Jump to content

Ulei esapament, si fum intepator.


donygfx
 Share

Postare recomandată

Salut!

Nu de mult am cumparat un passat b5.5 din 2003 luna a 5-a , faza e ca imi scoate ulei pe esapament si un miros intepator alb spre negru , masina are in bord 220k km , este 1,9 tdi cu 131 cai cod motor AVF , uleiul este sub nivel in acest moment. Oare ajung cu ea din germania in romania in conditiile acestea ? Cum pot sa verific daca turbina este defecta ? sau daca are alt defect ? care ar fi acela , am citit aici pe forum ca turbina ar fi defecta. Sa ii fac un schimb de ulei acum si sa vad cam cat consuma ? sau nu are rost sa ii fac acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are rost sa-i faci schimbul ca oricum il vei schimba in mers, cu ulei nou.

Ar trebui sa scoti tubulatura de admisie in turbina si sa verifici jocul. Daca are joc cat sa-l simti bine la mana, nu e sigur ca mai ajungi cu ea acasa. Daca turbina pare ok, problema ar fi din simering-urile de la supape si poti veni linistit. In afara de consum de ulei, pana acasa nu se intampla nimic. Asta inseamna sa nici nu te dai la ea prea tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inseamna sa pleci la drum cu cel putin un bidon de 4l de ulei si sa verifici nivelul,prima data la 200km parcursi si in functie de rezultate completezi si iar verifici dupa 500km.La o zafira consumul era de 1,5/1,7 la 1000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ticket ul de sub capota scrie ca a fost schimbat la 208.000 si acum are 220.000 deseara o sa fac o poza la joja, acolo scrie ca e liqui molly 5w30 , am fost in real si au 3-4 bidoane de 5w30. Care il indicati ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai baga 5W30 in motorul ala!

Cumpara 5W40 505.01.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la min. la max. intra 1L. Asa ca trebuie sa adaugi 1L de ulei sau 750 ml si mai verifici nivelul. Este posibil sa nici nu-ti consume ulei mult.  Daca cumva in timp ce mergi cu masina motorul va incepe sa se tureze singur la maxim fara sa apesi tu pe acceleratie, opreste-l imediat. Daca nu merge cu cheia,  omoara-l cu bagatul in viteza, dat drumul la ambreiaj si calcata frana. Asta inseamna ca motorul o ia pe ulei si nu strica sa fii pregatit pentru orice, chiar daca este putin probabil.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos de parere , pana la urma am sa o duc pe roti acasa , si acasa am sa o pun la punct. Masina din punct de vedere estetic nu arata rau , si nici nu merge rau. Atat a fost prostia mea ca nu m-am uitat la partea asta cu turbo ... cand am ajuns acolo rezervorul era efectiv gol ... si nu am lasat sa se incalzeasca. aici e o poza cu placuta de la ulei.

16809671_239448599796906_1555125697_n.jpg

Modificat de C o s m i n
nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul Reply to this topic.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

in mare parte s a rezolvat si cu uleiul aruncat si cu fumul , am scos furtunul subtire de la EGR si l am infundat si nu mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!