Jump to content

Golf 4 si povestea lui


dumi.g.c

Postare recomandată

Revin in decursul zilei cu pozele finale

 

 

2010 – Golf 4 1.6 AZD an 2002 cumparat dupa cateva luni de lucru departe de casa si cu ajutorul alor mei

2017-02-08_16h35_54.jpg.6c921b84e2377cf92ffabd06e4e99403.jpg

si a tatalui meu de la care am primit pasiunea pentru cele 4 roti. Nimic prea special…Inca.

Nu am sa discut prea mult despre intretinerea masinii si alte mici problem avute pe parcurs, nu sunt relevante si nu au fost atat de grave incat sa merite mentionate. Pe scurt ar fi de zis, caseta directie reconditionata timoneria de la stergatoare si o pierdere de ulei, in rest consumabile, in 6 ani si peste 100.000 de km

Detalii Auto in 2010: Pret achizitie 4800 Euro la mana a2-a , 114.000 km , motor 1,6 16v AZD 105 CP

Masina este intr-o stare imaculata pot spune, motor curat, interior intact etc. pentru mine un vis.

Ca dotari are geamurile electrice, AC , ABS si cam atat, full option fata de masina anterioara ;)

Primele mici modificari, asa cum se poate la 21 de ani.

-          CD Player schimbat urmat de o mica incinta de bas

-          Jante pe 16 , Dezent,  achizitionate cu 100 Eur din Germania

-          Leduri (pozitie , interior )

2011 – Nimic special , tot ce mai fac pe la masina este sa ii vopsesc fusta in culoarea masinii , cu un spray obosit, dar arata ok , sa zicem.

2012 – Trec la un player Alpine din seria IDA , destul de bun cand vine vorba de claritate.

Intre timp intretinere inclusive distributia le fac cu mana mea si costuri minime avand bugetul destul de limitat.

Montez cotiera – 80 Lei

Grile Bora – 80 Lei (de marea Britanie) ma gandeam ca in stanga siasa intr-o buna zi pun un ceas de boost.

2013 – Pana acuma am facut urmatoarele cu mana mea: distributia, placate, ulei, bucsele pe fata si bratele schimbate, schimbata toba intermediara, timoneria de la stergatoare, schimbat un support motor, garniture de la baia de ulei, curatat clapeta accelerate si EGR , filtrele etc.

2017-02-08_16h38_02.jpg2017-02-08_16h35_09.jpg2017-02-08_16h32_05.thumb.jpg.be49b4760dc079326555d3735e063071.jpg2017-02-08_16h38_36.jpg2017-02-08_16h40_15.jpg

 

 

2014 – Numai fac aproape nimica la masina , o folosesc doar pentru drumurile mele din oras si afara .

Calatoresc cu ea pe unde apuc fara sa fiu lasat nici macar o data in pana, decat aia a prostului uneori cand nu eram atent ( adica nu aveam bani )

Incep sa visez la masni noi…haha

2015 – Daca pana acuma totul a fost ceva obijnuit de acuma incepe nebunia. Un an ca oricare altul in incep cu o investite in jante, alea de 16. Buza polish si miezul gri carbon – 500 Ron

Plec cu ea in vara la mare, munte  etc.

09.2015 plec cu un prieten dupa o masina in Germania, a fost un drum de 3500 km prin Europa pot sa zic masina trecuse in decurs de 4 zile prin Ungaria, Slovacia, Cehia , Germania, foarte aproape sa ajunga si in Olanda , Austria. Traseul acela m- afacut sa pun gaz pe masina, avea consum de 8/100 in exterior indifferent de stilul de mers.

Ajung in Timisoara pun masina pe GPL refac a2-a oara directia , bucsele etc.

GPL – 600 Eur

Sarind peste detalii in data de 10.11.2015 masina a suferit un accident din cauza soferului, mai exact amea.

Stau ma uit la masina cu care am avut nenumarate amintiri frumoase si pentru care muncisem destul de mult … distrusa. Ma gandesc ca asta este, oricum acuma nu am nici 10 Lei pusi deoparte deci adio masina. In cap incepe un calcul in care eu dezmembrez masina, ma chinui pun ceva deoparte si cine stie

dupa cat timp reusesc sa imi cumpar alta. Langa mine doamna a carei masini am lovito, Golful dupa impactul cu stalpul prin rasucire a lovit cu spatele unui SUV, latra pardon, vorbea intruna ca masina ei ca e lovita ca una ca alta. Taci femeie, in gandul meu, defapt ii spusesem sa stea linistita ca sunt asigurat si masina ei are sa fie reparata fara probleme.

Apare Aziz, posesor Golf GTI,  isi pune mainile in cap si intreaba ce am patit, trecem peste. Deschide capota, motorul scapase la fel si lonjeronul, gata o repar, e ok. Eu sunt intreg, nu este nimeni ranit si pana la urma imi dau seama ca si masina se poate salva.

Vad masina urcata pe platforma si zic, masinuta mea saraca, la care un agent de politie de langa mine zice el mai sec asa , lasa bine ca ai scapat tu masina oricum nu o mai faci in veci. Replica mea, ma uit la el si ii zic ca am mai auzit asta.

A fost ziua in care am zis ca Golful meu intr-o zi are sa fie unu din cele mai frumoase din oras.

Incepe distractia, in aceeasi zi am cumparat si piesele.

Sa fac o lista acuma.

Amenda – 740 Lei

Piesele incluzand botul masinii  - 2000 Lei

Suspensie sport – 1000 Lei

Volan plus centuri – 400 Lei

Incinta plus statie si player Alpine – 1500 Lei

Mecanica – 300 manopera

Tinichigerie – 700 Lei (fara vopsit )

Parbriz – 300 Lei

2017 – Trantim masina J

Jante 17 – ale mele pe 16 la schimb + 100 Eur (afacere proasta )

Joey Mode faruri – 50 lei materialele

Scaune Recaro 2 textil – 300 Eur

Faruri Depo cu lupe + instalatia xenon – 200 Eur

Vopsit – 350 Eur

Jante Voltec Barracuda R18 – 250 Eur. (afacere buna )

Schimbare motor, cutie, planetare fuzete discuri pe 312 etc.

1700 Eur.

Am sa continui cu investit in putere si starea tehnica a masinii.

 

 

Modificat de dumi.g.c
Link către comentariu

Ati avut ceva peripetii impreuna. Sa te poarte fara incidente de aici inainte . Poze si mai multe detalii :)

Link către comentariu

Salut,

Ma regasesc in povestea ta, caci tot cu G4 AZD am pornit si eu la drum acum 4 ani, tot dupa un an de munca si un pic de ajutor din partea alor mei :P Chiar daca acum circul cu altceva si Golful a ramas masina de weekend ca sa ii spun asa, tot el mi-a ramas in suflet ca "masina mea" !

Succes si spor in continuare cu ce iti propui si asteptam poze cu starea actuala!  

Link către comentariu

In sfarsit, i-ai facut topic! :D Exact la punctul culminant (cele mai radicale modificari) te-ai oprit de povestit.. :)) Hai poveste pana la capat :) 

Link către comentariu

Las eu câteva poze pe care nu le are el, pentru ca eu am fost fotograful în timpul "reviziei" :))

ca54702409.jpg

Vechiul motor dat jos

ca52f8fa40.jpg

Comparație între frânele vechi și cele noi 312

ca51d8cf50.jpg

1.8t la butoane 

ca506b4ff2.jpg

Masina pe dyno. 

Cam asta a fost, lucrarea a început miercuri la ora 13 și mașina a fost gata vineri la ora 22:00. Băieții s-au mișcat exemplar, masina merge perfect :D. 

Final product:

ca73cb0a17.jpg

Modificat de Vise01
Link către comentariu

Revin cu ceva mai multe detalii din timpul transformarii.

Cam asa arata epava dupa ce am reusit sa indoi stalpul din imagine 

e3114aa39d.jpg

e3118ece65.jpg

Apoi cam asa am mers cu masina aprox 1 an, pana am vopsit-o.

Aici era montata si suspensia sport , nu lasata de tot.

e3116b47bc.jpg

Primul set de roti pe 16"

e3112d2795.jpg

Al doilea set de roti, pe 17", cu reglajele scoase pe spate.

e311d8a346.jpg

e3126bc23d.jpg

Farurile cu lupa

e311795b8c.jpg

e3121c4692.jpg

Asa arata masina dupa vopsea

e3113d55a0.jpg

Iar asta e al treilea set de roti pe 18"

e311f31f07.jpge3572363c8.jpg

Imediat dupa roti, masina a mai primit 1.8t si un blow off cu recirculare. Cam asta e, transformarea s-a intamplat in aprox 1 an. 

Fieru' se indreapta!

 

 

Modificat de dumi.g.c
Link către comentariu

Felicitari pentru munca depusa si pentru pasiune! Acuma nu mai e doar un golf in multime.

Da-ne mai multe detalii despre swap-ul la 1.8 turbo.

Link către comentariu

Frumoasa masina,sa o stapanesti sanatos si kilometri cat mai multi.Ce suspensie ai ?Nu atingi iarna cand e zapada(ma refer cand nu apuca sa treca cu lama pe strazi)

Link către comentariu

MUltumesc pentru aprecieri,

On 2/11/2017 at 0:14, mihai.onu94 a scris:

Felicitari pentru munca depusa si pentru pasiune! Acuma nu mai e doar un golf in multime.

Da-ne mai multe detalii despre swap-ul la 1.8 turbo.

Daca imi spui exact ce ai dori sa sti despre swap iti raspund cu placere.

 

On 2/11/2017 at 9:43, vali0615 a scris:

Frumoasa masina,sa o stapanesti sanatos si kilometri cat mai multi.Ce suspensie ai ?Nu atingi iarna cand e zapada(ma refer cand nu apuca sa treca cu lama pe strazi)

 

Suspensia este Ta-Tehnix reglabila. Atinge uneori , din fericire iarna asta nu a fost zapada prea mare la mine in oras deci am scapat. Pot sa mai zic ca am urcat cu masina de doua ori Muntele Mic, fara lanturi, am atins in unele locuri dar in mare parte m-am descurcat mereu. P.S. inc nu am scut :))

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Las si eu asta aici. :) Un alt Golf frumos (in setup-ul de iarna momentan)

 

21bdd61d54.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!