Jump to content

probleme pedala ambreaj


umbra
 Share

Postare recomandată

salutare

am o mica problema (sau poate mare)

am un ibiza 1.9 tdi 100cp

cand sunt in mers in momentul in care vreau sa schimb viteza, cand calc ambreajul simt o mica trepidatie in pedala (ceva in genul ABS bine nu chiar atat de puternic)

oare ce ar putea fi

sincer pe mine nu ma deranjeaza este aproape insesizabila dar ma gandesc ca in timp sa nu dauneze discului sau placii de presiune stiu si eu

voi ce spuneti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Si eu am aceeasi problema .... plus un falfait in rulare. mi se tot spune de la service (porsche) ca e de la cauciucuri asa o fi?

Si eu am un Ibiza 1.2. (33200km)

Am un sunet ciudat in momentul in care plec de pe loc cu masina (momentul ridicarii de pe ambreiaj). Am facut teste peste teste.... nimeni NU aude nimic. Am ajuns la dir .service-ului ... care zice ... da parca se aude ceva..... Va sun maine sa rezolvam problema.... si au tot sunat.

Azi o sa sun iar sa ma iau la cearta cu ei . Mentionez ca problema cu ambreiaju am sesizat-o la 15.000 km la revizia 1.

Vedem ... Va tin la curent.... daca cineva a mai abvut aceasta problema ... astept un reply.

Merci mult

Editat de X-Ecutor:

Georgian nu e nevoie sa postezi acelasi lucru peste tot ca sa obtii un raspuns! Pe viitor incearca sa te abtii de la astfel de practici pentru ca nu este nevoie, aici gasesti intodeauna un raspuns!

Modificat de X-Ecutor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@umbra s-a mai scris pe forum, la TDI o usoara bataie in pedala de ambreiaj e normala. cel mai bine ar fi sa mai urci intr-un TDI cat de cat similar cu al tau sa compari.

cat despre ibiza pe benzina, cred ca poate fi altceva, poate chiar ai o problema la ambreiaj. astea sunt destul de greu de depistat si daca nu se mai agraveaza sunt sanse mici sa gasesti problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut am si eu o problema cu ambreiajul la o cordoba din 2008, problema este din fabrica.

Si se manifesta in urmatorul fel: In momentul in care ridic piciorul de pe ambreiaj se aude un sunte ciudat ca si cum ar bate ceva la motor,(pedala nu are nici un fel de trepidatii) si cand apas pedala motorul se aude ok.

Am ridicat problema celor de la service (Am fost la service Todorut Timisoara de unde am si cumparat masina)si au schimbat rulmentul de presiune dar surpriza sunetul nu a disparut si au spus ca e ok k asa trebuie sa se auda dar prima oara cand le-am prezentat problema nici nu au vrut sa ma lase sa plec cu masina de acolo.

pls ceva sugesti pt. ca deja intru in anul doi de garantie si apoi ma gandesc ca costa o gramada remedierea problemei cu care a venit masina din fabrica,

Avand in vedere ca un bec ars a costat undeva la 50lei +15lei manopora.

Va rog ceva sfaturi sau sugeti cum pot sa remediez problema

Sau ce ar putea sa fie pt. ca cei de la service vad ca nu au gasit solutia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca singura solutie e sa-ti cada ceva... in mod normal, ei nu-ti vor schimba nimic daca masina functioneaza, chiar daca tu reclami zgomote. Din ce imi dau seama, ai probleme cu volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut si bine am venit pe acest forum ;) ,

Detin de putin timp o Ibiza 1,9tdi din 2008 si recent am avut si eu o problema(ceva mai grava) cu ambreajul.

Dupa o ploaie care a inundat strada din fata blocului pana peste jumatatea rotii, ambreajul a ramas cuplat - adica apasarea pedalei de ambreiaj nu mai avea nici un efect; chiar m-am speriat fiindca nu scosesem din viteza(doar pedala calcata) si o lua din loc cand sa pornesc motorul.

Am scos din viteza fara sa calc ambreajul si am pornit motorul. L-am lasat sa ruleze ceva timp, incercand din cand in cand sa bag in viteza(fara succes); l-am turat pe la vreo 4000 de cateva ori si tot nimic - dupa vreo 10 minute am incercat din nou si a intrat in viteza fara probleme.

De atunci am mai facut aproximativ 500-600 de km fara nici un fel de probleme.

Pentru mine e un mister ce s-a intamplat...se pricepe cineva dintre voi? aveti vreo banuiala?

Oricum am sa ma duc in maxim 2 sapt sa schimb uleiul si am sa ii rog pe baieti sa se uite un pic sa vada care a fost problema.

Am sa va tin la curent cu ciudatenia asta...sper sa primesc o explicatie plauzibila.

Am incercat un topic nou insa nu am drepturi(acesta fiind primul meu post pe acest forum).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cris2109

Bine ne-ai gasit! Sau altfel spus: bine ca ne-ai gasit! :rolleyes: Cat despre drepturi, daca ai fi citit (cu atentie) regulamentul stiai ce drepturi ai.

Numai bine si tine-ne si pe noi la curent cu problema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt Ibiza pe benzina...la voi se aude un clic cand apasati ambreiajul sau luati piciorul de pe ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut din nou,

Am recitit regulamentul un pic mai atent ca prima data :rolleyes:

Multumesc de intampinari :).

Intre timp am fost si am schimbat uleiul si filtrul de ulei si cel de motorina(apropo...m-a surprins pretul filtrului de motorina in jur de 200ron - e normal???) si am intrebat si de problemuta cu ambreajul.

Au verificat omuletii acolo ce au verificat ei si cica nu au constatat sa fie nimic in neregula. Cica problema mea ar fi fost mai mult ca sigur de la intepenirea discului de ambreiaj pe volant din cauza apei - o fi prins o pelicula de ruginik. Pentru mine pare cat de cat plauzibil...ce sa spun...oricum alta explicatie nu am.

Oricum, cica nu ar trebui sa imi fac griji.

Cu ocazia asta am mai aflat inca un motiv pentru care este bine sa scoti masina din viteza cand pornesti chiar daca ai calcat ambreajul.

Apropo, voi stiati ca lichidul de ambreiaj este acelasi cu cel de frana - sau cel putin asa mi-a explicat meseriasul de la reprezentanta Seat din Suceava.

Numai bine...

Modificat de cris2109
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi un pic :) ambreajul fiind hidraulic foloseste un lichid, acel lichid fiind cel de frana, vasul fiind comun pentru ambele componente, acela pe care il stie toata lumea :evil:

La scoala de soferi profesionisti te invata sa lasi masina scoasa din viteza numai cu frana de mana trasa, iar cand pornesti motorul sa calci pedala de ambreiaj indiferent daca e cuplata intr-o viteza sau nu. Exista unele modele de camioane care daca nu e la punctul mort indiferent daca e calcat ambreajul sau nu, nu porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca sunt singurul care nu stia ca e un lichid comun :P ...

Cat despre ambreiaj sunt convins ca nu sunt singurul care numai calca pedala fara sa scoata din viteza ca sa porneasca motorul...sa fiu oare tot numai eu :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Pentru cine se pricepe la ambreiaje, am o intrebare: placa de presiune din imagine, care credeti ca e starea ei? E cea originală a maşinii, 130k şi mi-am cam făcut mana pe ea. Nu am dat-o jos inca, urmează dar probabil discul de ambreiaj va trebui schimbat. Rulmentul de presiune sigur, mă mir ca mai puteam sa plec de pe loc la halul in care era. Legat de uzura placii, in manual spune să nu fie uzata mai mult de jumatate, dar ce inseamna uzat in acest caz? Grosimea arcurilor, in zona centrala, e de apx/ 1 mm, dar m-a pus pe ganduri culoarea aia albastruie, specifică decălirilor.

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu fac economie, schimba si placa de presiune odata cu discul si rulmentul de ambreiaj. Manopera e destul de mare, iar placa de presiune e undeva pe la 200 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba numai de economie, nu am certitudinea ca una after va mai fi la fel ca astea originale. Manopera e zero in cazul meu, am garaj si tot ce-mi trebuie şi un amic bun care e mecanic. Despre programul acela, cu piesa la schimb de la reprezentanţă, vreo opinie? Sau nu e valabil decat strict pentru vw?

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E valabil, cand am schimbat eu ambreiajul un kit de ambreiaj cu piesa la schimb era 1000 ron, am preferat sa mi-l iau de la o firma care vinde piese auto cu 600 RON. In plus, am avut surpriza ca cel dat jos de pe masina sa fie exact ce am cumparat eu, adica Valeo. Eu zic sa nu-ti faci probleme, piesele sunt ok, daca cumperi de la producatori care fac OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat un kit Sacks este vreo 800, dacă nu e vreo făcătură, cu piesele la schimb e vreo 500 sau poate am inteles eu aiurea. Maine o sa sun la cea mai apropiata reprezentanţă SEAT, sa vad care e treaba. Vreun punct de vedere despre kiturile LUK? Masina ta e din 2006, ce s-a intamplat de ai schimbat asa repede ambreiajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU stiu ce s-a intamplat, dar placa de presiune avea fisuri. Eu suspectez un defect de fabricatie, pentru ca a cazut la 41.000 km, mult prea devreme. Nu e vorba de omorat masina, avand in vedere ca in rest placa de presiune, rulmentul si discul de ambreiaj aratau foarte bine.

Eu ti-am spus de kitul de ambreiaj Valeo pentru motorizarea masinii mele, adica 1.4 75 CP. In cazul tau, pentru 1.9 SDI sunt sigur ca pretul e mai mare. Daca anul trecut in vara a fost 1000 RON cu piesele la schimb, ma indoiesc sincer ca tu vei gasi la service autorizat kit de ambreiaj Sachs la 500 RON.

Nu stiu despre LUK, eu am pus ce am gasit si asa cum am scris mai sus, era chiar ce aveam pe masina. Pe toate piesele inlocuite scria Valeo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Autokarma, sper să nu apara ca reclama mascata că nu asta e intentia mea, apare un kit Sacks la varianta mea de motorizare cu 825 RON. Scorurile in domeniu nu am de unde sa le stiu, chiar nu este o operatiune pe care o faci cand te plictisesti, nu ai ce face si te mananca palmele şi iti spui " ia sa-mi fac eu de lucru ceva pe la masină, azi schimb ambreiajul" :icon_thumright: . Ma duc sa fac o tura pe la mai multe magazine de piese, chiar nu aveam nici o idee despre preturi. Oricum, cu ocazia asta m-am cam prins si de ce mi-a crescut consumul in ultima perioadă, cred ca asta e cauza, alta nu poate fi.

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Schimbat totul, pe acolo, ambreiaj Luk, ulei cutie, simeringuri plus alte cateva mici chestii. Am alergat-o ieri vreo 100 de km, ca sa se "aşeze" atat noul ambreiaj cat şi placuţele şi discurile faţă. Pana una alta, se comportă, cea mai mare diferenţă se simte la acceleraţii/ reprize. Am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in pricipiu si ambreajul trebuie sa se "aseze". Si acolo exista ferodou ca si la placutele de frana.

:D chiar nu e bine de loc sa stai mai tot timpul cu piciorul pe ambreiaj, incerca din rasputeri sa schimbi acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o problema.azi observai ca se aude un scartait cand calc pedala de ambreiaj daca tin usa deschisa,cu ea inchisa nu se aude nimic din interior.

si ma uitai la motor si vazui ca la imbinarea planetarei cu cutia de viteze (cred) e ud(praf imbibat,negru),ulei sau ceva cred.ce poate fi de vina?nu stiu daca inainte era asa.

iar cauciucul este mancat pe jumatatea interioara,are unghi de fuga dar nu se simte la volan,acum observai si asta.

pun un link cu o poza facuta asupra locului (am delimitat cu rosu peste poza): http://img138.imageshack.us/img138/1751/fotografii0004m.jpg

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa fie un pic de ulei acolo prafuit. Daca nu curge nu de acolo e problema. Ai probleme cu unghiul de cadere din cum spui ca e tocit cauciucul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,sa zicem ca e normal sa fie asa.dar scartaitul pedalei?e doar un arc neuns la cablu sau altceva? :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!