Jump to content

Motorul nu merge rotund


copsin
 Share

Postare recomandată

Ma poate ajuta cineva cu un sfat???

Motorul prezinta urmatoarele simptome:

1) Nu mai merge rotund, are ceea ce eu as descrie ca scaderi de turatie. La service mi-au spus ca ar fi de la cipul de sub injector, care regleaza cantitatea de benzina care intra in motor, l-am schimbat (4 milioane :P ), dar degeaba

2) Motorul a devenit extrem de zgomotos la turatii de 2200-2500 rotatii, peste 3000 e tragic

3) Masina nu mai trage ca inainte, nu mai are demarajul cu care ma obisnuise, nici acceleratia

4) Cand franez si scade turatia motorului, masina tremura, de parca ar sta sa se inece; dupa cateva secunde de la oprire, isi revine, dar tot cu mers neuniform

Motor 1,8l, ADZ, 117000 km pe bord.

Puteti sa-mi dati vreo idee ce are masinuta mea? O iubesc enorm si parca nu as vrea sa o las asa bolnava.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate un pic filtru de aer si vezi daca mai face asa, daca da cu motorul pornit scoate cate o fisa si vezi poate ai vreo fisa intrerupta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru de aer, fise (atentie in timpul functionarii motorului curenteaza al dracu de tare), bujii, avansul la scanteie, cam atat stiu.

Am avut si eu o mica problema de genu asta, in sensul ca la relanti o apuca tremuriciu si trebuia sa ii dau acceleratie sa nu tremure dar atat nu mai facea mai sus de 1000(la motor 1,4), si am facut un plin cu benzina de Super 98 si am forjat-o un pic mai sus de 3000 (rar ii dadeam peste 2400 - 2600) si am scapat de tremurici.

La mtotrul ADZ (dupa manual) tre sa ai bujii BOSCH W 7 LTCR cu distanta dintre electrozi 0.9 - 1.1 mm BERU 14 GH - 7DTUR si NGK BUR 6 ET cu distanta intre electrozi 0.7 - 0.9 mm care se schimba la 60 000 km

Modificat de GBI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile le-a, schimbat ieri, pe toate 4. Filtrul de aer este nou, luat de 6 luni, lunar il curat, capacul de delcou e curatat, avansul reglat la 900. O sa ma uit la fise...Este adevarat ca tremura doar sub 1100 de turatii, peste merge ok, dar motorul face mult zgomot. Daca aveti si alte sugestii, imi sunt de mare ajutor.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vreo eroare stocata? VAG-COM-ul este un bun inceput altfel risti sa schimbi toata masina pana ii dai de capat.

Nu prea am inteles partea cu reglatul avansului la 900. Ce e aia, turatia de ralanti? ;) Avansul nu se regleaza asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

As avea mai multe intrebari:

-porneste greu(invarte mai mult fata de cum invartea?)

-ce fel de zgomot se aude(tacheti,altceva)

-distributia cand ai schimbat-o?

-injectorul lucreaza bine?

raspunde si mai vedem..

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@copsin..DE UNDE ALIMENTEZI CU BENZINA?TE-AI GANDIT CA POATE FII SI DE LA ASTA?.aceeasi problema am avut-o si eu anul trecut..nu-mi mai tragea cum trebuie, se oprea atunci cand franam (uneori)...variatii de relantiu..nu mai stiam ce sa fac.in momentul acela eu bagam de la Rompetrol..

am schimabat cu OMV si surpriza!si-a revenit...sa stii ca nu trebuie sa cauti cine stie ce defectiune pt. asi revenii..uneori este foarte simplu dar nu ne dam noi seama.

incearca sa schimbi benzina..

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bizonul: esti demult pe forum, stii ca nu incurajam "k", "tz" & co si insisti. Avertisment verbal ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca fisele de la bujii sunt imbatranite. Demonteaza deparazitarile ale de tabla de la capatul fiselor si poate isi revine.

Totodata trebuie sa ai in vedere si un test electric pe toate componentele (electrice) ale motorului (sonde temp., corp injector (cu tot ce e pe el), si legaturile catre computerul de motor.

In ultima instanta, daca tot merge neregulat, incearca sa iei imprumut un alt comp. de motor si sa vezi daca merge bine cu el.

Oricum la diagnoza nu prea ai sanse sa gasesti problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai, va multumesc tuturor pentru implicare.

Va raspund in ordinea postarilor:

GT3: porneste usor, la prima cheie, nimic anormal. Zgomotul care se aude la peste 2200 de turatii este de motor supraturat. Distributia toata schimbata in septembrie, la fel filtrele de ulei, benzina, de aer si de polen. Injectorul l-am curatat in decembrie, azi m-am uitat iar la el, este lacrima!

Bizonul, benzina este de la Petrom, Top 99+. Cand franez, turatia scade pana la 400, masina tremura toata, azi chiar mi s-a oprit motorul la o frana. La fel cand vreau sa plec de pe loc, turatia scade brusc, am mereu sentimentul ca se opreste motorul. Azi am stat cu ea doua ore in service, cu trei mecanici, unul specialist in VW, si nu au putut sa-mi spuna ce are.

Mihi, unde as putea sa fac un asemenea test? Un comp de bord habar nu am unde pot gasi. Bujiile sunt noi, le-am schimbat miercuri.

Macar daca as afla ce are, ca pe urma, o repar eu...

Multumesc, sper ca datele furnizate sa va dea posibilitatea sa ma ajutati cu un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca variatiile de turatie sunt legate de acctionarea franei, este posibil ca furtunul de vacuum pentru servo sa fie fisurat/rupt. Verifica-l, il gasesti usor, in galeria de admisie spre cutia de viteze. Porneste motorul, si mobilizeaza furtunul. Daca ai variatii de turatie, ai gasit problema. Daca nu, ar fi de verificat si membrana pompei de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste turometrul!

Revine lent la 900 sau mai rapid ca de obicei? Se intampla de fiecare data cand franezi sau uneori? Se mai opreste la 1000 de ture cand coboara sau se duce direct la 400? "Pishca" usor acceleratia in relanti si vezi ce se intampla. Vezi cum se comporta cand debreiezi la turatii mai mari (peste 3500).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AdrianZ, turometrul scade normal pana la 1000 turatii, dupa care este mai lent pana la 900. Nu se intampla de fiecare data cand calc frana sa scada pana la 400, dar cand se intampla, scade pana la 400, apoi are mici variatii in sus sau in jos si se stabilizeaza la 400. Ceea ce este constant este tremuratul masinii cand franez si turatia scade sub 1000, precum si un tiuit pe care cel mai bine il descriu ca de turbina, cand accelerez. In relanti, la acceleratie usoara, turometrul creste ok, cand scade, sub 1000 se incetineste ritmul in care scade.

Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare :D

Ceva probleme cu tremuratul motorului am si eu. Dupa mai multe reparatii facute la motor, la relanti are un tremurat, mai exact merge in 3 cilindri. Cand o turez motorul e ok si incepe sa mearga rotund, iar problema se pare ca e legata de galeria de admisie, trage aer fals pe undeva, la relanti se aude un "fasait" in zona si mai multi specialisti mi-au spus ca aici e problema suta la suta.

Va intreb acel "fasait" de la ce credeti ca ar putea fi in afara de acel furtun ce pleaca din servo (care a fost verificat si e ok), de membrana servo (care si aia e ok) sau de garnitura galeriei de admisie care ar putea fi dusa ??? flansa de sub corpul "carburatorului" a fost si ea schimbata de vreun an si ceva. :lol:

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

As avea si eu o intrebare daca se poate am fost plecat de curand,si am lasat masina la un mecanic,sa-mi schimbe unele consumabile.am intrebat si de bujii,afirmand.dar numai trage cum tragea inainte.am verificat bujiile,2 nu mergeau.le-am schimbat.iar batranelul meu a incercat sa regleze avansul dupa ureche,desi i-am zis ca nu merge cu asa ceva.

In fine,concluzie,problema e ca nu trage,scutura la relanti.nu trepideaza,doar scutura..de parca nu ar merge rotund.se simte in volan si in schimbator..nu stiu cum sa descriu

Poate sa ma ajute cineva cu un sfat.

Imi cer scuze ca m-am bagat peste topicul tau dar nu pot incepe un topic,si alt topic despre asa ceva nu prea am gasit

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o intrebare..Am schimbat potentiometrul clapeta acceleratie deoarece imi statea la 200 rpm iar acum imi sta la 750 in loc de 900 rpm,trepideaza usor,e mai lenesa ca inainte si cand schimb viteza ramane turata o secunda apoi scade..Sa fie o problema legata de avans?Mentionez ca am schimbat filtrul de aer si bujiile iar benzina bag numai Carrera 100 de la OMV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

mi-am luat si eu de curand un golf 3 din 96 , motor de 1.6.de cand am adus-o de afara masina ba e turata ba subturata.acum de 3 zile masina la relantiv oscileaza intre 850 si 1100 rpm.motorul merge f prost, parca agata, merge tremurand.

imi poate da cineva vreo idee ce am de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a scapa de oscilatii la relaniu curata clapeta de acceleratie. Pentru trepidatii schimba filtrul de aer, filtrul de benzina si bujiile si verifica fisele sa nu fie crapate ca daca0ti scapa curent nu ai scanteie buna. In rest nu stiu ce sa-ti mai zic.

:D PS: numa daca e Golf 2 e TD.. 1.6 pe golf 3 e numa benzinar :offtopic: plus ca numa daca l-ai comandat special din fabrica mai poate fi din 2005 (ai in semnatura TD si 2005)

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fisele sunt ok, am schimbat filtre.am sa vad si clapeta de acceleratie.

mersi

da asa e.nu sttiu la ce mam gandit la faza cu td.

e golf 3 din 96

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!am achizitioant de un golf 3 din 94, motor 1.4 aABD. am avut cateva probleme cu el inca din mom achizitonarii si anume ca mi-a crapat ambreaijul in drum spre casa dupa 70 de km facuti cu ea, am schimbat tot kitul ambreiaj m-a costat 1200 de lei :) ,dah.

Acum am o problema care nu pare atat de grava si anume motorul trepideaza ca si cum ar merge in trei pistoane, tar turatia nu oscileaza foarte mult intre 800 si 900 :)) , iar in momentul in care o acelerez mai are momente cand da rateuri, uleiul la motor si transmisie l-am schimbat ieri, cu filtru de ulei.

motorul e mult mai galagios , se aude gros fata de cum se auzea inainte.o sa cobor la ea sa verific fisele la deoclou si ma uit si filtrul de are

va spun ce am rezolvat

Imi cer zcuze daca am postat gresit. ms mult sper sa ma ajutati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

revin cu problema mea.

cica era de vina un injector nu facea contact mufa pre bine.o sa vad exact in momentul in care sa dau o tura cu ea.problema e ca rateurile nu prea au disparut si ca miau zis mecanicii ca la unul dintre cilindrii compresia e foarte mica si din aceasta cauza voi avea probleme mari in viitor.

ma poate ajuta cineva cu mai multe detalii despre ce inseamna asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam nasoala treaba :) cum ti-au zis si mecanicii tai pe viitor o sa ai probleme mari anume: tot timpul o sa iti negreasca bujia ma refer la acel cilindru si nu o sa mai ai scanteie,consuma ulei,si iti merge motorul in trei...eu zic sa te duci undeva sa iti verifici compresia la toti cilindrii...si daca sunt valori mai mici de 7,8 la compresie o sa fi nevoit sa iti schimbi setul motor...compresia la majoritatea masiniilor pe benzina sunt cumprinse intre 8,2-9,5 la motoare de pana in 170 mii km stiu din proprie experienta....vecinu meu are aparat de masurat compresia cilindrica si l-am sunat pe el sa-mi zica in problema ta....la injectorul ala problabil i-a fost spalat motorul si uite ce se intampla dupa ceva timp ....se oxideaza contactele :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Danny_vlad verifica bujiile.Aceeasi problema am avut-o si eu.Norocul a fost ca m-am uitat odata seara si am vazut cum da scanteie gresit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!