Jump to content

Cilindrul 4 compresie mica


ionut10a
 Share

Postare recomandată

Si ce garantie ai ca, motorul pe care il cumperi nu ajunge in aceeasi situatie in scurt timp ca si al lui??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici una, dar e ieftin, la 500 de euro gasesti usor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La banii astia sau "ceva in plus" pune totul nou si are o siguranta!!

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pana la urma el decide...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu votez cu reparatie cu piese noi daca pretul e sub de doua ori fata de alt motor pt. ca:

1. motorul reparat cu piese noi are probabilitate mai mica de defectare fata de unul second, macar motorul tau il stii ca e ok si ii repari singura problema si stai linistit dar daca iei unul second e posibil sa ajungi la mai multe probleme decat de la ce ai plecat

2. valoarea masinii scade mult cand ai motor schimbat, cu greu vei gasi cumparator la ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus ochii pe un golf la 1200 de euro dar sa dat in dupa amiaza asta,momentan mai este pe net un bkc motor,137000kmla 1000 de euro,franta nu e romania la preturi

motorul actual vreau sa l pregatesc pt inca 100kkm ,circa 3-4 ani,segmentii nu i schimb ,numai cuzinetii si suruburi....plus verificare chiulasa,garnitura deja o am si suruburile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va trebui sa schimbi chiulasa, garniturile, suruburile, refacut alta chiulasa din dezmembrari, cuzinetii de maneton si eventual palier, verificat bielele etc. 

Poti sa il si refaci daca nu gasesti sau crezi ca iesi mai ieftin decat motor second, dar e important sa pui piese de calitate, preferabil OEM. 

Oricum, motorul ala nu pierde compresie pe la chiulasa aia fisurata, cel putin nu ajunge in nici un caz la 0, sa nu mai fie si altceva care nu merge bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o alegere neinspirata sa nu schimbi si segmentii in faza asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primordial este identificarea defectiunii,pe unde pierd compresia,dupa asta mai vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus benzina in supape si raman uscate,nu curge nici o picatura

am sunat la unu care rectifica chiulase si mi a zis ca nu are rost sa o puie sub presiune sau sa o planeze daca nu baga presiune in antigel

compresia e proasta de acu 2 ani si ceva,tin minte ca mi a zis mecanicul care a schimbat axa cu came,nu mi a zis cat a iesit compresia si pe care cilindru

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la segmenti nu poate fi?oricum stranie masina asta

se poate determina uzura la segmenti?daca schimb segmentii e obligatoriu sa fac si camasa blocului motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti verifica uzura segmentilor daca ai un manual de reparatii si stii exact limitele fantei ce ramane la segmenti. Ii scoti de pe piston si ii bagi separat pe cilindru, ajutandu-te cu pistonul sa ii introduci in diferite adancimi. Masori cu lera fanta care ramane si o compari cu limita maxima de service gasita in manualul de reparatii. Dar cum au spus si unii colegi, e imposibil sa ai compresie 0 pe cilindrul 4. Eu tind spre o eroare umana in masurare. 

Bafta si sa ne tii la curent cu rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acu 2 ani si ceva a masurat mecanicu,probabil era mai mare compresia atunci ca masina mergea mult mai bine

eu am masurat de 3 ori....avand in vedere ca moatoarele sh dispar de pe net cat ai clipi,m as aventura sa schimb segmentii,.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma doare capu, de ce s.a postat in ultima zi. Crede.ma, daca vrei sa te tina motorul tau reparat, vei cotiza peste 1000 euro. Cauta un motor montat pe masina, asa il poti verifica, asculta, testa etc. Ti.am mai scris intr.o postare acelasi lucru. Daca vrei sa il repari pe al tau, vei avea numai batai de cap, daca nu.l repari cu piese noi, ca la carte. 

App cineva recomanda neaparat piese pe original, insa nu scrie si ce marca sunt, asta din.2 motive:

1_ atunci cand a fost asamblat motorul, in 2000 si ceva era un distribuitor...

2_acum, in 2017 este alt distribuitor.

Eu personal am avut de ales intre Mahle, Goetze sau Original(insa nu scria producatorul), binenteles mai erau si alte marci, insa am ales Mahle.

5000 lei m.au costat piesele, insa cu preturi direct de la importator, altfel mai adaugati ceva, daca le cumparati din magazine.

Cumpără motor second, cu proba, cu verificare, garantie, si acte !

Numai postati aiurea daca nu stiti macar cat costa simeringul de vilbrochen, dinspre cutie,cel cu senzor...

Cand desfaci motor, schimbi cuzineti cu totul, pereche, ci nu pe bucati...

I.ati motor si vei iesi mai ieftin!

Modificat de Adrian_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana gasesti pe cineva cu motor pe masina apare Golf 9. Motor second il iei de la parc de dezmembrari care au motoarele puse pe raft. Vezi link-ul meu de mai sus. 1000 euro motorul, mai costa transport, montare, manopera, ajungi la 1500 euro lejer.

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adrian_74.

Pe ce piese ai dat 5000 lei??

Si daca ai fi pus segmenti OEM(intre 400/500 lei pe piston)nu te ar fi ajuns banii astia.

Un calcul scurt:

4×150 lei segmentii(calitativi/sunt si mai ieftini)

garnituri chiulasa+capac 250(umflat pretul)

Cuzineti biela+palier 300/400 lei(umflat si asta).

Rectificat chiulasa+schimb semeringuri/ghiduri 500 lei

Si restul...pana la 5000 lei??

 

 

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa nu mai poluam topicul aiurea, deja s-a deraiat demult ... omul cauta problema lipsei de compresie si noi ii facem pomelnic de piese...

1. remediezi cauza lipsei de compresie

2. pui cuzineti noi superiori de biela

3. parerea mea sa nu umbli la segmenti, mai duc inca 200.000 km, nu mai tii tu masina atata. 

4. nu desface arborele cotit, nu are rost sa umbli la palieri.

restul, garnitura de chiulasa noua, oring la injectoare si cam atat. da-i bataie.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am dus pistonul 4 si chiulasa la un prieten ,mi a scos supapele de pe cil 4 si mi le a rodat un pic,nu a gasit uzura la scaun

cat despre piston,din punctul lui de vedere e ca nou,

am sa urmez sfatul lui andrei in ce priveste piesele,,,sa vedem cum o sa traga dupa aia

ai uittat de suruburi noi la biele sau nu e oblibatoriu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata bine segmentii de ungere . 

Indicat e sa pui suruburi noi si la biele 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal cred ca va merge la fel. Nu ai descoperit si inlaturat  defectiunea, sper sa nu fi desfacut motorul degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca e posibil sa mearga la fel,compresia e etanseitatea cilindrului ,ori supapele ori segmentii

si nu,nu am desfcaut degeaba....compresia proasta mi a confirmat o si mecanicul care mi a schimbat axa cu came acu 2 ani in urma

masina nu mai trage ,se simte ca nu are forta la turatii joase si depasiri,acolo unde ii trebuie forta celor 4 cilindri

in video se aude destul de bine ca motorul nu e in toate mintile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai gasit clar defectiunea, ai desfacut degeaba..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu chiar degeaba,inlocuiesc cuzinetii care erau uzati,nu stau cu frica ca iese biela afara

in rest nu o sa traga motorul dar macar e fiabil

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, andrei_221 said:

daca nu ai gasit clar defectiunea, ai desfacut degeaba..... 

nu am gasit clar defectiunea,dar ultima speranta mi o pun in tacheti,adica sa fie blocat unul si compresia sa plece afara,poate pe esapament

o sa vedem daca compresia 0 se muta pe alt cilindru pt ca am amestecat din greseala tachetii

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!