea are 155.xxx

Modificat de 1991luk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult, luk. A mea nu da nici un fel de simptome de defectiune. Doar la scanare apare ca eroare pe motor.         Si totusi, in afara de a da informatii care ajuta la pornire, la ce mai foloseste G40-ul? Ce face el efectiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G40 supravegheaza sincronizarea celor 2 axe,sa nu se pupe supapele cu pistonul 

Motorul porneste si fara g 40 daca ii scoti mufa

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

g40 nu poate face asta, din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G40 ajuta la sincronizarea color 2 axe,sa nu se pupe supapele cu pistonul 

nu poate sa faca asa ceva - el este un senzor hall, nu regleaza nimic mecanic. Distributia nu este ajuta de acesti senzori...ori o montezi corect - calata, etc... ori nu.

Senzorii citesc informatia, ECU o foloseste in procesul de injectie.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G40 ul detecteaza pozitiva axei cu came datorita celor 4 dinti de pe fulie

 

în urmă cu 3 ore, F l o r i n a scris:

ECU o foloseste in procesul de injectie.

Corect,ecu utilizeaza semnalul sau pt a determina pozitia cilindrului in faza de compresie(pms)....ecu deschizand elecrovana injectorului corespondent

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

In ultima vreme s-a agravat si a trebuit sa-l schimb. Senzor OE - problema rezolvata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
muresanstanciu

Salut, aceiași problema cu senzorul o am și eu eroare P0341, semnal neplauzibil, am înlocuit senzorul cu unul nou hella a mers app 2 săptămâni după care la pornire din când în când dar mai ales dimineața la rece a început sa pornească greu, intrebare: pot apărea interferente pe cablaj din cauza bujiilor?  Ce ma sfătuiți sa fac, la distribuție nu sa umblat deloc mașina are 180k, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

decat daca sunt probleme pe cablaj, si sE ating din cand in cand, cu alte fire. am gasit si aceasta situatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!