Jump to content

Motor distrus ca urmare a cedarii simeringului axei cu came


R19/16V
 Share

Postare recomandată

Da, la 26k km am verificat uleiul chiar inainte de a pleca pentru ca, cu cateva saptamani in urma, luasem peste picior un prieten care imi spunea ca a ajuns sa mearga cu 1 litru de ulei din 4 pana cand a fost la mecanic ca-i bate motorul. Mecanicul a constat, a adaugat, bataia a disparut, masina merge si acum, fara probleme. Mi-a fost teama de karma, si am verificat si la mine... :)

Foarte buna observatia ta, EEXCALADE. Cum am spus, la 26688km s-au aprins cei 2 martori galbeni, flashing. Am tras pe dreapta, am oprit motorul, l-am repornit, nu mi-a mai fost semnalata nicio problema, si, mi-am continuat drumul inca 17km. Acolo am oprit pentru o ora, apoi la repornire s-a aprins martorul pe care-i aminteam mai devreme - Engine oil pressure too low, ceea ce am si facut. Am oprit motorul si am suit-o pe platforma, cu troliul. Urmatoarea data cand motorul a fost pornit a fost la Midocar, de catre angajatii serviceului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ridicat si capota dupa ce te ai oprit??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi atasa maine constatarea Midocar pentru a inlatura dubiile cu privire la simering.

@romytaxy cand m-am oprit prima oara? Nu. De ce as fi facut-o? Chiar si cand am ridicat-o, dupa ce am fost avertizat de lipsa de presiune, nu am vazut mai nimic. Erau ceva stropi de ulei, dar daca nu ma uitam dupa ei, nu-i vedeam. Edificatoare a fost balta lasata in garaj. Tot uleiul s-a scurs in carterul distributiei, si apoi in jos.

Modificat de R19/16V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cureaua e intreaga.Asteptam poza semeringului

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu inteleg, ai pus poze la tot motorul desfacut dar la"cauza principala"nu, si aici ma refer la semerig, urmele de ulei scurs pe bloc.

In poze se vede clar ca sa circulat fara ulei!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La momentul respectiv dauna era importanta, nu cauza.

Crezi ca mint? Ce interes am? Ma obligi sa ma repet - EVIDENT motorul a mers fara ulei. Problema este de ce nu a semnalizat aceasta situatie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am spus ca minti doar ca, mi e greu sa cred ca la o masina aproape noua sa nu functioneze martorul de nivel ulei in prima faza(galben/anunt in BC, apoi rosu pt.lipsa presiune).

Ca sa pierzi 4 litrii de ulei pe la semeringul de sus este iar greu de inteles.

Ia in calcul si factorul uman(neatentia ta), lipsa unui loc de a te oprii in momentul respectiv, etc.

Una peste alta ti ai facut o paguba!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A semnalizat,cel putin asa spune ecu:

1-Oil Pressure Switch P164B 00 [101] - Malfunction

Mileage: 26688 km

Engine speed: 3202.50 /min

Engine oil temperature: 85.4 °C

Oil fill level: 23.336 mm

2- Oil Pressure Switch for reduced Oil Pressure P164D 00 [101] - Malfunction

Mileage: 26705 km

Engine speed: 1009.50 /min

Engine oil temperature: 53.3 °C

Oil fill level: 18.000 mm
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de aia am spus sa ia in calcul si factorul uman.

Zi buna Catalin!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fosta iubita avea un Golf 5, PD. Facand cateva zeci de mii in compania ei, am observat ca Golful ala tipa, o data la cateva luni, dupa ulei. Aprindea frumos un beculet, parca, arata si o pictograma frumoasa cu un mesaj foarte elocvent pe display, scotea si un dingulet... mai ca nu te tragea de maneca sa te simti sa pui ulei. Si asta cand ramanea fara ~1 litru, nu 4.

Si mie mi-a fost greu a crede ca s-au dus 4 litri pe la simeringul ala, dar... asta pare a fi realitatea.

Daca as fi ignorat sau ratat eu o avertizare de lipsa de ulei, ar insemna nu numai ca a pierdut 4 litri pe la simeringul ala, ci ca i-a pierdut in cei 17km, timp in care a fost si destul de uscat incat sa se strice lagarele alea in halul in care s-au stricat.

@EEXCALADE ce inseamna "Oil Pressure Switch P164B 00 [101] - Malfunction" ? Daca inseamna ceea ce gandim cu totii -  ca exista o problema cu presiunea de ulei, nu ar fi trebuit sa semnalizeze aceasta situatie pe bord, cum scrie in manual, aprinzand pictograma referitoare la ulei, si, cu putin noroc, afisand si un mesaj pe displayul central?

Modificat de R19/16V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ati studiat ce era mai important,adica cauza,si nu ati studiat nici macar erorile :

Mileage: 26688 km =Oil fill level: 23.336 mm

Mileage: 26705 km=Oil fill level: 18.000 mm

In 17 km a pierdut 5.336 mm de ulei 

De la prima eroara cel putin martorul check engine sa aprins.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai, ca nu s-a aprins. S-a aprins martorul atasat - Flashing: fault in engine management system (diesel engine).

v065MY.jpg

Midocar zice ca a studiat...

Le-am studiat si eu, am o oarecare pregatire in domeniu, dar nu cunosc specificele VW.

La un calcul grosier aia 5mm inseamna ~400ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un puzzle greu de construit.....

Personal cred ca e greu sa pierzi tot uleiul pe la o fisura de la semeringul axului cu came.

Mai cauta cauza problemei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa zic... parea o explicatie decenta, daca nu iei in considerare volumul atat de mare.

Este clar ca pierderea de ulei a fost in carterul distributiei. Acolo sunt numai simeringuri. Pe unde altundeva sa fi pierdut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In chiulasa sunt "numai  semeringuri ".....in numar de 1 bucata (la exterior ) ,parca ai facut constatarea la o vulcanizare

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am referit la toata partea stanga a motorului, nu numai la chiulasa.

Constatarea am facut-o la service autorizat VW, mare reprezentanta - Midocar.

Accesul la masina mi-a fost permis periodic, si, cum am mai spus, eram mai interesat in damageul facut decat in cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si unul pe arborele cotit, dar si cu ala"dus"e greu de inteles!!

Merg pe faptul unei eroari umane in primul rand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cheltuiala e 100% la tine . Cauta cauza ca sa nu o mai patesti pe viitor .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna eroare umana? Ca am ignorat mesaje de lipsa de nivel si presiune timp de cateva sute de km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si NU este normal sa mergi"cateva sute de km"cu mesaje de averizare in bord.

Din pacate cum a spus si @EXCALADE cheltuiala o sa fie pe buzunarul tau mai ales daca cei de la reprezentanta ti au gasit si erorile respective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, probabil ca de persoane cu acelasi tip de gandire am dat si pe la VW RO, dar poate am noroc si nemtii nu m-or considera si ei cel mai prost din curtea scolii. Poate.

Sunt inginer mecanic iar pe cartea de vizita scrie Lead Engineer - Rotating Equipment la o companie din Fortune 500, poate trebuia sa incep cu asta...?

Din pacate discutia a divagat de la una pur tehnica, acesta fiind aspectul care ma intereseaza, la o judecata. Am incercat sa-mi pledez cazul in fata Dvs. fara sa fi fost necesar, deci imi asum vina.

Parerea generala pare a fi ca eu am ignorat mesaje repetate de a opri motorul etc

Eu sustin ca nu a existat niciun astfel de mesaj pana cand era mult prea tarziu.

In acest caz, eu, personal, consider dezbaterea deschisa in continuare, poate cineva cu o intelegere mai adanca a EMS VW isi va da cu parerea.

Celor care au postat pana acum, va multumesc pentru input.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic.

Asa gandeste orice om indif.ca suntem noi sau angajatii unei reprezentante.

Cum sa scris, NU conteaza ce sa intamplat(daunele) ci conteaza DE CE sa intamplat!!

Tu nu poti demonstra ca nu ai avut martor aprins, in schimb ei dupa erori da.

Ce sa inteleaga cei de la vw germania?? Constata ca ai circulat fara ulei, acum ca ai avut mesaj in BC sau nu, e alta problema.

Daca esti inginer ar fi trebuit sa stii ca  un"ax"ce se invarte intr un lagar fara ungere e sortit griparii, acum stiu..o sa spui ca nu ai avut mesaj in bord(aici ma indoiesc, ecu a memorat 2 erori inclusiv cu cantitatea de ulei lipsa).

Nu pot decat sa ti urez bafta in rezolvarea problemei, cu rugamintea sa ne tii la curent cu rezolvarea.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Marian a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!