Jump to content

Imi iau Leon!


s4murai
 Share

Postare recomandată

seat leon akl 1.6 74 Kw

proprietarul e de acord sa fac orice test vreau.

e din 2001 si are 45.000 de km...cica...

ce fac ce teste cer? unde ma duc, la ce service?

cina ma ajuta cu un vagcom...

daca mai am intrebari postez mai jos.

multam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina din 2001 cu doar 45.000 de km ? :P ai timp sa-l crezi ? daca masina aia are atat eu iti dau masina mea gratis :P)))( glumesc , o iubesc prea mult :P )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am zis pe pm dar sigur e dat inapoi, edy stie de ce :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu l-am crezut. mai ales ca a zis ca are un prieten inginer la Porsche care si-a facut un service in otopeni, si care a avut el masina, si care a vandut-o baiatului omului de la care vreau s-o iau. si care...si care...si asa mai departe. si care inginer i-a si facut zilele astea un test...

mi-a aratat hartia stampilata si semnata dar...

masina e luata din romania de la porsche.

mai ziceti mai ziceti, sa formulez tiru' de intrebari la testare in service, sambata vreau sa ma duc :P

sar'na!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina din 2001 cu doar 45.000 de km ? ai timp sa-l crezi ? daca masina aia are atat eu iti dau masina mea gratis ( glumesc , o iubesc prea mult :P ) uitate in prmul rand la volan si schimbator , vezi cat de uzate sunt , in genral la tot ce este plastic in interior si iti spun multe ... apoi baga nasul si sub capota ...BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e nasol ca e benzinar, dar asta e sau vezi la instrumente(cu vag comul) ca wsc sa nu fie 00000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e nasol ca e benzinar, dar asta e sau vezi la instrumente(cu vag comul) ca wsc sa nu fie 00000

ce e wsc? si ce inseamna 00000?

si in continuare sa va zic ca m-ati intrebat de plasticele din interior.

volanul si schimbatorul sunt ok, arata f bine. chederele la usa, alea de pe stalp nu de pe usa arata f bine.

pe de alta parte, manerul usii e zgariat. plasticul din jurul consolei centrale e zgariat, nu rau dar e, scaunele aveau huse dar sub ele scaunele erau pline de praf...nu erau patate ci efectiv prafuite. cdplayerul si displayul climei era ok.

butonul pt geam electric dreapta fata si stanga spate aveau plasticul de deasupra (ala cu geamul desenat scos, deci lipsea) in rest butonul pt geamuri electrice si butoanele de pe usa soferului pt geamuri si alte aratau f bine...si functionau...are pachet electric confort, care si ala functiona.

la exterior, masina avea cateva mici zgarieturi, vopsea ciupita, mici infundaturi, vreo 2... nimic serios si nimic din ce nu se poate face pe casco.

in rest, masina trage bine, frane are ca le-am incercat :P era sa dau cu capu in parbriz.

jante din aliaj originale seat din alea cu 5 spite late si decupate la capat.

scut metalic sub motor, destul de zgariat

omu nu spalase motoru si nu erau urme de scurgeri urate (doar de la lichidul de parbriz).

eticheta de ulei schimbat la 43.000km, ulei bun castrol, impreuna cu filtru de ulei, aer, polen, benzina..cam multe nu? sa fii fost oare prietenul de la porsche? hmmm...

roata de rezerva era nefolosita si cam desumflata...cam bine...

toba pare ruginita adica partea care iese din motor, nu ultima parte care vine sub portbagaj...adica pare veche...murdara...ruginita...

cam atat. maine promit sa pun si poze, trebuie doar sa le prelucrez umpic ca sunt cam mari :P

multumesc pt tot si mai astept pareri.

Modificat de s4murai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e imposibil sa gasesti masina care a facut sub 10 mii de Km pe an.... io in noembrie 2004 mi-am luat masina cu 12 mii de km REALI fabricata in 2001..... de la un doctor de 60 si ceva de ani ...se mai intampla sa gasesti ocazii ....dar rar....

Modificat de TOXIC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La volan si schimbator se vad modificari doar daca masina are f multi km (>100.000km); Pt. km mai putini uita-te atent la mansonul de la schimbatorul de viteze (compara la mai multe masini - cu 40, 60, 80.000 km); In plus verifica nr. de ore la airbag (daca a modificat doar km si nu a modificat si nr. de ore de functionare air-bag iti poti da seama); Daca mansonul este nou atunci este suspect. Mai incerca sa ceri facturi (daca a facut revizii la atelier autorizat are asa ceva - daca a facut revizii in spatele blocului nu-ti va arata decit niste stampile in service-plan)

Daca sustine ca masina este de la PoRo cere facturile din perioada de garantie (iti faci o idee cit de repede a facut primii 15.000 km - te uiti la data livrare / data revizie)

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca o corectura confrom seriei, masina e facuta intre septembrie 2001 si august 2002, deci e model 2002 mersi 1q!

poze, dupa cum am promis. am ales cateva din mai multe.

set 3

Modificat de s4murai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cand au fost fabricate anvelopele care le are pe el. La 45k km treaba e clara, trebuie sa aiba inca anvelopele originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

set 4

set 5

set 6

set 7

set 8

si ultima...

le-am pus ca o varza...mea culpa! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cand au fost fabricate anvelopele care le are pe el. La 45k km treaba e clara, trebuie sa aiba inca anvelopele originale.

fata Good Year all seazon, spate dreapta firestone fuel saver, spate stanga continental, rezerva era un continenat...

cam curcubeul aromelor skeetels...

hai sa zic ca pe fata a luat omu anvelope sa le foloseasca si iarna.

spatele dreapta a fost schimbata..dar de ce nu cu rezerva? sau de ce nu cu una de pe fata? asa mancate sa fii fost alea de pe fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E destul de posibil sa faca sub 10k km/an, cam pe acolo ma invart si eu.

Carte de service nu are? Schimburile de ulei ar fi trebuit sa le faca la 1an.

Ce nu-mi place este cum arata acea vopsea scursa langa roata de rezerva. La mine este numai pe laterale, la asta se intinde pe toata latimea locasului.

Daca motorul nu are nici o eroare stocata, merge bine, trage cum trebuie, suspensia este in regula iar pretul iti convine s-ar putea spune ca totul e in regula. E greu de spus decat din niste poze, daca masina e ok sau nu. Numarul de km nu mi se pare imposibil, daca pedalele, volanul si schimbatorul nu prezinta urme de uzura excesiva (dar nici foarte noi) este destul de probabil sa fie real. Eu urmatorul schimb de ulei il voi face in mai datorita faptului ca se implineste 1an de la ultimul schimb nu ca as avea mai mult de 10k km (am vreo 8k) iar cel dinainte l-am facut pe la 10k. Masina anterioara am vandut-o cu vreo 60k km la bord in 8ani, deci mai sunt si exceptii.

Repet totusi, e greu de apreciat starea unei masini din cateva poze, pe partea mecanica este aproape imposibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa-l rog sa vina cu cartea de service si cu toate actele la test, daca ajung sa-l fac sambata asta.

nici mie nu mi se pare imposibil sa fie nr de km reali. mai ales ca masina din datele scoase din seria de pe motor e model toamna 2001 - vara 2002, deci e posibil ca sa fii inceput sa circule din 2002 cu ea. cum am mai zis volanul, schimbatorul si pedalele nu erau uzate excesiv dar nici noi nu erau.

nu am putut sa vad scaunul soferului decat o mica parte pt ca era sub husa (toate erau) si greu am reusit sa dam la o parte un sfert din ea ca sa vedem textura scaunului. este materialul deschis la culoare care e pe majoritatea leoanelor, nu era materialul ala negru misto, care as fi vrut eu sa fie.

mie mi-a dat imporesia de masina folosita de "copii" care si-au bagat picioarele in el de interior si nu au avut deloc grija de el. vezi detaliile din postul de aseara. butoane vandalizate, fete usa murdare, prafuite, scaun prafuite, etc.

nu stiu daca am pus poza dar pragul de sub usa dreapta fata era umpic infundat, a dat cu masina intr-o hartoapa, ceva...

pun poza aici:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu kilometri poate sa fie reala... ONG-ul la care lucrez a cumparat in 2001 un passat 1.9tdi full options, piele, etc si nu l-au folosit foarte mult deoarece pentru tavaeala aveau o alta masina... asa ca acum masina are in 2006 doar 35k de kilometri si arata ca si noua. O vand impreuna cu cealalta pentru a cumpara un Sharan sau ceva mai mare, pentru ca au nevoie mai multa de asa ceva decat de o limuzina cu piele heh...

Daniel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cat trebuie sa fie compresia la leon? caut si io dar poate se nimereste cineva care s-o stie.

sau un service unde sa ma duc sa-l pun pe tester ca s-o aflu?

sar'na!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O observatie doar ... eticheta aia cu schimbul de ulei zice ca s-a schimbat la 43k ... si urmatorul schimb trebuie sa fie la 53k ... asta inseamna la 10k. De obicei service-urile astea te pun sa schimbi la 15k. E doar o observatie.

Daca in decembrie 2005 sunt 43,5k ... asta inseamna 1,5k in 4 luni ... continuand rationamentul 4,5k pe an. De unde trag concluzia ca, daca eticheta nu minte, omul nu a mai folosit masina prea mult din decembrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O observatie doar ... eticheta aia cu schimbul de ulei zice ca s-a schimbat la 43k ... si urmatorul schimb trebuie sa fie la 53k ... asta inseamna la 10k. De obicei service-urile astea te pun sa schimbi la 15k. E doar o observatie.

Daca in decembrie 2005 sunt 43,5k ... asta inseamna 1,5k in 4 luni ... continuand rationamentul 4,5k pe an. De unde trag concluzia ca, daca eticheta nu minte, omul nu a mai folosit masina prea mult din decembrie.

si dupa cum arata masina, nu prea a fost folosita in general.

atunci cand am vazut-o in parcarea aia, de fapt pe un spatiu verde din parcare, plin de "murdarie" de catei, mi-a dat impresia de masina statuta. praful de pe scaune, de sub husa adica, era praf de masina statuta. de urmele de pipi de caine de pe roti nu mai zic nimic ca se vad din poze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca are 4 cauciucuri de 5 feluri nu prea spune multe :unsure:

In Romania pana la 45k km poti sa tai si sa rupi 2 randuri de cauciucuri. Se mai taie, se mai distrug ... pe afara da, DOT iti arata daca sunt originalele sau nu, iar la 45k km ar cam trebui sa fie. In Ro insa...

La cat de plin de praf e motorul e clar ca masina nu a fost bibilita si putzulita. Deci e foarte posibil sa aiba 45k km.

Subscriu si eu la ideea cu verificat schimbator... daca e ca nou, nu e bine, daca e chel rau, iar nu e bine... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca are 4 cauciucuri de 5 feluri nu prea spune multe ;)

In Romania pana la 45k km poti sa tai si sa rupi 2 randuri de cauciucuri. Se mai taie, se mai distrug ... pe afara da, DOT iti arata daca sunt originalele sau nu, iar la 45k km ar cam trebui sa fie. In Ro insa...

La cat de plin de praf e motorul e clar ca masina nu a fost bibilita si putzulita. Deci e foarte posibil sa aiba 45k km.

Subscriu si eu la ideea cu verificat schimbator... daca e ca nou, nu e bine, daca e chel rau, iar nu e bine... ;)

o sa fiu atent sambata in service, o sa fac poze si la interior.

o sa-i zic omului sa vina cu ea fara huse pe scaune, mi se pare normal sa vad cum arata tapiteria. si scaunul soferului spune multe despre cat s-a mers cu masina.

cat despre anvelope, o sa-l rog sa-mi povesteasca pt ca sunt chiar curios. tre sa fie o poveste interesanta in spate ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre pozele postate de mine ieri este una , care se numeste set 7. e o piesa mai in dreapta, mare de plastic, o cutie, care mi se pare sparta. stie careva ce este acolo... si daca e grav faptul ca e sparta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este cea din dreapta (acolo se vede o fisura) este o cutie care imbraca bateria. Nu ar trebui sa fie o problema functionala / mai mult estetica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! postez impresii proaspete, dupa vizita de ieri din service.

am fost la 9:30 la porsche bucuresti vesti (skoda) unde dupa 10 minute m-am convins ca pierd timpul si banii asa ca am plecat...unde? la fix omul care avusese grija de masina de la cumparare, omul care o luase pt fi-sa de la contabila de la porsche romania si care o luase in lizing. buuuun, omul nu stia ca venim, posesorul actual al masinii nu stia daca mesterul era acolo deci a sunat inainte.

ajungem acolo, in otopeni, service TL Garage, personajul cautat de noi, Tanase I., fost maistru la Porsche Ro.

ajunsi acolo, omul incepe sa vorbeasc. asa aflu ca,,, cartea de service a masinii fusese inca de miercuri in masina, in compartimentul de sub volan (posesorul habar n-avea...are si esp? are domne are de toate :) asta intrebasem noi miercuri si el habar n-avea ce e ala esp...normal ca n-avea). vad cartea de service, totul ok, stampila de 10.000 de la porsche, apoi masina intra in grija mesterului Tanase).

Tanase ridica capota si incepe (pana sa apuc io sa-i spun ca stiu ca am vazut ca masina fusese lovita) am schimbat bara fata pe casco, am schimbat asta pe casco, cutia de la baterie au uitat aia s-o comande, obiectul de plastic din fata cutiei au uitat la fel de el, daca vrei ti-l pun eu. imi arata filtrele puse de el la 45.000. imi arata filtru de la aer conditionat (arata bine, nu ma puneti sa apreciez ca n-am mai vazut).

urca masina pe..macaraua aia, o ridica sus la cer imi arata amortizoarele, erau de fabrica toate, placutele de frana, trage de roti, sterge abtibilduri sa vad, sa ma conving, toba e asa din cauza ca gazele la benzinare ard altfel, omul ciripea mai ceva ca o randunica.

ca el a avut grija de masina, ca imi garanteaza motorul akl 500.000, ca distributia costa 200 de euri cu manopera la el acolo, la pd-uri vreo 20 de mil.

surprizaaaa omul are vagcom. il pune, si incepe sa traca prin alea. baterie, voltaje etc, io ma uitam, el baga. ce-i drept, nici un cod de eroare pe nicaieri.

am urcat la el in birou sa-mi arate ca numai cu piese comandate la VW lucreaza, avea etka, am vazut cutii, cutiute, numai made in germany. imi jura ca numai asa lucreaza, ca a aplecat de la porsche dupa ce s-a certat cu aia, ca el voia ca omu sa stea langa mesteri cand lucreaza, ca de asta erau oamenii nemultumiti. etc. cred ca acum un an si ceva a plecat ca servicul il are cica de cam un an.

imi zice ca lucreaza cu delia (aia de la n&d - facem glume porcoase), da sa o sune ca nu-i platise ultima factura, cu iacob, ala prins cu 250 pe autostrada, cu nu stiu ce luptator de k1. (hmmm teatru, sau un veritabil doctor stan de tzatze, de la bacau?).

ma trimite la baieti sa-mi faca geometria, o fac baietii, o printeaza, o am aici. o postez daca vreti. totul ok.masina noua...

despre service, avea vreo 3 hale vreo 2 sau 3 rampe din alea, o hala era pt instalatia de geometrie, mi s-a parut ca avea scule meseriase, la cat ma pricep io. baietii in salopete la fel. servicul plin de a3, a4, passaturi.

am stat 2 ore acolo.

una peste alta, daca vineri seara eram convins ca nu prea merita, deoarece vazusem ca masina fusese lovita si posesorul nu mi-a zis, deci putea sa ma fi mintit mai mult, sambata pe la 1 ziceam ca mi-am gasit masina...acum, astept sa vad ce mai ziceti si voi si ma amai gandesc.

alta faza, mai nasoala zic io. nea nicu asta nu e propitarul ci fi-su care e pe vapor. i-am zis, ca nu iau masina decat daca are procura de la fi-su ca poate sa o vanda, altfel nea asta imi sugera sa umblu cu ea asa pana la toamna cand vine ala...daca vine! nu pot asa ceva, vreau sa o aisgur pe numele meu, vreau sa fac casco, etc. desi daca busesc ceva sau iau amenzi ajung la el acasa. ha ha ha!

acum, in concluzie, worst case scenario: mesterul ala sa ma fi aburit puternic, masina sa aiba ceva sau chiar km mai multi si sa imi iau vreo teapa cu masina cu probleme ascunse la motor.

dar nea asta, vanzatorul era prea nepregatit, daca nu stia nici macar ca are cartea de service si toate cartuliile alea in masina, codul de casetofon, etc. are domne esp are de toate, masina e full...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. eu nu m-as baga daca nu se pot incheia hartogaraiele pe loc. Masina devine a ta si GATA. Fara vapoare, barci de salvare, in iunie, in septembrie, etc.

2. nu e frumos ca nu ti-a spus ca masina a fost lovita (asta e un minus)

3. nu prea e ok ca ai ajuns la omu care a "intretinut-o". Te asteptai sa zica "auleu, asta e aia la care am facut asa si asa si nu era bine, nu o lua ca nu e facuta cum trebuie". Parerea mea este ca trebuia sa ajungi la un individ neutru.

4. masina lovita poate aduce cele mai neasteptate surprize... la prima ploaie puternica constati ca ai apa in masina, ca de fapt si jgheabul era schimbat, si nu a fost montat cum trebuie... constati ca au uitat sa puna un dop nu stiu unde, o masa nu face contact, etc... trebuie sa fii dublu de circumspect de cand ai aflat ca e lovita.

Nu problemele ascunse la motor sunt cele mai grave... iti spun eu ca iti pierzi parul din cap daca ai o infiltratie de apa inauntru si tre sa scoti juma de motor afara sa vezi pe unde intra...sau alte rahatisuri care iti pot face zile negre

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!