Jump to content

Probleme pornire motoare TDI


unguru1432
 Share

Postare recomandată

si acum urmeaza interventia lui Stefan :) : " reveniti la topic " :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de acest topic, observand ca sunt cateva persoane care se pricep la masini VAG (si care probabil lucreaza pe la service/dealeri) nu o sa comentez nimic legat de problema lui yoo28.

In schimb apelez la cunostintele voastre pentru a ma ajuta si pe mine cu o problema la masina din semnatura (tot legat de pornire motor):

- Cand e motorul rece (de exemplu dimineata sau dupa 5-6 ore de la oprire) , porneste numai la a 2-a cheie/contact;

problema in detaliu: pun contactul , astept sa se stinga martorii din bord si cand incerc sa pornesc, nu porneste motorul oricat l-as chinui;

daca in schimb: pun contactul, astept sa se stinga martorii, iau contactul fara sa pornesc demarorul; pun din nou contactul, dupa ce se sting martorii(a 2-a oara) porneste imediat (cum se zice la sfert de cheie)

Acest lucru se intampla ablsolut tot timpul (porneste numai la al 2-lea contact .... niciodata primul sau al 3-lea ...etc) si se intampla cand e rece motorul; cand este cald porneste OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de acest topic, observand ca sunt cateva persoane care se pricep la masini VAG (si care probabil lucreaza pe la service/dealeri) nu o sa comentez nimic legat de problema lui yoo28.

In schimb apelez la cunostintele voastre pentru a ma ajuta si pe mine cu o problema la masina din semnatura (tot legat de pornire motor):

- Cand e motorul rece (de exemplu dimineata sau dupa 5-6 ore de la oprire) , porneste numai la a 2-a cheie/contact;

problema in detaliu: pun contactul , astept sa se stinga martorii din bord si cand incerc sa pornesc, nu porneste motorul oricat l-as chinui;

daca in schimb: pun contactul, astept sa se stinga martorii, iau contactul fara sa pornesc demarorul; pun din nou contactul, dupa ce se sting martorii(a 2-a oara) porneste imediat (cum se zice la sfert de cheie)

Acest lucru se intampla ablsolut tot timpul (porneste numai la al 2-lea contact .... niciodata primul sau al 3-lea ...etc) si se intampla cand e rece motorul; cand este cald porneste OK.

ai facut diagnoza cu testerul?

daca nu este primul lucru care se face?

asteptam un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa mult timp in care imi pornea numai la a 2-a cheie, de 2 zile (imediat dupa ce am facut un plin la OMV cu Diesel Sprint - crd ca e totusi coincidenta) imi porneste abia la a 3-a sau poate a 4-a.

Tot asa dc pun contactul consecutiv de 3,4 ori si abia apoi incerc pornirea motorului o ia din prima.

O sa pun testerul, ma duc si la un service sa vad ce e cu pompa si filtrul de motorina ca intr-un fel sau altul trebuie sa o rezolv.

Va anunt cand am vesti ...

Modificat de Ktalin_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
Doamne fereste,nu vreau asa ceva ci doar putin respect
yoo28 ai doua variante:

oringuri injectoare (stie bine ce stie ettore)

sau :demaror

:icon_thumright:

daca era asa de simpla problema ta nu cred ca mai ai fii scris pe forum

daca vrei sa fii ajutat respecta membrii(unii chiar se pricep)

nu o lua ca jignire dar asta e adevarul

bamse: "Cu tonul care il folosesti nu vei primi niciodata respect. Dupa cum spuneau si colegii noi stam cu mainile in ele zi de zi. Un comportament mai decent te-ar duce mult mai departe decat un ton superior. "

yoo man fara suparare dar ai reusit sa ma superi si pe mine ........

Daca stiai sa vb te ajutam gratis sau cu o suma modica fara sa schimbi oringuri injectoare sau demaror in maxim 30 min, asa va trebui sa-ti cumperi ori ********** ori ***, nu dau nume de piese ca sigur ma vei intreba si pe mine daca stiu ce e un injector iar eu va trebui sa iti arat putin "respect" :D

Te asteptam cu vesti bune dupa ultima vizita la service :D

P.S. Nu-mi da PM ca nu iti raspund :D

Modificat de electricu"
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da nebun mai esti! hai sa-ti spun cum sta treaba:

Dupa luni de zile in care am studiat forumul asta am aflat cateva chestii folositoare, dar in schimb am vzt o gramada de intrebari cel putin idioate si raspunsuri deopotriva (trebuie sa recunoasteti asta), ca sunt o gramada de copii de bani gata pe forumul asta cu care se pot face bani frumosi.

Eu nu vreau, sau ma rog nu am vrut sa intru in polemica cu nimeni dar totusi nu ne cunoastem si nu cred ca e cazul sa ne luam la misto dupa cum am mai spus,iar daca nu intelegeti sensul cuvantului respect in contextul respectiv nu are rost sa vb( m-am referit la abordarea diverselor discutii intr-un mod constructiv), nu ca as fi eu miezul, dar...

Ideea este ca inainte sa lansez topicul, am fos la un electrician fff bun din Bucuresti, care nu s-a bagat, la Bobocica cica s-au dus o gramada de masini cu probl asta si au plecat la fel, iar cineva din PBN mi-a spus ca au informare ca ar fi demarorul(informare de la fabrica), iar aici isi da unu cu parerea ca ar fi chiulasa sau ma rog oringurile

Ma asteptam sa fi rezolvat cineva de aici asa ceva si sa fi fost sincer sa spuna cum, dar raspunsul primit ....numai pareri, ceea ce era si de asteptat fiindca suntem pe forum, nu?, repet sa nu-si mai dea toata lumea cu parerea doar sa se afle in treaba(am vazut ca au mai dat si altii sfatul asta). Singurul om de la care am aflat ceva cert este Aviasol care de departe cred ca este cel mai inteligent de pe aici, exceptand desigur moderatorii sau m.....-ul

Ce sa mai spun, oare asa baieti buni sunt pe aici incat sa muncesca la masinile altora aproape moka doar pt ca sunt membrii aceluiasi forum (eu nu am cunoscut pe nimeni sa faca asa ceva), iar cine a spus-o cred ca nu are puterea sa recunoasca ca viata e o jungla "doar cine e mai tare reuseste", pe intelesul tuturor in cazul de fata daca vrei sa ai o masina tare trebuie sa platesti (logic nu?)

Sunt doar un tip realist, care stie sa faca diferenta intre minciuna si adevar, ura si dispret, pompa rotativa si PD.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eeeeeeeeee! ia spuneti bai baieti nu stiti sa raspundeti la intrebarea care v-am pus-o? nu stati voi cu mainile in ele zi de zi, sau chiar credeti ca sunteti motoristi? Electricule chiar crezi ca nu mai stie nimeni golf v decat tine ( e ...... asta, sau ...... asta), sa stii ca eu asa o sa mor cu masina asta daca nu imi spui tu ce trebuie facut, nebunule!

Ai avertisemnt verbal pentru limbaj neadecvat.Data viitoare ai warning!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
eeeeeeeeee! ia spuneti bai baieti nu stiti sa raspundeti la intrebarea care v-am pus-o? nu stati voi cu mainile in ele zi de zi, sau chiar credeti ca sunteti motoristi? Electricule chiar crezi ca nu mai stie nimeni golf v decat tine ( e ...... asta, sau ...... asta), sa stii ca eu asa o sa mor cu masina asta daca nu imi spui tu ce trebuie facut, nebunule!

INDUBITABIL :Driver: Acum vad ca ma faci nebun pt a 2-a oara..............nu meritai sa fii posesor de Golf V la cum vorbesti......cel mult un trabant :Driver:

P.S. Se rezolva din soft in 10 min da nu vei pupa in veci un soft ok,ia-ti chiulasa si demaror :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca va certati nu o sa mai inteleaga nimeni nimic.eu unu nu am inteles care e problema!

faza e ca si eu mi-am luat un golf 5 din germania si la cald nu porneste sau porneste foarte greu(temp apei la 90 grade in bord)

diminieata pornneste la sfert de cheie

am fost la un prieten care are un laptop si mi-a dat o citire la DTC si mi-a dat o eroare ```42a1````care habar nu am ce inseamna ca nici el nu stia.

masina e din luna a 10 2004 are 122.000 km si la 98000 i s-a schimbat motorul pt. ca s-au rupt curelele la ea.

totul a fost facut in garantie la un service vw in germania.motorul mergefoaret bine k are vreo 24000 km

in rest nu am probleme cu el merge foarte bine.

ar mai fi o faza la relanti masina se mai zguduie putin asa la 10 secunde ,parca ar vrea sa dea un rateu.

cand nu porneste deloc si dau de vreo 5-6 ori la automat ca sa porneasca am observat pe drumul spre casa asta scoate si fum.in rest nu scoate chiar daca ii dai talpa.

am vb si cu voinea da el zicea de ceva de schimbarea unor parametri la pornirea la cald si ca ar fi din vina chiulase.

voi ce ziceti?

are cineva ideie ce eroare e aia de mi-o da 42a1 sau are cineva programul si stie sa imi spuna de la ce e eroare?

poate fi si un senzor?

si inca ceva: am vazut ca muti dintre voi lucreaza pe la reprezentante serviceuri,etc.

daca motorul e nou mai poate avea garantie?se mai da garntie pe motor?ca masina nu mai e in garnatie dar ala e nou?

va rog ajutatima cu niste raspunsuri!!!! asta e chiar o treaba nasoala si am inteles ca multi au patito cu golfurile 5

am mai vazut unul care lafel avea probleme cu pornirea deci e ceva de la ei?

aveti ideie daca s-au facut rechemari la service din cauza problemei pornirii?

ceva asemanator a patit siun prieten de-al meu cu un renault clio 1,5 dci.

omu a schimbat pompa de injectie,injectoarele dar nu a rezolvat nimic,tot nu ii pornea la cald,numai ca el o mai si impingea sa porneasca.eu nu am patito inca.

in final a schimbat un senzor de la motor si de atunci nu mai are probleme(daca nu ma insel da nu sunt sigur era un senzor de temperatura la motor sau ceva de genu)

poate gasim o rezolvare problemei.

Modificat de Heliu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca ceva: am vazut ca muti dintre voi lucreaza pe la reprezentante serviceuri,etc.

daca motorul e nou mai poate avea garantie?se mai da garntie pe motor?ca masina nu mai e in garnatie dar ala e nou?

o piesa schimbata in garantie are garantie cat timp are masina(daca se schimba in ultima luna de garantie are garantie o luna)

legat de problemele avute totusi zic sa mergi la o reprezentanta pt ca sunt mai in masura se te ajute

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am rezolvat problema semnalata de mine acum putin timp, conform careia masina pornea abia la a 2,3 -a cheie atunci cand motorul era rece.

Am fost la service Avia si dupa 2 ore si-au dat seama ce are si toata operatia a durat aproape 3 ore - destul de mult zic eu; a durat cam mult pentru ca nu se reproducea problema la cald ( a trebuit sa astept de 2 ori juma de ora fara sa pornesc motorul, sa apara pb din nou )

Cateodata nu comunica calculatorul de la motor cu restul (VAG-COMUL dadea eroarea 01314 (dar f f rar , a fost nevoie si de noroc pentru a se reproduce problema) ;cauza descoperita dupa multe cercetari: releul 1K0906381 care se afla pe panoul de sigurante. Acesta nu trimitea semnal/tensiune la calc de motor iar cel din urma logic ca nu stia ca am pus eu contactul. Releul se oxidase un pic (din cauza timpului) si nu mai inchidea circuitul decat atunci cand era mai cald motorul.

Azi dimineata a pornit perfect la prima cheie. :angry:

Modificat de Ktalin_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat si eu problema!am schimbat uleiul,filtru de ulei,flitru de motorina si filtru de aer si acum porneste perfect.au ramas trepidatiile la relanti dar asta am citit pe alt topic ca sunt si la 2.0 da vad ca sunt si la 1.9.am mai vb cu lumeae de a condus golf 5 si imi zicea ca toate au cate o problema,dar merg bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Astazi de dimineata, in drum spre birou, am sesizat ca undeva in jur de 2000 RPM, cand acceleram, se auzea un zgomot asemanator unei bucati de plastic bagat intre spitele unei roti de bicicleta in miscare. Fiind aproape de service, am zis sa imi continui drumul pana acolo. Surpriza apare dupa vreo 10 min (fiind trafic nu inaintasem f. mult totusi), cand acel huruit se intensifica si se pastreaza in permanenta (chiar si la ralanti). Cu o perseverenta nejustificata si cel mai probabil gresita, decid sa imi continui drumul. Doar ca dupa foarte scurt timp, acel sunet se agraveaza si decid sa opresc motorul. Cand am incercat sa il repornesc, acesta nu mai mergea, nici macar nu mai invartea.

Primul lucru am verificat cureaua de distributie (desi are cca 10.000km) si era in ordine. Urmatorul pas a fost sa o tractez pana la service, unde mi-au expus urmatoarea ipoteza: Cunoscand faptul ca masina a avut o problema cu pompa de ambreiaj (se blocase pistonul si nu revenea pedala), iar eu am mers cca 7000km cu problema asta, se gandeau ca poate s-a blocat volant (?) si a blocat motorul sa mai invarta. (recunosc ca nu cunosc mai mult decat principial mecanismul de functionare al ambreiajului, deci s-ar putea sa fi retinut ceva eronat).

P.S. Mentionez ca masina are si ulei si apa si curent (astea au fost celelalte 3 lucruri verificate).

Din pacate am lasat masina in service sa desfaca cutia, dar astazi nu au apucat si de aceea sunt foarte curios sa aud si alte pareri.

P.P.S. Masina are 108.000 km si a fost cumparata la 90.000 in iunie 07. (ea este din 2004).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant sparta, arcuri intepenite intre volant si carcasa cutiei=> nu se mai invarte cand dai la demaror? corect? sau poate se invarte si ma insel?

PS: perseverenta da rezultate intotdeauna :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cand dau la demaror. Ca si operatiune, ai idee cam cat dureaza si cam cat ar costa (piese + manopera) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.P.S. Masina are 108.000 km si a fost cumparata la 90.000 in iunie 07. (ea este din 2004).

Astept si eu sa vad raspunsul celor de la service.

Oricum experienta ta (cu datele masinii de mai sus) va ingrosa numarul persoanelor care vor opta pentru cumpararea unei masini noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este vorba despre cele spuse mai sus, va trebui sa scoti din buzunar o suma incepand de la 700 de euro :lol:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Diesel: Pai de ce? Ca am tot vazut pe forum ca sunt o multime de persoane care au probleme cu volant, chiar din primele mii de kilometri, asa ca nu cred ca ar trebui sa fie asta un motiv. Partea proasta este ca i-am dat motiv prietenei mele sa imi spuna "Ti-am zis eu sa nu iei masina veche!" :lol:

@shimano: 700 EUR fiind doar kitul banuiesc, la care se mai adauga si manopera cine stie cat.

Modificat de mayday147
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si tot nu vreti sa treceti la kit de SMF in loc de DMF ca sa scapati de griji...:D

Sincer, nu e cert ca problemele au aparut direct din cauza volantei, insa sunt sanse. Oricum, mare dezastru trebuie sa fie acolo daca zici ca nici macar nu mai porneste!!!!

@Diesel, daca iti iei masina veche, ai volant SMF, daca iti iei noua, ai DMF...Deci nu vad marele avantaj...:lol:

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Ti-am zis eu sa nu iei masina veche!" :lol:

Ma scuzi ca ma bag cam ca musca in ciorba insa prietena ta a dat vreun ban pentru masina? Ca daca nu mi se pare total deplasat comentariul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin prietena cred ca se refera la "logotnica", banuiesc :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am avut si eu...insa mie mi-a murit...nu l-am oprit eu...cost...1400lei volant+manopera...am vazut multe G5 cu probleme la volant ...in special dizel 1,9...asa ca stai calm... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin prietena cred ca se refera la "logotnica", banuiesc :sbine:

Cam asa ceva, da. In sensul ca oricum locuim impreuna si impartim tot :D Inclusiv tot ce e legat de masina :) (mai putin condusul)

@kalu M-as bucura sa coste doar atat.

Modificat de mayday147
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa ceva, da. In sensul ca oricum locuim impreuna si impartim tot :D Inclusiv tot ce e legat de masina :D (mai putin condusul)

:sbine: Aoleo... deja impartiti tot ? Eu sunt insurat de 7 ani si cand am luat masina numai eu am hotarat ce si cum. La culoare doar am cerut o parere de la sotie...

iar de condus am zis ca daca vrea ii cumpar ceva mic de oras pentru ea :P doar nu o sa ii dau octavia.. doamne ... :)

Modificat de ovidius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!