Jump to content

Motor distrus ca urmare a cedarii simeringului axei cu came


R19/16V
 Share

Postare recomandată

Numa zic: poate ti-a fost vanduta o masina cu probleme si cu respectiva avertizare in bord dezactivata. :D. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este si asta posibil, dar e luata de la un dealer VW/AUDI... am banuit ca pot avea incredere in masina luata de acolo.

Si daca avea intr-adevar o problema care sa fi fost cunoscuta, care ar fi putut fi aceasta?

http://www.plaetz.de/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, nu cred ca vei rezolva ceva la reprezentanta la care ai fost, incearca si in alta parte (PBV, PBN etc) poate ai noroc, dar cum au spus si colegii, uita-te prin dezmembrari dupa un motor nou ca poate iesi mai ieftin decat la reprezentanta cu tot cu ajutorul vw-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta reprezentanta mi-a fost recomandata de catre o persoana in care am mare incredere, deci sansele sa primesc alt raspuns la alta sunt infime.

Oricum orice pretentie de-a mea ajunge la VW RO, despre care m-am lamurit. Vedem ce zice VW AG. Foarte probabil colegii de mai sus au dreptate, nu voi primi, dar le dau o sansa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, romytaxy said:

Da, si NU este normal sa mergi"cateva sute de km"cu mesaje de averizare in bord.

Eu am inteles ca a mers numai 17 km de cand s-a aprins o avertizare care nu tine de ulei si care s-a stins imediat dupa repornire.

Daca ii scria "vezi bai ca nu mai ai deloc ulei" era cum spui tu insa lui nu i-a spus asa si a mers putin, 17 km, nu sute de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si 1 km e de ajuns, prima data pica turbina din cauza griparii(lipsa de putere pe care a simtit o si el/mesajul in bord cu, spira)apoi atat timp cat mai este"pasta"pe cuzineti o mai"tarait o"cumva, dupa..a gripat totul.

E greu de crezut ca a dezactivat functia senzorului de ulei, stiu ca, in momentul in care pui contactul ecu face"o scanare"a sistemului(nu stiu daca m am exprimat corect)si in cazul unor neregularitati afiseaza in bord ca un sistem nu e ok(sper sa nu gresesc).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@romytaxy Habar nu aveam ca exista o astfel de instructiune in software, dar, daca era asa, ar fi aratat un mesaj, cum spui si tu, prin care sa-ti spuna sa nu te bazezi pe un sistem anume, ca ceva nu e in regula cu el.

@bogdan_ exact! La repornire nu ar fi trebuit macar sa spuna ca nu are ulei, chiar daca inca mai avea putin pe fund cu care sa faca presiune? Daca era un senzor de nivel tipic, ce se baza pe conductivitate, stiam ca valorile indicate sunt foarte instabile, dar in cazul acestui senzor ce se bazeaza pe ultrasunete, indicatiile ar trebui sa fie destul de aproape de adevar.

@romytaxy si ceilati sceptici, inteleg ca va este greu sa credeti. Nici mie nu imi vine sa cred , dar asa s-a intamplat si nu o sa mai repet acest lucru. V-as propune sa depasim acesta faza.

Daca vreti sa invatati ceva din experienta mea, verificati fizic nivelul de ulei cand  vi se aprind concomitent lunimile galbene de la  “Bujii incadescente ” si “Lane Assist” .
Daca vreti sa ajutati, va rog sugerati un raspuns la punctele 3,4,6,8.

Modificat de R19/16V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic.

Si tu de ce nu ai verificat cand s a aprins martorul??

Spira se aprinde cand ceva se intampla in/cu manegmentul motorului, nu era corect sa opresti si sa verifici macar apa/uleiul in loc sa ti continui drumul.

Sper sa ti rezolvi problema fara cheltuieli dar..e greu de crezut.

Am si eu o intrebare, pe BC tau ai o"iconita"ca o linie verticala care indica nivelul de ulei??

Acum vad ca"dai in noi"ca suntem sceptici!!

 

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutam toti participantii!

Fara a avea pretentia de a fi expert in motoare VW, am impresia ca discutia se indreapta intr-o directie gresita posibil si din cauza neintelegerii rolului celor doua alarme

Cu referirere pozele de mai jos, intelegerea mea este prima  eroare a fost generata de senzorul F1 si a senficat lipsa presiunii la turatie ridicata. Acesta lipsa de presiune ar fi putut fi generata de fucntionarea incorecta a valvei de reglaj a presiunii de ulei sau de lipsa nivelului de ulei. 

A doua eroare a fost generata de sensorul F378 si arata lipsa de presiune de ulei la turatie joasa.

Pesonal cred pierderea de putere semnalata nu a fost consecina unei defectiuni a turbinei, ci a intrarii motorului in limp mode, adica calculatorul masinii a constatat in acelasi timp  lipsa de presiune la turatie ridicata si a redus puterea.  Semnaul de presiune de scazuta a disparut rapid o data cu scaderea sub turatiei 3000 rpm .

Urmatoarele puncte ar fi neclare si ideile participantilor la discutie care cunosc mai bine motorele VW ar putea fi folositoare:

- daca  lipsa de ulei a fost cea care a generat eroarea F1 de ce nu a aparut si o lipsa de presiune la turatie joasa ? Intelegerea mea este lipsa de presiune ar fi afectat pompa indiferent de tuartie.

- este posibil ca dupa prima eroare  a senzorului F1  motorul sa nu mai fi fost solictat peste 3000 rpm si ca urmare eroarea F1 sa nu se mai repete. Totusi este cunoscut faptul ca in conditiile de lipsa de nivel de ulei, in anumite conditii de circulatie - acceleratie, frinare, curbe, pante,etc. atunci cand uleiul se plimba prin baie sorbul pompei iese din ulei si becul rosu se aprinde , dupa care se stinge atunci cand vehicolul revine la mers uniform pe teren drept.  De ce nu au exista alte alarme ?

- Presupunind ca reparatia se face utilizand un bloc motor pe care sunt transplantate accesoriile motorului avariat ce verificari se pot face pentru a fi sigur ca situatie similara nu se repeta ?

Cu respect,

Capture 1.JPG

Capture 2.JPG

Capture 3.JPG

Capture 4.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic si ca princiu de functionare a instalatiei ai dreptate(google ne ajuta pe toti).

Asa este facut sistemul de avertizare, la turatii joase cat si la marite(motivele de ce avertizeaza asa, sunt implementate in soft).

Discutia este pe tema ca, colegul spune ca NU sa aprins nici un martor pt.lipsa uleiului pierdut pe la semering.

Ma repet inca odata, amandoi senzorii aprind martori in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pe istoric la reprezentanta (nu cea care a desfacut motorul) ce reparatii a avut in trecut ,poate fi de acolo o problema . 

Garantia nu trebuia sa fie 4ani sau 120 mii km ? Afla de ce sa scurtat garantia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantia este 2+2 din ce stiu eu. 2 ani fabrica + 2 de la importator. La noi e gratis si prezentata ca intreaga de 4 ani. In tarile cu apa calda este de 2 ani si restul se plateste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceilalti 2 ani erau contra cost, si cand am vrut sa-i platesc mi s-a spus garantia este valabila numai in Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca si ce reparatii apar pe server ,de la alta reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat ulei s a mai gasit in carterul de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproximativ 2.5 litri intr-o prima faza, cand a fost scurs uleiul, iar cand au demontat, sa zic ca au mai gasit o jumatate de litru in carter.

Avand in vedere ca masina a fost, de noua, a lui Plaetz, ma gandesc ca s-au descurcat ei sa nu aiba nimic in istoric. Voi cauta sa verific, dar totodata sunt sigur ca consilierul de la Midocar mi-ar fi spus, el fiind singurul angajat VW care s-a dovedit empatic si care m-a crezut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa vezi daca senzorii afiseaza avertismente pe bord pune contactul si scoate pe rand mufa de la senzor presiune (la asta e posibil sa trebuiasca sa pui firul la masa)si mufa senzor nivel .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aruncand un ochi pe erorile stocate, observ o prioritizare, care, la o cautare scurta pe google, gasesc ca inseamna:

Fault Priority 2 "The fault requires an immediate service appointment."

Dupa parerea mea, o lipsa de presiune de ulei ar trebui sa fie incadrata la Fault Priority 1 "The fault has a strong influence on drivability, immediate stop is required."

Un defect al EMS ar putea fi incadrat la Prioritate 2, nu o lipsa reala de presiune.

Totodata observ si existenta unui counter pentru fiecare eroare stocata, prin urmare logul sustine afirmatiile mele.

@EEXCALADE in prima postare am scris:

Quote

Intrucat un service VW era la 3km am adugat 2 litri de ulei si am reincercat pornirea motorui de doua ori. Nu au mai fost semnale de alarma motorul pornea, mergea usor neregulat la aprox. 800rpm pentru cateva secunde apoi  se oprea, mesajul primit fiind START ENGINE MANUALLY.

Prin urmare motorul a mers o vreme aproape uscat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,asta se leaga . Ai pus tu 2L cand mai avea 0.5L si motorul era deja stricat

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred. Ei se leaga ca masina era iesita din garantie de 50 de zile. A fost cumparata cu garantie de 2 ani, nu de 4 cum este la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca AICI. Anuntul e de anul trecut dar fiind un B8 sunt sanse mari sa mai aiba motorul inca.

p.s. Nu am nimic in comun cu site'ul respectiv, nu vreau sa-i fac reclama sau altceva. Imi pare rau de patania colegului si mi-am amintit ca vazusem passatul respectiv la dezmembrat!

Modificat de Jorjel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutam din nou!

S-ar putea ca adevarul despre prima avertizare de lipsa de presiune sa fie pe undeva pe la mijloc.

Din descrierea sistemului rezulta ca senzorul F1 monitorizeaza presiunea la peste 3000 rpm. Intrebarea este ce se intampa cand turatia scade sub 3000rpm.

Daca presiunea este peste nivelul de alarmare al sondei F378 este posibil ca avertizarea sa dispara. Depinde cum este configurata logica ... Are cineva detalii in acesta directie ? Este mentinuta avertizarea, chiar si atunci cand valoare masurata nu mai este in alarma ?

Eroarea a fost inregistrata la 3200rpm  moment in care masina a intrat in limp mode. M-as astepta ca turatia sa scada aproape imediat sub 3000 rpm sonda F1 iesind din alarma.

R19/16V ne spune ca se afla in depasire Cind esti in depasire si masina pierde putere te uiti pe drum nu in tabloul de bord.

Daca averitzarea a disparut odata ce turatia a scazut sub 3000rpm este posibil ca avertizarea sa fi trecut neoservata.

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

In urma unor reporturi acum exista o mare suspiciune cum ca, @Gabriel2 este o clona a contului @R19/16V.

Ambii au deschis simultan topicuri despre acelasi model de masina si acelasi defect.

Pana la clarificarea situatiei acest topic se inchide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Marian a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!