Jump to content

Turbina nu ia destula presiune sub 2200 rpm 1,9 BKC


calincurticapian
 Share

Postare recomandată

calincurticapian

Rog un moderator sa mute postul daca nu am postat unde trebuie, e prima data cand o fac.

Totul a inceput acum o luna cand a crapat turbina si daca tot a crapat. am zis sa pun una mai mare (am pus VNT17 - 1,9 ARL 150) si sa o si resoftez.

Dupa resoftare, am realizat ca masina are o problema. Pana in 2500 rpm e puturoasa rau, apoi trage de rupe. 

Buuuunnnn.....mi-am dat seama ca sunt probleme si am inceput, concluzia: turbina nu face destula presiune pana in 2200 rpm. Pe VCSD imi arata ca ECU cere, dar nu primeste, adica cere de ex 1900 mbar, dar ea face doar 1200 si ajunge destul de tarziu la valorile cerute, in schimb, dupa 2500 rpm, totul merge perfect.

Am schimbat debitmetru, am schimbat EGR, am schimbat cutia de vacuum, am verificat avans, MAP, am trimis turbina inapoi la verificat....totul e brici, dar masina nu vrea sa traga. Pe VCSD nu imi da nici o eroare ce sa aiba???? 

 

P.S.: Azi, am pus turbina pe direct (adica am luat vacuumul direct din tandem si legat geometria) siiiiii....surprize, tot la fel!

P.S. 2: e vorba de un Passat B6, 1,9 BKC 105 cp.

Modificat de calincurticapian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune turbina originala ,altfel iti trebuie injectoare cu debit mai mare si probabil alt intercooler,senzor map ...si un soft profi 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu turbina veche la cate ture iti incarca?nu ai nici un log in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calincurticapian

Din pacate nu am nici un log cu turbina veche.

EEXCALADE zici ca nu imi duc injectoarele turbina? Softul, e cat se poate de profi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal injectoarele de origine duc pana la 180-200 de cai max

stage 1 ai ,nu?

 

degeaba ai pus tu turbina pe direct,nu e relevanta,turbina e comandata din ecu prin intermediul blocului de electrovalve

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calincurticapian

Da, e stage 1. Dar ma gandeam ca, daca e geometria pe direct, ar trebui sa faca presiunea necesara, daca ar avea de unde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Mie imi pare ca este din reglaj...

Actuatorul a fost reglat pe masina sau pe stand?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calincurticapian

Pe stand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Eu as incerca un reglaj al actuatorului pe masina...pentru ca pe stand se regleaza dupa parametrii originali si daca au reglat ca pentru un ARL...poate de aici problemele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calincurticapian

Ar fi o idee, insa daca umblu la actuator, nu pierd garantia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Pai nu umbli tu...te duci la cei care ti-au facut-o...

Nu au iesit cu masina in teste dupa ce au facut turbina?nu au vazut ca nu trage sub 2500Rpm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calincurticapian

Turbina a fost montata in Cluj. Turbina in schimb, a fost facuta in Bucuresti. Mecanicul si cel care a facut turbina, au vorbit la telefon, insa....deocamdata nimic nou....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferente foarte mari intre presiunea ceruta de soft si cea furnizata de turbo. Abia la 2400 rpm turbina ta furnizeaza ceea ce cere softul. Ceea ce pentru un vnt17 este extrem de tarziu. Eu am un vnt20, care e oricum de fel mai laggy decat a ta si tot imi incarca mai repede, chiar si asa, necesitand inca ajustari(incarca mult mai repede inainte de demontare pt verificare/curatare). Probleme similare am avut si eu in trecut si inca mai am. Problema este din turbo. Necesita un reglaj de actuator. Si teste. O varianta buna pentru a mai grabi raspunsul turbinei este dezactivarea EGR-ului din soft. Insa, atrage dupa sine un dezavantaj - motorul se incalzeste cam de doua ori mai greu. La mine insa, s-a vazut diferenta de raspuns la turbo. 

 

Asta este problema tipica la turbinele reconditionate/custom. Necesita o suita de mici reglaje fine pana se va pupa la fix cu set-up-ul masinii respective. Sau cat mai aproape posibil..

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calincurticapian

Cred ca cea mai fiabila si buna rezolvare ar fi sa ma urc in masina si sa o tai la Bucuresti la cel ce mi-a facut turbina. Vazand-o si-ar putea da mai usor seama decat prin loguri si teste la distanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!