Jump to content

Golf VII 1.6 TDI 105CP / Manuala


Liviu_sbn

Postare recomandată

Salutare,

Mi-am adus de cateva zile din Germania un Golf 7 Variant Argintiu, COMFORTLINE, 1.6 TDI 105 CP, Manuala in 5 trepte. Masina e luata de la un Autohauss, avea doar masini de lux gen BMW X6, Audi, Mercedes. Printre astea se afla si aceasta mica bijuterie, pe care am gasit-o pe internet.

Masina am gasit-o intr-o seara dupa lungi cautari. Cred ca vizualizat pe putin 300 de masini pe acel site. L-am sunat dimineata pe individ, m-am interest putin de ea si I-am zis ca vin a 2-a zi sa o vad. Cumparat bilet la avion imediat ce am inchis telefonul. Dimineatza urmatoare la 10:30 eram acolo.

Aveam o lista pregatita cu toate masinile preferate din acea zona a Germaniei. Stiind ca sunt deja indragostit de ea din poze, am cautat motive sa nu o cumpar, sa nu ma las influentat. Avea evident cateva mici "bube" sa le zic asa, 2 zgaraieturi mici pe bara din fata, una de 1 cm pe portiere, practice invizile. M-am bucurat ca masina avea acele zgaraieturi fiindca clar nu era proaspat vopsita sa ascunda vreun impact ceva. Alta problema, parbrizul era schimbat. Anul fabricatiei 2015 pe parbriz, iar masina era din 2013. Omul spalase masina in dimineatza respectiva si se infiltrase putina apa pe la stalpii A, in colturile de sus stanga si dreapta al parbrizului. Verificat chederele, nu suferise impact ce necesita revopsire/taiere, etc. Mi-a confirmat ca parbrizul a fost schimbat din cauza unei pietricele care a crapat parbrizul. Am sunat imediat la service-ul din tara, mi-au confirmat ca se poate repara usor si fara costuri prea mari. Partea buna era ca parbrizul era schimbat tot cu unul original.

Am verificat rapid compartimentul motor, nicio piesa noua care sa sugereze impact sau schimbat datorita vreunui impact.

Interiorul masini era intr-o stare exceptionala, masina avea 183.000 de km. Nu avea decat cauciucurile de vara pe ea, asa ca am luat o pereche de incaltari de iarna (Bridgestone) cu jante din aliaj tot pe 16'' ca cele de vara (DUNLOP).

Dupa ce am facut actele, am fost si am schimbat rotile repede si m-am pornit la drum.

Ajuns in tara, am fost a 2-a zi la service la o inspectie generala. Raspunsul mecanicului: "Masina arata impecabil". Le-am spus sa-mi faca comanda de filtre, ulei si distributie sa le schimbam. Parbrizul il vor repara tot atunci.

Masina merge impecabil, se comporta la fel. Motorul de 1.6 nu-l cunosteam, eram oarecum in dubii cat de potent va fi. Oricum, eu nu cautam ceva sportiv.

Mi-a fost frica sa trag tare de ea pana am ajuns in tara. Pe dealurile de dupa Ramnicu Valcea am testat-o la maxim. Motorul isi face treaba la perfectie, accelereaza foarte usor in panta, e stabile, de vis. Desigur, conteaza foarte mult in ce treapta o folosesti. Motorul acesta nu are destula forta sa intri in depasiri in viteza 3, 4 sau 5  decat dupa o anumita turatie si viteza, cuplul incepe de la 1800 din cate am observant, dar folosita correct intri in orice fel de depasire, chiar si de tiruri multiple, etc...

Motorul seamana foarte mult cu un benzinar, deoarece este foarte silentios. Se simte ca e Diesel abia cand este turat. E de nota 10+ pentru familisti dar si mers mai sportiv.

Optionalele vizibile de mine: Trapa panoramica, Navigatie Discover Pro, Volan piele multifunctional in 3 spite tesit in partea de jos, cred ca are si suspensii sport dupa cum se simte masina, Tapiterie partial piele, Scaune sport, Scaun sofer ErgoActive cu functie de masaj, Cruise Control, Scaune fata incalzite, Park Pilot - senzori parcare fata-spate si in lateral pentru self parking. Restul dotarilor specific Comfortline. Or mai fi si alte optionale dar nu mai tin minte, cele importante astea sunt.

Butonul dedicat de On/Off pentru Start-Stop este de vis.

Consum 5.4% pana in Lugoj, pe o distanta de aproximativ 1500 de km, nu am mers incet fiindca eram dornic sa ajung acasa cat mai repede. De la Lugoj la Bucuresti consum 5.3 parca, atasez pozele ca nu mai tin minte exact. Pe autostrada am mers cu 130 constant. In Germania am mers cu 190 dar nu pentru mult timp, la viteza asta imi afisa un consum de 11.8% constant.

Ieri in Bucuresti am circulat intre 14 si 19.30, traffic de varf dar nu maxim fiindca am cautat solutii sa nu raman blocat. Consum 8.6% parca, a se vedea pozele.

Extraurban am o autonomie de pana la 1000 de km cu un plin, chiar mai mult daca as avea rabdare sa merg la consum, asta se va intampla cu sotia in masina, nu cum am fost acum singur :) 

Sunt foarte incantat de masina!!!

Sper ca nu am deviat de la subiect prea mult :D 

WP_20170203_00_42_21_Pro.jpg

WP_20170203_00_42_35_Pro.jpg

WP_20170203_01_53_37_Pro.jpg

WP_20170203_01_53_56_Pro.jpg

urban 03.02.2017.jpg

WP_20170202_10_11_37_Pro.jpg

Link către comentariu
  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Liviu_sbn

    115

  • zorro79

    24

  • MariusPD

    14

  • loghy

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Felicitări! Ai fost să o vezi pană la urmă si a fost cu noroc, să o stăpânești sănătos! Pune poze si cu restul mașinii, că nu doar consumul contează :))

Link către comentariu

Bun, felicitari pentru achizitie, sa te poarte linistit si fara probleme.

Te rog insa, cu seriozitate, sa iti editezi postul si sa corectezi toate greselile, scaparile sau modificarile cauzate de tastarea rapida si dictionarul englez.

Multumesc!

Link către comentariu

Scuze pentru greseli. Promit sa o fac imediat cum ajung la calculator. Nu reusesc de pe telefon sa editez textul.

Poze nu am reusit sa pun cu ea, îmi zice ca nu am voie mai mult de 1,95 Mb. O sa mai încerc cand ajung acasa.

Link către comentariu

Felicitari pt achizitie si sa fie intr-un ceas bun! 

Totusi cum de s-a ajuns la golf 1.6tdi cand parca era inital vorba de Superb TSI?

Dotari foarte bune. Are si faruri xenon? Inteleg ca are doar cruise control nu si ACC? Intreb pt ca am observat ca masinile din Germania sunt configurate uneori mai ciudat.

Motorul de 1.6 e de cursa lunga cu consum mic, practic asta e si scopul. Personal nu vad cum ar putea sa fie sportiv pe un variant in conditiile unui drum virajat montan cu atat mai mult cand va fi incarcat. 

Link către comentariu

Diferenta fata de golf-ul 4 cu ALH banuiesc ca e foarte mare, mai ales la rafinament. Cum e totusi la putere/acceleratie? Se simt din plin cei 15hp in plus?

Link către comentariu

@The_Ego: Nu are xenon si nici ACC. Benzina nu am gasit cand am filtrat optiunile fiindca îmi luam daca era, voiam neapărat trapa, volan multifunctional si navigatie Discover Pro.

Mie mi se pare ca are suspensiile setate mai spre sport. Acum, na, va dati seama, vin de pe Golf 4, poate asa sunt toate G7.

Superbul TSI inca rămâne in plan, dar mai îndepărtat din păcate.

M-ar ajuta foarte mult daca unul din posesorii de Golf 7 ar avea timp sa dea o tura cu al meu sa-si dea o părere mai avizata. Astept PM daca poate cineva, rămân recunoscător.

@yeeeeman: E diferenta de la cer la pământ. Cand am ajuns acasa a trebuit sa mut Golful 4 sa-i fac loc in fata curtii noului venit. Vreau sa zic ca parca nu mai stiam sa-l conduc. Ambreiajul de pe 4, mi se părea usor de apăsat, acum mi se părea ca necesita o adevara forta ?

Iar diferenta dintre 90 si 105 CP este imensa. Sincer nu ma asteptam la un motor mult mai potent fiindca eram multumit de demarajul celui de 90 CP. Am rămas placut surprins cand am văzut ce poate motorasul de 105 CP.

La rafinament este iar o diferenta enorma. Mi se părea ca e motor pe benzina, este foarte silentios motorul.

O sa încerc sa pun si niste poze mai târziu.

Link către comentariu

Ce mi-am adus aminte: are iluminare ambientala cu led, iar bancheta din spate se rabateaza din portbagaj. Portbagajul deasemenea se poate mari, are podea variabila.

A trebuit sa dau re-size la poze sa le pot atasa.

LE: Prima e cu jantele cu cauciucurile de vara, celelalte sunt jantele cu cauciucurile de iarna, le-am cumparat separat tot de la Autohauss, 250 Euro toate.

WP_20170201_14_31_49_Pro.jpg

WP_20170204_12_30_33_Pro.jpg

WP_20170201_14_32_49_Pro.jpg

WP_20170204_12_30_48_Pro.jpg

WP_20170204_12_31_42_Pro.jpg

Modificat de Liviu_sbn
Link către comentariu

Frumoasa foc! Poate ca sunt subiectiv, deoarece am si eu una asemanatoare. :cheers:

Daca nu sunt indiscret ne poti spune si noua un pret? Daca sunt, PM te rog.   Bafta !

Modificat de zorro79
Link către comentariu

Nu esti deloc, nu sunt genul secretos. Pretul pe net era de 10.250. Nu a vrut sa o lase sub 10.100 care a si fost pretul final.

Am configurat una asemanatoare pe net si am ajuns pe la 27.000. O sa ma gandesc serios daca se mai merita una noua.

Modificat de Liviu_sbn
later edit
Link către comentariu

Felicitari pentru masina Liviu! Sa o folosesti sanatos! Ma bucur ca desi erai in dubii si ai luat decizia de pe o zi pe alta, pana la urma esti impacat cu ea.

Schimba consumabilele, distributia, fa-i o verificare temeinica si bucura-te de ea 2-3 ani pana iti rezolvi si cu casa :) Apoi, cine stie ce o sa ne rezerve viitorul pana in 2020 (poate pe atunci vinzi golful si iei un Superb 3/Passat B8 2016-2017 second).

 

 

Link către comentariu

Bafta cu masina,sa va bucurati de ea.Deacu trebuie sa te inscrii la variant cartel sau asa ceva...:).  

Link către comentariu

Marius, ce-i aia variant cartel? ? îmi suna a un grup ceva?

Paul, sunt atât de multumit de masina asta încât stau si ma gândesc serios daca sa iau Superb nou sau second, mai ales ca acum stiu unde sa mă duc exact si cunosc calitatea masinilor vândute.

Plus de asta, parca as pastra marca VW, calitatea e indiscutabila. Silentioasa, materiale de o super calitatea, ma tenteaza mai mult Passatul ? Vedem ce va fi in viitor.

Acum sunt in masina ai am pus sa descarce update-ul la Navigatie. Sunt cică 25 GB. Stie cineva cat durează? E vreo problema daca opresc download-ul si reiau operatiunea mâine?

Deja am vb la service sa faca comanda de ulei, filtre si distributie.

Link către comentariu

Anyways, dupa 2 ore si 15 minute a terminat update-ul la harti, acum am versiunea din 2017, anterior era cea din 2014.

Saptamana viitoare trebuie sa-mi fac programare la RAR si sa ma ocup de inmatriculare. Apoi filtre, ulei, distributie de schimbat, parbrizul - de sigilat mai bine sau cine stie ce trebuie sa-i faca, apoi un update de Soft la reprezentanta si gata.

 

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Va rog sa nu mai continuati aici cu discutiile despre DPF si EGR.

Pentru resoftarea acestui motor exista topic dedicat in aria tehnica.

Urmatoarele abateri vor fi sanctionate.

Va multumesc.

Link către comentariu

Oameni buni, saptamana viitoare am programare la RAR cu masina.

"Problema" e ca eu am pe ea jante de 16, mai exact cu cauciucuri 205/55/R16 daca nu ma insel.

Iar in talonul nemtesc al masinii se specifica doar 195/65/R15.

Oare o sa am problem cu ea la RAR? Ca daca exista vreun risc, bag cricul, scot rotile de pe Golful 4 si le pun pe 7 si ma duc la RAR cu jantele si cauciucurile normale: 195/65/R15

Mersi frumos anticipat pentru sfaturi! Poate voi ati trecut prin asta si stiti cum merge treaba...

Link către comentariu

Cristi, nu am nicio idee ce dimensiuni sunt astea 100 si 112. Poate ma lamuresti putin sa inteleg. Dar daca in talon scrie 195/65/R15, asta nu inseamna ca ar trebui sa mearga? Nu de alta, dar e singura marime care e specificata in talon, iar acum eu am alea pe 16.

Link către comentariu

E vorba de distanta intre prezoane care difera la golf4 fata de noua ta masina.

Mergi la RAR linistit si or sa-ti treaca ei si noua dimensiune.

Modificat de uhu10uhu
Link către comentariu

Nu se primeste ca un certificat de conformitate (chiar si la achizitia sh) care sa specifice exact ce anvelope sunt omologate?

Nu ar trebui sa fie nicio problema de vreme ce pe orice Golf 7 nonGTI/R sunt omologate de la 195/65R15 pana la 225/35 R19.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

perfect, atunci le las asa, va multumesc mult de tot, m-am linistit.

O intrebare stupida poate: cum aflu daca am DAB sau nu? :D

Link către comentariu

Dab.

Liviu, urmatoarele intrebari tehnice aici se taxeaza. Ai topic-uri disponibile unde sa intrebi despre orice ai vrea sa stii. :)

Multumesc.

 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Mai pun 2 poze, o sa ma ocup intr-o zi de ea sa-i fac o sedinta foto cum trebuie :)

Saptamana viitoare sta parcata in service fiindca eu sunt in concediu, numai bine ii schimba distributia, filter, ulei, pompa.

A primit si niste aparatori de noroi cauciucate si paravanturi care se vor monta tot atunci, revin si cu pozele cand ma intorc.

Urmeaza sa ma ocup si de pielea de pe scaune si de pe volan, fete de usi si unde o mai fi, sa-i fac un tratament ca la carte.

Sunt extrem de multumit de masina si incantat de motor, are destule optiuni pe ea si mare retrofit nu cred ca va primi, desi loc este mereu de asa ceva.

WP_20170223_09_30_17_Pro.jpg

WP_20170223_09_30_21_Pro.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!