Jump to content

Probleme ceasuri passat B8


cascadoru
 Share

Postare recomandată

salutare.

de 2 zile tot auzeam un zornait la punere contact respectiv oprire contact la passat B8 2.0 tdi.

atasez o inregistrare sonora.

Zgomotul este facut de rotirea acelor de la benzina si apa la armarea-contactului.

Este normal ?

multumesc.

 

 

Voce 006.m4a

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ascultat inregistrarea si iti spun sigur ca nu e normal zgomotul. Am deja 50k km parcursi ca masina mea si in afara de clank-ul facut de deblocarea volanului si click-ul facut de un releu, nu se aude alt zgomot in momentul in care pun contactul.

Nici la -17 grade ,iarna asta nu s-a auzit nimic.Asta cu "e normal sa faca" ,vad ca inca se mai foloseste prin unele service uri,doar, doar scapa de vreo inlocuire pe garantie sau mai stiu eu ce munca de migaleala la vreo operatiune de demontare plansa de bord.

Modificat de parcalabuv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos ca mi-ai raspuns.

am facut programare pentru maine la service

sper si eu sa fie dintr- un releu ceva ...

mi s-a mai intamplat de  2 ori ceva ciudat:

- odata mi-a pornit mai in lung

- altadata a pornit balbait

cred ca nu a reusit sa citeasca bine cheia .... o sa vad maine ce spun la constatare.

a mea nu are nici 4000 de km :(

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu pornit "mai lung" se pare ca e normal din cand in cand, mai ales daca e nici cald nici rece, sa zicem intr -3 si + 3 grade. Culmea la -20 a pornit mult "mai scurt".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte corecta observatia ta. asta m-a mirat si pe mine.

azi merg in service..... sunt curios ce iese la constatare ( 210 lei doar constatarea ). :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord si eu la treaba cu pornitul. Chiar astazi de dimineata mi-a facut si mie la fel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati dupa vizita la service in legatura cu subiectul topicului:

off topic: 

- descoperit scartait la trecerea peste bumpuri - rezolvat prin gresare bucse spate bascula 

cu o vaselina speciala " cica".... vai de mama noastra ce am ajuns, la nici 4000 km sa ungi bucse cu vaselina ca sa nu mai scartatie. :(

on topic:

- verificat ceasuri prin testare de diagnoza, rezultat;

functionare normala doar ca ceasul de la combustibil scoate respectivul sunet

nu exista erori stocate, de nici un fel.

nu mi-au dat verdict final.... au zis ca trebuie sa prinda o masina care sa aiba rezervorul minim trei sferturi plin ( ale lor toate sunt pe rezerva :) )

sa vada daca si altele fac la fel.

le-am aratat postarile colegilor care m-au ajutat cu raspunsul lor si au zis ca ei ma cred dar, au nevoie de o inregistrare la o masina asemanatoare cu a mea, care sa aiba motorina spre full in rezervor si din care sa reiasa ca la masina respectiva nu este prezent zgomotul respectiv la cuplare/decuplare contact.

asa ca, daca este cineva doritor sa ajute un coleg la ananghie, ii multumesc mult si-l asigur de tot ajutorul meu in situatii delicate ( ca asta ) atat cat imi sta in putinta.

zi cu spor.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-le tu motorina in masina lor si daca nu face la fel, cere inlocuirea ceasurilor pe garantie

Asta e doar un motiv sa te trimita la plimbare cu gandul ca poate......nu mai vii pana iese din garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vorbit cu un coleg de pe aici si ma ajuta el cu o inregistrare de la alta masina, tot B8...

asta le-am spus si eu ieri.... daca eu meg cu ea asa si-mi cad ceasurile de tot dupa ce ies din garantie..... cum ramane cu reclamatia mea din perioada cand inca erau in garantie. ?

si au zis ca daca nu gasesc alta masina sa o verifice in max. 2 saptamani, fac actiune la VW cu problema asta.

i-am intrebat de ce trebuie sa mai astepte 2 saptamani ? etc... e mare telenovela....

 o sa stau pe capul lor pana o rezolv in vre un fel.

 de ce-mi era frica, n-am scapat.... nervi si bataie de joc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

nu poti sa te duci la ei, cand ai in rezervor fix atata motorina cat au ei la masinile lor (adica pe minim)? Vad ca a ta face, a loc nu face (desi are aceiasi cantitate de motorina in rezervor) si iti schimba ceasul pe garnatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Revin cu rezolvarea " sa zicem " a acestei probleme.

Am schimbat ceasurile pe "kulanta" la PBV1.

EU AM MAI PLĂTIT 1400LEI.

Cele noi au și ele acel mârâit însă mult mai fin.

Oricum, la cele noi am garanție .... Deci,  Cum zicea și un f Bun meseriaș de pe forumul ăsta,  posibil sa fie un buget la ceasurile de B8.

Caz rezolvat ..... Pana una alta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pai de ce s-a rezolvat pe culanta si nu pe garantie? Masina nu a fost achizitionata de noua din RO?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Este luată din Germania........showroom... Das Welt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 14.02.2017 at 11:08 AM, cascadoru said:

 

 

- descoperit scartait la trecerea peste bumpuri - rezolvat prin gresare bucse spate bascula 

cu o vaselina speciala " cica".... vai de mama noastra ce am ajuns, la nici 4000 km sa ungi bucse cu vaselina ca sa nu mai scartatie. :(

 

 

 

 

sigur nu ai avut ceva la etrieri? la Skoda Octavia aceasta e  o problema generala: se aude scartait dinspre roata la trecerea peste denivelari si este de la prinderea ertrierilor pe suportul fix: se schimba bucsele de cauciuc si bolturile (arata ca niste suruburi mai lungi) cu care se prind ertirerii de suport. Imi e teama ca, doar daca greseaza, sa nu reapara iar zgomotul peste cateva luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut Cascadoru. Cum adica rezolvata pe culanta ? adica ai platit tu ? Eu am luat de asemenea masina din Germania si cand am venit in tara am sunat la ei si mi-au spus ca am garantie, exista garantie la nivel european pentru masini si ar trebui sa o rezolve pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect: ai garantie dar, stii clar ce-ti prinde garantia ?

ca si eu am garantie dar nu de producator ( masina mea avea cu o luna mai muklt de 2 ani la achizitie).....

am garantie DAsWelt, cu acoperire internationala, dar limitata la elementele de securitate gen sistem franare.... lagare CV, , mecanica motor, directie,.....

exclusiv partea electrica, hidraulica...

problema este ca reprezentantele noastre nu vor sa dea constatare cu schimbare decat f greu....

si ca sa obtii garantia, trebuie dosar cu , constatare defect, descriere cum a survenit defectul, trimis la ei, evaluat si dupa acecea primit raspuns.

care nu este obligatoriu sa fie in favoarea ta.

si in tot timplu asta, stai cu masina pe bara.....asta e... eu m-am lecuit de garantii.

sper sa nu ai nevoie niciodata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut,

  

  A mai intalnit cineva eroare asta pe ceasurile digitale ?

  Error: Instrument cluster . Workshop! 

  La dianoza apare lipsa de comunicare pe Databus : 17156 si 17158 - Databus U1123 00 [032] - Received Error Message  Intermttent - Not Confirmed.

  Din ce am gasit pe internet ar putea fi o eroare de pixeli, lipitura rece sau conexiune placi .

 

  https://www.vwroc.com/forums/topic/12509-error-instrument-cluster/

 

 163838948_175853287705122_3638362219836401394_n.thumb.jpg.9fc434195356a47467979b2567be9c50.jpg162583149_988031501602119_2121728237816429099_n.thumb.jpg.9700d6bc1edd8dad6e84c59d2404496d.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut. Am si eu o problema cu turometrul la B8 2.0 diesel. Am staging activ. Azi am pus contactul , turometrul s a dus la capat si acolo a ramas. Am luat contactul, pus iar s a dus la capat si apoi a ramas pe la 2000. Dupa pornire ala era min. Dupa n incercari de oprire si pornire a ramas la 500. La staging se da peste cap cum ar veni, adica trece de 6000 si revine la 500. Ce s a intamplat? Practic nu mai stie capetele. Pot face vreun basic settings ceva?

17258134104312773819019957518383.jpg

Update: am rezolvat prin demontarea ceasurilor si dus cu degetul limba la  zero. Facut test merge perfect acum.

20240908_195637.jpg

Modificat de teo0605
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!