Jump to content

Cilindrul 4 compresie mica


ionut10a
 Share

Postare recomandată

numai la testul de compresie apare eroarea,mereu pe cil 4

valorile pe inj 4 in mers sunt cam marisoare,,,intre 0,8 si max 1,5,la relanti scad pana la 0,2,,,,,0,4

la injectoare am inversat 3 cu 4,iar apoi am schimbat tot setul

nici nu stiu in care topic sa mai postez

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu i am intarit niciodata,nici nu am scos injectoarele cand am desfacut motorul

trebuia sa am eroare,,;misfire ,,daca era ceva electric,nu?

pe durata testului de compresie oricum nu vine curent la injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe durata testului de compresie injectoarele functioneaza normal ,pulverizeaza motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crezi ca inlocuirea cablajului la injectoare ar aduce vreo schimbare in mers ,valori mai mici pe icil 4 in mers?

oricum daca nu am eroare cu ,,misfire,, degeaba le inlocuiesc

11 minutes ago, EEXCALADE said:

Pe durata testului de compresie injectoarele functioneaza normal ,pulverizeaza motorina

daca ar pulveriza ar trebui sa iasa motorina pe gaura la bujii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe durata testului de compresie ar trebui scoasa mufa cablajului la injectoare. SI nu o sa mai ia eroarea aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ies vapori de motorina pe gaurile de la bujii ,da normal se scoate mufa centrala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la test am scos toate bujiile plus mufa de la injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am refacut testul de compresie ,a iesit cam 28 de bari pe fiecare cilindru.....iar a dat cu eroare pe cil 4.....am intarit pinii de la inj 4,valorile sunt de 0,2 la relanti si cresc in mers pana la 0.8---1.0

cand am timp am sa iau cabluri noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun. Si acum in mers se mai aude zgomotul anterior ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se mai aude ca in video ul postat anterior,si totusi nu i am facut nimic....are perioade cand se aude bine si mai putin bine

de tras cateodata trage binisor,iar cateodata mai slabut

ceva are masina asta iar in afara de cabluri nu mai am ce pune la ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eexcalade....turbina care o am nu e aia care o aveam pe masina cand am venit la tine....am pus alta .si da .are reglaje de fabrica ,nici nu le am atins,pasta de pe filet o confirma

am probat 3 turbine sh si una reconditionata...toate cu reglaje de fabrica

am incercat sa scurtez tija dar nu mi a iesit de nici o culoare,masina trage la fel

turbinele nu aveau cum sa fie defecte...le am vandut si nici un cliet nu m a sunat sa mi zica ca turbina ii incarca tarziu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai posibilitatea sa verifici ECU ? Du-te la cineva specializat si incearca o resoftare totala cu actualele piese pe care le-ai pus . 

Modificat de quixy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat de curand o sa schimb cablajul de la injectoare.....si cam atat am epuizat toate pistele

in franta nu ma pot duce sa resoftez ecu,e f scump la reprezentanta,ramane pt luna august cand vin in romania

cred ca deja am ultima varianta de soft,nu stiu daca este alta mai noua

   Piece: R4 1,9L EDC G000SG  9248  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am referit la asta... insa tot schimband piese sa nu fi aparut anumite erori sau codari gresite acolo .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am nici o eroare,aia pe motor apare numai la testul de compresie

bizar totusi valoarea de pe injectorul 4,in conditiile in care

-injectorul este ok

-compresia 28 de bari

-axa cu came OEM relativ noua-50kkm

 

Log-UUUU.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai facut compresia ai scos mufa mare rotunda unde intra cablajul in chiulasa? asa se face , sa nu se activeze injectoarele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,am scos mufa injectoarelor si toate bujiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont ca temperatura la motor nu era la 90 grade ... e normala valoarea. Insa pentru siguranta ta schimba-le intre ele si vezi ce valori au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le am schimbat intre ele,iar apoi le am inlocuit pe toate 4

propun sa ne oprim aici,nu inainte de a multumi tuturor colegilor care si au dat interesul sa ma ajute cu sfaturi

revin cu feedback dupa schimbarea cablajului la injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,revin cu problema mea..am strans un pic papucii la injectoare,nu am mai schimbat cablajul ,probabil il schimbam degeaba daca masina nu tremura si nu am nici eroare

stie cineva cat este compresia la o masina noua?am citit undeva ca ar fi de 33-34 de bari,daca ar fi sa fie adevarat e clar  de ce e lenesa masina....eu am numai 28 de bari

 

 

 

sau daca a mai facut cineva compresia la motor cu km intre 250-300 de mii,rog sa posteze valorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compression pressures:

Engine oil temperature min. 30 °C.

New: 25 … 31 bar, wear limit: 19 bar

Maximum permissible difference between all cylinders: 5 bar

Deci problema ta nu e de la compresie.Cele testate de mine si care mergeau bine  aveau in jur de 29-30 bar

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc,

 cu 28 de bari sunt pe undeva la mijloc,teoretic ar trebui sa traga bine,,,oricum la vara o pun pe dinamometru sa vad cati cai scoate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auzi...hai sa facem lumina. Inteleg ca esti plecat din Ro, iesi pe un drum uscat, singur in masina si cronometreaza in cat timp faci 0-100 km/h. Testeaza de mai multe ori si scrie cat ai scos, daca e apropiata de producator masina ta n-are nimic, si asa trage un motor de 105 CP pe balena de b6. Pe golf 5 trage mai bine ca e putin mai usoara.

 

Iti zic din start, daca ai totul reglat cum trebuie, in a 2a la kick down iti rupe aderenta mai ales daca ai jante 16. trage de la 1850rpm de te baga usor in scaun, pana la 3000rpm, hai 3200rpm, dupa aia o accelerezi aproape dejeaba, inca mai urca in viteza dar nu simti cumplu asa puternic. In a 3a depasesti usor pana la 100km/h, in a 4a si a 5a nu depasesti asa de usor si ai nevoie de o distanta sa prinzi viteza. Asta e 105 CP la 1500kg, nu are cum sa fie racheta.

 

Am condus mai multe BKC/BXE diferente au fost intre ele, depinde ce reglaje ai facute pe masina, cat de curata e turbina, in ce stare e debimetru, si daca nu ai pierderi de vacum la blocul supape sau pe furtune.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!