Jump to content

Swap cutie manuală 6+1 cu DSG


Iulian C.
 Share

Postare recomandată

Vă cer un sfat tehnic, poate aveți vreo cunoștință, amic, prieten sau poate ați auzit pe undeva, cu privire la un swap de cutie de viteze manuală cu DSG (eventual 4x4).

 

Am o Skoda Octavia II facelift, 2009, 2.0 TDI-PD cod motor BKD... Ca orice om care conduce o mașină de ceva vreme, ca să nu mă plictisesc, am început să schimb câte una-alta pe la mașină... Mai un led, mai un xenon, mai o bară de vRS... și am dat peste modificările la mecanică :))))))))

Până acum am montat: suspensii sport (amortizoare Bilstein B8 cu arcuri H&R), ambreiaj sport Sachs Performance SRE și urmează imediat upgrade la frâne, etrieri față-spate de S3 cu toate răgăliile ce vin cu el (furtunașe metalice, lichid de frână 5.1, etc.).

Acuși am și banii de upgrade motor, tot ce înseamnă partea de evacuare custom inox, turbo mărit, intercooler de S3 și toate nebuniile... Doar că mi-a intrat în cap ideea de DSG cu 4x4

 

Acuși vine întrebarea: a reușit careva să adapteze o cutie DSG cu 4x4 la motorul diesel 2.0 BKD? Din ce știu eu, pe platforma A5-PQ35 nu au existat modele cu motoare diesel și cutie automată 4x4, doar RS3-ul de 2.5 litri benzină a avut o astfel de opțiune...

Oare reușesc o astfel de adaptare sau mai bine mă gândesc la un swap complet motor + cutie + 4x4, adică toate internele de la RS3? Mă gândesc să nu încep să modific motorul și după să mă oftic că nu pot avea 4x4 și DSG :D

 

Pică din start ideea de a vinde mașina și a cumpăra un RS3, are o valoare sentimentală mult prea mare și nu se va vinde niciodată :))))))))

 

Orice sfat, idee, link, informație sunt binevenite și apreciate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu zic ca merita in special daca faci ceva tuning la motor. 270 cai se pot face fara cheltuieli prea mari.

Daca vrei sa faci conversia, Eric de la Dio performance cu siguranta a facut si stie ce si cum.

Eu fac conversie de la DQ250 6 trepte la DQ500 7 trepte , am cumparat deja tot necesarul. O sa pregateasca si LC impreuna cu DSG remap.

 

Iti trebuie cutia dsg impreuna cu cutia de transfer,volant, planetare fata spate, toata puntea spate, rezervor (probabil). Se poate face fara probleme , doar sa vrei. Exista bkd cu 4x4 deci nu e problema.

 

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut Iulian.

 

Din cate stiu eu, si cred ca nu ma insel, 100% intercoolerul tau tine 270 de cai, injectoarele tin si ele 280. 140 BKD + soft + si un 2260 = 260 hp. Cat vine vorba despre DSG, am asa ceva e super smecher :lol: doar ca, o sa vezi ce inseamna limitarea de putere din cutie ( asta in cazul in care nu ai bani de nu stii ce sa faci cu ei si sa incepi sa bagi si in cutie, asa da). Nu cred ca ai toate traseele pe dedesubt pentru a o face 4x4 (si eu am cautat acelasi lucru si m-am lasat pagubas). daca e sa rezolvi ceva, da-mi te rog un privat sau posteaza aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

La 260 si 500Nm nu are probleme cu dsg, ii face un remap si tine.

A facut Eric o Octavia cu dsg, cred ca 260 cai si 540Nm daca imi aduc bine aminte.

Daca vrei neaparat 4x4  e ceva mai mult de munca dar se poate face. Sky is the limit!

 

Eu am facut conversia de la DSG 6 la DSG7 si sunt super multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro, daca ai un dsg7 stock, nu treci de 400 de n/m. adica treci dar in maxim jumatate de an schimbi cutia. cam 400 e limita la dsg7 de n/m, daca nu vrei sa schimbi cutia destul de des ( dupa cum spuneam, daca dispui de bani, poti sa bagi bani in cutie si rezista si la 600 n/m, investitie : 850 E)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

Colegul @racingparts.ro se refera la DSG7 cu ambreiaje in ulei (DQ500), aceeasi cutie care se pune pe Audi RS3/TT-RS si, mai nou, Golf 7 R FL :D. Cutia respective tine lejer 600 Nm fara upgrade de interne...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut,

Detin o Octavia 2 RS TDI (motor BMN) hatchback, 2007, putin modificata (235 HP), si dat fiind faptul ca au aparut zgomote tot mai mari in cutia de viteze, ma gandesc sa o fac 4x4, dar manuala.

Cum BMN este identic cu BKD, care credeti ca ar putea fi cele mai dificile 'momente' ale acestei operatiuni.

Dupa mine,  pasii ar fi:

- montare cutie viteza+cutie transfer+planetare fata (plug and play)

- modificare 'oala' roata rezerva?? (voi avea o roata de rezerva subtire)

- inlocuire rezervor combustibil 4x4

- montare punte spate (Plug n Play)

- modificare traseu evacuare

- instalatie electrica haldex + inlocuire calculator ABS/ESP

 

Am omis oare ceva? Sper ca nu :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grandtourismodiesel

Trebuie facut tunelul fata -spate in podea ca sa vii cu axul cardanic. Ai aceleasi prinderi la puntea spate de 4x4 la masina ta?

De vazut daca iti incape in fata cutia de viteze 4x4 cu cutia de transfer. Va trebui sa montezi timoneria noua, de facut flansa la cutia de viteze ptr prinderea de motorul tau, de adaptat priza de putere( axul canelat ce intra in ambreiaj si in vilbrochen )ptr motorul tau.

Pentru fata va trebui sa adaptezi planetarele si fuzetele de la cutia 4x4 la masina ta.

Modificat de grandtourismodiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cel mai simplu sa iei totul de pe una cu 4x4 si devine totul plug and play. Daca nu ma insel ai facut-o cu Adi isai de la tdi performance, corect?  Am vazut una facuta recent. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

salut!am un passat b6 2006 2.0tdi 103kw cod motor bkp si vreau sa schimb cutia cu 6 trepte cu dsg.de ce piese am nevoie si unde pot face asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
Anddrei Daniel

Salutare, ma poate indruma si pe mine cineva pentru swap-ul de la manuala la dsg (dq250) pentru golf 6, 2.0 tdi 110cp?

As dori sa aflu mai exact daca pot lua o masina donatoare (O2 2005 de Uk sau oricare alta masina tot din gama VAG) sau daca ar fi sa le iau pe bucati la ce sa fiu atent, ce sa cumpar mai exact si un cost total 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!