Jump to content

Huruit la ventilator


razvanT
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Am si eu o problema... zilele trecute, stand de vorba cu un prieten cu masina oprita si motorul pornit la un moment dat a inceput sa huruie ceva.. chiar tare as putea spune.

Am oprit motorul, am ridicat capota, huruitul continua si, bineinteles, era de la ventilator. L-am lasat sa-si faca damblaua si cand s-a oprit am inceput sa-l invart eu cu mana sa vad unde agata paletele. Nu se mai auzea nici un zgomot, la turatie mica totul era perfect.

Asta ma duce cu gandul la faptul ca s-o fi stricat rulmentul pe care e pus sau ceva... E posibil? Cum se schimba? Cat costa? Detalii plss...

:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil sa fi ajuns la capatul vietii... Cel mai bine ar fi sa schimbi tot motorul, nu poate fi mult in dezmembrari.

Edit: nu freaca pe undeva? Poate este numai "un pic" desprins :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil sa fi ajuns la capatul vietii... Cel mai bine ar fi sa schimbi tot motorul, nu poate fi mult in dezmembrari.

auuuu....

@razvan, nu ai reusit sa vezi daca are joc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Si eu am inteles prima data ca sa schimb tot motorul si, cum avusesem de curand o discutie cu Wabbit despre un 'transplant' am zis ca e pus pe shotii :)

Nu stiu daca are joc sau nu. Nu m-am uitat foarte atent, era noapte, era frig, eram nervos :)) dar il voi lua la puricat maine pe lumina.

Ma interesez si cat costa un motor de ventilator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Am avut un VW Golf III Cabriolet si la un moment dat am avut aceeiasi problema. Am incercat sa il repar.....dar este imposibil, este uzata bucsa de tractiune (dinspre palet) iar aceasta nu poate fi schimbata deoarece este o bucsa mobila iar sistemul de prindere este prin nituire. N-ai ce-i face. am luat de la dezmembrari un motor de ventilator si m-a costat in jur de un milion. ATENTIE, cand il cumperi obligatoriu trebuie sa il ai la tine pe cel vechi deoarece sunt foarte multe tipuri de electroventilatoare, ma refer in primul rand la dimensiuni, sistemul de prindere trebuie sa fie amplasat la aceeiasi distanta pe corpul motorului, trebuie sa aiba trei turatii, etc. Ai grija ce cumperi, sa nu fie mai uzat decat al tau, iti poti da seama de uzura prin miscarea axului si rotirea lui. Nu e mare lucru, dar se poate rezolva lejer. Ai foarte mult de lucru in schimb, ca sa poti scoate ventilatorul trebuie sa demontezi bara din fata, radiatorul (care implica scoaterea lichidului de racire din circuit) si abia dupa aceea poti avea acces la electroventilator. Succese maxime! Iti doresc SARBATORI FERICITE!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!