Jump to content

Skoda Octavia 3 RS TDI 4x4


AndreiI

Postare recomandată

Salutari,

Finalul anului 2016 a venit cu un upgrade pentru mine in ceea ce priveste masina de munca.

Astfel, Golf-ul 6 1.6 TDI a facut loc unei Octavia RS TDI Combi.

Am avut de ales intre varianta TSI si TDI si, desi nu sunt fan diesel, am ales varianta din urma datorita faptului ca aveam nevoie de o masina cu care sa ma pot deplasa prin tara indiferent de conditiile atmosferice.

Masina am gasit-o pe Welt Auto cu un rulaj de 4500km insa pretul si garantia valabila pana in 2020 m-au convins sa aleg aceasta varianta.

Trebuie sa recunosc ca si culoarea a fost un factor important de decizie... mai ales cand am vazut-o live.

Masina este fabricat in 02.12.2015, prima inmatriculare fiind in martie 2016.

Culoare: Gri Steel cu pachetul negru pentru grile, oglinzi, bare longitudinale si jante.

Dotari:

ACC, lane assist, traffic sign recognition, incalzire auxiliara, navi columbus cu sonorizare canton, scaune incalzite fata, trapa portbagaj electrica, smartgate, smartlink, senzori parcare fata-spate.

Ca si planuri de inceput de an, cu ajutorul unor recomandari din partea voastra, lista este urmatoarea:

1. Camera video marsarier. Studiez de ceva timp online, insa nu m-am lamurit ce sa aleg pt a fi cat mai aproape de oem.

2. Reconditionare, revopsire jante. Masina am cumparat-o cu toate jantele zgariate.

3. Colantare integrala cu folie transparenta (exceptie plafonul pe care as dori sa il fac negru). 

4. Optional- Park assist.

 

Dupa 1,5 luni si aproximativ 4000km pot spune ca masina nu dezamageste deloc.

Plusuri:

-tinuta de drum foarte buna (da, este rigida, dar sunt obisnuit cu astfel de suspensii).

-combinatia motor-DSG-4x4 este una fericita. mai ales launch-control-ul :)

-spatiul interior este foarte, foarte bun. (sunt la al 3-lea combi si ma declar impresionat)

-incalzirea auxiliara.

-sistemele de asistenta (ACC, LA) fac drumurile lungi mai putin obositoare.

-sunetul din habitaclu, chiar daca este controlat electronic, te face in 90% din timp sa uiti ca esti intr-o masina diesel.

 

Minusuri:

-scaunele fata au un sezut prea drept si cu un suport foarte prost pentru coapse. 

-pielea de pe scaunele fata incepe sa prezinte urme de uzura.

-textilul de pe sezut se intinde si deja prezinta urme vizibile de uzura.

-raza de actiune a farurilor este mediocra (prin comparatie cu masina sotiei, un Astra J)

 

 

Skoda 2.jpg

Skoda 1.jpg

Link către comentariu

Oricum, ca si masina de servici ce sa iti mai doresti? :)

O stiu masina, si eu am cochetat in vara/tomana cu achizitia eie insa nu am ajuns la un numitor comun pentru mine ca si varianta de BB.

Drumuri bune ;)

 

Link către comentariu

In sfarsit Andrei ! :) , bine ai venit si aici.

Frumoasa masina si combinatia motor / caroserie / cutie e foarte buna ;) 

Sa o stapanesti sanatos si sa ne revedem cat mai des la intalniri !

Link către comentariu

Asta da masina de serviciu... Ma gandesc prin contrast cu epava mea de serviciu

Sa te bucuri de ea multi km de acum incolo!

Link către comentariu

Multumesc mult pentru urarile de bine. Intr-adevar, faptul ca este de firma, o face si mai buna.

Nu ma plang nici de precendeta(Golf 1.6TDI) ... 3 ani, 70000km si probleme relativ putine (3 injectoare)... dar era genul de masina cu care trebuia sa planific depasirile f f bine.

Eu am negociat cu ei destul de agresiv, cu avantajul platii peste noapte, si pot spune ca pentru dotarile pe care le are, pretul a fost mai mult decat bun. Daca ar fi fost momentul sa schimb masina personala, as fi achizitionat-o pe persoana fizica, cum s-ar spune. :)

Ce mi-as fi dorit mai mult la aceasta masina? Un rezervor cu vreo 10-15 litri mai mare. Combinatia de 4x4, mers in oras, mers sportiv in afara, incalzire auxiliare 1 ora/zi, genereaza o autonomie de maxim 450km.

Cristi, imi poti spune unde ti-ai colantat farurile? As vrea sa apelez si eu la ei, dar doresc sa colantez masina in intregime.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

in legatura cu raza de actiune a farurilor, iti recomand sa verifici reglajul (excesiv de jos din fabrica)

Link către comentariu

2 luni si 5000 km mai tarziu:

Plusuri:

-elasticitatea ansamblului motor-cutie.

-incalzirea auxiliara.

-sonorizarea canton. am reusit sa gasesc niste dvd-uri cu muzica in format dts. frumoasa separarea instrumentelor in sistem 5.1

-ACC-ul- este prima masina la care folosesc cruise control fara sa ma enervez. este util si pe autostrada pentru ca ma face sa ma limitez la viteza lui maxima :)

Minusuri:

-sezutul scaunelor. inca nu am reusit sa gasesc o pozitie care sa imi sustina picioarele. la drum lung, salvarea este ACC-ul care imi permite sa tin picioarele intr-o pozitie mai comoda.

-setup-ul 4x4... am testat masina pe zapada, gheata, ud. Pe zapada imi pare ca subvirarea initiala este mult prea mare.

-logica spalarii parbrizului/farurilor... fac cel putin un plin cu lichid de parbriz la un plin de motorina.

-jantele strang in interior mizerie si, cel mai rau, zapada si gheata pana in punctul in care incepe sa vibreze masina.

 

Planuri de primavara:

-folie pe geamurile fata

-folie pvc negru lucios (aceeasi culoare cu oglinzile) pe plafon.

-reconditionarea jantelor 

Am cochetat cu ideea de a o colanta cu folie transparenta, in ideea in care vopseaua este nemetalizata si se pot observa f usor zgarieturile. Am renuntat datorita preturilor care mi se par prohibitive... toate ofertele s-au situat in jurul a 200e/mp... ceea ce face ca revopsitul masinii sa devina mult mai avantajos.

Link către comentariu
  • 1 year later...

Un mic update. Masina a ajuns la 36000km. Pana acum schimbat doar ulei, placute si discuri de frana.

De la ultima postare s-au adaugat:

-camera mers inapoi

-Arcuri eibach prokit

-powerbox dtuk-3 canale.49884052-7C13-4748-BFE4-F31BB08A3CDF.thumb.jpg.07d80bec8dbe66f9bc22a7abcfa2fb39.jpg

 

Off topic... a primit si o sora pentru vreme rea :)41D93BBE-1467-44D8-BE1A-3CE1181C1397.thumb.jpg.e3206fc178e22f7492ee6e550f5dbae9.jpg

Link către comentariu

Ai cam lipsit.. :) 

Arata super bine. Eu as trece pe soft in locul tau si as lasa de-o parte acel powerbox...

Link către comentariu

Da, am cam lipsit. De un an sunt prin Brasov si pe aici nu prea exista activitate pe forum.

Partea buna este ca fac drumul de Poiana zilnic, cu o masina adecvata :)

Stiu ca soft-ul este de preferat, insa garantie...

Am ales acest dtuk 3 canale pentru ca nu se rezuma doar la rampa de injectie.

 

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!