Jump to content

Motor distrus ca urmare a cedarii simeringului axei cu came


R19/16V
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

S-a lamurit situatia, asa ca topicul se redeschide.

Enjoy!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform promisiunii:

 

Capture.PNG

Devizul estimativ pentru inlocuirea motorului - 40600RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta stim de la prima postare,pune o poza cu "neetansitatea semeringului " pe unde a curs aprox 4 litri de ulei

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am spus ca voi posta cand voi inlocui motorul.

Pana atunci nu ma ating de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal nu as monta alt motor inainte de stabilirea exacta a problemei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cam asa este daca vrei sa beneficiezi de Kulanza. Iti pot oferi ei un motor si platesti manopera, dar nu iti vor da niciodata bani pe motorul luat de tine in particular. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca mai astept raspuns la vanzator, care e in discutii cu VW AG.

La motor "nou" de pe masina dezmembrata am renuntat dupa ce mi s-a atras atentia ca masina respectiva ar fi putut fi folosita la scolarizarea mecanicilor VW.

Sa iei piese separate de pe o astfel de masina pare o idee buna, pentru ca le poti evalua starea. Dar sa iau un motor intreg nu pot sa risc sa fi fost desfacut si refacut de 100 de ori... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau pentru ce ti s-a intimplat si sper ca VWAG sa dea dovada de profesionalism si sa-ti rezolve "omeneste" problema. Totusi, un lucru nu mi-e clar: cum dracu la masina aprope noua sa ai problemele astea? Eu il suspectez pe cel care ti-a vindut masina ca a stiut ceva si a tacut ca purceaua-n papusoi dupa care si-a sters urmele... Ma rog, se pare ca nici "reprezentantele de dincolo" nu-s chiar usi de biserica.

BAFTA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martor galben - se aprinde (aprindea) cand era nivel scazul sau calitate ulei, pe baza senzorului de pe baia de ulei

Rosu - presiune scazuta - acum (de fapt de cand sunt cele cu maxidot) scrie mare pe maxidot - STOP - oil pressure - engine off. 

conditiile in care te avertizeaza, sunt scrise de colegi, pe paginile anterioare

presiune ulei.jpg

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, Florin. Recunosc, nu imi amintesc exact ce spunea Golful rosu cand cerea ulei, ce pot sa spun sigur este ca niciodata nu mi-a cerut ulei in mers, ci doar la pornirea motorului. De asemenea, foarte offtopic (si poate nu), ma intreb: cand a explodat turbina (da, a explodat), a facut un fum gri cat casa poporului in spate, motorul mergea fara probleme...de ce nu s-a aprins nimic in bord (nu martor de nivel, nu martor de presiune, nimic)? Din cauza fumului am oprit si am luat nivelul la ulei. Si stii cat era in baie? Nu era. Am scos joja uscata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Joja uscata ... In motor mai pot fi peste 3L ulei .

Daca functioneaza sau nu mesajul de presiune ulei se poate verifica foarte usor ,fara riscuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Ioana said:

Asa este, Florin. Recunosc, nu imi amintesc exact ce spunea Golful rosu cand cerea ulei, ce pot sa spun sigur este ca niciodata nu mi-a cerut ulei in mers, ci doar la pornirea motorului. De asemenea, foarte offtopic (si poate nu), ma intreb: cand a explodat turbina (da, a explodat), a facut un fum gri cat casa poporului in spate, motorul mergea fara probleme...de ce nu s-a aprins nimic in bord (nu martor de nivel, nu martor de presiune, nimic)? Din cauza fumului am oprit si am luat nivelul la ulei. Si stii cat era in baie? Nu era. Am scos joja uscata.

Exact - cand nu avem pe joja, se poate sa lipseasca 1L. Tu ai oprit repede si de accea nu ai deteriorat motorul - aici depinde si de dinamica, noroc, etc.

Legat de martor - am vazut ce s-a scris pe FB. Nu prea ma omor sa discut pe facebook - au dreptate.... si nu prea - deoarece faptul ca ai martor LED pe ceas, nu inseamna ca e mai bun decat avertizarea pe display - care apare rosu, cand nu ai presiune... deci, ulei ioc sau lipsa presiune - pompa defecta.

Si ledul si avertizarea pe display - sunt tot electronice, gestionate prin intermediul clusterului - tot din eeprom/procesor este aprins ledul/avertizarea. Asa ca indiferent de forma, senzorul de presiune (cel care aprinde rosu) trimite informatia prin intermediul cablajului in ceasuri - care judeca si aprinde led/avertizare, in functie de model ceasuri.

Pai la Passat B8, cel echipat cu display-ul de 12.3 inch in locul ceasurilor analogice....ce leduri sa se aprinda ?

Deci, oricum vine informatia, depinde de foarte multe componente electrice/electronice - senzor, cablaj, ceasuri. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 minutes ago, F l o r i n said:

se poate sa lipseasca 1L

Si se poate sa lipseasca mai mult. Am mai mers cateva sute de m fara sa stiu ca e ceva in neregula cu masina, iar daca nu eram in oras probabil ca nu as fi vazut fumul si as fi mers in continuare. Lipsa de putere la viteza constanta a fost insesizabila. Abia dupa ce am repornit motorul s-au aprins martori in bord. Da, am avut noroc ca a fost totul ok.

Dpmdv, ca o concluzie - e ok sa nu se aprinda in mers martorii cand lipseste ulei (sa zicem - 1 l), dar e ok sa se aprinda la plecarea de pe loc cand lipsesc 200ml.

E, de asemenea, ok ca masina sa stinga toti martorii in momentul in care ridici si lasi jos capota (chiar daca nu completezi), la fel cum este ok ca dupa ce completezi cu ulei sa nu se stinga NICIODATA martorul de pe bord daca, de exemplu, ai mufa senzorului de capota scoasa.

VW logic.:vwrullz:

 

PS: legat de problema cu turbina de mai sus: jumatate era in scut, o parte inca prinsa de masina si palele in filtrul de aer. Dar practic mergea si asa masina pana se gandea sa arate ceva in bord. Si probabil ca era vina mea ca nu am masurat unghiul axului la plecarea la drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca s-ar aprinde la lipsa 200ml... majoritatea diesel-urilor / PD-urile garantat - ar avea martorul galben aprins /avertizarea in bord.

ideea era ca nu este nicio diferent intre existenta/aprinderea ledului cu rosu din cluster sau avertizarea pe maxidot - tot atat dureaza, tot asa functioneaza. Led este la minidoturi... nu discut despre conditiile in care te avertizeaza.

Ca sunt VAG, BMW sau Mercedes... nu sunt unele mai dihai ca altele... din pacate. Sunt o gramada de BMW-uri cu probleme, lanturi rupte, s.a.m.d. 

Ca orice produs din ziua de azi, se merge pe consum - chiar daca noua nu ne convine acest lucru.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postarea aia de pe facebook nu dovedeste nimic, decat ignoranta celor care au facut-o .

MIL urile se aprind in bord dupa anumite standarde indiferent de masina, (mai ales durata cat sta aprins, daca e intermitent sau aprins tot timpul.), dar ca si implementare a becului respectiv asta depinde de masina, la unele mai vechi e doar acel martor in bord, la altele mai noi au scos martorul si se aprinde maxidotul, la altele si mai noi se aprinde poate tableta din bord etc. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact acest lucru am vrut sa subliniez si eu - ca nu are legatura forma de afisare - face aceelasi lucru, timpul de raspuns fiind aceelasi - ca exista si cazuri in care nu te avertizeaza sau o face mai tarziu/prea tarziu - se intampla, e adevarat. Exista si senzori defecti, care citesc eronat, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutam toti participantii,

Cu privire la discutille de mai sus referitoare la martorul de nivel de ulei , sunt de acord ca nu conteaza nu conteaza cum sunt organizate instrumentele de bord si cum se face averitzarea atata vreme cat acesata este facuta de o asemenea maniera inca sa fie vizibla

As dori sa stiu daca cineva are date despre cum functioneaza alarmarea de nivel minim la Passat B8 2.0 tdi. In ce conditii se apinde semnalul de lipsa nivel de ulei ?

Intreb asta deoarece cu motorul scurs de ulei si contactul pus la Passat-ul meu nu apare nici un semnal de alarma. Este normal ?

Inainte de VW am condus destul de mult timp autoturisme Renault. In cazul  R 19 indicatorul de temperatura a apei functiona si ca nivel de ulei pentru aproximativ 5 secunde de la punerea contactului. In cazul R Scenic la punerea contactului aparea mesajul "Oil OK".

In ambele cazuri indicatia era foarte clara si conducatorul era informat la pornire despre nivelul de ulei. Nu am  fost in situatia scaderii nivelului de ulei in mers si nu stiu cum ar fi reactionat sistemul de avertizare.

Cu respect,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Nu stiu cum functioneaza senzorul de nivel de la Passat sau daca are, dar senzorul de presiune de ulei pe care-l are orice masina chiar produsa in anii '60 este suficient. Daca nu ai nivel de ulei, in cele din urma apare si lipsa presiune, bec rosu, bip-uri sau mesaje. De ex. la Dacia 1300 daca mergeai cu uleiul sub minim, incepea sa se aprinda becul de presiune ulei la curbe, cand se centrifuga uleiul si ramanea sorbul in aer. Si becul nu se aprinde numai la presiune 0, se aprinde deja cand ai sub 0,3-0,6 atm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Recuperat masina ieri de la neamt, reparata pe banii lor.

 

Modificat de R19/16V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Poti sa dai mai multe detalii? Cum te-ai inteles cu ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa ce i-am amintit in repetate randuri ca orice vanzator profesionist in europa trebuie sa dea 2 ani de garantie si am fost ignorat complet, am apelat la o organizatie care se ocupa cu medierea disputelor de genul asta intermediind discutiile cu ANPCul European/Nemtesc.

In vederea acestor discutii, am tradus contractul incheiat la cumpararea masinii unde scria ca masina are garantie un an.

Prin urmare i-am dat vanzatorului mail cu noua "descoperire", si de atunci a devenit semi-cooperant. I-am pus masina pe platforma si i-am trimis-o in service. Au tinut-o vreo saptamana, timp in care au inlocuit motorul, turbocompresorul, si alte cateva zeci de repere, deranjul total fiind de aproximativ 11000 euro.

Vanzatorul sustine ca ~3000e i-a platit el, restul VW. Cand l-am intrebat eu de culanta la VW, nu s-a putut... atunci as fi platit eu cei 3000e, dar deh... (btw, vanzatorul insurat cu o clujeanca, poate d-aia ne-a tratat cu atata sictir si ignoranta)

Pana la urma, avand in vedere ca nu m-a costat decat o galeata de nervi si probabil ~1000e deranjul cu constatari, platforme prin tara si p-afara etc, zic ca se putea mai rau.

Invatatura de minte sa nu cumperi masina decat de la autohausuri mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Foarte interesant topicul, mai ales partea cu sesizarea .

Garantia de 1 an a fost separata platita extra fata de pretul masinii sau a fost inclusa in pretul masinii ?

Cred ca este foarte interesanta aceasta concluzie si ptr alti romani care vor sa cumpere masini, sa fie atenti la acte si cum sa ceara ca sa beneficieze de acea garantie .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!