Jump to content

Motorul nu merge rotund


copsin
 Share

Postare recomandată

salut

revin cu problema mea.

cica era de vina un injector nu facea contact mufa pre bine.o sa vad exact in momentul in care sa dau o tura cu ea.problema e ca rateurile nu prea au disparut si ca miau zis mecanicii ca la unul dintre cilindrii compresia e foarte mica si din aceasta cauza voi avea probleme mari in viitor.

ma poate ajuta cineva cu mai multe detalii despre ce inseamna asta?

care injector? daca e masina din semnatura cred ca nu ai decat un injector, sa ma corecteze cineva daca gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un golf 3 din '98 1.8 injectie monopunct.masina merge prost:variaza turatia in relanti(cand in 2000 can sub 500 si moare),smuceste in timpul mersului(daca o scot din viteza isi revine) dupa ce motorul s-a incalzit,cand smuceste degeaba apas acceleratia in blana ca masina nu raspunde parca se ineaca.La tester s-a gasit sonda lamba,am schimbat-o;tot asa;am schimbat bujiile si fisele;tot asa;am vb cu mai multi mecanici-unii zic ca e electrovalva de relanti altii ca potentiometru de acceleratie.nu stiu ce sa cred.Va rog ajutati-ma!(electrovalva relanti e 10 mil !).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care injector? daca e masina din semnatura cred ca nu ai decat un injector, sa ma corecteze cineva daca gresesc.

dupa cate stiu eu, masina are 4 injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul de 1.4 este multipunct? Din cate stie eu, motoru este monopunct, deci are doar un singur injector :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am vazut si la o skoda favorit care zicea proprietarul ca are piese de vw golf 3 . Rezolvarea era schimbare plasca frana de frana la care se pare ca s a fisurat membrana si din cauza asta mergea motorul foarte prost ca si cum ar fi mers in 3 pistoane . Cand punea frana mai brusc se oprea motorul .

Modificat de dragos111
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.

As avea si eu nevoie de ajutor. Am aceasi problema ca persoana care a deschis topicul. Cred ca sunt exact aceleasi simptome. La tester imi da defect senzorul de detonatie(senzor de bataie cred ca-i mai zice) si senzorur clapeta acceleratie. Problema e ca cica sunt niste defecte sporadice, nu sunt permanente. Verificarea am facut-o pentru ca masina are o vibratie la relanti si nu numai,nu merge rotund, iar motorul intre 2500 si 3500 de ture este foarte zgomotos. Stie cineva care poate sa fie cauza si ce inseamna erorile acelea? Am inlocuit senzorul de detonatie si degeaba...la fel...tot da eroare si la tester dupa ce l-am schimbat si in mersul motorului nu s-a schimbat nimic.HELP

???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex verifica avansul. Senzorul detonatie da eroare cu motorul oprit. Tot pt aceeasi problema eu asi verifica toate cablurile de la senzor si de la bobina de inductie. Verifica si masa la motor. Capacul delco si luleaua trebuie sa nu prezinte urme de impuscare sau crapaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de capacul delco si lulea... la mine capacul nu are o pozitie fixa, se misca putin pe orizontala motiv pentru care am rupt 3 lulele( piedica de pe lulea care intra in tesitura de pe axul delcoului... mentionez ca la ultima lulea am dat o gaura si am infiletat un surub (care se taie cu bomfaierul la nivel) pe post de piedica).

Stie cineva daca mai exista vreo garnitura ceva intre delco si capac astfel incat capacul sa fie fix?

ps: am vazut la alte masini capacul era prins in suruburi nu in cleme, ceea ce mi se pare mai ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am patit-o si eu la golful meu cu motor de 1.6.insa s-a dovedit a fi sonda lambda care pare a fi o problema la golfuri din cate am citit eu pe forum.incearca sa scoti mufa si sa pornesti motorul sa mearga fara ea sivezi ce se intampla.daca motorul incepe sa mearga rotund atunci de acolo e.bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G.M. pai de ce nu schimbi capacul. E clar ca tzamburusul cu arc din capac nu apasa pe lulea sau pinii din interior agata luleaua. Cumpara si tu capac si lulea de acelasi producator. Daca ai luat producatori diferiti atunci ai toate sansele sa fie o diferenta de 1-2 mm intre lulea si pini si atunci agata. Am vazut un capac caruia i se misca un pin din cei 4, la fel facea, se rupea luleaua cand ala se misca (agata).

Ce inseamna se misca pe orizontala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are joc pe orizontala, adica diametrul interior al capacului este mai mare decat diametrul exterior al delcoului. am cumparat lulea si capac de acelasi producator dar degeaba, de-aia intrebam daca mai exista vreo garnitura ceva astfel incat sa nu mai existe jocul si sa nu mai bata uneori luleaua in contactele de pe capac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !

am tot citit pe topic si tot nelamurit sunt

am si eu o problema

am facut testul ieri si mi-a dat doar o singura eroare la senzorul de la delco

adevarul este ca , cateodata cand pornesc masina si o las la relanti, motorul da sa se opreasca, incetineste incet incet din turatii

mecanicul mi-a recomandat sa schimb delco-ul

dar cum nu prea sunt bani ,poate exista vreo solutie de rezolvare fara a schimba delco-ul

dati-mi un sfat

pot sa curat senzorul cumva sau ceva la cabluri, etc

bujiile a fost schimbate in august, de pornit porneste imediat, nu baraie motorul, etc

totul merge normal in afara de faza cu opritul(foarte rar, dar ingrijorator)

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine

Faza cu opritul a patit-o si crazylax.

Eventual cauta-l in lista de membrii si da-i un pm.Are exact acelasi motor ca al tau.La el, daca bine retin, a fost ceva flansa de deasupra corpului de injectie care tragea aer fals.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum a aratat tester-ul da eroare la senzorul de delco

cauza.....astept raspunsuri

mecanicul a zis sa schimb delco-ul

banii, nu sunt asa ca astept o minune, deocamdata

norocul meu este ca merge masina brici

in afara de grija sa nu raman blocat din cauza erorii aleia

nu am nici o problema cu masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista explicatia cum ca daca a facut testul cu motorul oprit, da eroare pe vag la senzorul hall. daca senzorul e intr'adevar defect si masina merge, inseamna ca ecu citeste informatia de la senzorul de rotatie-altul decat senzorul hall. merge si asa fara probleme, numai c daca ai ghinionul sa pice si ala , unul din ei tot trebuie schimbat.

Modificat de arabel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

testul l-a facut cu motorul si oprit si pornit

cand si ce eroare a aparut exact nu pot sa-ti spun ca ma uitam ca prostul la ecran(era si in germana), asa ca nu stiu ce a vazut mai exact

atat mi-a zis ca da eroare la senzorul de la delco

simtome a avut ea(foarte rar, dadea sa moara motorul), cred ca de vreo 3-4 ori mi s-a intamplat , din decembrie si pana acum.

mecanicul a zis ca cel mai nasol ar fi ca, citez " o sa porneasca din ce in ce mai greu pana nu-l mai pornesc deloc"

probleme cu pornirea nu am avut pana acum, oricat de frig a fost afara pornea imediat.

in rest a zis ca " masina nu-i bolnava, tinand cont cati ani are, merge foarte bine.

are doar 114.000 km in 15 ani.

bujiile sunt schimbate odata cu uleiul in august.

eu am schimbat doar uleiul vineri.

poate ma duc luna viitoare la unguri si vad daca intradevar pot schimba delco-ul cu numai 50 euro.

nu vreau sa am surprize

daca stiti voi cum pot remedia simtomele as fi foarte recunoscator

multumes ptr ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

:rolleyes: Posturile off topic au fost sterse. Reveniti on topic! Folositi functia "search"! Cititi regulamentul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Stie cineva ceva metode de protectie a bobinei de inductie?
Cand ma prinde ploaia in oras incepe sa mearga aiurea si cateodata se opreste motorul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e fisurata bobina aia nu mai are viata lunga si o sa te lase cand iti e lumea mai draga. Pune niste bani deoparte si schimbo.

Trimis de pe al meu Allview 2 Speed QUAD folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ih , e a doua deja....dar de la dezmembrari. :D

 

De exemplu azi pe ploaie a mers perfect , insa ieri mi-a murit motorul in intersectie si din inertie am reusit sa trag pe dreapta...

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

salut. am o mica problema cu un golf 3 1.6 abu, dupa ce se incalzeste. 5-10 secunde cand ii dau cheie merge in 3 pistoane la ralanti. care ar putea fi cauza? am verificat tot ce se putea verifica.bujii nou filtru aer nou. delcou curatat. \merge in 3 10 secunde sau pana cald umpic pedala dupa merge ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
tudorvlad123

Buna ziua.

Am si eu o problema cu un golf 3 1.6i 1HXo,la relanti merge in 3 pistoate doar,am schimbat fise,buji cam tot ce se putea dar probema nu sa remediat si trepideaza foarte tare asta faca si cu motorul cald,de la 1500rpm merge bine.

Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat care ar putea fii cauza.

Va multumesc!!,

am atasat si u log facut pe o distanta de 27km

 

1.6i 1HX0i.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curent ai la toate fisele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Uitete la video asta si verifica furtunu ala. asa am patit si eu a sarit nu stiu din ce cauza. 

80% cred ca e din furtunul acela. daca nu e de acolo langa filtru de aer ai o supapa ceva. Scoatei mufa. cu mufa pusa la mine tragea prost parca se ineca dar foarte putin acum merge super ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Cine ma ajuta si pe mine?

Simptome: 1-La relantiu nu merge rotund!

                 2-In mers la toate treptele de viteza la relantiu trepideaza (scutura) masina,daca accelerez incet trepideaza mai tare,daca dau "gaz" nu trepideaza daca reduc din viteza pe la 1600 turatii incepe sa tremure.

Dimineata sau cand e rece nu am probleme porneste ok.

Pe tester nu imi da nici o eroare.

Relantiul e la 912 de turatii si nu misca acul nici in sus nici in jos,fum nu scoate

Tampoanele de la motor le-am verificat , sunt ok.

 

Astept sugestii ? :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!